Oznámenie 6203 - MSS

Obsah

6203 - MSS
Vestník č. 78/2013 - 20.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Botanický ústav SAV
IČO: 00679089
Dúbravská cesta 14, 845 23 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VO Sk, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Daniš
Telefón: +421 904821118
Email: obstaravanie@vosk.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Veda, výskum a vývoj
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania formou stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Zariadenia hromadného stravovania poskytujúce stravovanie zamestnancom verejného obstarávateľa v súlade s ďalšími podmienkami verejného obstarávania.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 4
Hodnota 199 999,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezpečenie služieb hromadného stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa a ďalšie osoby, formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb, služieb jedální a hromadného stravovania a pod. na základe akceptovania stravných poukážok uchádzača v určených nominálnych hodnotách, v súlade so špecifikáciou uvedenou v súťažných podkladoch. Účelom týchto služieb je splnenie povinností zamestnávateľa podľa ust. § 152 Zákonníka práce a ďalších zákonných ustanovení, ktoré ukladajú verejnému obstarávateľovi poskytovať stravovanie zamestnancom, či iným osobám.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rámcová dohoda sa bude uzatvárať na celý predmet zákazky.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 199 999,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 2500,- Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky:
A) poskytnutím nepodmienenej bankovej záruky za uchádzača, splatnej na prvé písomné požiadanie verejného obstarávateľa, alebo
B) zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa.
Podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú bližšie definované v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prevádzkových prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ preddavky neposkytuje. Platby budú realizované bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. (1) ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. (2) ZVO, resp. ods. (4) alebo ods. (5) predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
Uchádzač preukáže, že:
1.1. Podľa § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme
Podľa § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
Dôkazový prostriedok:
Výpis/výpisy z registra trestov, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Podnikateľ fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov.
Podnikateľ právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača), alebo rovnocenný doklad
1.2. Podľa § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. Dôkazový prostriedok:
Relevantné potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
1.3.
Podľa § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Dôkazové prostriedky:
1. Relevantné potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní, v ktorých je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk
2. Relevantné potvrdenie Sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov príspevku sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
1.4.
Podľa § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Dôkazový prostriedok:
Relevantné potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
1.5.
Podľa § 26, ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať požadovaný predmet zákazky.
Dôkazový prostriedok:
Doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky, ktorým môže byť:
-živnostenské oprávnenie alebo aktuálny výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ fyzická osoba, podnikateľ príspevková organizácia),
-aktuálny výpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ právnická osoba, podnikateľ fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri),
-iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
Predložený doklad musí byť aktuálny a musí preukazovať skutočný stav vo vzťahu k termínu, kedy uplynie lehota na predkladanie ponúk.
1.6. Podľa § 26 ods. 1 písm. g) mu nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, čím sa myslí najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci.
Dôkazový prostriedok:
V prípade relevantnosti preukazuje verejný obstarávateľ.
1.7. Podľa § 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou
-ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
-ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola:
spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
-ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Dôkazové prostriedky:
1. Relevantné potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
2. Čestné vyhlásenie.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa ZVO môže nahradiť požadované doklady v bodoch 1.1. až 1.6. potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ZVO originál dokladu alebo jeho úradne overená kópia. !!!Potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ZVO nenahrádza doklady požadované v bode 1.7. tejto časti súťažných podkladov!!!
1.8.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich uchádzačom nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.9.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a ich primeranosť a potreba vyplývajú priamo z ustanovenia § 26 ZVO.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí vo svojej cenovej ponuke predložiť doklady a dokumenty, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti z hľadiska finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ZVO. Doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
Uchádzač predloží:
2.1.
Podľa ust. § 27 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet; Dôkazové prostriedky: 1. Vyjadrenie banky, že uchádzač v poslednom roku nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete, že uchádzač je schopný plniť svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a že účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
2. Čestné vyhlásenie uchádzača, že v iných bankách ako v banke, ktorá podľa bodu 2.1. vydala vyjadrenie, nemá otvorený resp. vedený účet. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Predmetná podmienka vyplýva z § 32 ods. 1 písm. b) ZVO a verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. 2.2.
V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, predloží skupina dodávateľov doklady požadované podľa tohto bodu spoločne za celú skupinu.
Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, spôsobom podľa § 27 ods. 2 a ods. 3 ZVO.
2.3.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí vo svojej cenovej ponuke predložiť doklady a dokumenty, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti z hľadiska technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 ZVO. Doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie. Doklady a dokumenty musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav ku dňu predkladania ponuky.
Uchádzač predloží:
3.1.
Podľa § 28 ods. (1) písm. a) ZVO zoznam dodávok poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. (6) ZVO:
Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, vo finančnom objeme v celkovom súčte minimálne 500 000,- EUR bez DPH.
Dôkazové prostriedky: 1. zoznam poskytnutých služieb
2. potvrdenia o poskytnutí služieb (referenčné listy)
Zoznam aj potvrdenia musia obsahovať minimálne tieto údaje:
-obchodné meno a sídlo dodávateľa
-obchodné meno a sídlo subjektu, ktorému uchádzač poskytoval službu
-stručný opis poskytnutých služieb
-celkový objem tržieb za poskytnutie služieb v EUR (v prípade dodávateľa, ktorý bol v čase dodania platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu s DPH; v prípade dodávateľa, ktorý nebol v čase poskytnutia služieb platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu bez DPH)
-meno a priezvisko -kontakt: tel. č. kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v potvrdení
-podpis oprávnenej osoby objednávateľa s uvedením mena a jeho funkcie a kontaktu Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované z pohľadu technickej a odbornej spôsobilosti v požadovanom rozsahu a kvalite, a preto sa chce preveriť, či uchádzač má skúsenosti s poskytnutím služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmetu zákazky. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne si plniť svoje zmluvné záväzky.
3.2. V prípade, že ponuka bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31 ZVO, predloží skupina dodávateľov doklady požadované podľa tohto bodu spoločne za celú skupinu. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti, podľa § 28 ods. 2 a ods. 3 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
viď. vyššie
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena za dodanie jednej stravnej poukážky v % - 96
2. Cena za obálkovanie v EUR s DPH - 1
3. Lehota dodávky v hodinách - 1
4. Cena za doručenie v EUR s DPH - 1
5. Cena za vrátenie nespotrebovaných stravných poukážok v EUR s DPH - 1
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: E-aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom siete Internet. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk komisiou odošle administrátor výzvu na účasť v e-aukcii elektronickými prostriedkami súčasne všetkým uchádzačom, ktorých ponuky spĺňajú verejným obstarávateľom určené podmienky.
Bližšie v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013/BUSAV/01
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.05.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
17.05.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.05.2013 10:15
Miesto (ak sa uplatňuje)
VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Zástupca verejného obstarávateľa pre toto verejné obstarávanie po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk zrealizuje
elektronickú aukciu za účelom konečného automatického vyhodnotenia ponúk z hľadiska plnenia kritéria. Pri
elektronickej aukcii je otváranie ponúk podľa § 41 ZVO neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, v ktorej bude uvedený spôsob ich doručenia (osobné prevzatie alebo poštou). Pri žiadosti doručenej faxom prípadne elektronickou poštou záujemca musí potvrdiť žiadosť aj písomnou (listinnou) formou a až po jej obdržaní budú súťažné podklady odoslané záujemcovi.
Maximálna hodnota návrhu na plnenie kritéria č.1 je určená na 100% z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Akákoľvek ponuka presahujúca 100% v tomto kritériu, bude verejným obstarávateľom považovaná za neregulárnu a neprijateľnú.
Hodnota návrhu kritéria na hodnotenie ponúk č. 3 musí byť minimálne 48 hodín a maximálne 120 hodín. Akákoľvek ponuka presahujúca svojou hodnotou 120 hodín, bude verejným obstarávateľom považovaná za neregulárnu a neprijateľnú. Uchádzač môže navrhnúť plnenie kritéria aj v hodnote nižšej ako 48 hodín, takáto nižšia hodnota však nebude zohľadnená pri hodnotení kritérií, ale v tom prípade bude do hodnotenia zaradená hodnota 48 hodín.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak zmluvné podmienky v návrhu zmluvy predloženom uchádzačom budú znevýhodňovať verejného obstarávateľa.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
16.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité