Oznámenie 6191 - MST

Obsah

6191 - MST
Vestník č. 78/2013 - 20.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Národné športové centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30853923
Trnavská 39, 831 04 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Richard TOMÍK,Pri trati 15/A, 821 06 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Richard TOMÍK
Mobil: +421 902346774
Telefón: +421 902346774
Fax: +421 244372164
Email: tomikr@chello.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.sportcenter.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
„ZVÝŠENIE KVALIFIKÁCIE UČITEĽOV TELESNEJ A ŠPORTOVEJ VÝCHOVY - DODÁVKA DIDAKTICKÝCH A METODICKÝCH POMÔCOK“
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Všetky okresy v SR
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka didaktických a metodických pomôcok pre učiteľov telesnej a športovej výchovy.Tieto pomôcky sú určené na pohybové, športové hry, individuálne športy, plávanie a do prírody, gymnastiku a estetickú aktivitu a na diagnostiku zdatnosti. . Súčasťou dodávky bude aj logistika a distribúcia uvedených pomôcok do všetkých okresov v SR.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37400000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 37426000-0, 37410000-5, 37442000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 1 331 666,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 45
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 60 000 ,- EUR. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: a) poskytnutia bankovej záruky za uchádzača,
b) zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa
Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu OP Vzdelávanie, prioritná os 2- Ďalšie vzdelávanie ako nástroj rozvoja ĽZ, kód OPV/K/NP/2012-5.
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, že bude prijatá ponuka skupiny, verejný obstarávateľ žiadapožaduje, aby pred podpisom zmluvy vytvorila právnu formu napr. podľa Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a podobne. V prípade, ak skupina vytvorí právnu formu bez právnej subjektivity, verejný obstarávateľ požaduje, aby pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, z ktorej bude vyplývať splnomocnenie jedného z členov skupiny ostatnými členmi skupiny za lídra skupiny , a ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s plnením predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami (či už kupujúceho verejného obstarávateľa alebo inými osobami určenými na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej medzi Ministerstvom školstva SR a kupujúcim verejným obstarávateľom) a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2. Zmluva sa uzatvorí v rámci zabezpečenia a implementácie nasledovného projektu : Operačného programu OP Vzdelávanie, prioritná os 2 - Ďalšie vzdelávanie ako nástroj rozvoja ĽZľudských zdrojov, kód OPV/K/NP/2012-5.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ZVO
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa §26 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa §128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa §128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predloží:
- platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
- potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní a
- čestné vyhlásenie, že nie je osobou 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola a) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, b) právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní musí uchádzač preukázať dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky. Splnenie podmienok účasti podľa §26 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ZVO nasledovne:
Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledujúce doklady, ktoré musia byť platné a musia odrážať aktuálnu situáciu uchádzača:
(1) v zmysle §27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní,
(2) v zmysle §27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť
uchádzač preukazuje v súlade s §27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa §27 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Splnenie podmienok účasti podľa §27 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa §32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač predloží doklady v inej mene ako EUR, prepočet inej meny na EUR vykoná výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ a tento prepočet zdokladuje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu (1)
a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. K bodu (2)
Prehľad o celkovom súhrnnom obrate min. 2,0 mil. EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požaduje sa aby uchádzač predložil aj kópie výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch alebo iný dostupný doklad preukazujúci obrat za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011 a 2012). Ročným obratom sa myslia celkové výnosy vykázané vo výkaze ziskov a strát. U uchádzača, ktorý vedie jednoduché účtovníctvo, sa pod ročným obratom myslí celkový príjem. V prípade, ak bol uchádzačovi povolený odklad termínu na predloženie daňového priznania, a z tohto dôvodu uchádzač nevie predložiť výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za rok 2012, predloží uchádzač za rok 2012 doklady preukazujúce povolenie odkladu termínu na predloženie daňového priznania, a obrat za rok 2012 preukáže čestným vyhlásením o jeho výške. Zdôvodnenie podmienok účasti podľa §32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením §27 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate v požadovanej výške je v súlade s §27 ods. (1) písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Je založená na predpoklade schopnosti budúceho dodávateľa s primeraným finančným pozadím schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre zabezpečenie prác. Pri určení výšky požadovaného súhrnného obratu za posledné tri hospodárske roky bral verejný obstarávateľ do úvahy približne dvojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu (1)
a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. K bodu (2)
Prehľad o celkovom súhrnnom obrate min. 2,0 mil. EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požaduje sa aby uchádzač predložil aj kópie výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch alebo iný dostupný doklad preukazujúci obrat za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011 a 2012). Ročným obratom sa myslia celkové výnosy vykázané vo výkaze ziskov a strát. U uchádzača, ktorý vedie jednoduché účtovníctvo, sa pod ročným obratom myslí celkový príjem. V prípade, ak bol uchádzačovi povolený odklad termínu na predloženie daňového priznania, a z tohto dôvodu uchádzač nevie predložiť výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za rok 2012, predloží uchádzač za rok 2012 doklady preukazujúce povolenie odkladu termínu na predloženie daňového priznania, a obrat za rok 2012 preukáže čestným vyhlásením o jeho výške.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie tovaru v zmysle §28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s §28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa §28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Splnenie podmienok účasti podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa §32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač predloží doklady v inej mene ako EUR, prepočet inej meny na EUR vykoná výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ a tento prepočet zdokladuje.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania tovaru, predmetu zmlúv a odberateľov. (Možno použiť Formulár A v SP)
Uvedený zoznam zákaziek na dodávku tovaru musí obsahovať: - min. 1 zákazky na dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, pričom sa požaduje zmluvná cena zákazky min. 1 mil. EUR bez DPH;
- min. 1 zákazky na dodávku tovaru - športových diagnostických pomôcok obsahujúci pomôcky pre realizáciu a vyhodnotenie motorického testu nepriameho stanovenia maximálnej spotreby kyslíka - test aeróbnych schopností, pričom sa požaduje zmluvná cena min. 100 tis. EUR bez DPH;
- min. 1 zákazky na dodávku tovaru, ktorej súčasťou bola aj logistika a distribúcia tohto tovaru, pričom predmetom dodávky bolo aspoň 10 rôznych tovarových položiek (min. 10 rôznych tovarov) a dodávka bola realizovaná do minimálne 50 rôznych obcí. Uchádzač predloží dôkaz o plnení pre každú zákazku a s nasledovným minimálnym rozsahom údajov: názov a sídlo dodávateľa tovaru, predmet zmluvy, názov a sídlo objednávateľa/odberateľa, meno, telefón a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa/odberateľa, zmluvná cena v EUR bez DPH, obdobie dodania tovaru, opis predmetu zmluvy a potvrdenie objednávateľa. V prípade, že odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení bude potvrdený týmto odberateľom, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii. Ak uchádzač má potvrdenia v mene inej ako EUR, súčasťou takéhoto potvrdenia musí byť aj prepočet inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu SKK na EUR je platný konverzný kurz Národnej banky Slovenska 1 EUR = 30,1260 SKK. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky ku dňu zverejnenia tohto oznámenia o vyhlásení verejného oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona:
Požiadavka predložiť zoznam zákaziek na dodanie tovaru za predchádzajúce tri roky je v súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ pri uvedenej požiadavke vychádza z finančného objemu zákazky, s cieľom umožniť účasť uchádzačov s dostatočnými požadovanými odbornými skúsenosťami v predmete zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania tovaru, predmetu zmlúv a odberateľov. (Možno použiť Formulár A v SP)
Uvedený zoznam zákaziek na dodávku tovaru musí obsahovať: - min. 1 zákazky na dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, pričom sa požaduje zmluvná cena zákazky min. 1 mil. EUR bez DPH;
- min. 1 zákazky na dodávku tovaru - športových diagnostických pomôcok obsahujúci pomôcky pre realizáciu a vyhodnotenie motorického testu nepriameho stanovenia maximálnej spotreby kyslíka - test aeróbnych schopností, pričom sa požaduje zmluvná cena min. 100 tis. EUR bez DPH;
- min. 1 zákazky na dodávku tovaru, ktorej súčasťou bola aj logistika a distribúcia tohto tovaru, pričom predmetom dodávky bolo aspoň 10 rôznych tovarových položiek (min. 10 rôznych tovarov) a dodávka bola realizovaná do minimálne 50 rôznych obcí.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predkladanie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom o verejnom obstarávaní sa elektronická aukcia začne najskôr dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celý predmet zákazky vrátane DPH. Otváranie ponúk bude bez účasti uchádzačov. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk budú na účasť v elektronickej aukcii vyzvaní uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené. Súčasťou výzvy na účasť v elektronickej aukcii budú údaje o predlžovaní elektronickej aukcie, a tiež upozornenie na pravidlá elektronickej aukcie a na podmienky technického vybavenia a pripojenia.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 250-414179
z: 29.12.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.04.2013 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.05.2013 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.07.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.05.2013 10:00
Miesto: Národné športové centrum, Trnavská 39, 831 04 Bratislava.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu
OP Vzdelávanie, prioritná os 2- Ďalšie vzdelávanie ako nástroj rozvoja ĽZ, kód OPV/K/NP/2012-5
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.04.2013

Redakčné opravy

6864 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 85/2013
V oznámení 06191 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národné športové centrum, Trnavská 39, 831 04 Bratislava-Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 078/2013 zo dňa 20.04.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť Namiesto: K bodu (2) Prehľad o celkovom súhrnnom obrate min. 2,0 mil. EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Viď: K bodu (2) Prehľad o celkovom súhrnnom obrate min. 1,0 mil. EUR alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania tovaru, predmetu zmlúv a odberateľov. (Možno použiť Formulár A v SP) Uvedený zoznam zákaziek na dodávku tovaru musí obsahovať: - min. 1 zákazku na dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, pričom sa požaduje zmluvná cena zákazky min. 1 mil. EUR bez DPH; - min. 1 zákazku na dodávku tovaru - športových diagnostických pomôcok obsahujúci pomôcky pre realizáciu a vyhodnotenie motorického testu nepriameho stanovenia maximálnej spotreby kyslíka - test aeróbnych schopností, pričom sa požaduje zmluvná cena min. 100 tis. EUR bez DPH; - min. 1 zákazky na dodávku tovaru, ktorej súčasťou bola aj logistika a distribúcia tohto tovaru, pričom predmetom dodávky bolo aspoň 10 rôznych tovarových položiek (min. 10 rôznych tovarov) a dodávka bola realizovaná do minimálne 50 rôznych obcí. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania tovaru, predmetu zmlúv a odberateľov. (Možno použiť Formulár A v SP) Uvedený zoznam zákaziek na dodávku tovaru musí obsahovať: - min. 1 zákazku na dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, pričom sa požaduje v celkovej kumulatívnej hodnote cena zákazky min.1 mil. EUR bez DPH; - min. 1 zákazku na dodávku tovaru - športových diagnostických pomôcok obsahujúci pomôcky pre realizáciu a vyhodnotenie motorického testu nepriameho stanovenia maximálnej spotreby kyslíka - test aeróbnych schopností, pričom sa požaduje zmluvná cena min. 100 tis. EUR bez DPH; - min. 1 zákazky na dodávku tovaru, ktorej súčasťou bola aj logistika a distribúcia tohto tovaru, pričom predmetom dodávky bolo aspoň 5 tovarových položiek do každého odberného miesta a dodávka bola realizovaná minimálne do 20 obcí. IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 26.04.2013 12:00 Viď: 09.05.2013 12:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 17.05.2013 12:00 Viď: 24.05.2013 12:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.05.2013 Viď: 27.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité