Oznámenie 6398 - MST

Obsah

6398 - MST
Vestník č. 80/2013 - 24.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
SLUŽBA mestský podnik Stropkov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31305784
Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SLUŽBA, mestský podnik STROPKOV, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
Kontaktná osoba: Jozef Hricišin
Mobil: +421 918960104
Telefón: +421 547181416
Fax: +421 547181418
Email: sluzbamp1@stonline.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.stropkov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária
Vnútroštátne identifikačné číslo: 40055469
Budovateľská 1805/38A , 093 01 Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária, Budovateľská 1805/38A, 09301 Vranov nad Topľou
Kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš
Mobil: +421 905127229
Telefón: +421 574431022
Fax: +421 574431022
Email: halgas@stonline.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária
Vnútroštátne identifikačné číslo: 40055469
Budovateľská 1805/38A , 093 01 Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária, Budovateľská 1805/38A, 09301 Vranov nad Topľou
Kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš
Mobil: +421 905127229
Telefón: +421 574431022
Fax: +421 574431022
Email: halgas@stonline.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
SLUŽBA mestský podnik Stropkov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31305784
Hviezdoslavova 17/26 , 091 01 Stropkov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SLUŽBA, mestský podnik STROPKOV, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov
Kontaktná osoba: Jozef Hricišin
Mobil: +421 918960104
Telefón: +421 547181416
Fax: +421 547181418
Email: sluzbamp1@stonline.sk
Internetová adresa (URL): http://www.stropkov.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Mestská organizácia
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Obslužné činnosti v meste Stropkov
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Separovaný zber a Zberný dvor vyseparovaných odpadov pre Mesto Stropkov a 24 obcí nákup zberných nádob, kontajnerov, kompostérov, zberných vriec a príslušenstva na separovaný zber odpadov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: SLUŽBA, mestský podnik STROPKOV, Hviezdoslavova 17/26, 091 01 Stropkov a ním určené priestory v meste Stropkov
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zákazka je rozdelená na dve časti:
časť A: Nákup zberných nádob, kontajnerov, kompostérov. Predmetom tejto časti zákazky je dodávka zberných nádob, kontajnerov a kompostérov vrátane montáže a dopravy pre projekt Separovaný zber a Zberný dvor vyseparovaných odpadov pre Mesto Stropkov a 24 obcí a to: 1. Pre oblasť bytových domov - kovová zábrana na vymedzenie stanovišťa separovaného zberu odpadov v priestore pred bytovkami (2x 44 stanovíšť), 2. Pre oblasť bytových domov - žltý zvon (na plasty) , 3. Pre oblasť bytových domov - modrý zvon (na papier a VKM), 4. Pre oblasť bytových domov - zelený zvon (na sklo a kovové obaly), 5. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - modré zvony so špeciálnym otvorom (papier a VKM) , 6. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - žlté zvony so špeciálnym otvorom (plast), 7. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - zelené zvony so špeciálnym otvorom (sklo a kovové obaly), 8. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - stojany na separovaný zber odpadov (do budovy), 9. kompostér malý pre každý RD, 10. plast nádobka na BRO do každej domácnosti v KBV, 11. Pre oblasť bytových domov - hnedý zvon s podložkou (na BRKO), 12. kompostér veľký pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.).
časť B: Nákup zberných vriec a príslušenstva na separovaný zber odpadov. Predmetom tejto časti zákazky je dodávka plastových vriec do rodinných domov v lokalitách individuálnej bytovej výstavby na separovaný zber odpadov a príslušenstva vrátane dopravy a zloženia do skladu verejného obstarávateľa pre projekt Separovaný zber a Zberný dvor vyseparovaných odpadov pre Mesto Stropkov a 24 obcí.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44212329-1, 18930000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Časť A: 1. Pre oblasť bytových domov - kovová zábrana na vymedzenie stanovišťa separovaného zberu odpadov v priestore pred bytovkami (2x 44 stanovíšť) - 88 kusov, 2. Pre oblasť bytových domov - žltý zvon (na plasty) - 14 kusov, 3. Pre oblasť bytových domov - modrý zvon (na papier a VKM) - 14 kusov, 4. Pre oblasť bytových domov - zelený zvon (na sklo a kovové obaly) - 14 kusov, 5. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - modré zvony so špeciálnym otvorom (papier a VKM) - 18 kusov, 6. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - žlté zvony so špeciálnym otvorom (plast) - 18 kusov, 7. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - zelené zvony so špeciálnym otvorom (sklo a kovové obaly) - 18 kusov, 8. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - stojany na separovaný zber odpadov (do budovy)- 54 kusov, 9. Kompostér malý pre každý RD 2660 kusov, 10. Plast nádobka na BRO do každej domácnosti v KBV - 1 222 kusov, 11. Pre oblasť bytových domov - hnedý zvon s podložkou (na BRKO) -44 kusov, 12. Kompostér veľký pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - 18 kusov.
Časť B: .1. Žlté polyetylénové vrece určené na separovaný zber plastov v domácnostiach - 68 840 kusov,
2. Modré polyetylénové vrece určené na separovaný zber papiera a viacvrstvových kombinovaných materiálov (VKM) - 68 840 kusov, 3. Zelené polyetylénové vrece určené na separovaný zber skla a kovových obalov - 64 160 kusov, 4. Hnedé polyetylénové vrece určené na separovaný zber biologicky rozložiteľných odpadov - 320 kusov, 5. Štipec na upnutie vreca určeného na separovaný zber odpadov v exteriéri pred domom - 2 660 kusov, 6. Vrecká/Nádobky z biologicky rozložiteľného materiálu určené na zber biologicky rozložiteľných odpadov v domácnosti v lokalitách komplexnej bytovej výstavby (bytovky) - 127 088 kusov,
7. Big-bag z polypropylénu - 90 kusov.
Hodnota 275 225,7600 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 4
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
ČASŤ A: Nákup zberných nádob, kontajnerov a kompostérov
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka zberných nádob, kontajnerov a kompostérov vrátane montáže a dopravy pre projekt Separovaný zber a Zberný dvor vyseparovaných odpadov pre Mesto Stropkov a 24 obcí a to: 1. Pre oblasť bytových domov - kovová zábrana na vymedzenie stanovišťa separovaného zberu odpadov v priestore pred bytovkami (2x 44 stanovíšť), 2. Pre oblasť bytových domov - žltý zvon (na plasty) , 3. Pre oblasť bytových domov - modrý zvon (na papier a VKM), 4. Pre oblasť bytových domov - zelený zvon (na sklo a kovové obaly), 5. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - modré zvony so špeciálnym otvorom (papier a VKM) , 6. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - žlté zvony so špeciálnym otvorom (plast), 7. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - zelené zvony so špeciálnym otvorom (sklo a kovové obaly), 8. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - stojany na separovaný zber odpadov (do budovy), 9. kompostér malý pre každý RD, 10. plast nádobka na BRO do každej domácnosti v KBV, 11. Pre oblasť bytových domov - hnedý zvon s podložkou (na BRKO), 12. kompostér veľký pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44212329-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1. Pre oblasť bytových domov - kovová zábrana na vymedzenie stanovišťa separovaného zberu odpadov v priestore pred bytovkami (2x 44 stanovíšť)- 88 kusov, 2. Pre oblasť bytových domov - žltý zvon (na plasty) - 14 kusov, 3. Pre oblasť bytových domov - modrý zvon (na papier a VKM) -14 kusov, 4. Pre oblasť bytových domov - zelený zvon (na sklo a kovové obaly) - 14 kusov, 5. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - modré zvony so špeciálnym otvorom (papier a VKM) - 18 kusov, 6. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - žlté zvony so špeciálnym otvorom (plast) - 18 kusov, 7. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - zelené zvony so špeciálnym otvorom (sklo a kovové obaly) - 18 kusov, 8. Pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - stojany na separovaný zber odpadov (do budovy)- 54 kusov, 9. Kompostér malý pre každý RD - 2660 kusov, 10. Plast nádobka na BRO do každej domácnosti v KBV - 1 222 kusov, 11. Pre oblasť bytových domov - hnedý zvon s podložkou (na BRKO) - 44 kusov, 12. Kompostér veľký pre rozpočtové a príspevkové organizácie (typu školy a pod.) - 18 kusov.
Hodnota 172 268,1100 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 4
Časť: 2
NÁZOV
ČASŤ B: Nákup zberných vriec a príslušenstva na separovaný zber odpadov
1) STRUČNÝ OPIS
Nákup zberných vriec a príslušenstva na separovaný zber odpadov. Predmetom tejto časti zákazky je dodávka plastových vriec do rodinných domov v lokalitách individuálnej bytovej výstavby na separovaný zber odpadov a príslušenstva vrátane dopravy a zloženia do skladu verejného obstarávateľa pre projekt Separovaný zber a Zberný dvor vyseparovaných odpadov pre Mesto Stropkov a 24 obcí.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18930000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Žlté polyetylénové vrece určené na separovaný zber plastov v domácnostiach - 68 840 kusov,
2. Modré polyetylénové vrece určené na separovaný zber papiera a viacvrstvových kombinovaných materiálov (VKM) - 68 840 kusov, 3. Zelené polyetylénové vrece určené na separovaný zber skla a kovových obalov - 64 160 kusov, 4. Hnedé polyetylénové vrece určené na separovaný zber biologicky rozložiteľných odpadov - 320 kusov, 5. Štipec na upnutie vreca určeného na separovaný zber odpadov v exteriéri pred domom - 2 660 kusov, 6. Vrecká/Nádobky z biologicky rozložiteľného materiálu určené na zber biologicky rozložiteľných odpadov v domácnosti v lokalitách komplexnej bytovej výstavby (bytovky) - 127 088 kusov,
7. Big-bag z polypropylénu - 90 kusov.
Hodnota 102 957,6500 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 4
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške: pre časť A: 6 000 EUR (slovom: šesťtisíc EUR), pre časť B: 4 000 EUR (slovom: štyritisíc EUR) spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje záruku po dobu minimálne 2 rokov počítaných od prevzatia predmetu zákazky podľa obchodných podmienok zmluvy, ktoré budú súčasťou súťažných podkladov.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Verejný obstarávateľ neposkytne zálohu ani preddavok na plnenie zmluvy. Úhrada za dodanie sa bude realizovať až po dodaní. Financovanie bezhotovostným platobným stykom. Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov EÚ, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov mesta. Minimálna lehota splatnosti faktúry bude 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť právne vzťahy tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby zvolený právny vzťah obsahoval splnomocnenie jedného z účastníkov na zastupovanie ostatných účastníkov pri dosahovaní dojednaného účelu právneho zväzku a na právnych úkonov a aby v nej bolo určené spoločné meno, pod ktorým bude skupina vystupovať.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Platnosť kúpnej zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Kúpna zmluva je účinná dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude kúpna zmluva na dodávku uvedeného predmetu zákazky. Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania súvisiaceho s predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Ministerstvo životného prostredia SR a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Výsledkom zadávania zákazky bude uzavretie 2 kúpnych zmlúv (na každú časť zákazky samostatne)
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o VO") predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo osvedčenej kópii. Ak uchádzač predloží ponuku na viac ako jednu časť zákazky, požadované doklady predkladá iba v jednom vyhotovení.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením týchto originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií:
1.1 výpis (výpisy) z registra trestov nie starší (staršie) ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ktorým preukazuje že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. 1.2 potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.3 potvrdenia Sociálnej poisťovne a Zdravotnej poisťovne/poisťovní nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.5 aktuálny doklad o oprávnení dodávať tovar,
1.6 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
1.7 Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie môže doklady preukazujúce jeho osobné postavenie, podľa bodov 1.1 až 1.6 nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. V tomto prípade uchádzač predloží originál alebo osvedčenú kópiu platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov (§ 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, predloží: a) platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, b) potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a c) čestné vyhlásenie, že nie je osobou, podľa § 26 ods. 1 písm. h) bod 1., 2., 3 zákona o verejnom obstarávaní (bod 1.6.).
1.8 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky predloží doklady požadované v bodoch 1.1 až 1.6. Ak krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1 až 1.6, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.9 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.10 Okrem vyššie uvedeného je podmienkou účasti aj to, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
1.11 Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: stanovené podmienky účasti vyplývajú priamo z § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a)podľa § 27, ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu, nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk), v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet; v predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že uchádzač v rokoch 2011, 2012 nebol a ani v súčasnosti (ku dňu vydania potvrdenia) nie je v nepovolenom debete, že uchádzač je schopný plniť svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, že účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad (ekvivalent), ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Ak uchádzač predloží ponuku na viac ako jednu časť zákazky, požadované doklady predkladá iba v jednom vyhotovení. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom k bodu a) Dôkazový prostriedok k tomuto bodu: kladné vyjadrenie banky podľa tohto bodu. Zároveň uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďalších bankách ako v banke (bankách), ktorá podľa tohto bodu vydala potvrdenie, uchádzač nemá otvorený resp. vedený účet alebo iné záväzky. Uvedená podmienka účasti sa vzťahuje pre obe časti predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a)podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Za tovary rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje : pre časť A: dodávka zberných nádob, kontajnerov a kompostérov, pre časť B: dodávka zberných vriec a príslušenstva na separovaný zber odpadov. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj tovary, ktorých realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia začala pred dňom vyhlásenia tohto verejného obstarávania, alebo nebola skončená do dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname a v dôkaze uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola dodaná v požadovanom období.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.. V takomto prípade uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom bodu a): časť A: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru (dodávka zberných nádob, kontajnerov a kompostérov) v celkovej sumárnej výške minimálne 100 000,00 € (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu.
časť B: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru (dodávka zberných vriec a príslušenstva na separovaný zber odpadov) v celkovej sumárnej výške minimálne 80 000,00 € (alebo ekvivalent v inej mene) bez DPH. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia tých ponúk, ktoré boli vyhodnotené v rámci prvotného úvodného vyhodnotenia. E - aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom verejnej dátovej siete Internet. Ďalšie informácie o elektronickej aukcií, podmienky pre vykonanie elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
01/02/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.05.2013 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.06.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 29.11.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.06.2013 10:00
Miesto: SLUŽBA, mestský podnik STROPKOV, Hviezdoslavova 17/26, Stropkov, zasadačka verejného obstarávateľa, 2. NP. Dátum a čas uvedený v bode IV.3.8 je dátum a čas otvárania časti ponuky označenej ako "Ostatné". Účasť uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk sa na otváraní ponúk neumožňuje. Verejný obstarávateľ zostavenie poradia ponúk, po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk zrealizuje automatizovaným vyhodnotením - elektronickou aukciou. Pri elektronickej aukcii je otváranie ponúk podľa § 41 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, prioritná os: 4. Odpadové hospodárstvo, opatrenie: 4.1 Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu, kód výzvy: POZP-PO4-09-1 v rámci projektu Separovaný zber a Zberný dvor vyseparovaných odpadov pre Mesto Stropkov a 24 obcí
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 3. Uchádzač v ponuke ocení určené položky podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Akákoľvek zmena položiek je neprípustná. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR pre každú položku. 4. Súťažné podklady si možno prevziať aj osobne po dohode s kontaktnou osobou počas pracovných dní v čase od 08.00 do 14.00 h. Prestávka na obed 12:00 - 13.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Ján Halgaš, mobil: +421 905127229, e mail: halgas@stonline.sk. 5. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 6. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné doručiť na adresu: Ing. Ján Halgaš - Inžinierska kancelária, Budovateľská 1805/38A, 09301 Vranov nad Topľou. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail. Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady zaslané faxom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou alebo elektronickými prostriedkami do 5 dní odo dňa odoslania žiadosti o súťažné podklady faxom. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Žiadosť o súťažné podklady možno podať aj telefonicky. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. 7. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom. Prevod zna EUR v prípade zahraničných uchádzačov kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. 8. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnej súťaži so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyk. 9. Verejný obstarávateľ požaduje dodať aj kópiu ponuky na elektronickom nosiči. Ak uchádzač kópiu ponuky nepredloží na elektronickom nosiči, verejný obstarávateľ to bude považovať za formálny nedostatok, ktorý nemá vplyv na kvalitu ponuky. 10. Dokumenty vyhotovené uchádzačom, ktoré tvoria ponuku, musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo členom štatutárneho orgánu alebo môžu byť podpísané zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 11. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka vrátane návrhu zmluvných podmienok, musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 12. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa zmluvné podmienky v návrhu zmluvy budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo ak najnižšia cenová ponuka prekročí predpokladané finančné prostriedky verejného obstarávateľa. 13. Verejný obstarávateľ v zmysle §20 zákona o verejnom obstarávaní informuje záujemcov, že informácie, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol a označil ako dôverné resp. že sú predmetom ich obchodného tajomstva, zachová mlčanlivosť. Tým však nie sú dotknuté ustanovenia týkajúce sa oznámenia o výsledku verejného obstarávania, komisie, otvárania ponúk, ustanovenia podľa §49 ods. 5 a povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu (§47a Občianskeho zákonníka). 14. Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.3.8.) tohto oznámenia: Podmienky na otváranie obálok s ponukami - osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami.: Nakoľko verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk, otváranie ponúk bude v súlade § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. 15. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku v rámci OPŽP MŽP SR. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
SLUŽBA, mestský podnik STROPKOV
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31305784
Hviezdoslavova 17/26 , 091 01 Stropkov

Slovensko
Telefón: +421 547181416
Fax: +421 547181418
Email: sluzbamp1@stonline.sk; halgas@stonline.sk
Internetová adresa (URL): http://www.stropkov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Presné informácie o lehotách na podávanie žiadostí o nápravu a na podávanie námietok: V súlade s ustanovením § 136 a § 138 zákona č. 25/2006 Z. z.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité