Oznámenie 5866 - MST

Obsah

5866 - MST
Vestník č. 75/2013 - 17.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Obec Heľpa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313424
Farská 588/1, 976 68 Heľpa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OÚ Heľpa, Farská 588/1, 976 68 Heľpa
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Fillová
Mobil: +421 907199300
Telefón: +421 486186150
Fax: +421 486186237
Email: andrea.fillova@helpa.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vybudovanie zariadenia na zber komunálnych odpadov v obci Heľpa - nákup technológie
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: obec Heľpa
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Veľkoobjemové kontajnery (14ks); Plastové kontajnery 1100l (celkom 60ks); Kontajner na autobatérie (1 ks); Kontajner na žiarivky (1 ks); Kontajner na olej (1 ks); Nádoba na tuhý nebezpečný komunálny odpad (1 ks); Kontajner na tekutý nebezpečný odpad (1 ks); TRAKTOR - Nový 1ks; Vlečka - traktorový náves - Nový (1ks); Štiepkovač Nový (1ks); Čelný nakladač - Nový (1ks); Príslušenstvo (1 ks Paletizačné vidly; 1 ks Lopata ; 1 ks Lopata s drapákom); Vozidlo na zber a odvoz separovaného odpadu Nové, 1 komplet - 1 ks; Lis( (1 ks) ;
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144510-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34390000-7, 34144710-8, 34928480-6, 16700000-2, 42636000-3, 43414000-8, 34223000-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Veľkoobjemové kontajnery (14ks); Plastové kontajnery 1100l (celkom 60ks); Kontajner na autobatérie (1 ks); Kontajner na žiarivky (1 ks); Kontajner na olej (1 ks); Nádoba na tuhý nebezpečný komunálny odpad (1 ks); Kontajner na tekutý nebezpečný odpad (1 ks); TRAKTOR - Nový 1ks; Vlečka - traktorový náves - Nový (1ks); Štiepkovač Nový (1ks); Čelný nakladač - Nový (1ks); Príslušenstvo (1 ks Paletizačné vidly; 1 ks Lopata ; 1 ks Lopata s drapákom); Vozidlo na zber a odvoz separovaného odpadu Nové, 1 komplet - 1 ks; Lis( (1 ks) ;
Hodnota 289 292,1400 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Vybavenie zberného dvora obce Heľpa - zberné nádoby a kontajnery
1) STRUČNÝ OPIS
Veľkoobjemové kontajnery (14ks); Plastové kontajnery 1100l (celkom 60ks); Kontajner na autobatérie (1 ks); Kontajner na žiarivky (1 ks); Kontajner na olej (1 ks); Nádoba na tuhý nebezpečný komunálny odpad (1 ks); Kontajner na tekutý nebezpečný odpad (1 ks)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Veľkoobjemové kontajnery (14ks); Plastové kontajnery 1100l (celkom 60ks); Kontajner na autobatérie (1 ks); Kontajner na žiarivky (1 ks); Kontajner na olej (1 ks); Nádoba na tuhý nebezpečný komunálny odpad (1 ks); Kontajner na tekutý nebezpečný odpad (1 ks)
Hodnota 59 502,1400 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
Časť: 2
NÁZOV
Vybavenie zberného dvora obce Heľpa - mobilná a iná technika
1) STRUČNÝ OPIS
TRAKTOR - Nový 1ks; Vlečka - traktorový náves - Nový (1ks); Štiepkovač Nový (1ks); Čelný nakladač - Nový
(1ks); Príslušenstvo (1 ks Paletizačné vidly; 1 ks Lopata ; 1 ks Lopata s drapákom); Vozidlo na zber a odvoz
separovaného odpadu Nové, 1 komplet - 1 ks; Lis( (1 ks) ;
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144510-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34390000-7, 34144710-8, 16700000-2, 42636000-3, 43414000-8, 34223000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
TRAKTOR - Nový 1ks; Vlečka - traktorový náves - Nový (1ks); Štiepkovač Nový (1ks); Čelný nakladač - Nový
(1ks); Príslušenstvo (1 ks Paletizačné vidly; 1 ks Lopata ; 1 ks Lopata s drapákom); Vozidlo na zber a odvoz
separovaného odpadu Nové, 1 komplet - 1 ks; Lis( (1 ks) ;
Hodnota 229 790,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní a to: pre časť č. 1 vo výške 2 000 EUR (slovom: Dvetisíc EUR); pre časť č. 2 vo výške 5 000 EUR (slovom: päťtisíc EUR)
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov., t.j. zo štrukturálnych fondov Európskej únie: Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 4 - Odpadové hospodárstvo, Operačný cieľ: 4.1. Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Minimálna lehota splatnosti faktúr bude 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ však bude vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, pred podpisom zmluvy. Vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutie nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom/konečným prijímateľom pomoci."
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti je nevyhnutné predložiť doklady podľa § 26 ods. 1, 2, resp. ods. 4 a 5
alebo § 128 zákona č. 25/2006 Z. z. Ak uchádzač predkladá Potvrdenie vydané UVO s dátumom do 17.02.2013, prikladá aj doklad podľa § 26 ods. 1 písm. h) spôsobom podľa § 26 ods. 2 písm. f). Odôvodnenie podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní je tento paragraf vymedzený taxatívne. Verejný obstarávateľ má povinnosť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní požadovať v plnom rozsahu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ktorého vystavenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
2.2 § 27 ods. 1, písm. d) zákona - prehľad obratu v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka za roky 2010, 2011, 2012. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods.2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby , ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak v krajine sídla uchádzača sa niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú, alebo nie je povinnosť ich viest, možno predložiť ekvivalentný doklad z ktorého bude zrejmé splnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardu. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa zároveň predloženie prekladu do štátneho/slovenského jazyka v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sú stanovené v súlade s ustanovením § 27 zákona. Uvedená požiadavka, t.j. predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. Požiadavka predložiť prehľad obratu je založená na predpoklade výberu schopného budúceho dodávateľa s primeraným finančným pozadím schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre dodanie tovaru. Finančný objem ktorý stanovil verejný obstarávateľ sú primerané s prihliadnutím na termín dodania ako aj predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1 § 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v ostatných bankách nemá záväzky. Uvedená podmienka účasti v zmysle § 27 ods. 1, písm. a) sa požaduje pre každú časť zákazky. V prípade že uchádzač predkladá ponuku na obe časti predmetu zákazky, uchádzač predloží jedno vyhotovenie potvrdení od všetkých bánk pre obe časti predmetu zákazky. 2.2. § 27 ods. 1, písm. d) Požaduje sa predloženie fotokópii dokladov potvrdených daňovým úradom a to, u osoby vedúcej jednoduché účtovníctvo výkaz príjmov a výdavkov a u osoby vedúcej podvojné účtovníctvo výkaz ziskov a strát. Zároveň sa požaduje predloženie čestného vyhlásenia o výške obratu uchádzača za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podpísaného štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou zastupovať štatutárny orgán uchádzača. Požaduje sa predloženie originálu. Požadovaná minimálna výška obratu: a) pre časť č. 1 v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka v časti 1. min. 60.000,- EUR bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky; b) pre časť č. 2 v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka v časti 2. min. 190.000,- EUR bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky;
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1.
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
3.2. podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod č. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje preukázanie ponúkaného tovaru vzorkami, opismi alebo fotografiami. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti postupovať v súlade s § 28 ods.2 zákona č. 25/2006 Z.z. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 28 zákona č. 25/2006 Z.z. spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti, alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Uchádzač využije § 28 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona, pričom verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky za požadované obdobie (t.j. za obdobie predchádzajúcich troch rokov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) a to:
Pre časť 1.:
- dodanie ľubovoľného množstva tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je uvedené pre časť 1 (zberné nádoby a kontajnery) za požadované obdobie v hodnote min. 60 000,- € s DPH. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam tovarov za požadované obdobie .
Pre časť 2.:
- dodanie ľubovoľného množstva tovarov rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je uvedené pre časť 2 (traktor, vlečka, štiepkovač, čelný nakladač, Vozidlo na zber a odvoz separovaného odpadu, lis) za požadované obdobie v hodnote min. 200 000,- € s DPH. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam tovarov za požadované obdobie .
3.2. v zmysle § 28 ods. 1 písm. l) č. 1 zákona pre dodávané tovary, z ktorých budú zrejmé základné technické parametre. Požaduje sa predloženie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka. Uvedenú podmienku účasti predloží uchádzač za každú časť samostatne.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z.z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
H201302
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 031-048589
z: 13.02.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.04.2013 12:00
Cena: 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiadana kontaktnom mieste
verejnéhoobstarávateľa (Obecný úrad Heľpa, Mgr. Andrea Fillová, Farská 588/2, 976 68 Heľpa) na základe
žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste
verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 12:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa
uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Prima banka Slovensko, a. s., č. 2002125025/5600. Pri prevode alebo vložení peňažných prostriedkov na účet
je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol 201302. Ak bude žiadosť o súťažné podklady
zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail, fax), malo by byť listinné
vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý
nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť
kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne
alebo poštou) a ma by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia
prevodnéhopríkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať
súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.05.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2013 10:00
Miesto: Ponuky časť "Ostatné" budú otvárané na mieste:
Obecný úrad Heľpa, 976 68 Heľpa - zasadačka bez účasti uchádzačov. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" vykoná komisia na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponukky neboli vylúčené. Oznámenie bude zaslané minimálne 5 pracovných dní pred dňom otvárania. Osoby nie sú oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk z dôvodu uplatnenia § 43 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 4 - Odpadové hospodárstvo, Operačný cieľ: 4.1. Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:00 h. do 12:00 h na adrese: Obecný úrad Heľpa, Mgr. Andrea Fillová, Farská 588/2, 976 68 Heľpa. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná faxom,alebo e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Uchádzač predkladá ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na
plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú
časť ponuky, označenú slovom "Ostatné", pričom každá časť pozostáva z 1x originál predložených dokladov,
odporúča sa 1 x kópiu predložených dokladov a 1 x na CD. Každý z obalov musí byť uzatvorený s uvedením
obchodného mena a sídla uchádzača s označením: Vybavenie zberného dvora obce Heľpa, PONUKA - NEOTVÁRAŤ! poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu Obecný úrad Heľpa, Farská 588/2, 976 68 Heľpa. Uchádzač v ponuke uvedie kontaktné údaje: tel. č., fax, email, bankové spojenie. 4. Verejný obstarávateľ bude posudzovať iba doklady uchádzačov, ktoré budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
Doklady odporúčame, aby boli pevne zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. V prípade
skupiny uchádzačov všetky doklady v ponuke odporúčame parafovať každým štatutárnym zástupcom skupiny
alebo osobou splnomocnená štatutárnym zástupcom. 5. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti
môžu byť preukázané čestným vyhlásením uchádzača. V prípade, ak uchádzač podľa § 32 ods. 8 preukázal
splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením uchádzača, bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie
originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií v zmysle § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením,
musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný,
aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami.
7.Kúpna zmluva na jednotlivé časti bude uzatvorená len v prípade kladného výsledku overenia procesu verejného obstarávania Poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov. 5. Uchádzač musí v referenčných listoch, prípadne v preukázaných obratoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste, prípadne v preukázaných obratoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.) 8. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité