Oznámenie 6411 - MSS

Obsah

6411 - MSS
Vestník č. 80/2013 - 24.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Pôdohospodárska platobná agentúra
IČO: 30794323
Dobrovičova 12, 815 26 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pôdohospodárska platobná agentúra, Dobrovičova 12, 815 26 Bratislava
Kontaktná osoba: František Zázrivec
Mobil: +421 918612262
Telefón: +421 918612262
Fax: +421 259266575
Email: frantisek.zazrivec@apa.sk; info@apa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.apa.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Hospodárstvo a finančné záležitosti
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie leteniek a služieb súvisiacich s leteckou prepravou osôb do zahraničia pre zahraničné pracovné cesty pracovníkov Pôdohospodárskej platobnej agentúry Dobrovičova 12, Bratislava (ďalej len PPA).
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3
Hlavné miesto poskytovania služieb: Pôdohospodárska platobná agentúra, Dobrovičova 12, 815 26 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie leteniek a služieb súvisiacich s leteckou prepravou osôb do zahraničia pre zahraničné pracovné cesty pracovníkov Pôdohospodárskej platobnej agentúry Dobrovičova 12, Bratislava.
Zabezpečenie rezervácie, nákupu leteniek a súvisiacich služieb pre potreby Pôdohospodárskej platobnej agentúry Dobrovičova 12, Bratislava v súvislosti so zahranič-nými pracovnými cestami na základe aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje komplexné a operatívne poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek resp. spiatočných leteniek v ekonomickej triede a biznis triede s ubytovaním v zahraničných destináciach ktorými sú najmä napr. Belgicko ( Brusel), Španielsko Barcelóna), Rakúsko Viedeň), Švédsko ( ťokholm), Fínsko ( Helsinky), Holandsko ( Amsterdam), Taliansko ( Miláno), Veľká Británia ( Londýn), Dánsko (Kodaň), Nemecko ( Berlín), Švajčiarsko (Zurich), Francúzsko ( Štrasbourg, Paríž) a ďalšie, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa počas doby plnenia rámcovej dohody. Predpo-kladané miesta odletov sú: Bratislava, Viedeň, Budapešť alebo Praha. Predpokladané množstvo predmetu zákazky je cca 190 až 230 letov do určených destinácií za obdobie trvania zmluvného vzťahu (48 mesiacov). Presný počet leteniek a konkrétne destinácie budú určené samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb verejného obstará-vateľa. Objednávky budú považované za čiastkové zmluvy rámcovej dohody.Verejný obstarávateľ požaduje priebežné a pružné zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb pre potreby Pôdohospodárskej platobnej agentúry Dobrovičova 12, Bratislava v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami zamestnancov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60440000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 63000000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo predmetu zákazky je cca 190 až 230 letov do určených destinácií za obdobie trvania zmluvného vzťahu (48 mesiacov). Presný počet leteniek a konkrétne destinácie budú určené samostatnými objednávkami podľa aktuálnych potrieb verejného obstará-vateľa.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 120 000,0000 Hodnota/Do: 129 990,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Určené v časti B.3 súťažných podkladov - Obchodné podmienky
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade skupiny dodávateľov čestné vyhlásenie skupiny dodávateľov, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky obstarávateľskou organizáciou vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov právnu formu.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
1. PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky) - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
§ 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona účinného do 17. februára 2013, predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a súčasne predloží aj potvrdenie úradu podľa § 26 ods. 2 písm. h) a čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. h).
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia:
v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona - prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač požadovaný prehľad podloží výkazom ziskov a strát, resp. výkazom príjmov a výdavkov za hospodárske roky 2010, 2011 a 2012, podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie stavu ekonomickej a finančnej situácie uchádzača; verejný obstarávateľ hľadá spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne: a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak 1. odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie stavu technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača a preukázanie, že uchádzač má v poskytovaní predmetných služieb viacročné skúsenosti a plní si svoje záväzky.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. zrušenie letenky 1 deň pred odletom - 40
2. zrušenie letenky 2 7 dní pred odletom - 30
3. zmena údajov v už vystavenej letenke - 30
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
08/2013/VO - PPA
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.05.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
21.05.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.05.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Pôdohospodárska platobná agentúra, Dobrovičova 12, 815 26 Bratislava,
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Uchádzači, pri otváraní časti ponuky " Kritéria"
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Fondy EÚ a ŠR
VI.3. Ďalšie informácie
Žiadosť o súťažné podklady musí byť predložená v slovenskom jazyku a musí z nej byť zrejmé, o čo sa žiada. Musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu (názov, poštová adresa, ak je doručovacia poštová adresa iná, tak i doručovacia poštová adresa). Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie operatívnej komunikácie odporúča uchádzačovi uviesť aj meno osoby zodpovednej za predloženie žiadosti o súťažné podklady, jej telefónne číslo, elektronickú adresu, resp. meno osoby oprávnenej na prevzatie súťažných podkladov (v prípade požiadavky na osobné prevzatie súťažných podkladov) a jej telefónne číslo. Oprávnená osoba, ktorá nie je štatutárnym zástupcom žiadateľa, musí oprávnenie na predloženie žiadosti o súťažné podklady a na prevzatie súťažných podkladov preukázať plnomocenstvom podpísaným štatutárnym zástupcom záujemcu. V prípade, že žiadosť o súťažné podklady bude doručená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom ako požadovanom jazyku, súťažné podklady nebudú poskytnuté. Je v záujme záujemcov/žiadateľov, aby žiadosť o súťažné podklady doručili, a zároveň si v prípade preferencie osobného prevzatia súťažné podklady aj prevzali v určenej lehote. Súťažné podklady môžu byť záujemcom poskytované výhradne v elektronickej forme, na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, v ktorej záujemca výslovne uvedie, že žiada o poskytnutie súťažných podkladov výhradne v elektronickej forme. Žiadosti o súťažné podklady musia byť doručené v písomnej forme na adresu sídla verejného obstarávateľa poštou, kuriérom alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa v lehote určenej na predkladanie žiadostí o súťažné podklady, t.j. 09.05.2013 do 14:00 hod.. V prípade osobného doručovania alebo prostredníctvom kuriéra je potrebné zásielku podať do podateľne verejného obstarávateľa, aby bolo zaručené korektné prevzatie žiadosti o súťažné podklady (podateľňa v sídle verejného obstarávateľa na prízemí v miestnosti č. 28.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
19.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité