Oznámenie 7143 - MSS

Obsah

7143 - MSS
Vestník č. 89/2013 - 08.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Agentúra na podporu výskumu a vývoja
IČO: 30797764
Mýtna 23, 811 07 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Radoslav Drobný
Mobil: +421 917558404
Telefón: +421 917558404
Fax: +421 257204599
Email: drobny@visions.cc
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.apvv.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.apvv.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Štátna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania zamestnancov APVV formou stravných poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK010
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie služby - zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov Agentúry pre vzdelávanie a rozvoj. Pod pojmom zabezpečenie stravovania verejný obstarávateľ rozumie podávanie, alebo zabezpečenie podávania teplého hlavného jedla vrátane polievky a vhodného nápoja podľa § 152 Zákonníka práce a § 75 zákona o štátnej službe. Za teplé hlavné jedlo sa nepovažujú produkty rýchleho občerstvenia, bagety, koláče a nepotravinové výrobky. Vhodným nápojom sa rozumie akýkoľvek nealkoholický nápoj.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je nákup stravných poukážok v ľubovoľnej nominálnej hodnote podľa objednávky verejného obstarávateľa v predpokladanom množstve stravných poukážok zodpovedajúcom sume 48 000,- EUR ročne, t.j. 192 000,- EUR počas doby platnosti zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť objednávané množstvo stravných lístkov podľa aktuálneho počtu zamestnancov, počtu odpracovaných dní a pod. (chorobnosť zamestnancov, čerpanie dovoleniek atď.) počas trvania zmluvy. Presné množstvá stravných poukážok uvedie verejný obstarávateľ v záväzných objednávkach.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 192 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 5 000 Eur.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovany z rozpočtu verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa
doručenia daňového dokladu. Preddavok na dodávku predmetu zákazky sa neposkytuje.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci
členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo
jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkych členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny
v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a
komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Splnomocnenie musí skupina dodávateľov predlložiť v
žiadosti o účasť spolu s dokumentami, preukazujúcimi splnenie podmienok účasti.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa §26 ods. 2, resp. ods. 4, 5, alebo §128 ods. 1, resp. §32 ods. 8, a to v súlade s §19 ods. 3 uvedeného zákona. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
- v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona vykazom ziskov a strát, alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch, ktorým preukáže obrat za posledné 3 hospodárske roky (2010, 2011, 2012), pričom obrat v uvedenom období nesmie byť nižší ako 200.000 EUR,
- v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona potvrdením banky o schopnosti plniť finančné záväzky; potvrdenie banky musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkovy kalendár, jeho bežny účet nie je predmetom exekúcie,
- čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá
otvoreny účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tych, od ktorej/ktorych predložil vyššie uvedené
potvrdenie/potvrdenia.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejny obstarávateľ odôvodňuje primeranosť
každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Všetky podmienky ekonomického a finančného postavenia sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktory si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopny prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Podmienky sú požadované v súlade s ustanovením a odporúčaním §27 zákona o verejnom obstarávaní a sú primerané v porovnaní s predpokladanou hodnotou zákazky.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky).
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť:
a) podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona nasledovne: Zoznamom dodávok služieb s uvedením cien, lehôt dodania a
odberateľov za predchádzajúce 3 roky (2010, 2011, 2012). Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne tri (3) zákazky so súhrnnou zmluvnou cenou vo výške min. 150.000 EUR.
Ak odberateľom: 1. bol verejny obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz potvrdí tento verejny obstarávateľ 2. bola iná osoba, ako verejny obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, dôkaz o plnení potvrdí uchádzač vyhlásením o ich dodaní.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejny obstarávateľ odôvodňuje primeranosť
každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Všetky podmienky technickej spôsobilosti sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktory má skúsenosti s obdobnymi zákazkami a sú požadované v súlade s ustanovením §28 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, záujemca predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), záujemca ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro záujemca prepočíta priemerným ročným kurzom ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný rok.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Výška poplatkov za poskytovanie služby, vyjadrená v % z nominálnej hodnoty obstaranej poukážky - 100
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejny obstarávateľ vyzve elektronickymi prostriedkami súčasne všetkych uchádzačov, ktorych ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie novych cien. Vo vyzve na účasť v elektronickej aukcii verejny obstarávateľ uvedie podrobné informácie tykajúce sa elektronickej aukcie podľa § 43 ods. 7 Zákona o verejnom obstarávaní.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.06.2013 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
10.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.06.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označenych ako "Ostatné" je neverejné a
uskutoční sa v termíne a na mieste podľa bodu IV.2.4. oznámenia. Otváranie častí ponúk, označenych ako "Kritériá" sa
uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona číslo 25/2006 Z.z. na adrese kontaktného miesta (Visions, s.r.o.,
Štefánikova 23, 917 01 Trnava).
Na otváraní častí ponúk, označenych ako "Kritériá" sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote
na predkladanie ponúk a ktorych ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako
"Kritériá" a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkych uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií,
ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určenych verejnym obstarávateľom a obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné
údaje uvedené v časti ponuky, označenej ako "Kritériá" sa nezverejňujú. Každú otvorenú časť ponuky, označenú ako
"Kritériá" komisia označí rovnakym poradovym číslom ako časť ponuky, označenú ako "Ostatné", predloženú tym istym
uchádzačom.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Pre účasť v podlimitnej zákazke je potrebné zaregistrovať sa do súťaže a postupovať v zmysle usmernení na portáli
EVO (www.evo.gov.sk) alebo v príručke používateľa EVO. Súťažné podklady budú prístupné iba zaregistrovaným
záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom EVO. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné
podklady v listinnej podobe, ani na základe žiadosti zaslanej v listinnej podobe.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
06.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité