Oznámenie 6661 - MSP

Obsah

6661 - MSP
Vestník č. 83/2013 - 27.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
IČO: 00157716
Tr. Andreja Hlinku 1, 949 74 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Oddelenie obstarávania
Kontaktná osoba: Ing. Danica Tupá
Telefón: +421 376408060
Fax: +421 376408058
Email: dtupa@ukf.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ukf.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia kuchyne v Študentskom domove, Nábrežie mládeže č. 1, Nitra
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Kuchyňa v Študentskom domove, Nábrežie mládeže č. 1, Nitra
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Rekonštrukcia kuchyne vrátane vybavenia kuchyne v Študentskom domove, Nábrežie mládeže 1, Nitra
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214400-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45110000-1, 45262700-8, 45332400-7, 45333000-0, 45331100-7, 45331200-8, 45310000-3, 45314300-4, 45311000-0, 44410000-7, 45313100-5, 42416100-6, 45312100-8, 50750000-7, 39314000-6, 45111300-1, 63110000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rekonštrukcia kuchyne vrátane vybavenia kuchyne v predpokladanej hodnote 456 741 EUR bez DPH
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 456 741,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 4
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje v súlade s § 36 ods. 2 zákona zábezpeku v hodnote 9 100 EUR. Podrobne popísané v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z dotácie zo štátneho rozpočtu SR a z vlastných zdrojov UKF v Nitre formou bezhotovostného platobného styku. UKF v Nitre preddavok neposkytuje.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, že ponuku do verejnej súťaže predloží skupina, jej právna forma sa vyžaduje až v prípade, ak bude jej ponuka prijatá a vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Zhotoviteľ pred podpisom zmluvy zo strany objednávateľa predloží zmluvu o stavebno montážnom poistení pre prípad, ak pri zhotovovaní diela, ktoré je predmetom zákazky alebo v súvislosti s ním zaviní škodu na majetku objednávateľa, či tretích osôb. Náklady spojené s takýmto poistením znáša zhotoviteľ. Poistná suma sa bude rovnať minimálne 50 % z dohodnutej ceny diela. Poistku podľa tohto odseku bude zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi kedykoľvek počas trvania zmluvy na jeho požiadanie. Zhotoviteľ sa zároveň v zmluve o dielo zaviaže, že bude udržiavať poistenie zodpovednosti za škodu podľa tohto bodu, počas celej doby vykonávania diela a rovnako sa zaväzuje riadne a včas uhrádzať príslušné poistné.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2, písm. a) až f) citovaného zákona. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona. Všetky predložené doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky v roku 2012 a 2013. Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedený účet/účty v inej/iných bankách. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6:Verejný obstrávateľ je toho názoru, že uchádzač touto podmienkou účasti preukáže, že je finančne spôsobilý. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona. Všetky požadované doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. b), § 28 ods. 1 písm. a), § 28 ods. 1 písm. l) bod 1, § 28 ods. 1 písm. g)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
V zmysle § 28 ods. 1 písm. b) zákona predloží: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Uchádzač musí zoznamom stavebných prác a predloženými referenciami dokázať, že za požadované roky spolu realizoval stavebné práce v objeme minimálne 953 265 EUR bez DPH. V zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona predloží: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: a.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Uchádzač musí zoznamom dodávok a predloženými referenciami dokázať, že za požadované roky spolu dodal odberateľom vybavenie kuchyne v objeme minimálne 188 588 EUR bez DPH. V zmysle § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 zákona predloží: Opis - Technický list ku každému novému zariadeniu a výrobku, ktoré sú predmetom dodávky vybavenia kuchyne. Každý technický list musí byť označený poradovým číslom v súlade s označením uvedeným vo výkaze výmer vybavenia kuchyne. Technický list musí obsahovať: a)názov konkrétneho zariadenia, výrobku, b)nákres alebo fotografiu zariadenia, výrobku, c)typ, model zariadenia, výrobku, d)technické a funkčné parametre pre dané zariadenie, výrobok, dané výrobcom, e)obchodný názov výrobcu zariadenia, výrobku, Technické listy v ponuke uchádzača musia byť potvrdené výrobcom alebo osobou oprávnenou konať v mene výrobcu. V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) zákona predloží: Oprávnenie uchádzača na výkon opravy a montáže technických zariadení v zmysle vyhl. MPSVaR č. 508/2009 Z.z. uchádzač predloží platné osvedčenia o odbornom vyškolení osoby, ktorá bude vykonávať montáž, opravy a záručný servis predmetu zákazky. V zmysle § 28 ods. 1 písm. g) zákona predloží: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač preukáže, že minimálne jedna osoba - stavbyvedúci pre pozemné stavby, má platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona. Všetky predložené doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti: Zoznam úspešne zrealizovaných zmlúv, zoznam uskutočnených dodávok, predloženie technických listov a oprávnení má preukázať, že uchádzač má skúsenosti s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného predmetu zákazky a vytvára predpoklad, že zákazka bude odborne a kvalitne zrealizovaná.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu v súlade s § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Podrobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS 4/13
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 09.05.2013
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 52,5800 EUR
Podmienky a spôsob platby: 1.) Zložením finančných prostriedkov na účet UKF v Nitre: 7000240831/8180 alebo 2.) Zložením finančných prostriedkov v hotovosti do pokladnice UKF v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, 2. poschodie, č. miestnosti A-227 v pracovných dňoch v čase od 9,00 do 11,00 a od 12,30 do 14,00 hod.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.06.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 04.06. 2013 o 10:30 hod. v budove UKF v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, 949 74 Nitra, Sieň Konštantína Filozofa. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámené všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1.) Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov a žiadosť o vysvetlenie k predmetnej verejnej súťaži podáva záujemca písomne, a to prostredníctvom pošty, faxom, prípadne elektronickou poštou. Ak je žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov a žiadosť o vysvetlenie zaslaná faxom alebo inými prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie) tejto žiadosti v originálnom vyhotorení prostredníctvom pošty (prípadne osobne), najneskôr do troch pracovných dní odo dňa odoslania žiadosti. 2.) Pevný pracovný čas verejného obstarávateľa na účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:30 do 15:00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne. 3.) V prípade potreby objasniť si súťažné podklady, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie priamo u kontaktnej osoby v termíne najneskôr do 20.05.2013 v pracovných dňoch počas pracovenj doby (8:30 do 15:00 hod.) na adrese Univerzita Konštantína Filozofa v NItre, Trieda A. Hlinku 1, 949 74 Nitra, Oddelenie obstarávania. 4.) Verejný obstarávateľ požaduje od všetkých záujemcov, aby prípadné vysvetľovanie verejného obstarávateľa k súťažným podkladom zapracovali do svojej ponuky. 5.) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že technické a funkčné parametre ponúkaného nového zariadenia sú v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa (tak, ako sú uvedené vo výkaze výmer), potvrdené osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. 6.) Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých technických a funkčných vlastností a parametrov ponúkaného nového tovaru (zariadenia) uvedených v Technických listoch v ponuke uchádzača.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
25.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité