Oznámenie 6715 - MST

Obsah

6715 - MST
Vestník č. 84/2013 - 30.04.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Trstenské Technické služby - TTS, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46941037
J. Hertela 323 , 028 01 Trstená

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trstenské Technické služb - TTS, s.r.o., J.Hertela 323, Trstená
Kontaktná osoba: Mgr., ThLic. Tomáš Kubica
Telefón: +421 435310105
Fax: +421 435310125
Email: maria.horinkova@trstena.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Mestský úrad Trstená
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00314897
Bernolákova 96/8 , 028 01 Trstená , 028 01 Mestský úrad Trstená, Trstená

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): podateľňa Mestského úradu Trstená, Bernolákova 96/8 , 028 01 Trstená
Kontaktná osoba: Ing. Mária Horinková
Telefón: +421 435310105
Email: maria.horinkova@trstena.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Hasičská zbrojnica Trstená - dodávka stavebných tovarov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Hasičská zbrojnica Trstená v meste Trstená. Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010.
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávanie stavebných tovarov na zabezpečenie aktivity realizácie projektu Ochrana pred
prírodnými katastrofami a povodňami v prihraničnej oblasti Hornej Oravy číslo projektu WTLS.01.02.00-82-168/10.00.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a príloh vo forme overovacích dokladov výkaz výmer, tvorí časť súťažných podkladov B.1 Opis predmetu obstarávania a B.2 Obchodné a zmluvné podmienky dodania predmetu zákazky návrh zmluvy.
Názov jednotlivých častí predmetu zákazky: Časť 1: Materiál stavebný všeobecný Časť 2: Materiál pre TZB - voda, kanalizácia, plyn, kúrenie a vonkajšia kanalizácia Časť 3: Materiál stavebný špeciálny - okná, dvere, nátery, maľby, PVC podlaha Časť 4: Materiál pre el. rozvody, bleskozvod, slaboprúd a Prípojka NN (SO02)
Časť 5: Materiál pre vzduchotechniku Časť 6: Materiál pre krov a ostatné rezivo
Časť 7: Nájom lešenia, debnenia a podpernej konštrukcie
Časť 8: Polotovary - betóny, štrky a živičné zmesy
Lehoty dodania v období počas 12 mesiacov, pričom dodávky tovarov budú realizované objednávkami tak, aby práce na stavbe mohli prebiehať kontinuálne a v lehotách primeraných na dodržania kvalitatívnych technických parametrov (betón, liate materiály). Bližšie v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44190000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44115000-9, 44162000-3, 39715210-2, 44620000-2, 44221000-5, 44800000-8, 44112200-0, 44111300-4, 44112430-1, 44221310-1, 44322100-4, 44400000-4, 44621220-7, 42512000-8, 44112500-3, 44111520-2, 44000000-0, 31216200-5, 44212317-4, 44212310-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 8
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
250 000 EUR
Hodnota 250 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Materiál stavebný všeobecný
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom dodania tovarov sú rôzne stavebné materiály, stavebné príslušenstvo.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44190000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44000000-0, 44115200-1, 44221000-5, 44111520-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedené v súťažných podkladoch a výkaze - výmer.
Hodnota 106 000,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať podľa objednávok počas obdobia 12 mesiacov v závislosti od realizácie stavebných prác a vo vzťahu k materiálom, tovarom a výrobkom, ktoré na stavbu bude potrebné zabudovať, resp. použiť. Požiadavka na dodanie tovaru pre predmet zákazky č. 1 je do 7 dní odo dňa doručenia objednávky. Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010
Časť: 2
NÁZOV
Materiál pre TZB - voda, kanalizácia, plyn, kúrenie a vonkajšia kanalizácia
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom dodania tovarov sú rôzne stavebné materiály, stavebné príslušenstvo, materiál pre TZB - voda, kanalizácia, plyn, kúrenie a vonkajšia kanalizácia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44190000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39715210-2, 44000000-0, 44115200-1, 44162000-3, 44111520-2, 44620000-2, 44111300-4, 44322100-4, 44400000-4, 44621220-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedené v súťažných podkladoch a výkaze - výmer.
Hodnota 19 000,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať podľa objednávok počas obdobia 12 mesiacov v závislosti od realizácie stavebných prác a vo vzťahu k materiálom, tovarom a výrobkom, ktoré na stavbu bude potrebné zabudovať, resp. použiť. Požiadavka na dodanie tovaru pre predmet zákazky č. 2 je do 7 dní odo dňa doručenia objednávky. Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010
Časť: 3
NÁZOV
Materiál stavebný špeciálny - okná, dvere, nátery, maľby, PVC podlaha
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom dodania tovarov sú rôzne stavebné materiály, stavebné príslušenstvo, okná, dvere, nátery, maľby, PVC podlaha
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44190000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44000000-0, 44221000-5, 44800000-8, 44112200-0, 44221310-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedené v súťažných podkladoch a výkaze - výmer.
Hodnota 58 000,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať podľa objednávok počas obdobia 12 mesiacov v závislosti od realizácie stavebných prác a vo vzťahu k materiálom, tovarom a výrobkom, ktoré na stavbu bude potrebné zabudovať, resp. použiť. Požiadavka na dodanie tovaru pre predmet zákazky č. 3 je do 20 dní odo dňa doručenia objednávky. Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010.
Časť: 4
NÁZOV
Materiál pre el. rozvody, bleskozvod, slaboprúd a Prípojka NN (SO02)
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom dodania tovarov sú rôzne stavebné materiály, stavebné príslušenstvo, el. rozvody, bleskozvod, slaboprúd a Prípojka NN (SO02)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31216200-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44190000-8, 44322100-4, 44115000-9, 44400000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedené v súťažných podkladoch a výkaze - výmer.
Hodnota 16 000,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať podľa objednávok počas obdobia 12 mesiacov v závislosti od realizácie
stavebných prác a vo vzťahu k materiálom, tovarom a výrobkom, ktoré na stavbu bude potrebné zabudovať, resp,
použiť. Požiadavka na dodanie tovaru pre predmet zákazky č. 4 je do 20 dní odo dňa doručenia objednávky. Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010.
Časť: 5
NÁZOV
Materiál pre vzduchotechniku
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom dodania tovarov sú rôzne stavebné materiály, stavebné príslušenstvo, materiál pre vzduchotechniku.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44190000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44000000-0, 44115200-1, 44162000-3, 44322100-4, 44115000-9, 44400000-4, 42512000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedené v súťažných podkladoch a výkaze - výmer.
Hodnota 7 500,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať podľa objednávok počas obdobia 12 mesiacov v závislosti od realizácie
stavebných prác a vo vzťahu k materiálom, tovarom a výrobkom, ktoré na stavbu bude potrebné zabudovať, resp.
použiť. Požiadavka na dodanie tovaru pre predmet zákazky č. 5 je do 7 dní odo dňa doručenia objednávky. Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010.
Časť: 6
NÁZOV
Materiál pre krov a ostatné rezivo
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom dodania tovarov sú rôzne stavebné materiály, stavebné príslušenstvo, materiál pre krov a ostatné rezivo.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44190000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44112500-3, 44112430-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedené v súťažných podkladoch a výkaze - výmer.
Hodnota 5 500,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať podľa objednávok počas obdobia 12 mesiacov v závislosti od realizácie.
stavebných prác a vo vzťahu k materiálom, tovarom a výrobkom, ktoré na stavbu bude potrebné zabudovať, resp.
použiť. Požiadavka na dodanie tovaru pre predmet zákazky č. 6 je do 7 dní odo dňa doručenia objednávky. Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010.
Časť: 7
NÁZOV
Nájom lešenia, debnenia a podpernej konštrukcie.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom dodania a tovarov sú rôzne stavebné materiály, stavebné príslušenstvo. Predmetom zákazky č.7 je
prenájom lešenia, debnenia a podpernej konštrukcie.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44212310-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44000000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedené v súťažných podkladoch a výkaze - výmer.
Hodnota 8 000,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať podľa objednávok počas obdobia 12 mesiacov v závislosti od realizácie stavebných prác a vo vzťahu k materiálom, tovarom a výrobkom, ktoré na stavbu bude potrebné zabudovať, resp. použiť. Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010.
Časť: 8
NÁZOV
Polotovary - betóny, štrky a živičné zmesy
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom dodania tovarov sú rôzne stavebné materiály, polotovary - betóny, štrky a živičné zmesy vrátane dopravy na miesto dodania.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44190000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 14210000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Uvedené v súťažných podkladoch a výkaze - výmer.
Hodnota 30 000,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať podľa objednávok počas obdobia 12 mesiacov v závislosti od realizácie stavebných prác a vo vzťahu k materiálom, tovarom a výrobkom, ktoré na stavbu bude potrebné zabudovať, resp. použiť. Dodávky budú prispôsobené tak, aby mohli byť dodržané kvalitatívne parametre dodávaných polotovarov.
Dodanie podľa DDP INCOTERMS 2010.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške vo výške 7100 EUR na celý predmet zákazky, alebo ekvivalent v inej mene v súlade s § 36 zákona overejnom obstarávaní. Požiadavky na predkladané časti zábezpeky ponuky sa vyžadujú vo výške:
Časť 1 Materiál stavebný všeobecný 2000 EUR
Časť 2 Materiál pre TZB - voda, kanalizácia, plyn, kúrenie + vonkajšia kanalizácia 700 EUR Časť 3 Materiál stavebný špeciálny - okná, dvere, nátery, maľby, PVC podlaha 2000 EUR
Časť 4 Materiál pre el. rozvody, bleskozvod, slaboprúd + Prípojka NN (SO02) 600 EUR
Časť 5 Materiál pre vzduchotechniku 300 EUR
Časť 6 Materiál pre krov a ostatné rezivo 200 EUR
Časť 7 Nájom lešenia, debnenia a podpernej konštrukcie 300 EUR
Časť 8 Polotovary - betóny, štrky a živičné zmesy 1 000 EUR
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a z prostriedkov z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Programu cezhraničnej spolupráce Pol'sko - Slovenská republika 2007-2013, formou bezhotovostného platobného styku. Financovanie a platby sa budú realizovať v zmysle zák. č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a v znení zmien a doplnení niektorých zákonov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ vyžaduje pre skupinu dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Úspešný uchádzač ako predávajúci zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s predmetom plnenia počas platnostia účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, ktorú má verejný obstarávateľ
uzatvorenú s poskytovateľom nenávratných finančných príspevkov, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
2.Zmluva s víťazným uchádzačom bude uzatvorená až po doručení kladného Záznamu z administratívnej kontroly
verejného obstarávania (resp. odsúhlasenia VO) pred podpisom zmluvy zo strany Riadiaceho orgánu. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že existuje platná a účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a v ktorého zastúpení koná Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR a príjemcom pomoci, ktorým je mesto Trstená.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia: 1.2.1 podľa písm. a) a b) výpisom z registra trestov štatutárneho orgánu uchádzača pre každého jeho člena nie starším ako tri mesiace,
1.2.2 podľa písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace,
1.2.3 podľa písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.2.4 podľa písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.2.5 podľa písm. f) dokladom o oprávnení dodať tovar,
1.2.6 podľa písm. h) potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, predloží:
a)platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
b)potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a c)čestné vyhlásenie, že nie je osobou, podľa § 26 ods. 1 písm. h) bod 1., 2., 3 zákona o verejnom obstarávaní
1.2.7 Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona preukazuje verejný obstarávateľ.
Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom. Lehota podľa odseku g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.
Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie:
a)Právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d)iný právoplatný rozsudok súdu.
Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu. 1.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
1.4 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže postupovať podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie ku dňu predloženia ponuky. 1.5 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 Podľa § 27 ods 1, písm. a) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, za predchádzajúce dva roky (2011 a 2012), resp. za roky, ktoré sú dostupné, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
2.2 Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia (podľa § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby (podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
2.3 Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
2.4 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam dodávky tovaru rovnakého charakteru, ako je príslušná časť predmetu zákazky na ktorú uchádzač predkladá ponuku, za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
Ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. V zozname úspešných dodávok alebo splnených zmlúv uchádzač uvedie a) názov alebo obchodné meno zmluvného partnera, b) adresa jeho sídla alebo miesta podnikania, c) názov dodaného tovaru, d) zmluvné množstvo tovaru e) údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), potrebné pre overenie si uvedených informácií d) predložená referencia bude podpísaná osobou zodpovednou za odberateľa. 3.2 Odôvodnenie: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky 2010, 2011, 2012 dodal tovary podľa bodu 3.1. Uchádzač tým preukáže schopnosť zabezpečiť predmet zákazky v plnom rozsahu a požadovanej kvalite na základe predchádzajúcich skúseností.
3.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.4 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Zoznam min. jednej dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky na ktorú uchádzač predkladá ponuku za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012). Potvrdenia o uspokojivom dodaní tovaru verejného obstarávateľa alebo odberateľa musia byť predložené v originálnom vyhotovení s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
3.5 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: 1.1 Predmetom EA je úprava nových cien smerom nadol, definovaných v časti KRITÉRIÁ NA HODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA. 1.2 Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po vyhodnotení ponúk predkladaním nových cien upravených smerom nadol. Podľa § 43 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní východiskom elektronickej aukcie je cena predložená v ponuke uchádzača v lehote na predkladanie ponúk. 1.3 Bližšie informácie, týkajúce sa e-aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch. Podmienky a špecifikácia technického pripojenia: Počítač musí byť pripojený k internetu. Pre bezproblémovú účasť v elektronickej aukcii je nutné mať nainštalovaný jeden z nasledovných podporných webových prehliadačov: Microsoft Internet Explorer odporúčame verziu 7.0 a vyššie, Mozilla Firefox 2.0 a vyšší, Google Chrome. Nutné je mať v prehliadači zapnutý cookies. Návod, ako cookies vo webovom prehliadači povoliť, je uvedený v súťažných podkladoch. Aukcie prostredníctvom online systému budú prebiehať v jednej etape a v dvoch kolách medzikole a súťažnom kole. V medzikole bude uchádzačom sprístupnený on-line systém, kde si skontrolujú správnosť vstupnej ponuky z predloženej ponuky do verejného obstarávania, ktorú za uchádzačov zadá verejný obstarávateľ.
Každý uchádzač v medzikole vidí iba svoju ponuku. V súťažnom kole - verejný obstarávateľ neustanoví presný čas ukončenia súťažného kola, súťažné kolo bude ukončené vtedy, keď verejný obstarávateľ nedostane žiadne ďalšie nové ceny spĺňajúce požiadavky týkajúce sa minimálnych rozdielov. Jednotliví uchádzači - účastníci e-aukcie majú možnosť upravovať cenu iba smerom nadol, avšak koniec súťažného kola sa môže predĺžiť v prípade opakovaného znižovania ceny v posledných dvoch minútach trvania súťažného kola vždy o ďalšie dve minúty, pričom minimálna hodnota o ktorú je možné znížiť ceny v ľubovoľnom počte krokov smerom nadol bude uvedená vo výzve. V súťažnom kole uchádzač vidí svoju ponuku a najnižšiu ponúkanú cenu.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS/2-2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.05.2013 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.06.2013 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK, CZ
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 13.06.2013 13:30
Miesto: Mestský úrad Trstená, ulica Bernolákova 96/8, zasadačka
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a z prostriedkov z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Programu cezhraničnej spolupráce Pol'sko - Slovenská republika 2007-2013.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač
bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2. V prípade skupiny dodávateľov musí byt súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávatelov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania.Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradneosvedčené.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona overejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
4. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 - 28zákona o verejnom obstarávaní je možné preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom, ktoré je povinný úspešný uchádzač preukázať originálnymi dokladmi alebo úradne overenými kópiami týchto dokladov v lehoty po vyhodnotení kritérií, podľa odoslanej výzvy verejného obstarávateľa. V prípade, ak tak neurobí bude vylúčený a verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. 5. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov v slovenskom jazyku podpísanou oprávnenou osobou uchádzača. 1.1 Písomná žiadosť o vydanie súťažných podkladov okrem osobného doručenia sa bude akceptovať nasledujúcimi formami:
1.1.1 Doručenie poštou
1.1.2 Zaslanie e-mailom 1.1.3 Osobne si záujemcovia môžu súťažné podklady prevziať na adrese: Mestský úrad, Bernolákova 96/8, Trstená, kontaktná osoba Ing. Mária Horinková, E-mail: maria.horinkova@trstena.sk, v pracovných dňoch, v pracovnom čase od: 09.00 hod. do: 11.00 hod. do lehoty podľa IV.3.4) Oznámenia.
1.2 V žiadosti požadujeme: 1.2.1 identifikačné údaje záujemcu, (Obchodné meno alebo názov uchádzača, sídlo alebo miesto podnikania uchádzača), 1.2.2 určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností a komunikáciu pri vysvetľovaní alebo hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky; 1.2.3 uvedenie telefonického a emailového kontaktu/adresy určenej osoby na elektronickú komunikáciu (formou e-mailu) v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis. 1.2.4 Registrácia oprávneného záujemcu - nastane po doručení kompletnej žiadosti.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.04.2013

Redakčné opravy

8051 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 101/2013
V oznámení 06715 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Trstenské Technické služby - TTS, s.r.o., J. Hertela 323, 028 01 Trstená zverejnenom vo VVO č. 084/2013 zo dňa 30.04.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1)Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov Namiesto: 1.2.6 podľa písm. h) potvrdením úradu, nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, predloží: a) platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, b) potvrdenie úradu nie staršie ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a c) čestné vyhlásenie, že nie je osobou, podľa § 26 ods. 1 písm. h) bod 1., 2., 3 zákona o verejnom obstarávaní Viď: 1.2.6 podľa písm. h) čestným vyhlásením VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Doplnenie: Zmeny spôsobené účinnosťou niektorých ustanovení z veľkej novely o verejnom obstarávaní.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité