Oznámenie 7134 - MST

Obsah

7134 - MST
Vestník č. 89/2013 - 08.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 975 66 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LESY Slovenskej republiky, š.p., Námestie SNP č.8, 97566 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Bornemisová
Mobil: +421 918444264
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.lesy.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve Slovenskej republiky
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Viazacie prostriedky vrátane ich upínacích a upevňovacích prvkov pre organizačné zložky LESOV Slovenskej republiky, š.p. Banská Bystrica
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia predmetu zákazky sú miesta LESY Slovenskej republiky, š.p. Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica:
Pracovisko obchodnej prevádzky, Mičinská cesta 33, Banská Bystrica
Pracovisko obchodnej prevádzky, regionálny sklad Rajecká ulica, Žilina
Pracovisko obchodnej prevádzky, regionálny sklad Tranovského 19, Košice
Miesto dodania bude uvedené v samostatných objednávkach verejného obstarávateľa. Adresa fakturácie: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica, Lehota dodania tovaru bude do 5 pracovných dní od potvrdenia dielčej objednávky na miesto plnenia taktiež uvedené v dielčich objednávkach.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 200 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok viazacích prostriedkov vrátane ich upínacích a upevňovacích prvkov, podľa predpisu Príloha RIV Predpisy o nakladaní tovaru do železničných nákladných vozňov, ktorý vydala Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s. Košice, t.j. PES pások, upínacích oceľových spôn, páskovacích strojčekov a napínacích strojčekov pre potreby oprganizačných zložiek verejného obstarávateľa, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
Viazacie prostriedky sú tkanivové popruhy alebo zaisťovacie pásky. Musia mať napínacie zariadenie alebo musia byť napnuté samostatným napínacím zariadením. Pevnosť viazacích prostriedkov vždy podľa hmotnosti, dĺžky a povrchu tovaru od 1000 daN do 4000 daN, predpätie najmenej 300 daN. Zámky a spony tkanivových popruhov a zaisťovacích pások musia byť funkčné a musia byť pevnostne v súlade s dotknutým prevedením pásky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 19210000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané vymedzenie predmetu zákazky, tvorí časť súťažných podkladov. Príloha č.2: OPIS PREDMETU ZÁKAZKY
Hodnota 200 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje Verejný obstarávateľ požaduje súťažnú zábezpeku na celú zákazku vo výške 9.000,00 EUR.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov LESOV Slovenskej republiky, š.p.Banská Bystrica. Rozdelenie finančných prostriedkov na jednotlivé organizačné zložky (Odštepné závody, ďalej len OZ) LESOV SR, š.p. bude vychádzať z potrieb OZ LESOV SR, š.p. a rozpočtu LESOV SR, š.p. Banská Bystrica na príslušný rok. Správne poplatky sú v réžii LESOV SR, š.p. Banská Bystrica. Doba splatnosti faktúr bude minimálne 30 dní.
Vlastné platby sa budú realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách s DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neprijme ponuku, ktorej ponuková cena sa bude nachádzať mimo očakávaného cenového rozpätia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia (§ 26 zákona o verejnom obstarávaní) za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupiny dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 32, odsek 8 splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 1.OSOBNÉ POSTAVENIE UCHÁDZAČOV A ZÁUJEMCOV PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
a)výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona
(fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov), (právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa,
b) potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona, (vzťahuje sa na právnické osoby), c) potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona, d) potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne, resp. príslušných zdravotných poisťovní v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,( žiadame uchádzačov, aby predkladali potvrdenie o tom, že nemajú evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, od tej zdravotnej poisťovne, v ktorej sú vedení v evidencii platiteľov),
e) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona,
f) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s
§ 26 ods. 2 písm. e) zákona, v prípade, že uchádzačom je občianske združenie alebo nadácia, potvrdenie Ministerstva vnútra SR o vedení v registri a stanovy alebo zriaďovacia listina,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať splnenie uchádzač doloží čestným vyhlásením.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto súpoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo avládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní splnenie uchádzač preukáže čestným vyhlásením.
Doklady podľa písmena a), b), c), d), e), f) nesmú byť ku dňu predloženia ponuky staršie ako tri mesiace.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady
požadované v bodoch a), b), c), d), e) a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (§ 26 zákona o verejnom obstarávaní) za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zák. č. 512/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupiny dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 8 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať z podmienok týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia finančnú primeranosť, ktorú preukáže podľa § 27 ods. 1 písm a), c) a d) a v ponuke musí predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v súlade s § 27 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, s dátumom overenia nie starším ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže: 1. Vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má záujemca vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky v nasledovnom znení: Záujemca/uchádzač o verejnú zákazku Viazacie prostriedky vrátane ich upínacích a upevňovacích prvkov pre LESY Slovenskej republiky, š.p. Banská Bystrica je schopný plniť svoje finančné záväzky", jeho účet/úcty za posledné tri roky (2010, 2011 a 2012) nebol/i v nepovolenom debete", v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár", bežný účet záujemcu/uchádzača nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie". Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá vedený účet. V opačnom prípade doloží vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. 2. Prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce tri roky - (roky 2009, 2010 a 2011), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dôkazný prostriedok -výkaz ziskov a strát za posledné tri roky - úradne overená kópia potvrdená príslušným správcom dane v zmysle zákona c. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné tri roky (podnikateľ - fyzická osoba) - úradne overená kópia potvrdená miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Uchádzač môže predložiť aj iný účtovný doklad, overený daňovým úradom, ktorý uchádzač vytvára v súlade s medzinárodnými daňovými štandardmi, platnými aj v Slovenskej republike. Z predložených dokladov musí byt zrejmý a jednoznačný obrat a/alebo tržby (príjem v prípade podnikateľa - fyzickej osoby) - zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom. Verejný obstarávateľ stanovuje podmienku na preukázanie finančného postavenia, aby minimálna výška obratu/tržieb dokopy za všetky účtovné roky (roky 2009, 2010 a 2011) resp. od začatia podnikania nebola nižšia na celý predmet zákazky, ako trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky v EUR s DPH, alebo ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z výkazu ziskov a strát, resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch, príp. z iného predloženého účtovného dokladu, overeného príslušným daňovým úradom.
Ak prevádzkovanie činnosti je kratšie ako tri roky, tak prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti; aj v tomto prípade však platí požiadavka na obrat minimálne trojnásobku hodnoty celej zákazky v EUR s DPH od začiatku podnikania. 3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi tejto osoby. 4. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. 5. Predmetné podmienky vyplývajú z § 27 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou chce ubezpečiť, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú rámcovú dohodu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady podľa § 28 ods. (1) písm. a), d), zákona o verejnom obstarávaní, ktorými preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky :
1.Zoznam dodávok charakteru predmetu zákazky uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch 2010,2011, 2012 s uvedením ich finančného objemu plnenia, cien bez DPH, cien s DPH, lehôt dodania a odberateľov. Verejný obstarávateľ požaduje k zoznamu doložiť potvrdenia odberateľov, s uvedenou kontaktnou osobou s tel. č. pre možnosť overenia si danej skutočnosti - alebo potvrdenú referencia odberateľom, kde odberateľ vyjadrí svoju spokojnosť s dodržaním objemu zmluvne dohodnutých množstiev, kvalitou poskytnutých služieb a s dodržaním termínu dodávky ako aj o prípadných sankčných postihoch; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom; ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení bude potvrdený týmto odberateľom; ak to nie je možné , vyhlásením uchádzača o ich dodaní, predložené v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obtarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti uvedené v tomto bode určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Zoznam dodávok a ich potvrdeniami odberateľov uchádzač preukazuje spôsobilosť dodávať verejnému obstarávateľovi požadované tovary. Verejným obstarávateľom požadovaný rozsah dodávok uvedený v tomto bode je primeraný a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: zoznam dodávok za uvedené roky 2010, 2011 a 2012 musí uchádzač preukázať spolu za posledné tri roky vo finančnom objeme v minimálnom rozsahu celej hodnoty zákazky.
2.Uchádzač v ponuke predloží STANOVISKO OD ŽELEZNIČNEJ SPOLOČNOSTI CARGO Slovakia, a.s. Košice, Úsek prevádzky/Sekcie prevádzky a prepravy, na povolenie používania viazacích prostriedkov vrátane ich upínacích a upevňovacích prvkov v súvislosti s predmetom zabezpečenia a zaistenia tovaru v železničných nákladných vozňoch, zaistenia jednotlivých ložných jednotiek, podľa ustanovení Smerníc nakladania UIC Predpisy o nakladaní tovaru do železničných nákladných vozňov, platný pre vnútroštátnu a medzinárodnú prepravu tovarov. Použitie viazacích prostriedkov je určené na zabezpečovanie tovaru, z predpisových ustanovení sa jedná o priviazanie nákladu a tiež v niektorých prípadoch spojenie dvoch protiľahlých klaníc v nákladnom vozni kmeňové drevo rôznych rozmerov. Stanovisko nie staršie ako tri mesiace odo dňa predkladania ponúk.
3.Uchádzač zdokladuje, že ním ponúkaný viazací prostriedok v kombinácii s dodávaným spojovacím prvkom napĺňa všetky náležitosti predpisových ustanovení a vyhovuje požiadavkám očakávaných vibrácií a namáhaní počas prepravy. Viazací prostriedok nesmie byť klzký, nesmie sa dať po dĺžke mechanicky párať, musí byť ohybný. Uchádzač zdokladuje, že k napínaniu umelohmotných viazacích prostriedkov dodá napínacie zariadenie, ktoré je určené pre daný typ viazacieho prostriedku, uchádzač zdokladuje, že k jeho ponúkanému viazaciemu prostriedku prislúcha dané napínacie zariadenie a uvedie typ a zloženie napínacieho zariadenia.
4.Uchádzač predloží prehlásenie o tom, že priebežne počas naplnenia požadovaných dodávok bude kontrolovať kvalitu vlastností viazacích prostriedkov, či zodpovedajú kvalite predložených vzoriek.
5.Podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať:
1.Uchádzač do ponuky vloží vzorku predmetu súťaže , 1 bm PES pásky + 1 ks spojovací prvok z každého požadovaného typu, ktoré budú počas dodávok úspešným uchádzačom s priloženou vzorkou porovnávané počas celej doby platnosti rámcovej dohody.
2.Kvalita viazacieho prostriedku vrátane celého systému (viazací prostriedok a spojovací prvok) musí byť dokladovaná príslušným certifikátom alebo skúšobným protokolom vystaveným oprávnenou akreditovanou skúšobňou.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Stanovisko od Železničnej spoločnosti CARGO Slovakia, a.s. Košice, Úsek prevádzky/Sekcie prevádzky a prepravy, na povolenie používania viazacích prostriedkov vrátane ich upínacích a upevňovacích prvkov v súvislosti s predmetom zabezpečenia a zaistenia tovaru v železničných nákladných vozňoch.
Nevratná zaisťovacia páskamusí pozostávať so súbežne ležiacich, najmenej trojnásobne spletených vlákien paralelných Priadzí značkového polyesteru s vysokou pevnosťou proti pretrhnutiu, zo všetkých strán obalených vysoko polymerným termoplastickým umelohmotným materiálom, funkčný teplotný rozsah od -25°C do 70°C, so spojovacími prvkami, napr. sponou, hodnota požadovanej sily pri pretrhnutí platí vždy pre kompletný viazací prostriedok, t.j. pre vlastnú zaisťovaciu pásku a tiež pre použitý spojovací prvok. Uvedenú pevnosť minimálne 1000 daN musí vykazovať celý zväzok t.j. páska vrátane spojovacieho prvku, t.j. samosvornej spony.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: ELEKTRONICKÁ AUKCIA prebehne v pracovný deň v termíne po 9,00 hodine, presný termín bude uvedený v pozvánke do elektronickej aukcie, najskôr po termíne vyhodnotenia podmienok účasti , t.j. po termíne 25.6.2013.
1 Verejný obstarávateľ v procese vyhodnocovania ponúk po úvodnom vyhodnotení ponúk, zostaví poradie cenových ponúk automatizovaným vyhodnotením a to použitím elektronickej aukcie prostredníctvom on-line systému.
2 Zúčastniť sa elektronickej aukcie realizovanej prostredníctvom on-line systému môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote a na miesto stanovené verejným obstarávateľom v bode 21.1 súťažných podkladov a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na účasť v elektronickej aukcii prostredníctvom on-line systému.
3 Predmetom elektronickej aukcie prostredníctvom on-line systému sú:
- viazacie prostriedky, upínacie a upevňovacie prvky, odvíjače pások, ručné napínače.
4 Každý uchádzač, ktorého komisia odporučí verejnému obstarávateľovi vyzvať na účasť v elektronickej aukcii
prostredníctvom on-line systému, obdrží elektronickými prostriedkami výzvu na účasť, kde budú uvedené
informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia uchádzača (prístupový kód/kľúč), dátumu a času začatia
a spôsobu ukončenia elektronickej aukcie prostredníctvom on-line systému.
5 Elektronická aukcia prostredníctvom on-line systému sa uskutoční na portáli http://vo.pro.biz.. Základom pre prácu s on-.line systémom je bežný počítač pripojený k Internetu s prehliadačom MS Internet Explorer 6.x a vyšším, resp. Mozilla Firefox 2.0 a vyšším. Správna funkčnosť iných prehliadačov je možná, nie však garantovaná. Potrebné je tiež mať zapnuté tzv. Cookies.
6 Elektronická aukcia prostredníctvom on-line systému bude prebiehať v jednej etape a v dvoch kolách medzikole a súťažnom kole. V medzikole bude uchádzačom sprístupnený on-line systém, kde verejný obstarávateľ vloží ceny uvedené v ponuke uchádzača. Každý uchádzač v medzikole vidí iba svoju ponuku. V súťažnom kole uchádzač vidí svoje ceny a najnižšie ceny ostatných uchádzačov a poradie úspešnosti. V súťažnom kole verejný obstarávateľ neustanoví presný čas ukončenia súťažného kola, súťažné kolo bude ukončené vtedy, keď verejný obstarávateľ nedostane žiadne ďalšie nové ceny spĺňajúce požiadavky týkajúce sa minimálnych rozdielov. Predpokladaný čas trvania súťažného kola prostredníctvom on-line systému je 30 minút od jej spustenia počas ktorého majú jednotliví účastníci možnosť upravovať cenu smerom nadol, avšak koniec súťažného kola sa môže predĺžiť v prípade opakovaného znižovania ceny v posledných dvoch minútach trvania súťažného kola vždy o ďalšie dve minúty. Minimálna hodnota o ktorú je možné znížiť jednotkovú cenu v ľubovoľnom počte krokov smerom nadol je 0,10 % oproti aktuálnej svojej cene danej položky.
7 Po ukončení elektronickej aukcie prostredníctvom on-line systému verejný obstarávateľ označí uchádzačov, ktorí predložili v elektronickej aukcií prostredníctvom on-line systému cenovo najvýhodnejšiu ponuku .
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
15458/2013/510
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 085-143908
z: 02.05.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 20.05.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.06.2013 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský jazyk
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.09.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.06.2013 09:00
Miesto: LESY Slovenskej republiky, š.p., Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica,
Odbor verejného obstarávania
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Pričom uchádzač vloží obe časti do samostatného neprehľadného obalu. Obálka/obal ponuky musí byť uzatvorený, prípadne zapečatený proti nežiadúcemu otvoreniu s označením, z ktorého jednoznačne vyplýva, že ide o ponuku na Predmet zákazky (bod 20 súťažných podmienok).
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
LESY Slovenskej republiky, š.p., N8mestie SNP č.8, 97566 Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP č.8 , 975 66 Banská Bystrica

Slovensko
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (URL): http://www.lesy.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité