Oznámenie 6807 - MSS

Obsah

6807 - MSS
Vestník č. 85/2013 - 01.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenská asociácia univerzitného športu
IČO: 17316731
Trnavská cesta 37 , 831 04 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Barbora Bíziková
Mobil: +421 901702111
Telefón: +421 238100111
Fax: +421 249114505
Email: bizikova@dobryvyber.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.saus.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
E-aukcie, s.r.o.
IČO: 44980515
Svoradova 1 , 811 03 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): E-aukcie, s.r.o., Svoradova 1, 811 03 Bratislava
Kontaktná osoba: Barbora Bíziková
Mobil: +421 901702111
Telefón: +421 238100111
Email: bizikova@dobryvyber.sk
Internetová adresa (URL): http://www.dobryvyber.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Občianske združenie
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Dobrovoľné občianske združenie zamerané na rozvoj vysokoškolského športu
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytnutie služieb zabezpečenia medzinárodných spiatočných individuálnych a skupinových leteniek.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3
Hlavné miesto poskytovania služieb: Individuálne a skupinové medzinárodné spiatočné letenky smer Bratislava/Viedeň - Kazaň alebo podľa potreby verejného obstarávateľa ďalšie destinácie, budú doručené na adresu verejného obstarávateľa Slovenská asociácia univerzitného športu, Trnavská cesta 37, 831 04 Bratislava-Nové Mesto.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK010
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 48
Hodnota 199 000,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zákazka je zameraná na zabezpečovanie individuálnych a spiatočných leteniek a ostatných služieb súvisiacich s prepravou osôb z Bratislavy /Viedne do Kazane a ďalších destinácií podľa potreby verejného obstarávateľa, spiatočných transferov z Bratislavy na letisko Milana Rastislava Štefánika v Bratislave, spiatočných transferov z Bratislavy na letisko Schwechat vo Viedni. Účastníci súťaží v destinácii Kazaň, pre ktorých sú letenky Bratislava/Kazaň určené majú stanovené termíny začiatku a skončenia súťaží a verejný obstarávateľ požaduje garanciu ponúknutej ceny (ponúknutá cena bude maximálna) a garanciu termínu odletov v jednotlivých termínoch (s odchýlkou -1 deň pre odlet do Kazane a +1 deň pre odlet naspäť do Bratislavy/Viedne) a garanciu príletu do 23:59 toho istého dňa resp. do 24 hodín od odletu.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60400000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60440000-4, 60130000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zmluva bude uzavretá na obdobie 48 mesiacov pričom jej predmetom bude nákup cca. 93 ks medzinárodných spiatočných individuálnych a skupinových leteniek z Bratislavy/Viedne do Kazane a prípadne počas trvania zmluvy nákup leteniek aj do iných destinácií podľa potreby verejného obstarávateľa.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 199 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v súlade s §36 môže byť zloženie finančných prostriedkov na č.ú. 2629023663/1100, VS: IČO uchádzača, poznámka: VO zabezpečenie leteniek, alebo banková záruka v prospech verejného obstarávateľa na celú dobu priebehu súťaže t.j. min. do lehoty viazanosti. Zábezpeka musí byť pripísaná na účet verejného obstarávateľa najneskôr v deň podania ponuky, doklad o zložení zábezpeky bude súčasťou ponuky uchádzača. Výška zábezpeky je 9 900 €. Uvoľnenie zábezpeky sa riadi §36 zákona.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov uchádzača, ktoré mu boli poskytnuté verejným obstarávateľom Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR. Úhrada za predmet zákazky sa
uskutoční v eurách bezhotovostným platobným stykom na základe predloženej faktúry s lehotou splatnosti do 60 dní po jej prevzatí verejným obstarávateľom. Platba bude vykonaná na základe potvrdeného preberacieho protokolu odsúhlaseným a podpísaným verejným obstarávatelom. Financovanie a platby sa budú realizovat v
zmysle zák. c. 523/2004 Z. z. o rozpoctových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky. V prípade prijatia ponuky uchádzača vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov takú právnu formu v súlade so zákonmi Slovenskej republiky, ktorá bude zaväzovať všetky zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi, ktoré vzniknú pri realizácii predmetu zákazky a počas záručnej lehoty. Povinná osoba vyžaduje od skupiny dodávateľov aby na prijatie ponuky vytvorili právnu formu podľa Obchodného zákonníka.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienky účasti osobného postavenia uvedených v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods.2 citovaného zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, v ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladov podľa § 26 ods. 4 alebo 5 citovaného zákona za podmienok, ktoré sú v týchto odsekoch uvedené. Bod a) výpis z registra trestov, ktorým uchádzač preukazuje po a) že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním Bod b) potvrdenie príslušného súdu, že nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, Bod c) potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne, že
nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, Bod d) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, Bod e) doklad o oprávnení podnikať (výpis z obchodného registra, živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra) alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou (iné
oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov), že je oprávnený dodávať požadovaný predmet zákazky, Bod f) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať Bod g) uchádzač predloží aktuálne čestné prehlásenie, ktorým preukáže, že nemá
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou ,1) ktorej spoločníkom, známym
akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní
najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom, ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b) právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 citovaného zákona. Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje § 99 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Bod a) podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a to vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet a čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách nemá záväzky predložené aktuálne vzhľadom k lehote na predkladanie ponúk. Bod b) podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje výkaz ziskov a strát alebo prehľad o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v závislosti od vzniku spoločnosti, ktoré sú dostupné a potvrdené správcom dane a inak v súlade s platnou legislatívou. Podľa § 27 ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi, uchádzačovi poskytnuté. Podľa § 27 ods. 3 ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a
ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje
finančné a ekonomické postavenie. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti Finančného alebo ekonomického postavenia uchádzača sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, teda v Slovenskom jazyku a nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do Slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v Českom jazyku. V prípade, že sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v Slovenskom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu a) predmetným vyjadrením banka alebo pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, -že
uchádzač nebol za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete; -že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, a je schopný plniť svoje finančné záväzky
- že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky bude poskytnuté nie staršie ako tri
mesiace ku dňu predkladania ponúk. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ túto podmienku požaduje za účelom
preukázania schopnosti a ekonomických možností uchádzača realizovať požadovaný predmet zákazky.
K bodu b) Minimálny obrat v predmete zákazky musí byť minimálne 140 000,- € bez DPH/kumulatívne za všetky tri roky. Uchádzač preukáže čestným vyhlásením a preukazuje výkaz ziskov a strát alebo prehľad o príjmoch a
výdavkoch za posledné tri hospodárske roky v závislosti od vzniku spoločnosti, ktoré sú dostupné a potvrdené správcom dane alebo inak v súlade splatnou legislatívou. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje informácie z dôvodu zistenia finančného stavu uchádzača a jeho schopnosti realizovať obdobné zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Bod a) podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. Predložiť vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o uskutočnení zákzaky je možné len v prípade objektívnych dôvodov napríklad zánik spoločnosti odberateľa. Bod b) podľa § 28 ods. 1 písm d) ak ide o poskytnutie služby opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality Bod c) podľa §29 doklad o zabezpečení kvality, ak verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Zadávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Zadávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje
splnenie podmienok účasti Technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, teda v Slovenskom jazyku a nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do Slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v Českom jazyku. V prípade, že sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v Slovenskom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu a) Uchádzač uvedie kontaktnú osobu odberateľa, telefónne číslo, faxové číslo, prípadne e-mailovú adresu
odberateľa, za účelom možnosti overenia poskytnutých údajov verejným obstarávateľom. Uchádzač uvedie min. tri zákazky s obdobným predmetom obstarania v rozpočtovom náklade minimálne 140 000,-€ bez DPH/kumulatívne. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný realizovať zákazku s obdobným predmetom obstarávania a v obdobnom finančnom objeme. K bodu b) Uchádzač uvedie - názov minimálne dvoch medzinárodných rezervačných systémov, ku ktorým má prístup (napr. Amadeus, Galileo, SABRE, resp. ekvivalenty týchto systémov), a predloží potvrdenie od prevádzkovateľov uvedených systémov, ktorým preukáže, že uchádzač alebo záujemca má povolenie na vstup do daného medzinárodného rezervačného systému,- online systém rezervácie leteniek, ktorým uchádzač alebo záujemca disponuje a popis tohto online systému, pričom musí zabezpečovať minimálne tieto funkcie 1)online zasielanie výsledkov vyhľadávania leteniek,2) online rezerváciu leteniek, 3) online zasielanie potvrdenia rezervácie leteniek, počet terminálov rezervačného systému (Amadeus, Galileo, Sabre alebo ekvivalent týchto systémov), ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii za každý rezervačný systém preukáže čestným vyhlásením - Call centrum, ktoré je k dispozícii minimálne počas pracovných dní v čase od 08,00 hod do 18,00 hod. Doklad preukazujúci členstvo uchádzača alebo záujemcu v medzinárodnom združení a ktorý ho oprávňuje vystavovať cestovné doklady. Odôvodnenie: Zadávateľ túto podmienku požaduje za účelom preukázania preukázania technickej vybavenosti uchádzača v oblasti potrebnej na plnenie predmetu zákazky. K bodu c) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu IATA, medzinárodná organizácia stanovujúca dohody o tarifách, sadzbách, vzájomnom vyrovnávaní poplatkov, spôsobe služby cestujúcim a dohody o preprave tovaru. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť či uchádzač zabezpečí dostatočnú kvalitu pri realizovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet
zákazky.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 22.05.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.05.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.05.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
E-aukcie, s.r.o., Svoradova 1, 811 03 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" otvára komisia verejného obstarávateľa neverejne. Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" otvára komisia verejného obstarávateľa verejne to znamená, že verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní tejto časti ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v časti ponuky, označenej ako "Kritériá" a zverejní údaje v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalším doplňujúcim informáciám prostredníctvom zverejnenia na webovej stránke verejného obstarávateľa http://www.saus.sk/saus-uvod.aspx a na stránke http://www.dobryvyber.sk
2. Verejný obstarávateľ požaduje zaslanie identifikačných údajov spoločnosti, ktorá si prevezme z web stránky súťažné podklady, kvôli evidencii záujemcov o účast vo verejnej súťaži.
3. Uchádzač alebo záujemca splnenie podmienok účasti môže preukázať nasledujúcimi spôsobmi: - predložením príslušných dokladov a dokumentov podľa § 26, § 27, § 28 až 30 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov,- potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (§ 128 ods. 1, § 133 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov),- čestným vyhlásením (32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov)
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité