Oznámenie 6412 - MSS

Obsah

6412 - MSS
Vestník č. 80/2013 - 24.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Banská Bystrica
IČO: 00313271
Československej armády 26, 975 39 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Banská Bystrica – Mestský úrad, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Mária Štrajáneková
Telefón: +421 484330733
Fax: +421 484330299
Email: strajanekov@misbb.sk; bartkova@misbb.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.banskabystrica.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
„Rozvoz obedov dôchodcom zo závodnej kuchyne Mesta Banská Bystrica“
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mesto Banská Bystrica zo závodnej kuchyne Mestského úradu, Československej armády 26, 974 01 Banská Bystrica po trase sídlisko, Uhlisko, Sásová, Šalková, Centrum, Karlovo, Nový Svet, Uľanka a po trase centrum, THK, Skubín, Fončorda, Radvaň.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača zabezpečiť rozvoz obedov zo závodnej kuchyne Mesta Banská Bystrica do domácností klientov v meste Banská Bystrica. Rozvoz obedov prebieha v pracovných dňoch (prevádzkové dni závodnej kuchyne Mesta Banská Bystrica) od 10,30 hod. do 14,00 hod. v počte 70 80 obedov denne na území mesta Banská Bystrica vrátane času na naloženie obedárov pred zahájením rozvozu a ich vyloženie po jeho ukončení v závodnej kuchyni Mesta Banská. Bystrica. Súčasťou rozvozu je aj donáška jedla v obedároch priamo do bytu odberateľa obeda. Rozvoz sa vykonáva na základe menných zoznamov dôchodcov s uvedením adresy a poschodia a k prevzatiu obeda v obedároch dochádza v byte odberateľa obeda. Zoznamy adries dôchodcov = odberateľov obedov podľa trasy rozvozu sú v prílohe č. 1 opisu predmetu obstarávania. Obedáre na donášku jedla zabezpečuje Mesto Banská Bystrica. Rozvoz sa realizuje zo závodnej kuchyne Mesta Banská Bystrica, Československej armády 26, Banská Bystrica a je rozdelený na dve trasy (viď. príloha) :
a) časť sídlisko, Uhlisko, Sásová, Šalková, centrum, Karlovo, Nový Svet, Uľanka (39 vchodov) cca 100 km/deň
b) centrum, THK, Skubín, Fončorda, Radvaň (40 vchodov) cca 80 km/deň
Rozvoz musí byť realizovaný v súlade so zákonom č. 533/2007 - Vyhláška MZ SR zo 16. augusta 2007 o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia spoločného stravovania § 9, ods. 3, písm. h) a ods. 4, písm. i) a vzmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 852/2004.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55521100-9
Doplnkový slovník: EA05-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 63000000-9
Doplnkový slovník: GB01-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Verejným obstarávateľom predpokladaná hodnota zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžadujú sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, t.j. rozpočet Mesta Banská Bystrica. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť objem poskytovaných služieb v závislosti od potrieb verejného obstarávateľa resp. od zmluvy odstúpiť. Splatnosť faktúr je 30 dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzač musí mať právnu subjektivitu. Verejný obstarávateľ bude od skupiny dodávateľov vyžadovať právnu formu v prípade, že jej ponuka bude prijatá.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 odst. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií (notárom, matrikou) podľa § 26 odst. 2, 3 a 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 odst. 2 nahradiť predložením originálu alebo overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 odst. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý predloží overenú kópiu platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov musí predložiť písomné vyhlásenia podľa bodu 4. časti A 2 súťažných podkladov, ako aj kópiu dokladu o oprávnení podnikať pre overenie štatutárnych zástupcov oprávnených vystupovať v mene uchádzača
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže nahradiť niektorý z požadovaných dokladov čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú. Uchádzač v takomto prípade postupuje v súlade s § 26 odst. 4 a 5.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona overejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 odst. 1 písm. a.)/ - vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky vystavené v roku 2013, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov; že je schopný platiť si svoje finančné záväzky, vprípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, vposledných dvoch rokoch nebol a ani vsúčasnosti nie je vnepovolenom debete, vposledných dvoch rokoch jeho účet nebol a ani vsúčasnosti nie je predmetom exekúcie. K potvrdeniu musí uchádzač súčasne predložiť čestné vyhlásenie, že má otvorené účty iba v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie a vyhlásenie musí byť podpísané osobou/osobami oprávnenými vystupovať v jeho mene. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 odst. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje finančnú stabilitu pre zabezpečenie predmetu zadávania verejnej zákazky a schopnosť uchádzača bezproblémovo si plniť svoje finančné záväzky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 odst. 1 písm. j.) - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby požadujeme predložiť overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vydanej Regionálnym úradom verejného zdravotníctva a čestným vyhlásením podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača o spôsobilosti dopravného prostriedku na rozvoz obedov v zmysle vyhlášky č. 533/2007 Z. z. v platnom znen. Vyhlásenie uchádzača, že má k dispozícii min. 2 ks automobilov vrátane vodičov, prispôsobených na rozvoz stravy v zmysle vyhlášky č. 533/2007 Z. z. v platnom znení s technickým zariadením t.j. Termoboxami; spolu s predloženou overenou kópiou technického preukazu, resp. iného dokladu preukazujúceho technickú spôsobilosť vozidla, resp. originál alebo overenú kópiu zmluvy (v prípade, že nie je vlastníkom vozidiel) a kópie vodičských preukazov vodičov spolu s vyhlásením, že sú k dispozícii uchádzačovi pri poskytovaní služieb.
Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 odst. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ si takto overí schopnosť uchádzača poskytovať služby na trhu s predmetom zákazky a zabezpečiť ich rýchle a kvalitné poskytovanie.Vyhlásenia
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobne rozpísané v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Pr. V 61510/13
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.05.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
23.05.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.05.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Mesto Banská Bystrica zasadačka Mestského úradu, Československej armády 26, Banská Bystrica , druhé poschodie č. dv. 290 v súlade s § 43.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky použije elektronickú aukciu a z tohoto dôvodu podľa § 43 ods. 3 zákona overejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
VI.3. Súťažné podklady sa vydávajú na základe písomnej žiadosti doručenej poštou, faxom, e-mailom alebo osobne v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 hod v lehote uvedenej v bode IV. 3.3). Uchádzač musí predložiť v jednej obálke ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzatvorenú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzatvorenú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné a každá časť ponuky musí byť predložená na elektronickom nosiči vo formáte .pdf. v jednom dokumente. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade, ak ju uchádzač neprevezme v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte, tzn. päť dní po odoslaní.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
18.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité