Oznámenie 5871 - MSS

Obsah

5871 - MSS
Vestník č. 75/2013 - 17.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42181810
Námestie Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava
Kontaktná osoba: Viera Medveďová
Telefón: +421 259562477
Fax: +421 259562031
Email: verejne.obstaravanie@enviro.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.enviro.gov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.enviro.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
Životné prostredie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Časť: 1
Úradný názov: Slovenská inšpekcia životného prostredia
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156906
Poštová adresa: Karloveská 2
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 842 22
Štát: Slovensko
Časť: 2
Úradný názov: Environmentálny fond
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30796491
Poštová adresa: Bukureštská 4,
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 813 26
Štát: Slovensko
Časť: 3
Úradný názov: Štátna ochrana prírody SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17058520
Poštová adresa: Tajovského 28B
Mesto/Obec: Banská Bystrica
PSČ: 974 01
Štát: Slovensko
Časť: 4
Úradný názov: Slovenské múzeum ochrany prírody a jaskyniarstva
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36145114
Poštová adresa: Školská 4
Mesto/Obec: Liptovský Mikuláš
PSČ: 031 01
Štát: Slovensko
Časť: 5
Úradný názov: Slovenská agentúra životného prostredia
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00626031
Poštová adresa: Tajovského 28
Mesto/Obec: Banská Bystrica
PSČ: 975 90
Štát: Slovensko
Časť: 6
Úradný názov: Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31753604
Poštová adresa: Mlynská dolina 1
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 817 04
Štát: Slovensko
Časť: 7
Úradný názov: Výskumný ústav vodného hospodárstva
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156850
Poštová adresa: Nábr. arm. gen. L. Svobodu 5
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 812 49
Štát: Slovensko
Časť: 8
Úradný názov: Slovenský hydrometeorologický ústav
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156884
Poštová adresa: Jeséniova 17
Mesto/Obec: Bratislava
PSČ: 833 15
Štát: Slovensko
Časť: 9
Úradný názov: Zoologická záhrada Bojnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00358011
Poštová adresa: Zámok a okolie 6
Mesto/Obec: Bojnice
PSČ: 972 01
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
POŠTOVÉ SLUŽBY
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 490 755,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je odplatné poskytovanie univerzálnych poštových služieb ako služieb poskytovaných na účely
dodania poštovej zásielky, a to najmä výber a distribúcia poštovej zásielky v súlade so zákonom č. 324/2011 o
poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 64110000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 64112000-4, 64113000-1, 64115000-5, 64114000-8, 64121100-1, 64121200-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Odplatné poskytovanie univerzálnych poštových služieb po dobu 48 mesiacov v súlade s opisom predmetu zákazky a zákonom č. 324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Hodnota 490 755,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude financovaná z prostriedkov štátneho rozpočtu verejného obstarávateľa a z prostriedkov štátneho rozpočtu a vlastných zdrojov ostatných verejných obstarávateľov. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohu na plnenie zmluvy. Platba bude realizovaná formou čiastkových faktúr. Doba splatnosti faktúr je 30 pracovných dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych alebo úradne osvedčených dokladov:
1.1.1výpisu z registra trestov, nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, a že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.1.2potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií, ani nebolo proti uchádzačovi zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.1.3potvrdenia Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.4potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie staršieho ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.1.5dokladu o oprávnení poskytovať služby v predmete zákazky
1.1.6potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk a čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.2Podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov. 1.3Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.4Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie predložením originálnych alebo úradne osvedčených dokladov:
2.1.1§ 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať potvrdenie o tom, že uchádzač: -jeho bežný účet nebol za predchádzajúce tri roky v nepovolenom debete
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár
-jeho bežný účet za posledné tri roky nebol a ani nie je predmetom exekúcie. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia. Uchádzač ďalej predloží čestné vyhlásenie o tom, že v iných bankách nemá záväzky. 2.1.2- § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade, ak záujemca je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak záujemca je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Odôvodnenie primeranosti: Všetky podmienky ekonomického a finančného postavenia sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopný prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Podmienky sú požadované v súlade s ustanovením a odporúčaním §27 zákona o verejnom obstarávaní a sú primerané v porovnaní s rozsahom predmetu zákazky, predpokladanou hodnotu zákazky, lehotou splatnosti faktúr a dĺžkou trvania tejto zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1.2 Požadovaný celkový obrat musí byť minimálne 490 000 eur bez DPH spolu za požadované roky. 2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
2.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
2.4. Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní:
3.1.1§ 28 ods. 1 písm. a) - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne tri (3) zákazky na poskytnutie podobných alebo obdobných služieb ako je predmet zákazky.
Pod zákazkami na poskytnutie podobných alebo obdobných služieb ako je predmet zákazky sa rozumie "Univerzálne poštové služby"
Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať:
a)identifikáciu odberateľa,
b)názov a stručný opis poskytnutej služby,
c)zmluvnú cenu zákazky bez DPH v eur,
d)obdobie poskytovania služby, e)potvrdenie plnenia zákazky odberateľom:
ak bol/a odberateľom:
verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, dôkaz o plnení potvrdí uchádzač vyhlásením o ich dodaní.
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1.1 Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne tri (3) zákazky na poskytnutie podobných alebo obdobných služieb ako je predmet zákazky, ktorých zmluvné ceny boli kumulatívne vo výške min. 490 000 Eur za požadované obdobie.
3.2Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3.3Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MŽP/NL - 10/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.05.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 31.05.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 31.05.2013 10:30
Miesto: Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1
812 35 Bratislava
zasadačka
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čaše od 9.00 h do 14.00 h. 2. Žiadosť o vysvetlenie musí záujemca doručiť kontaktnej osobe na kontaktné miesto písomne najneskôr do 24.05.2013 do 14.00 h. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ oznámi vysvetlenia všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o ne požiadali v lehote určenej vyššie. 3. Otváranie ponúk: Otváranie časti ponúk Ostatné sa uskutoční dňa uvedeného v bode IV.3.7. Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité