Oznámenie 6418 - MSP

Obsah

6418 - MSP
Vestník č. 80/2013 - 24.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 011 09 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Viera Maslíková
Telefón: +421 415032457
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zask.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. c)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Regionálna samospráva.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
KNsP Čadca - Riešenie havarijného stavu technických zariadení - Rekonštrukcia výťahov chirurgický pavilón - lôžkové výťahy.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestom poskytnutia plnenia predmetu je Slovenská republika v mieste sídla organizácie Kysucká nemocnica s poliklinikou, Palárikova 2311, 022 01 Čadca
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Projekt rieši rekonštrukciu lôžkových výťahov, presvetlenia výťahových šachiet a vstupných zasklených stien slúžiacich pre prístup k výťahom na I. nadzemnom podlaží z dôvodu zlého technického stavu. Práce sa budú realizovať počas prevádzky nemocnice, preto je potrebné ju robiť v dvoch etapách a to v prvej etape lôžkový výťah pravý a po jeho sprevádzkovaní ľavý. Rekonštrukcia sa dotýka výmeny dvoch pôvodných lôžkových výťahov za dva nové podľa projektu technológie výťahov, ďalej sa vymení vonkajšia zasklená stena v šachte výťahov a vyreže sa montážny otvor v podlahe strojovne výťahov. V 1. etape po demontáži pravého výťahu a vybúraní betónového sokla v strojovni sa upraví základová doska a realizujú sa potrebné úpravy pre otvory pre laná v strojovni. Na lôžkových výťahoch sa vymenia pôvodné vstupné zasklené steny za nové (postupne po jednom výťahu), do ktorých sa osadia nosné rámy automatických posuvných výťahových dverí. V priehlbni šachiet sa urobí úprava proti zatekaniu spodnej vody nátermi proti tlakovej vode s požitím hydroizolačných náterov, ktoré sú odolné proti oleju a mazadlám od výťahového stroja. Vo vstupnej časti v I. nadzemnom podlaží je potrebné vymeniť vstupné dvere slúžiace pre prístup k výťahom a stenu zádveria za automatické posuvné. V rámci tejto rekonštrukcie je nutné upraviť dotknuté časti omietok, prekládku vypínačov EL, dlažieb a obkladov stien a stropov. V niektorých častiach zasklených stien bude použité bezpečnostné sklo vrstvené o minimálnej hrúbke 5+1+5 (podľa STN EN 81-1+AC). Ostatné sklá priesvitné. Všetky búracie práce sa budú robiť ručne. Bude nutné vymeniť prívodné vedenie EL z jestvujúcej rozvodne R1 do strojovne výťahov. Stavebník zabezpečí pre potreby požiarnej ochrany na evakuáciu min. 45 minút náhradný zdroj el. energie. Napojenie výťahov a automatických posuvných stien v I. nadzemnom podlaží bude na el. rozvody. Rámy plastových výrobkov vonkajších okien budú bielej farby, dvojsklo číre, v spodnej časti 2x bezpečnostné sklo. Hliníkové výrobky farba RAL 7047. Podrobnejší popis rieši výkresová dokumentácia.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215130-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 240 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa požaduje vo výške 12.000 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zák. č.25/2006 Z.z. a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet verejného obstarávateľa najneskôr k lehote na predkladanie ponúk. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezbeky budú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov. V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom musí byť doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas lehoty viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ bude klasifikovať nesplnenie tejto požiadavky ako nesplnenie podmienok stanovených verejným obstarávateľom.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude hradený z dotácie Ministerstva financií SR a z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platba sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr so splatnosťou do 60 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne, alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť vložené ako originály alebo úradne overené fotokópie týchto dokladov. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona o VO. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súťažiach, pri ktorých bolo oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, oznámenie použité ako výzva na súťaž alebo výzva na predkladanie ponúk odoslané na uverejnenie od 18. februára 2013, predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, potvrdenie úradu, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a čestné vyhlásenie, že nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a), d). Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk. Vyjadrenie musí vypovedať o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky t. j., že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Okrem vyjadrenia bánk predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Zároveň verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť minimálne 1 vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky nie staršie ako tri mesiace k lehote na predkladanie ponúk o disponibilite finančných zdrojov v hodnote minimálne 240.000 EUR alebo o poskytnutí úveru v minimálnej výške 240.000 EUR, prípadne ekvivalent v inej mene. Pri prepočte cudzej meny na EUR sa použije kurz NBS platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do vestníka. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky. d) Prehľad o dosiahnutom obrate. Uchádzač predloží dôkazy vo forme výkazu ziskov a strát v plnom rozsahu alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalentného dokladu za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012). Výkaz ziskov a strát v plnom rozsahu alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch (výsledovka Uč POD 2-01, výkaz o príjmoch a výdavkoch Uč FO 1-01 1 alebo ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách ES). Predložené doklady musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo ekvivalentným úradom v krajine sídla záujemcu, alebo notárskym úradom. Doklady vystavené v inom ako slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, s výnimkou dokladov vystavených v českom jazyku. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky aj formou samostatného listu. Verejný obstarávateľ požaduje celkový obrat za posledné tri roky (2010, 2011, 2012) v minimálnej výške 720.000,00 EUR. Z predložených dokladov musí byť zrejmý jednoznačný obrat. Ak prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti musí byť v alikvotnej hodnote zo sumy 720.000,00 EUR (240.000,00 EUR/rok). Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať dosiahnutý obrat z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač bude schopný znášať náklady spojené so zabezpečovaním potrebných činností v lehote splatnosti faktúr. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 28 ods. 1 písm. b), g), i), j). Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie. b) Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Ako dôkazový prostriedok záujemca predloží pre každú v zozname uvedenú zákazku potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt dodania a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať, že za posledných 5 rokov zrealizoval minimálne 3 stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky a to minimálne v takomto rozsahu - 1 stavebnú prácu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s rozpočtovým nákladom vyšším ako 100.000,00 EUR bez DPH, 1 stavebnú prácu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s rozpočtovým nákladom vyšším ako 200.000,00 EUR bez DPH a 1 stavebnú prácu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s rozpočtovým nákladom vyšším ako 240.000,00 EUR bez DPH, alebo ekvivalenty týchto hodnôt v inej mene. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancova a zamestnancov zodpovedných za riadenie stavebných prác, elektroinštalačných prác a montážnych prác. Uchádzač v rámci uvedeného bodu predloží menný zoznam osôb zodpovedných za riadenie prác a nasledujúce oprávnenia: 1g. oprávnenie o odbornej spôsobilosti vydané na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zák. č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov s odborným zameraním na pozemné stavby (fotokópia dokladu opatrená originálom pečiatky držiteľa a vlastnoručným podpisom) alebo iný ekvivalentný doklad platný v členských krajinách ES. 2g. platné oprávnenie vydané oprávnenou osobou podľa § 15 ods.4 zákona č. 124/2006 Z.z. na činnosť: montáž, rekonštrukcie, opravy, odborné prehliadky a odborné skúšky zdvíhacích zariadení skupiny A: Ac) výťahy, ktoré sú trvalou súčasťou budov a objektov - 1. Osobné a nákladné s povolenou dopravou osôb, 2. Nákladné so zakázanou dopravou osôb. 3g. platné oprávnenie vydané oprávnenou osobou na vykonávanie činnosti: odborné prehliadky a odborné skúšky, revízie elektrických zariadení. i) Prehľad o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte vedúcich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky. Požadované dôkazové prostriedky: záujemca predloží prehľadovú tabuľku s požadovanými údajmi v členení na zamestnancov a riadiacich pracovníkov za príslušný rok. j) Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Požadované dôkazové prostriedky: 1j. záujemca predloží zoznam strojov a zariadení, ktoré predpokladá použiť pre realizáciu zákazky s uvedením formy vlastníctva (vlastný majetok, nájom a pod.), 2j. uchádzač predloží platné certifikáty: certifikát systému manažérstva kvality podľa ISO 9001, certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001 a certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa BS OHSAS 18001. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osôb, ktorých spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f/ vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 20.05.2013
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
21.05.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.05.2013 09:15
Miesto (ak sa uplatňuje)
Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk časti OSTATNÉ, t.j. sprístupnenie časti elektronických ponúk OSTATNÉ v EVOSERVISe komisii je neverejné. Po otvorení časti ponuky, označenej ako OSTATNÉ komisia vykoná všetky úkony podľa zákona o verejnom obstarávaní, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, vrátane podaní vysvetlenia, vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie ponúk časti KRITÉRIA, t.j. sprístupnenie časti elektronických ponúk časti KRITÉRIA v EVOSERVISe vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, sa uskutoční v zmysle § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní časti ponúk označenej KRITÉRIA tým uchádzačom, ktorých ponuky v časti označenej OSTATNÉ neboli vylúčené. Výzva na účasť k otváraniu ponúk označených KRITÉRIA bude dotknutým uchádzačom zaslaná v zmysle zákonných ustanovení § 41 ods.3.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Uchádzač bude svoju ponuku, rozdelenú na dve časti v zmysle zákonných ustanovení zákona o VO, predkladať elektronicky v systéme EVO servis, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa. Všetky doklady budú vkladané ako naskenované originály alebo overené fokópie. 2. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v lehote a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľov vo výzve na predloženie dokladov. Predkladané doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť v súlade s čestným vyhlásením predloženým v ponuke úspešného uchádzača v súlade s § 32 ods. 11. a musia byť vystavené pred lehotou na predkladanie ponúk a predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie. 3. Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Pri danom postupe zadávania zákazky bude uchádzačom systémom EVO servis na požiadanie vygenerovaný elektronický kľúč (podpis), bez ktorého nebude možné vkladať ponuku do systému. 4. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité