Oznámenie 7012 - MST

Obsah

7012 - MST
Vestník č. 88/2013 - 07.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenské národné divadlo
IČO: 00164763
Pribinova 17, 819 01 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pribinova 17, 819 01 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Monika Človiečková
Mobil: +421 918754919
Telefón: +421 220472180
Fax: +421 220472810
Email: monika.clovieckova@snd.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.snd.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.snd.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodanie tanečných kobercov a lepiacich pások pre Slovenské národné divadlo.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK010
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 17
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Ide o dodávanie tanečných kobercov a lepiacich pások pre potreby Slovenského národného divadla, a to pre Umelecko-dekoračné dielne SND, Balet, Operu i Činohru SND, na ich použitie v divadelných inscenáciách i do baletných sál. Uvedený predmet zákazky rozdeľuje verejný obstarávateľ na dve časti, I. časť - dodanie tanečných kobercov a II. časť - dodanie lepiacich pások. Verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch aj odvolanie sa na konkrétny typ - značku, pričom umožňuje uchádzačom preukázateľne ponúknuť ekvivalent požadovaného typu - musí ísť o plnohodnotný ekvivalent k uvedenému typu a značke. Bližší opis je uvedený v časti C. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39531400-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44112200-0, 19513200-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo I. časti (dodanie tanečných kobercov) je dané vyčerpaním sumy 80 000,- EUR bez DPH a celkové množstvo II. časti (dodanie lepiacich pások) vyčerpaním sumy 20 000,- EUR bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 17
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Dodanie tanečných kobercov.
1) STRUČNÝ OPIS
Ide o dodanie tanečných kobercov pre potreby Umelecko-dekoračných dielní ako súčasť výprav divadelných inscenácií a taktiež ako vybavenie do baletných sál. Presnejší opis je uvedený v časti C. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39531400-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44112200-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvo I. časti (dodanie tanečných kobercov) je dané vyčerpaním sumy 80 000,- EUR bez DPH. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových zmlúv - objednávok, vystavených v zmysle rámcovej dohody na I.časť predmetu zákazky. Predpoklad trvania rámcovej dohody do 31.12.2014, resp. dlhšie, do vyčerpania sumy 80 000,- EUR bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Dodanie lepiacich pások.
1) STRUČNÝ OPIS
Ide o dodanie lepiacich pások, určených pre lepenie a inštaláciu tanečných kobercov. Presnejší opis je uvedený v časti C. Opis predmetu zákazky v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 19513200-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Celkové množstvo II.časti (dodanie lepiacich pások) je dané vyčerpaním sumy 20 000,- EUR bez DPH. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových zmlúv - objednávok, vystavených v zmysle rámcovej dohody na II.časť predmetu zákazky. Predpoklad trvania rámcovej dohody do 31.12.2014, resp. dlhšie, do vyčerpania sumy 20 000,- EUR bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 20 000,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prevádzkových prostriedkov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku v EUR na základe faktúr vystavených po splnení predmetu zákazky. Lehota splatnosti faktúr : 21 kalendárnych dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi (kupujúcemu). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok na financovanie predmetu zákazky.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky - jeho príslušnej časti I., resp. II., ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzatvorenie rámcovej dohody takú právnu formu, aby za záväzky voči verejnému obstarávateľovi boli členovia tejto skupiny zaviazaní spoločne a nerozdielne (bez právnej subjektivity). Z dokumentácie preukazujúcej vznik uvedenej právnej formy musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia ručia za záväzky vzniknutej právnej formy spoločne a nerozdielne.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí spĺňať tieto podmienky osobného postavenia : a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie , vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok účasti nasledovnými dokladmi v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami v súlade s § 26 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. : a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace, uchádzača alebo osoby, ktorá je štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu (všetkých osôb uvedených vo výpise z obchodného registra ako štatutárny orgán), b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (od všetkých poisťovní, v ktorých má vedených zamestnancov), nie starším ako tri mesiace, d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) písm. h) čestným vyhlásením. Uchádzač, zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. nahradiť : predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov. Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto časti, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zák. č. 25/2006 Z. z. preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má zabezpečiť prostredníctvom dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZoVO. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 : Povinnosť takto požadovať preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z obsahu § 26 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa môže verejného obstarávania zúčastniť len ten, kto spĺňa všetky podmienky účasti, stanovené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Finančné a ekonomické postavenie preukazuje uchádzač predložením čestného vyhlásenia o skutočnosti, že je schopný plniť svoje finančné záväzky. Čestné vyhlásenie podpisuje štatutárny orgán uchádzača. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 : Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky riadne a včas, pričom mu k tomu postačuje čestné vyhlásenie uchádzača. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah , je uchádzač v súlade s § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) Zák. č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú alebo odbornú spôsobilosť preukazuje uchádzač predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ ; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. (ak to nie je možné, uchádzač uvedie z akého objektívneho dôvodu to nie je možné a podľa § 44 ods. 1 doloží osobitným dôkazom, napr. odmietnutím odberateľa poskytnúť údaje, zánikom spoločnosti a pod.) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti, v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 28 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z.z. je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm.f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity poskytnuté. Podľa § 32 ods. 11 možno splnenie podmienok účasti podľa § 26 - § 28 preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí v zmysle § 44 ods. 1. Z predložených dokladov musí byť jednoznačne preukázateľné, že uvedení uchádzači splnili všetky požadované podmienky ku dňu predkladania ponúk. Čestné vyhlásenie uchádzači spracujú podľa vzoru uvedeného v časti H. súťažných podkladov. Čestné vyhlásenie môže mať aj inú formu, musí však obsahovať požadované údaje. V rámci vyhodnotenia ponúk v časti označenej ako OSTATNÉ má verejný obstarávateľ právo a povinnosť posúdiť splnenie podmienok účasti všetkých uchádzačov a žiadať od nich v prípade potreby vysvetlenie, resp. doplnenie ale aj predloženie požadovaných dokladov. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, t.j. v rámci vyhodnotenia časti ponúk OSTATNÉ, keď uchádzač predložil čestné vyhlásenie, vyhodnotí verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnia na prvom až treťom mieste v poradí ; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí verejný obstarávateľ následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 33 ods. 1 ZoVO, pričom vyzve uchádzačov na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy, pričom nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak. Doklady uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 : Podmienka má preukázať skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého charakteru ako v tejto podlimitnej zákazke.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Pre časť I. a pre časť II. : V zozname dodávok rovnakého druhu tovaru, ako je predmet zákazky uvedený v I. časti alebo v II. časti tejto podlimitnej zákazky, za roky 2010, 2011 a 2012, uvedie uchádzač tieto údaje : - názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto plnenia, - názov dodaného tovaru, jeho označenie a popis, - zmluvnú cenu a skutočne uhradenú cenu za dodávku tovaru, s odôvodnením rozdielu cien, - zmluvný termín a skutočný termín dodávky tovaru s odôvodnením rozdielu termínu dodávky, - kontakt na odberateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií. Len pre časť I. : Uchádzač musí predloženými potvrdeniami preukázať, že zrealizoval za uvedené trojročné obdobie (roky 2010, 2011, 2012) minimálne 3 (tri) dodávky tovaru rovnakého druhu ako je predmet zákazky v tejto podlimitnej zákazke - v jej I.časti, s hodnotou každej z troch dodávok v minimálnej sume 3 500,- EUR bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
141/TPÚ/2013/OVO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.05.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
06.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.06.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk označenej ako OSTATNÉ je neverejné a uskutoční sa v dátume a v čase podľa tohto bodu IV.3.7. Otváranie časti ponúk označenej ako KRITÉRIÁ je taktiež neverejné z titulu použitia elektronickej aukcie. Otváranie častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ, vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Neumožňuje sa účasť uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1) Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemcovia žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov (ďalej SP) posielali elektronicky kontaktnej osobe podľa bodu I. tohto oznámenia. 2) Žiadosť o poskytnutie SP musí obsahovať : obchodné meno, meno kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mailovú adresu. Tieto údaje sú potrebné pre elektronickú komunikáciu v rámci vysvetľovania podmienok uvedených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v SP, ako aj komunikáciu v rámci elektronickej aukcie. 3) Verejný obstarávateľ poskytne SP záujemcom elektronicky vo formáte pdf i ako dokument (Word). Záujemca po obdržaní súťažných podkladov spätne potvrdí verejnému obstarávateľovi, že SP obdržal. 4) V tlačenej podobe verejný obstarávateľ poskytne SP iba v prípade, ak o to záujemca vo svojej žiadosti požiada. 5) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o vysvetlenie podmienok v tomto oznámení a v SP posielali elektronicky. 6) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie podmienok podľa bodu 5) sa považuje požiadavka doručená v elektronickej forme najneskôr 24.05.2013. 7) V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených v tomto oznámení a v súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty v požadovanej lehote. 8) Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie , predloženú zo strany ktoréhokoľvek záujemcu, oznámi verejný obstarávateľ elektronicky (alebo poštou v prípade podľa predchádzajúceho bodu 7) bezodkladne, najneskôr však 6 kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk všetkým záujemcom, ktorí si prevzali SP. 9) Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie vysvetlenia dopytu. Ak záujemca nepotvrdí prevzatie vysvetlenia dopytu, bude sa mať zato, že vysvetlenie dopytu obdržal v deň jeho elektronického prevzatia (s poznámkou : doručené, prečítané). 10) Telefonická komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, je možná v pracovných dňoch v čase úradných hodín od 9.00 do 15.00 hod, a to len v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou podľa bodu I. tohto oznámenia. 11) Uchádzači sú povinní predložiť ponuku v listinnej forme, ako aj v elektronickej forme spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. 12) Verejný obstarávateľ uzatvorí rámcové dohody s termínom ich trvania do 31.12.2014, resp. dlhšie, do vyčerpania sumy 80 000,- EUR bez DPH pre I.časť a sumy 20 000,- EUR bez DPH pre II.časť.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
04.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité