Oznámenie 7201 - MSS

Obsah

7201 - MSS
Vestník č. 90/2013 - 10.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kutuzovova 8
Kontaktná osoba: Ing. Natália Babejová
Telefón: +421 960317644
Fax: +421 960317686
Email: natalia.babejova@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Preprava osobných vecí príslušníkov MO SR a GŠ OS SR
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 2
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 630 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Preprava osobných vecí príslušníkov MO SR a GŠ OS SR a ich rodinných príslušníkov pri ich vyslaní na prácu v zahraničí a preprava služobného materiálu zahraničných pracovísk MO SR a GŠ OS SR
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60000000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60440000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 630 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka 15 000 €
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Cena zákazky v EUR nesmie byť viazaná na inú menu. Musí byť stanovená v zmysle Zák. č. 18/1996 Z.z., vyhl. MFSR č. 87/1996 Z.z. Zmeny cien počas trvania rámcovej dohody bude možné meniť len v odôvodnených prípadoch z dôvodu zmien, ktoré mali dopad na ich tvorbu (zmena DPH, ceny energií. ai. oprávnených nákladov). Zmenu ceny doložiť časovou súvislosťou. Platba sa uskutoční po vystavení faktúry. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Platbu možno vykonať po častiach.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 písm. a) až f) Zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a zmene a doplnení niektorých zákonov. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 Zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu, resp. podľa § 128. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Záujemca preukazuje, že má vyrovnané povinné platby voči štátu, zdravotným poisťovniam a ďalším orgánom, ktoré zabezpečujú politiku štátu v daných oblastiach. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10. pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa bodu 20.1 a 20.2 súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nej, zostavených k poslednému dňu účtovného obdobia rokov 2010, 2011 a 2012. 2.prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za roky 2010, 2011 a 2012, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 3.Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 4.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. 5.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10. pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa bodu 20.1 a 20.2 súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie. 1. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt poskytnutia a odberateľov; ak odberateľom 1.1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 1.2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, §28 ods.1 písm. j) údajmi o strojovom a technickom vybavení ktoré má uchádzač alebo uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Uchádzač je povinný predložiť potrebné doklady uvedené v bode B.2 Opis predmetu zákazky ods. 3.1.1 až 3.1.5. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: touto podmienkou overuje verejný obstarávateľ či je uchádzač schopný poskytovať službu požadovaného rozsahu a či má patričné strojné a technické vybavenie. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10. pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa bodu 20.1 a 20.2 týchto súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. 2. V súvislosti s požiadavkou na zabezpečenie kvality je uchádzač povinný predložiť ďalšie doklady: Požiadavku na štátne overenie kvality: Uchádzač je povinný predložiť Certifikát STN EN ISO 9001:2001/EN ISO 9001:2000 v odbore podľa časti súťažných podkladov B.2 Opis predmetu zákazky. Uchádzač je povinný predložiť Certifikát SOŠ AQAP 2110/Z1:2005 v odbore podľa časti súťažných podkladov B.2 Opis predmetu zákazky. Uchádzač je povinný predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre vnútroštátnu a medzinárodnú cestnú nákladnú dopravu, vydané príslušným Krajským úradom pre cestnú dopravu. Uchádzač je povinný predložiť doklad oprávňujúci ho na prevoz nebezpečného materiálu na území Nemecka predložením Osvedčenia o školení na prepravu výbušných látok a predmetov po území Nemecka z ktorého bude zrejmé, že má oprávnenie prepravovať takýto materiál po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. bez tohto osvedčenia nie je možne realizovať prepravu zbraní a munície cez územie Nemecka. 3. Uchádzač je povinný predložiť potrebné doklady uvedené v bode B.2 Opis predmetu zákazky ods. 3.1.7. 4. Uchádzač je ďalej povinný predložiť výpis z katastra nehnuteľnosti o vlastníctve straženého priestoru určeného na dočasne skladovanie prepravovaného materiálu. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: touto podmienkou overuje verejný obstarávateľ či je uchádzač schopný poskytovať službu požadovaného rozsahu. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10. pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa bodu 20.1 a 20.2 súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
AA-K-7-28
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.06.2013 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.06.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský, český
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.06.2013 09:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8 , 832 47 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 960317644
Fax: +421 960317686
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Email: natalia.babejova@mod.gov.sk
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité