Oznámenie 6200 - MSS

Obsah

6200 - MSS
Vestník č. 78/2013 - 20.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
IČO: 35971126
Pod Krásnou hôrkou 1, 833 48 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Oddelenie pre verejné obstarávanie, prízemie, číslo miestnosti 01423107
Kontaktná osoba: Elena Lukáčová
Telefón: +421 232321629
Fax: +421 254788736
Email: elena.lukacova@nusch.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Pranie nemocničnej bielizne.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: : Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Pod Krásnou hôrkou 1, 833 48 Bratislava.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledovných služieb : pranie nemocničnej bielizne s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami, - dezinfekcia bielizne termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania - dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergizujúceho pokožku, - žehlenie vyčistenej bielizne, - sortimentné členenie bielizne podľa potrieb a požiadaviek odberateľa, - drobné opravy bielizne, - denný transport čistej a použitej bielizne okrem soboty a nedele - dovoz čistej a odvoz špinavej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
288 000 kg nemocničnej bielizne/24 mesiacov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ucházačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľskej organizácii samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľskej organizácii spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľskou organizáciou, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právnu formu v súlade s platnými predpismi SR .
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Splnenie podmienok účasti preukáže predložením originálnych alebo úradne overených kópií dokladov uvedených v § 26 ods. 2, resp. ods. 4 alebo 5 citovaného zákona. Tieto doklady môže uchádzač nahradiť predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona účinného do 17. februára 2013, predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a súčasne predloží aj potvrdenie úradu podľa § 26 ods. 2 písm. h) a čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. f). Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží doklady v súlade s: § 27 ods. 1 písm a) zák. č. 25/2006 Z. z. Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet. V predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Spolu s vyjadrením/niami predloží vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a s pečiatkou uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov podpísané a opečiatkované každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny, že predložil vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedený/é účet/účty. Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 27 je podmienka primeraná, pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke v snahe zabezpečiť, aby nnedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu ekonomickej nestability. Vyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne osvedčených kópií dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1) Predloženie platného rozhodnutuia príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne - originál, alebo úradne osvedčená kópia. 2) Platný prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným regionálnym úradom verejného zdravotníctva, s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov. Primeranosť požiadavky vyplýva z právnych noriem prevádzky zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia a zabezpečenie preukázania priestorového, prístrojového a vozového vybavenia uchádzača - originál, alebo úradne osvedčená kópia. 3) Predloženie osvedčenia o odbornej spôsobilosti zodpovedného zamestnanca na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie v zmysle zákona č.355/2007 Zb originál, alebo úradne osvedčená kópia. 4) Uchádzač predloží zoznam dopravných prostriedkov ,ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničného prádla, tak aby spĺňali požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia podpísaný uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci uchádzača - originál, alebo úradne osvedčená kópia. Zdôvodnenie primeranosti podmienky účasti ( 1-4) podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Primerane stanovené k predmetu zákazky.Uchádzač musí preukázať, že disponuje príslušnými požadovanými dokladmi, ktoré sú potrebné pre plnenie predmetu zmluvy. 5) Uchádzač predloží zoznam techniky ktorou bude poskytovať službu ktorá je predmetom tejto zákazky a požadovanej technológie dezinfekcie kontaminovaného prádla: - zariadenie na pranie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne - zariadenie na žehlenie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne. Zoznam bude podpísaný uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci uchádzača - originál, aleboúradne osvedčená kópia. Zdôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Primerane stanovené k predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že disponuje príslušnými technickými prostriedkami na plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Podrobné pravidlá a pokyny o konaní elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
140/2013/VO/La
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 07.05.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
21.05.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.05.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Pod Krásnou hôrkou 1, 833 48 Bratislava, riaditeľstvo, prízemie, číslo miestnosti: 01423118 .
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Ak áno, odhadovaný čas uverejnenia nasledujúcich oznámení: Apríl 2015
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Informácie o otváraní ponúk sa týkajú otvárania častí ponúk označených ako Ostatné, ktoré sa uskutoční podľa § 41 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.. Otváranie častí ponúk "Ostatné" je neverejné.Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" bude uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené písomne oznámené s miestom a časom otvárania v zmysle § 41 ods. 2 a 3 zákona č. 25/2006 Z. z.. Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom jazyku. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady poštou alebo e-mailom na adresu uvedenú v bode 1) súťažných podkladov, alebo osobne na oddelenie pre verejné obstarávanie. Pri vyžiadaní súťažných podkladov faxom alebo elektronickou poštou musí uchádzač potvrdiť žiadosť o vydanie súťažných podkladov aj v listinnej podobe v originálnom vyhotovení do troch pracovných dní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku doručenú aj v prípade, ak ju uchádzač neprevezme do troch pracovných dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
17.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité