Oznámenie 7194 - MST

Obsah

7194 - MST
Vestník č. 90/2013 - 10.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1 , 814 52 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Gabrielová
Telefón: +421 259501426
Fax: +421 259501301
Email: gabrielova.michaela@dpb.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.dpb.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 7 ods. 4 zákona č. 25/2006 Z.z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Protektory, nákup vrátane opravy a likvidácie
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, hlavný sklad Trnávka, Vajnorská 124, Bratislava.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 573 440,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Protektorované pneumatiky pre všetky nápravy trolejbusov a autobusov DPB, a.s.. Ponúknuté pneumatiky musia byť protektorované studenou technológiou, musia mať univerzálny vodiaci dezén min. hĺbka 15 mm a záberový dezén min. hĺbka 17 mm vhodný pre hromadnú mestskú dopravu, musia byť použiteľné na všetky nápravy vrátane riadených. Vek prvýkrát protektorovanej kostry nesmie byť starší ako 5 rokov. Protektorované pneumatiky požadujeme dodať na kostrách, ktoré sú schopné plniť kilometrické priebehy v priemere 60 000 km. Protektory musia byť na boku kostry označené individuálnym číslom protektoru, na boku protektorovacieho pásu značkou výrobcu behúňa, aby bolo zrejmé, že dodaný typ protektoru bude totožný s uvedeným v ponuke. Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v bode B 2. Opis predmetu zákazky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34913200-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90510000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Uvedený v súťažných podkladoch.
Hodnota 1 573 440,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzačov zloženie zábezpeky pri predložení ponuky vo výške 50 000 EUR ( slovom: päťdesiattisíc eur). Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov pridelených obstarávateľskej organizácii z rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy. Vlastná platba sa bude realizovať po dodaní tovaru formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu verejného obstarávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa vystavenia daňového dokladu. Súčasťou faktúry musí byť dodací list potvrdený verejným obstarávateľom. Preddavok na dodávku predmetu zákazky sa neposkytuje.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Všetci členovia skupiny dodávateľov vytvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Plnomocenstvo musí byť podpísané osobami oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny dodávateľov, ktorí plnomocenstvo udeľujú. Plnomocenstvo bude predložené ako súčasť ponuky. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina pred podpisom zmluvy vytvorila právne vzťahy podľa § 31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Členovia skupiny dodávateľov budú spoločne a nerozdielne ručiť voči verejnému obstarávateľovi za záväzky vzniknuté pri realizácii zmluvy a počas záručnej lehoty.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač alebo záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona NRSR č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len zákon). Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona - originálov alebo úradne osvedčených kópií. Uchádzač alebo záujemca zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením platného potvrdenia alebo osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti - osobné postavenie preukazuje podľa § 26 odsek 1. písmeno f) zákona každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
BOD 1) § 27 ods.1 písm. a) zákona: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. BOD 2) § 27 ods.1 písm. d) zákona: prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k BODU 1) Vyjadrenie by malo obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri roky až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti: - nebol v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, - jeho účet nebol predmetom exekúcie. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky. Ak uchádzač predloží len výpis z účtu, bude vylúčený z verejnej súťaže. Originál dokladu alebo jeho úradne overená kópia nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. k BODU 2) Uchádzač v ponuke výška obratu ( bez DPH ) za roky posledné tri hospodárske roky minimálne 800 000,- EUR, a musí byť dokladovaná formou predloženia účtovnej uzávierky - Výkazom ziskov a strát potvrdený daňovým úradom, originálom alebo overenou kópiou. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu zo súčtu položiek v riadku 01 Tržby z predaja tovaru spolu s riadkom 05 Tržby z predaja vlastných výrobkov a služieb Výkazu ziskov a strát. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO: Predmetná podmienka vyjadruje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
BOD 1) § 28 ods. 1 písm. a) zákona: zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní; BOD 2) § 28 ods. 1 písm. l) zákona: ak ide o tovar, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať, 1. Vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k BODU 1)Pod pojmom zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky obstarávateľ rozumie Zoznam dodávok protektorovaných pneumatík pre vozidlá M3 triedy I (mestský autobus), v celkovom súhrne požadujeme dosiahnutý finančný objem minimálne 400 000,-EUR bez DPH spolu za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk. Referencie o uskutočnených dodávkach tovaru určenému odberateľovi je potrebné uviesť v štruktúre požadovanej zákonom, s uvedením cien, lehôt dodania a musia byť potvrdené oprávnenou osobou odberateľa. k BODU 2) 1. uchádzač predloží vzorku ponúkaného dezénu (protektorovací pás), aby bolo zrejmé, že dodaný typ protektoru bude totožný s uvedeným v ponuke. 2. Uchádzač predloží certifikát systému riadenia kvality podľa ISO radu 9001 (systém manažérstva kvality) v oblasti predmetu zákazky, respektíve ekvivalentný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality uchádzača podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ touto požiadavkou primerane zisťuje skúsenosti uchádzačov pre realizovanie dodávok a kvality tovaru v predmete zákazky. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
12/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 070-116300
z: 10.04.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 27.05.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.06.2013 09:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.06.2013 11:00
Miesto: Podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní otváranie ponúk bude neverejné. Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia menovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si môže vyžiadať súťažné podklady na základe písomnej žiadosti podpísanej osobou oprávnenou konať v mene záujemcu. Ak je písomná žiadosť o súťažné podklady posielaná faxom, e-mailom verejný obstarávateľ požaduje jej potvrdenie prostredníctvom pošty v originálnom vyhotovení do 3 pracovných dní. Osobné prevzatie súťažných podkladov je možné v dobe od 8:00 do 15:00 hod. na základe telefonického dohodnutia času prevzatia. 2. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady poštou, faxom alebo e-mailom na adresu uvedenú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo osobne na podateľňu v sídle verejného obstarávateľa. 3. Vysvetľovanie súťažných podkladov je prípustne do 03.06.2013. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. 6. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil aj kópiu (nemusí byť overená) predloženej ponuky (všetkých dokumentov predložených v obálke). Kópia ponuky môže byť aj preskenovaná a dodaná na CD nosiči. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vložil svoju ponuku do spoločného obalu, ktorý bude obsahovať osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné" tak, aby bola zabezpečená neporušiteľnosť a oddeliteľnosť jednotlivých častí. 7. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľovi úspešný uchádzač, v písomnej podobe a v lehote určenej v písomnej výzve na preukázanie splnenia podmienok účasti. Doklady musia byť predložené v originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité