Oznámenie 6569 - MST

Obsah

6569 - MST
Vestník č. 82/2013 - 26.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, Košice - mestská časť Staré Mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Mobil: +421 918919521
Telefón: +421 552341597
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.upjs.sk/univerzita/verejne-obstaravanie-a-obchodne-sutaze/podlimitne-zakazky/
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Mrazené potraviny
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Študentské domovy a jedálne Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Medická 4, 040 11 Košice
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávanie mrazených potravín v štandardnej kvalite podľa príslušnej akostnej normy na základe pravidelných objednávok podľa potreby verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania. Druhová skladba jednotlivých položiek a podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15896000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15331170-9, 15311000-1, 15312200-0, 15220000-6, 15113000-3, 15111100-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 3
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Mrazená zeleninová zmes 1 400 kg, mrazená zeleninová zmes do polievky 450 kg, mrazený kel 300 kg, brokolica 1 500 kg, špenát 350 kg, ,karfiol 1 200 kg, tekvica 150 kg, mrkva 1 300 kg, hrášok 250 kg,zemiakové hranolčeky 5 680 kg, americké zemiaky 3 200 kg, pirohy 1 200 kg, plnené knedlíky 70 kg, hamburger 50 kg, lístkové cesto 100 kg, ryby 4 400 kg, bravčové mäso 600 kg a hovädzie mäso 350 kg.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 48 563,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Mrazená zelenina
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávanie mrazenej zeleniny ako mrazená zeleninová zmes, mrazená zeleninová zmes do polievky, mrazený kel, brokolica, špenát, ,karfiol, tekvica, mrkva, hrášok.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15331170-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Mrazená zeleninová zmes 1 400 kg, mrazená zeleninová zmes do polievky 450 kg, mrazený kel 300 kg, brokolica 1 500 kg, špenát 350 kg, karfiol 1 200 kg, tekvica 150 kg, mrkva 1 300 kg a hrášok 250 kg.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 9 002,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 12
Časť: 2
NÁZOV
Mrazené polotovary
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávanie mrazených polotovarov ako zemiakové hranolčeky, americké zemiaky, pirohy, plnené knedlíky, hamburger, a lístkové cesto.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15311000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15311100-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zemiakové hranolčeky 5 680 kg, americké zemiaky 3 200 kg, pirohy 1 200 kg, plnené knedlíky 70 kg, hamburger 50 kg a lístkové cesto 100 kg.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 15 709,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 12
Časť: 3
NÁZOV
Mrazené ryby a mäso
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom obstarávania je dodávanie mrazených rýb a mrazeného mäsa.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15220000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15113000-3, 15111100-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Mrazené ryby 4 400 kg, mrazené bravčové mäso 600 kg a mrazené hovädzie mäso 350 kg.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 23 852,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške pre časť I 400,00 €; pre časť II 700,00 €;pre časť III 1 000,00 € v zmysle § 36
zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Bližšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných
podkladov.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ nebude poskytovať preddavky ani zálohové platby. Financovanie bude realizované bezhotovostným platobným stykom po splnení dodávky uvedenej v samostatnej objednávke. Minimálna splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia. Platobné podmienky sú bližšie špecifikované v súťažných podkladov.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo
skupina fyzických/právnických osôb vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Táto skupina dodávateľov do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenie zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov podľa § 26 ods. 2 a ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich úradne overených kópií. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie môže uvedené doklady nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže
byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk, ktorým preukazuje, že je schopný plniť si svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že v posledných dvoch rokov nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete, a že v posledných dvoch rokov jeho účet nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a
ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za
predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
§ 28 ods. 1 písm. l) bod 2 ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky ( 2010, 2011 a 2012) musí byť doplnený potvrdeniami odberateľov o ich realizácii (referenčné listy), ktoré musia obsahovať údaje identifikačné údaje odberateľa, obchodné meno odberateľa, sídlo podnikania, IČO, kontaktné adresy vrátane telefónneho čísla, u ktorých je možné overenie predložených informácií, predmet zmluvy a skutočný opis predmetu zmluvy, zmluvný termín a skutočný termín dodania tovarov s odôvodnením rozdielu termínov dodania, zmluvná cena a skutočne uhradená cena za dodanie tovarov s odôvodnením rozdielu cien.
Verejný obstarávateľ za referencie rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky, bude považovať referencie týkajúce dodávania mrazených potravín a polotovarov, mrazenej zeleniny, mrazených rýb a mrazeného mäsa vrátane ostatných súvisiacich služieb za predmet zákazky s minimálnym finančným objemom dodávky pre časť I Mrazená zelenina 10 800,00 € vrátane DPH, pre časť II Mrazené polotovary 18 850,00 € vrátane DPH a pre časť III Mrazené ryby a mäso 28 600,00 € vrátane DPH za požadované obdobie (alebo ekvivalent v inej mene).
Odôvodnenie primeranosti § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní : Vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodávkou tovaru a súvisiacimi službami vzťahujúcich sa na predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Požiadavka je nediskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača dodávať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 28 ods. 1 písm. l) bod 2:
Uchádzač v ponuke predloží platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, že prevádzka uchádzača vyhovuje podmienkam a legislatíve platnej v EÚ, ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR, že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu hlbokomrazených potravín, ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. V prípade, ak dodávku tovaru bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží úradne osvedčenú fotokópiu zmluvy s dopravcom a platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR vydané dopravcovi na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov uvedených v predmete obstarávania, ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia.
Odôvodnenie primeranosti § 28 ods. 1 písm. l) bod 2:
Uchádzač musí preukázať že disponuje príslušnými požadovanými dokladmi, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zákazky v zmysle požiadaviek na skladovanie a distribúciu predmetu zákazky čím preukáže, že je schopný zabezpečiť kvalitatívne plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a zároveň preukáže hygienickú spôsobilosť rozvozu tovaru. Podmienka účasti vo vzťahu k predmetu zákazky je primerane stanovená a nediskriminačná a prístupná širokému okruhu uchádzačov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R-66/VO-2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.05.2013 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
24.05.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.05.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 24. 05. 2013 o 10,00 hod. na adrese Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Slovensko, malá zasadačka, I. poschodie. Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako "Ostatné" je neverejné bez účasti uchádzačov. Po otvorení časti ponuky, označenej ako "Ostatné" komisia vykoná všetky úkony podľa zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti
ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v
čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk "Kritériá" v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "Kritéria". Otváranie časti ponuky označenej ako "Kritériá" je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť nahradené v zmysle zákona čestným
vyhlásením. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami.
Komunikácia pri predkladaní žiadosti o súťažné podklady a vysvetlení medzi verejným obstarávateľom a
záujemcami/uchádzačmi sa zo strany verejného obstarávateľa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxu, elektronickými prostriedkami , doručením osobne na adresu verejného obstarávateľa alebo ich kombináciou. Ak záujemca doručí žiadosť o súťažné podklady faxom alebo elektronicky, musí túto žiadosť doručiť aj osobne resp. poštou na adresu: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice.
V prípade komunikácie faxom alebo elektronickými prostriedkami záujemca/uchádzač túto informáciu potvrdí aj písomne doručením poštovou zásielkou alebo osobne najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania týchto informácií, až na základe týchto písomne doručených informácií verejný obstarávateľ poskytne záujemcovi súťažné podklady resp. vysvetlenie. Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:00 hod do 11:00 hod. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie sa bude považovať požiadavky o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr do 13. 05. 2013 do 11:00 hod. miestneho času. Rozhodujúci je dátum doručenia na adresu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
23.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité