Oznámenie 5885 - MSP

Obsah

5885 - MSP
Vestník č. 75/2013 - 17.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves
IČO: 00603392
Novoveská 17/A, 843 10 Bratislava-Devínska Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Novoveská 17/A, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Valéria Floreková
Mobil: +421 915746331
Telefón: +421 260201438
Fax: +421 260201420
Email: valeria.florekova@mudnv.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.devinskanovaves.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Revitalizácia Istrijskej ulice
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Vypracovanie projektovej dokumentácie a uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: mestská časť Bratislava Devínska Nová Ves, Istrijská ulicia v úseku Novoveská - Na Vyhliadke, súčasťou je vypravovanie výrobnej, príp. dielenskej (ak bude potrebná) dokumentácie
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Revitalizácia verejného priestoru jadra Istrijskej ulice - obejkty: SO 01 Drobná architektúra - autrobusové zastávky, ochranné dopravné zábradlia, lavičky, odpadkové koše, stojan na bicykle, murovaný plot SO 02 Búracie práce (spevnené plochy, chodníky) SO 03 Chodníky, spevné plochy SO 04 Detské ihrisko SO 06 Sadové úpravy
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45211360-0, 45233161-5, 45213315-4, 45233222-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 400 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 10
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 15000,-€. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z fondov EÚ Operačný program Bratislavský kraj Európsky fond regionálneho rozvoja Opatrenie 1.1 Regenerácia sídiel číslo výzvy OPBK/2012/1.1/09 a rozpočtu mestskej časti Bratislava Devínska Nová Ves
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnú moc jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia z § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií a to:
1.1Podľa § 26 ods.2 a) zákona - výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine sídla uchádzača, nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu odsúdený za trestný čin korupcie , za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorozmu a niektorých foriem účasti na terorizme
1.1.1fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača),
1.2výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine sídla uchádzača, nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí z podnikaním
1.2.1fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie, alebo iné, než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.2.2právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača),
1.3podľa § 26 ods.2 b) zákona -potvrdenie príslušného súdu nie staršie jako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine sídla uchádzača o tom, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
ani nie je v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine sídla uchádzača (doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby),
1.4podľa § 26 ods.2 c) zákona - poistenie
1.4.1potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, a ak nie je platiteľom zdravotného poistenia vo všetkých zdravotných poisťovniach aj čestné vyhlásenie, že v zostávajúcich poisťovniach nie je vedený ako platca,
1.4.2potvrdenie sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného a príspevkov na starosrbné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5podľa § 26 ods. 2 d) zákona - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk , že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.6podľa § 26 ods. 2 e) zákona - doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce alebo doklad o zapísaní do profesijného zoznamu vedeného profesijnou organizáciou, že uchádzač je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na uskutočňovanie požadovaných stavebných prác, ktoré sú predmetom tejto súťaže
1.6.1aktuálny výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
1.6.2aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
1.6.3iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo potvrdenie príslušného orgánu alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine sídla uchádzača.
1.7 podľa § 26 ods.2 f) potvrdenie úradu nie staršie ako 3 mesiace a čestné prehlásenie, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo
členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo
členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo
ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu
ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
1.8 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods. 1.1. až 1.7. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa platných predpisov v krajine jeho sídla
1.9 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo krajine sídla uchádzača alebo záujemcu
1.10 Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch 1.1 až 1.6 nahradiť potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie nie starším ako 1 rok ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ postupuje podľa zákona
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
- podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný realizovať zákazku obdobnú s predmetom obstarávania s finančným objemom zodpovedajúcim predmetu obstarávania a či je uchádzač schopný predfinancovať stavebné práce.
- podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické a finančné postavenie za všetkých členov skupiny dodávateľov spoločne.Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálny ročný obrat v predmete zákazky musí byť 450 tis. € .
Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač spôsobilý a ekonomicky seriózny a je schopný realizovať zákazku s finančným objemom zodpovedajúcim predmetu obstarávania
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálny ročný obrat v predmete zákazky musí byť 450 tis. € .
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na dodanie stavebných prác: 3.1 - podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2008, 2009, 2010, 2011, 2012), doplneným potvrdeniami investorov- odberateľov o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením dodávateľov, cien, miest a lehôt uskutočnenia prác. Uchádzač v zozname stavebných prác uvedie aspoň tri stavby , na ktorých realizoval obdobný predmet zákazky s rozpočtovým nákladom min. 300 000 Eur bez DPH za jednu zákazku a tieto boli realizované v rokoch 2008 až 2012
Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný realizovať zákazku obdobnú s predmetom obstarávania s finančným objemom zodpovedajúcim predmetu obstarávania
- podľa § 28 ods.1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
Uchádzač predloží nasledovné doklady o odbornej spôsobilosti:
- doklad o odbornej spôsobilosti - stavbyvedúci podľa zák. č. 236/2000 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zák. č. 138/1992 Zb. v znení zák. č. 554/2001 o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s odbornou spôsobilosťou na inžinierske stavby, rovnako budú akceptované osvedčenia vydávané v iných krajinách, akceptované Slovenskou komorou stavebných inžinierov; doklad musí byť predložený ako fotokópia osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby.
Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy odborne a v požadovanej kvalite
-Podľa §28 ods.1 písm. i) zákona uvedie údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy odborne a v požadovanej kvalite
- Podľa §28 ods.1 písm. k) zákona uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzatvorenou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť , že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 f)vo vzťahu k tej časti zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy komplexne a odborne
podľa § 29 zákona uchádzač predloží certifikát kvality v zmysle normy ISO 9001 , ktorého je uchádzač držiteľom pre ním vykonávané činnosti týkajúcich sa predmetu zákazky oblasť stavebníctva, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu
uchádzač predloží certifikát v zmysle normy ISO 18001 , ktorého je uchádzač držiteľom pre ním vykonávané činnosti týkajúcich sa predmetu zákazky oblasť stavebníctva, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia ochrany a zdravia svojich zamestnancov pred možnými úrazmi/rizikami. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie ochrany a zdravia svojich zamestnancov pred možnými úrazmi/rizikami podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu
Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite a v súlade platnými normami
- podľa § 30 zákona uchádzač predloží certifikát kvality v zmysle normy ISO 14 001 , ktorého je uchádzač držiteľom pre ním vykonávané činnosti týkajúcich sa predmetu zákazky oblasť stavebníctva, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom, môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu
Odôvodnenie požiadavky: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite a spoľahlivo
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač v zozname stavebných prác uvedie aspoň tri stavby , na ktorých realizoval obdobný predmet zákazky s rozpočtovým nákladom min. 300 000 Eur bez DPH za jednu zákazku a tieto boli realizované v rokoch 2008 až 2012
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1139/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.04.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
16.05.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 25.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.05.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk časť "Ostatné" bude na miestnom úrade Devínska Nová Ves, Novoveská 17/A, Bratislava 16.05.2013 o 13,00 a je neverejné
Otváranie časti ponúk označných ako kritériá sa uskutoční na adrese: Miestny úrad Devínska Nová Ves , Novoveská 17/A, Bratislava, v zasadačke úradu. Oznámenie o termíne otvárania ponúk časti kritériá odošle verejný obstarávateľ minimálne 5 pracovaných dní pred termínom na otváranie ponúk časti kritériá.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní časti ponúk označených ako kritériá sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky podľa týchto súťažných podkladov a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj Európsky fond regionálneho rozvoja Opatrenie 1.1 Regenerácia sídiel číslo výzvy OPBK/2012/1.1/09
VI.3. Ďalšie informácie
dorozumievanie so záujemcami a uchádzačmi prebehne elektronicky, žiadosť o súťažné podklady, vysvetlenia a žiadosti posielajte na e-mailovú adresu valeria.florekova@mudnv.sk, milan.belacek@mudnv.sk
Podľa § 32 ods. 8 zákona možno splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa ust. § 44 ods. 1 do 2 pracovných dní odo dňa doručenia oznámenia, že jeho ponuku prijíma.Doklady úspešný uchádzač predkladá v origináli alebo úradne overenej kópii.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
12.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité