Oznámenie 7037 - MSS

Obsah

7037 - MSS
Vestník č. 88/2013 - 07.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Košice
IČO: 00691135
Trieda SNP 48/A, 040 11 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Magistrát mesta Košice, Tr. SNP 48/A, 04011 Košice
Kontaktná osoba: JUDr. Iveta Škraková
Telefón: +421 556419881
Fax: +421 556419303
Email: iveta.skrakova@kosice.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kosice.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Pracovná zdravotná služba
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
25
Hlavné miesto poskytovania služieb: Košice
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby pre 1340 zamestnancov verejného obstarávateľa ako odbornej poradenskej služby v oblasti ochrany zdravia pri práci vykonávaním zdravotného dohľadu t.j. odborné a špecializované činnosti týkajúce sa pracovného prostredia, pracovných podmienok a spôsobu vykonávania práce z hľadiska vplyvu na zdravie a posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu vrátane výkonu lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci, tak ako to vyžaduje zákon č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85100000-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
PZS na 36 mesiacov pre 1340 zamestnancov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 98 333,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Na uskutočňovanie predmetu zákazky verejný obstarávateľ neposkytne preddavok ani zálohu.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny musí takáto skupina vytvoriť také právne vzťahy, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy a to v termíne pred podpisom zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí splňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, resp. 4 a 5.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1)Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky za obdobie predchádzajúcich dvoch kalendárnych rokov. Uchádzač predloží potvrdenie banky/bánk v ktorých/ktorej má vedený/vedené účty Potvrdenie musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúce dva kalendárne roky (2011 a 2012) v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Tieto doklady doplní uchádzač čestným vyhlásením, že nemá účty v iných bankách, ako v tých, od ktorých vyjadrenia predkladá. V čestnom vyhlásení uchádzač uvedie zoznam všetkých bánk, v ktorých má účty. Čestné vyhlásenie bude podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny každým členom skupiny alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za člena skupiny.Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti:Podmienka je určená v zmysle § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že v súčasnom období je uchádzač z hľadiska svojho finančného postavenia schopný riadne plniť požadovanú zmluvu. Požadovaná podmienka je dostatočná a primeraná a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
2) Potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú osobám v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti podľa zákona 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov s min. výškou plnenia poisťovne vo výške minimálne 30 tis. €. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na € podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti: Podmienka je určená v zmysle zákona 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre prípad náhrady škody, ktorá by mohla vzniknúť v súvislosti s poskytovaním zdravotnej starostlivosti. Požadovaná podmienka je dostatočná a primeraná a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Zoznam poskytnutých služieb (pracovná zdravotná služba) za obdobie od 1.1.2010 do 31.12.2012 jednotlivo, s uvedením odberateľov (obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, meno kontaktnej osoby a jej tel. č.), lehoty poskytnutia služby (od do) v mesiac/rok, počet zamestnancov odberateľa, ktorým bola pracovná zdravotná služba poskytovaná a miesto poskytovania preventívnej lekárskej prehliadky. Zoznam bude potvrdený uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a pečiatkou. Prílohou zoznamu budú potvrdenia odberateľov o plnení zmluvy na premet zákazky pracovná zdravotná služba. V potvrdeniach odberateľov bude uvedené: obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania uchádzača, obchodné meno a sídlo alebo adresa podnikania odberateľa, meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom, lehotu poskytnutia služby a počet zamestnancov odberateľa, ktorým bola poskytovaná pracovná zdravotná služba; odberateľ potvrdí, že mu uchádzač poskytoval pracovnú službu uspokojivo resp. neuspokojivo. Zmluvy môžu byť uzatvorené aj pred 1.1.2010, ak plnenie v požadovanej dĺžke nepretržite aspoň 12 kalendárnych mesiacov bolo v období od 1.1.2010 do 31.12.2012. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; Ak odberateľom bola iná osoba, ako verejným obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné (konkurz, likvidácia pôvodného odberateľa, to neplatí ak záväzky prešli na nový právny subjekt) čestným vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí. Uchádzač musí týmito dokladmi preukázať, že v období od 1.1.2010 do 31.12.2012 uspokojivo poskytoval pracovnú zdravotnú službu pre aspoň jedného odberateľa s počtom zamestnancov min. 800 v trvaní min. 12 kalendárnych mesiacov nepretržite.
Odôvodnenie potreby podmienky a jej primeranosti: Podmienka je určená v zmysle § 32 ods. 1 a 6 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie uchádzača, že v predchádzajúcom období bol schopný úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná. Požadovaná podmienka je dostatočná a primeraná vzhľadom k počtu zamestnancov verejného obstarávateľa (1340), postačujúca na preukázanie schopnosti splniť si predmet budúcej zákazky na dobu neurčitú a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť primeraný okruh uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)

III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
A/2013/10888
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.05.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
07.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v listinnej podobe alebo elektronicky e-mailom. Žiadosť o súťažné podklady musí byť zaslaná verejnému obstarávateľovi na horeuvedenú adresu do stanovenej lehoty. Súťažné podklady a ostatné dokumenty budú zverejnené na webovom sídle verejného obstarávateľa www.kosice.sk. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať minimálne názov a adresu záujemcu, adresu verejného obstarávateľa a názov zákazky. Záujemcovi bude oznámený kód na sprístupnenie súťažný podkladov. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v slovenskom jazyku.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.04.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité