Oznámenie 6193 - MST

Obsah

6193 - MST
Vestník č. 78/2013 - 20.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Kontaktná osoba: Anna Lenčáková
Mobil: +421 915992777
Telefón: +421 552341149
Fax: +421 556786959
Email: anna.lencakova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.upjs.sk/univerzita/verejne-obstaravanie-a-obchodne-sutaze/
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Potraviny
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárová 2, 041 80 Košice, rektorát, fakulty a pracoviská univerzity, Študentské domovy a jedálne UPJŠ v Košiciach, so sídlom na Medickej ul. č. 4, 040 11 Košice
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka potravín: múka, krupica, strúhanka, cukor, soľ, ryža, sójové kocky, cestoviny, vločky, krúpy, špagety, polievkové rezance, fliačky malé, kolienka malé, slovenská ryža, tarhoňa, hrach, fazuľa, šošovica, káva, kávovinová náhrada, kakao, ocot, olej, kompóty, sterilizované lečo, polievkové korenie, sójová omáčka, mak, džemy a lekváre, sterilizovaná cesnaková pasta, sterilizovaná červená repa, sterilizované fazuľové struky, sterilizovaný hrášok, sterilizovaný chren, sterilizovaná kápia - paprika červená, sterilizovaná kapusta, sterilizovaná karotka s hráškom, sterilizovaná kukurica, sterilizovaná mrkva, sterilizované olivy, sterilizovaný šalát, sterilizované uhorky, sterilizovaná zmes na zemiakový šalát, horčica, sterilizovaný kečup, sterilizovaný paradajkový pretlak, sterilizované feferóny, sterilizovaná čalamáda, sterilizované šampiňóny, huby sušené, ryby v oleji, koncentrát citrónový, škrob, krémový prášok, čaj, kakao a čokoláda, sirup, minerálne vody a ďalšie.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15000000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15240000-2, 15330000-0, 15610000-7, 15620000-0, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15860000-4, 15870000-7, 15980000-1, 15400000-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodávka: 3000 kg múky polohrubej, výberovej; 3300 kg múky hladkej špeciál 00 extra; 3500 kg múky hrubej; 500 kg krupice kukuričnej, 100 kg krupice detskej, dehydrovanej;1000 kg strúhanky z pečiva; 7000 kg ryže lúpanej, guľatej; 500 kg cestovín vaječných z pšeničnej múky; 500 kg cestovín nevaječných z pšeničnej múky; 168 kg vločiek ovsených; 140 kg krúp jačmenných, veľkosť č. 10; 300 kg špagiet vaječných z pšeničnej múky;500 kg polievkových rezancov vaječných z pšeničnej múky; 500 kg fliačkov malých, vaječných z pšeničnej múky; 300 kg kolienok malých, vaječných z pšeničnej múky; 300 kg slovenskej ryže vaječnej z pšeničnej múky; 300 kg tarhone vaječnej z pšeničnej múky; 28 kg škrobu kukuričného; 28 kg škrobu zemiakového; 5,6 kg krémového prášku z kukuričného škrobu s vanilkovou arómou; 31,95 kg sójových kociek sušených; 150 kg hrachu lúpaného, suchého, poleného; 75 kg fazule suchej, bielej;75 kg fazule suchej farebnej;1000 kg šošovice suchej, výberovej, veľkozrnnej; 6006,04 kg kompótu ananásového, broskyňového, čučoriedkového, hruškového, jablkového, jahodového, koktailu ovocného, marhuľového, slivkového, mandarínkového, višňového, čerešňového, ringlôt; 560,48 kg leča zeleninového sterilizovaného; 24,5 kg džemu čučoriedkového; 299,04 kg džemu jahodového; 308,56 kg džemu marhuľového; 416 kg lekváru slivkového; 672 kg marmeládovej zmesi; 551,88 kg červenej repy sterilizovanej, kocky; 190,4 kg červenej repy sterilizovanej strúhanej; 564,48 kg fazuľových strukov sterilizovaných, žltých; 168 kg hrášku sterilizovaného v slanom náleve; 45,5 kg chrenu sterilizovaného v náleve; 367,92 kg kápie papriky červenej sterilizovanej, rezy; 367,92 kg kapusty sterilizovanej, červenej; 398,16 kapusty sterilizovanej kvasenej; 71,68 kg karotky s hráškom sterilizovanej; 106,12 kg kukurice sterilizovanej; 49 kg mrkvy sterilizovanej, slanej, kocky; 179,97 kg olív sterilizovaných čiernych a zelených, 285,6 kg šalátu sterilizovaného školského; 56,28 kg šalátu sterilizovaného kapustovo-mrkvového; 1751,4 kg uhoriek sterilizovaných; 316,68 kg zmesi na zemiakový šalát sterilizovanej; 78,12 kg feferónov sterilizovaných; 530,6 kg čalamády sterilizovanej; 459,06 kg šampiňónov krájaných sterilizovaných; 6,72 kg húb lesnej zmesi sušených; 55,57 kg rýb ,tuniak v oleji; 2000 kg soli jedlej; 300 litrov polievkového korenia tekutého; 40 litrov sójovej omáčky tekutej; 163 kg maku modrého celého a mletého; 35,7 kg cesnakovej pasty sterilizovanej; 833 kg horčice plnotučnej; 814,8 kg kečupu sterilizovaného jemného; 250 litrov octu 8%; 1276,2 kg paradajkového pretlaku sterilizovaného; 3500 kg cukru kryštálového; 20 kg cukru HB; 1000 kg cukru práškového; 30 kg cukru vanilkového;207 kg cukru HB 5 gr. ;5 kg kávy zrnkovej mletej 100% arabika; 18 kg kávovinovej náhrady bezkofeínovej; 12kg kakaa práškového bez cukru; 11,2 kg čaju ovocného porciovaného; 16,8 kg čaju čierneho porciovaného; 250 kg čaju zeleného porciovaného; 20 kg čokolády várovej; 378 litrov koncentrátu citrónového tekutého, 217 litrov sirupu rôznych príchuti; 504 ks minerálnej vody sýtenej 2 litrovej, 2130 ks minerálnej vody sýtenej 1,5 litrovej, 450 ks minerálnej vody sýtenej 500 ml, 550 ks minerálnej vody jemne sýtenej 2 litrovej, 2230 ks minerálnej vody jemne sýtenej 1,5 litrovej, 700 ks minerálnej vody 500 ml, 235 ks minerálnej vody nesýtenej 2 litrovej, 1920 ks minerálnej vody nesýtenej 1,5 litrovej, 165 ks minerálnej vody nesýtenej 500 ml, 4300 litrov oleja slnečnicového; 1000 litrov oleja repkového.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 70 109,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Počas lehoty viazanosti ponúk je uchádzač viazaný svojou ponukou. Verejný obstarávateľ upovedomí uchádzačov o predpokladanom predĺžení lehoty viazanosti ponúk v prípade uplatnenia revíznych postupov. Zábezpeka je stanovená vo výške 3.000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov MŠVVaŠ SR a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Financovanie bude realizované bezhotovostným platobným stykom na základe vystavených a doručených faktúr verejnému obstarávateľovi po dodaní predmetu zákazky, príslušných dokumentov a dodacieho listu. Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ nebude poskytovať preddavky ani zálohové platby na plnenie predmetu zmluvy. Platobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických / právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina vytvorená na dodanie predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právny vzťah z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje vytvoriť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 a ods. 4 až 5 citovaného zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených fotokópií, ktoré musia byť súčasťou ponuky. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie, podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, môže tieto doklady nahradiť predložením úradne overenej fotokópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávania o zapísaní do zoznamu podnikateľov, ktoré vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia a krajina sídla uchádzača nevydáva niektoré z dokladov, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienky účasti uchádzača vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia: Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením vyjadrením banky / bánk alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží: vyjadrenie banky / bánk alebo pobočky zahraničnej banky / bánk v ktorých ma uchádzač otvorené účty a bude obsahovať údaje: - že uchádzač v posledných dvoch rokoch ( 2011, 2012 ) nebol v nepovolenom debete, - že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov, - že jeho bežný účet v posledných dvoch rokoch ( 2011, 2012 ) nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť aktuálne a musí ním uchádzač preukazovať svoju aktuálnu a skutočnú finančnú situáciu. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f ) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením týchto dokladov:
Podľa § 28 ods. 1 písm. a): Zoznam dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: - bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Pokiaľ došlo k transformácii verejného obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom a pečiatkou nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení. Podľa § 28 ods. 1 písm. d) : ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: § 28 ods. 1 písm. a): Zoznam dodávok tovarov alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, musí byť doplnený referenčnými listami, potvrdenými odberateľmi o ich realizácii s nasledovnými údajmi: identifikačné údaje odberateľa, názov/obchodné meno zmluvného partnera, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, IČO, predmet zmluvy (názov predmetu zmluvy), zmluvný termín dodania predmetu plnenia, skutočný termín dodania predmetu plnenia,odôvodnenie rozdielu termínu plnenia,zmluvná cena za predmet plnenia vyjadrená v EUR s DPH,skutočne uhradená cena za predmet zmluvy,odôvodnenie rozdielu cien,kontaktná osoba a telefónne číslo (u ktorej je možné overenie si predkladaných informácií).
Verejný obstarávateľ za referencie rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky bude považovať referencie týkajúce sa dodávok potravín za posledné tri roky 2010, 2011, 2012. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil referencie o dodávkach potravín v minimálnom finančnom objeme 80.000,00 s DPH za požadované obdobie (2010, 2011, 2012). § 28 ods. 1 písm. d):Uchádzač predloží potvrdenie príslušnej Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o povolení na spracovanie, výrobu, prevádzku ( skladovanie, manipuláciu ) a uvádzanie výrobkov na trh podľa ustanovení zákona č. 152/1995 Z.z o potravinách rastlinného pôvodu, resp. iný doklad, ktorý sa v rámci všeobecne záväzných predpisov vzťahuje v zmysle zákona na hygienu a zdravotnú neškodnosť dodávaných tovarov. Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu požadovaného dokladu. Predložené potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Z predloženého potvrdenia musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu potravín a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
§ 28 ods. 1 písm. a): Verejný obstarávateľ má záujem na tom, aby prípadný úspešný uchádzač mal praktické skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadované referencie sú dostatočné a primerané, postačujú verejnému obstarávateľovi na preukázanie schopnosti splniť si predmet budúcej zmluvy, zároveň je stanovený nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
§ 28 ods. 1 písm. d):
Verejný obstarávateľ má záujem na tom, aby prípadný úspešný uchádzač mal k dispozícii priestory, ktoré spĺňajú hygienické požiadavky na spracovanie, výrobu, prevádzku (skladovanie, manipuláciu) a uvádzanie výrobkov na trh a uskladnenie potravín.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, ktorým môže byť zmluva o budúcej zmluve, zmluva o spolupráci, úverový prísľub. Z dokladu musí byť zrejmé, že zdroje na ktoré sa preukázanie tejto podmienky viaže, tretia osoba poskytne uchádzačovi na plnenie zmluvy. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu ktorej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov splnenie podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) a d ) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje spoločne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R-55-10/VO-2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.04.2013 11:00
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
17.05.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.05.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárová 2, 041 80 Košice, 1. poschodie veľká zasadacia miestnosť bez účasti uchádzačov. Otváranie doručených ponúk časti ponuky označenej ako OSTATNÉ je neverejné. Zúčastnia sa ho len menovaní členovia komisie verejným obstarávateľom bez účasti uchádzačov. Komisia pri otváraní doručených ponúk postupuje v súlade s § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Po otvorení časti ponuky, označenej ako OSTATNÉ komisia vykoná všetky úkony podľa zákona o verejnom obstarávaní spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky. Otváranie časti ponúk, označených ako KRITÉRIÁ vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk, označených ako KRITÉRIÁ musí byť aspoň päť pracovných dní. Otváranie časti ponúk označených ako KRITÉRIA je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez účasti uchádzačov v zmysle § 41 ods. 3 zákona. Otváranie bude neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie a zúčastnia sa ho len členovia komisie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Komunikácia, oznámenie, poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie ( ďalej len dorozumievanie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. Nikto nesmie preskúmať obsah týchto dokumentov pred uplynutím lehoty určenej na ich predloženie ( t.j. lehoty na predkladanie ponúk ).Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronickými prostriedkami, doručením osobne na adresu verejného obstarávateľa, alebo ich kombináciou. Pri poskytnutí informácii napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. ( ďalej len elektronické prostriedky ), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah tak, aby bola zaručená ich pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií, sa tieto informácie doručia aj v písomnej forme poštou na adresu verejného obstarávateľa alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, ale najneskôr do uplynutia lehôt určených verejným obstarávateľom uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch a lehôt vyplývajúcich z ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.Až na základe získaných informácií verejný obstarávateľ poskytne záujemcovi súťažné podklady resp. vysvetlenie. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť doručená na adresu verejného obstarávateľa do 30.04.2013 do 11:00 hod. Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:00 hod do 11:00 hod. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr do 03.05.2013 do 11:00 hod. miestneho času. Rozhodujúci je dátum doručenia na adresu verejného obstarávateľa. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka ( t.j. do slovenského jazyka ), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka,t.j. do slovenského jazyka.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
16.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité