Oznámenie 6882 - MSS

Obsah

6882 - MSS
Vestník č. 86/2013 - 03.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164381
Stromová 1, 813 30 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Marianna Dobročániová
Telefón: +421 259374384
Fax: +421 259374237
Email: m.dobrocaniova@minedu.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Ex ante hodnotenie Operačného programu Výskum a inovácie vrátane strategického environmentálneho hodnotenia
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 11
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Bratislava
Kód NUTS
SK
SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
2.1.Predmetom zákazky je vykonanie ex ante hodnotenia vrátane strategického environmentálneho hodnotenia (ďalej aj SEA) pripravovaného operačného programu Výskum a inovácie financovaného z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v gescii Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR) a spolugescii Ministerstva hospodárstva SR (ďalej len MH SR), ktoré je pripravované v súlade s Metodickým pokynom Centrálneho koordinačného orgánu č. 1 k vykonaniu ex ante hodnotení pre programové obdobie 2014 2020. Prijímateľom obstarávaných služieb je MŠVVaŠ SR. Úspešný uchádzač bude predmet zákazky plniť v rámci celého územia Slovenskej republiky
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79419000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71335000-5, 72224000-1, 79212000-3, 72225000-8, 79212200-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je vykonanie ex ante hodnotenia vrátane strategického environmentálneho hodnotenia (ďalej aj SEA) pripravovaného operačného programu Výskum a inovácie financovaného z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v gescii Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len MŠVVaŠ SR alebo verejný obstarávateľ, alebo zadávateľ) a spolugescii Ministerstva hospodárstva SR (ďalej len MH SR), ktoré je pripravované v súlade s Metodickým pokynom Centrálneho koordinačného orgánu č. 1 k vykonaniu ex ante hodnotení pre programové obdobie 2014 2020
Hodnota 280 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške: 8.000,- eur Spôsoby zloženia zábezpeky:
1.Zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa;
2.Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
1.Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a štrukturálnych fondov EÚ viazaných na tento účel. 2.Úhrada za dodávku predmetu zákazky sa bude uskutočňovať prostredníctvom faktúr vystavených úspešným uchádzačom (dodávateľom) pre jednotlivých odberateľov (MŠVVaŠ SR a pre PRO).
3.Preddavok na dodávku predmetu zákazky sa neposkytuje. 4.Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry odberateľom. Ak predložená faktúra nebude spĺňať náležitosti alebo nebude vystavená v súlade s platnou zmluvou o dielo, odberateľ ju vráti v lehote splatnosti dodávateľovi na dopracovanie. Opravená faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia odberateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nevyžaduje vytvorenie právnej formy pri podaní ponuky. Ak víťazný uchádzač bude skupina hospodárskych subjektov musí do podpísania zmluvy vytvoriť právnu formu podľa obchodného zákonníka tak aby všetci členovia ručili za zákazku spoločne a nerozcielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona a v súlade s § 128 zákona. V súlade s § 32 ods. 8 zákona splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní sa preukazuje vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO:
Povinnosť preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov vyplýva z § 26 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti stanovené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) v nepovolenom debete a
v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár
alebo prísľub banky o poskytnutí úveru
čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje partnera, ktorý si riadne plní svoje finančné záväzky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
podľa § 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k § 28 ods. 1 písm. a) zákona - referencie o poskytnutých službách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 kalendárne roky (2010, 2011, 2012) t.j. zmluvy zahŕňajúce hodnotenia rôznych programov politiky súdržnosti, Rámca podpory Spoločenstva alebo Národného strategického referenčného rámca v celkovej kumulatívnej hodnote 60 000 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna z uvedených referencií musí byť v hodnote min. 20 000 EUR bez DPH. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok technickej spôsobilosti a predloženie požadovaných dokladov z dôvodu, aby uchádzač preukázal znalosť v oblasti hodnotenia politiky súdržnosti. Požadované podmienky technickej spôsobilosti priamo súvisia s kľúčovými oblasťami požadovaného predmetu zákazky a plnohodnotné skúsenosti uchádzača v spomínaných oblastiach sú kritickým faktorom úspešnosti plnenia zákazky. Stanovená podmienka má zaručiť, že uchádzač realizoval zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, čím poukazuje na schopnosť uchádzača zrealizovať zákazku v požadovanom rozsahu a kvalite.
k § 28 ods. 1 písm. g)Znalosť problematiky štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu, skúsenosti v oblasti vykonávania hodnotení v oblasti štrukturálnych fondov. Znalosť problematiky verejnej správy a verejných financií. V nadväznosti na požadované výstupy súvisiace so strategickým environmentálnym hodnotením musí uchádzač preukázať skúsenosti so strategickým environmentálnym hodnotením, resp. zabezpečí, aby súčasťou tímu hodnotiteľa bola osoba majúca uvedené skúsenosti a spĺňajúca požiadavky na SEA experta uvedené nižšie. Každý uchádzač uvedie zloženie tímu hodnotiteľov a k ponuke priloží ich profesijné životopisy a súhlasy dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, dokladmi o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (kópia VŠ diplomu) prehľadom realizovaných hodnotení/analýz/zmlúv ktorým uchádzač preukazuje schopnosť/spôsobilosť dodania požadovanej zákazky na základe príslušnej profesionálnej odbornej praxe expertov č. 1 až 7, pričom tento musí obsahovať: -meno a priezvisko príslušného experta, -názov a sídlo prijímateľa/odberateľa/objednávateľa resp. zamestnávateľa, -čas plnenia zmluvy, t.j. od - do (mesiac, rok), -stručný popis predmetu hodnotenia/analýzy/zmluvy, -názov, rozsah a stručný popis činností, ktoré príslušný expert zabezpečoval
-meno a tel. číslo zodpovedného zamestnanca prijímateľa/odberateľa/objednávateľa, resp. zamestnávateľa kde je možné si tieto údaje overiť. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na expertov č. 1 až 7:
1.Vedúci skupiny, garant hodnotiteľ (kvalifikačné požiadavky):
-ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu
-min. 5 rokov praxe v oblasti hodnotenia preukáže životopisom -znalosť anglického jazyka slovom aj písmom preukáže čestným prehlásením -realizácia min. 3 hodnotení programov spolufinancovaných EÚ, z toho minimálne jedno ex ante hodnotenie v pozícii hodnotiteľ preukáže prehľadom realizovaných hodnotení vyššie uvedeným spôsobom,
-znalosť regionálnych a inštitucionálnych súvislostí, ako aj oblasti intervencie OP Výskum a inovácie preukáže čestným prehlásením
Odôvodnenie: Údaje o jazykovej vybavenosti a o odbornej kvalifikácii garanta - hodnotiteľa majú preukázať schopnosť uchádzača poskytnúť na plnenie zmluvy takú osobu, ktorá na základe ovládania anglického jazyka ako medzinárodne uznávaného jazyka pri príprave a realizácii hodnotení programov spolufinancovaných EÚ v zmysle príslušnej legislatívy EÚ a na základe dĺžky svojej praxe relevantnej pre predmet zákazky, dokáže zabezpečiť kvalitu poskytovaných hodnotiacich služieb na požadovanej profesionálnej úrovni potrebnú pre úspešné schválenie operačného programu Európskou komisiou. 2.Expert v oblasti hodnotenia (kvalifikačné požiadavky):
-ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu
-min. 3 roky praxe v oblasti hodnotenia preukáže životopisom
-znalosť anglického jazyka slovom aj písmom preukáže čestným prehlásením
-realizácia min. 3 hodnotení programov spolufinancovaných EÚ preukáže prehľadom realizovaných hodnotení vyššie uvedeným spôsobom.
Odôvodnenie: Údaje o jazykovej vybavenosti a o odbornej kvalifikácii hodnotiteľa majú preukázať schopnosť uchádzača poskytnúť na plnenie zmluvy takú osobu, ktorá na základe ovládania anglického jazyka ako medzinárodne uznávaného jazyka pri príprave a realizácii hodnotení programov spolufinancovaných EÚ v zmysle príslušnej legislatívy EÚ a na základe dĺžky svojej praxe relevantnej pre predmet zákazky, dokáže zabezpečiť kvalitu poskytovaných hodnotiacich služieb na požadovanej profesionálnej úrovni potrebnú pre vykonanie ex ante hodnotenia operačného programu Výskum a inovácie. 3.Expert pre oblasť politiky výskumu a vývoja (kvalifikačné požiadavky):
-ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu
-min. 5 rokov praxe v relevantnom odbore podľa opisu predmetu zákazky preukáže životopisom -realizácia min. 5 analýz v oblasti výskumu a vývoja zameraných na efektívnosť, výkonnosť, optimalizáciu procesov, ekonomické, strategické a štatistické štúdie preukáže prehľadom realizovaných hodnotení vyššie uvedeným spôsobom.
4.Expert pre oblasť podpory inovácií (kvalifikačné požiadavky):
-ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu
-min. 5 rokov praxe v relevantnom odbore preukáže životopisom,
-realizácia min. 5 analýz v oblasti podpory inovácií zameraných na efektívnosť, výkonnosť, optimalizáciu procesov, ekonomické, strategické a štatistické štúdie preukáže prehľadom realizovaných hodnotení vyššie uvedeným spôsobom,
5.Expert pre oblasť podpory malých a stredných podnikov (kvalifikačné požiadavky):
-ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu
-min. 5 rokov praxe v relevantnom odbore preukáže životopisom, -realizácia min. 3 analýz v oblasti podpory malých a stredných podnikov zameraných na efektívnosť, výkonnosť, optimalizáciu procesov, ekonomické, strategické a štatistické štúdie preukáže prehľadom realizovaných hodnotení vyššie uvedeným spôsobom
6.SEA expert (kvalifikačné požiadavky):
-ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu
-min. 5 rokov praxe v oblasti posudzovania vplyvov na životné prostredie preukáže životopisom.
-realizácia min. 3 SEA analýz preukáže prehľadom realizovaných hodnotení vyššie uvedeným spôsobom
7. Expert na nástroje finančného inžinierstvo (kvalifikačné požiadavky)
- ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu
-min. 5 rokov praxe v oblasti finančného inžinierstva
-- znalosť anglického jazykarealizácia min. 3 analýz v oblasti finančného inžinierstva preukáže prehľadom realizovaných analýz vyššie uvedeným spôsobom
Odôvodnenie: Požiadavky na expertov č. 3 - č. 7 odzrkadľujú záujem verejného obstarávateľa o takého poskytovateľa hodnotiacich služieb, ktorý dokáže zabezpečiť potrebnú hodnotiacu kapacitu na zvládnutie takéhoto komplexného procesu prostredníctvom dostatočnej šírky a hĺbky znalostí a skúseností jednotlivých svojich odborných pracovníkov, ktorí dokážu preukázať dostatočné odborné skúsenosti, predchádzajúcu pracovnú skúsenosť s výkonom analýz v relevantných oblastiach alebo SEA, ktoré je predmetom obstarávania. Požiadavky na expertov sú podmienené zameraním pripravovaného operačného programu Výskum a inovácie a tematickými cieľmi, ktoré má tento pokrývať, ako aj potrebou uskutočnenia strategického environmentálneho hodnotenia. Požadované schopnosti sú základným predpokladom pre riadne plnenie predmetu zákazky, uvedené sa vzťahuje aj na požiadavky na tím hodnotiteľa ako celok, pričom skúsenosti hodnotiteľa sú nevyhnutné pre profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešne dokončenie v zmluvne dohodnutých termínoch.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013-7402/19610:1-25
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.05.2013 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.06.2013 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.06.2013 13:00
Miesto: Bratislava, Stromová 1,
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Štrukturálne fondy EU
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejná súťaž prebieha elektronickou formou v portáli EVO - úradu pre verejné obstarávanie. Pre komunikáciu a spracovanie platia príručky vydané Úradom pre verejné obstarávanie na prácu v portáli EVO.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.04.2013

Redakčné opravy

8859 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 111/2013
V oznámení 06882 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Stromová 1, 813 30 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 086/2013 zo dňa 03.05.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Dátum a čas: 30.05.2013 12:00 Viď: Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Dátum a čas: 13.06.2013 14:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité