Oznámenie 7291 - MSS

Obsah

7291 - MSS
Vestník č. 91/2013 - 11.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o.
IČO: 36077739
Záhradnícka 42, 821 08 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o., Záhradnícka 42, Bratislava
Kontaktná osoba: Alica Hesková
Mobil: +421 915989155
Telefón: +421 250116257
Fax: +421 255421802
Email: heskova@snop.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.snop.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Stengl Consulting, s.r.o.
IČO: 35785616
Sumbalova 1/A , 841 04 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stengl Consulting, s.r.o., Sumbalova 1/A, 841 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Veselovská
Mobil: +421 915573749
Telefón: +421 232604833
Email: lucia.veselovska@stengl.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): nezisková organizácia
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie celodennej stravy pre pacientov ŠNOP Bratislava, n.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: ŠNOP Bratislava, n.o., Záhradnícka 42, Bratislava.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK010
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie celodennej stravy pre pacientov ŠNOP Bratislava, n.o. v rozsahu:
- celodenná strava pre pacientov v rozsahu diét (raňajky, desiata, obed, olovrant, večera I. a večera II.) podľa:
- Metodického pokynu MZ SR č. 719/92-C [Odporúčané zásady stravovania úprava diétneho systému],
- Záväzným opatrením MZ SR č. 1685/1998-A [Zabezpečenie liečebnej výživy chorých - Vestník MZ SR čiastka 17-18],
- Odborným usmernením č. 168/2006 [Organizácia klinickej výživy - Vestník MZ SR, čiastka 48-51],
- Vyhláškou MZ SR č. 533/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenie spoločenského stravovania, - Vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia,
- Potravinového kódexu SR pri zavedení a prevádzkovaní systému u HACCP ako Správna výrobná prax, - vrátane dopravy na miesto určenia a likvidácie odpadu.
Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ poskytnúť podľa zákonov:
- Zákona NR SR č. 355 / 2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákona NR SR č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- Zákona NR SR č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a - ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55321000-6
Doplnkový slovník: EA26-0, GB01-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55322000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný počet porcií je 16140 porcií na 24 mesiacov, t.j. spolu raňajky, desiata, obed, olovrant, večera I. a večera II.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje vo výške 6.000,- EUR. Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude v celom rozsahu platený finančnými prostriedkami Špecializovanej nemocnice pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o. .
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire, v ktorej bude obsiahnutý záväzok, že všetci členovia skupiny dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi a tretím osobám z právnych vzťahov vzniknutých v súvislosti s verejným obstarávaním na daný predmet zákazky zaviazaní spoločne a nerozdielne, a to po celú dobu plnenia verejnej zákazky.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Uchádzač v prípade úspešnosti jeho ponuky musí pred uzavretím zmluvy preukázať verejnému obstarávateľovi rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o posúdení prevádzky na dodávku a výdaj stravy a prevádzkového poriadku podľa § 13 odsek 4 písm. a) a b) zákona č. 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa §128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predloží: - platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, - čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola a) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, b) právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti na preukázanie osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia doklad, ktorý musí byť platný a musí odrážať aktuálnu situáciu uchádzača: (1) v zmysle §27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s §27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa §27 zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
Splnenie podmienok účasti podľa §27 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu 1) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty. Vyjadrenie banky musí byť predložené ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky sleduje cieľ nájsť schopného poskytovateľa služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytovanie služieb: (1) v zmysle §28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, (2) v zmysle §28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje v súlade s §28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa §28 zákona o verejnom obstarávaní spoločne. Splnenie podmienok účasti podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa §32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač predloží doklady v inej mene ako EUR, prepočet inej meny na EUR vykoná výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu (1)
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Uchádzač musí preukázať realizáciu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (poskytovanie stravovacích služieb) v hodnote aspoň 120.000 EUR bez DPH, za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012). Potvrdenia od odberateľov musia obsahovať minimálne tieto údaje: a) názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, b) predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), c) skutočne fakturovaná cena a skutočná lehota dodania, d) kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom overenia predkladaných informácií), e) podpis oprávnenej osoby odberateľa s uvedením mena a jeho funkcie. Odôvodnenie: Zoznam poskytnutých služieb má zabezpečiť odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s poskytovaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Finančný objem poskytnutých služieb verejný obstarávateľ stanovil ako minimálnu úroveň v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a to v primeranej výške k predpokladanej hodnote zákazky bez DPH.
K bodu (2) Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii zodpovedného pracovníka (asistent výživy, resp. odborník na výživu ) musí spĺňať nižšie požadované kvalifikačné predpoklady: - minimálne úplné stredoškolské vzdelanie v odbore asistent výživy / VŠ 1. Stupeň v odbore fyziologická a klinická výživa, -minimálne 3 ročná prax v oblasti prípravy a varenia diétnej stravy. Splnenie požadovaných predpokladov uchádzač preukáže doložením profesijného životopisu asistenta výživy, resp. odborníka na výživu spolu s čestným vyhlásením zodpovedného pracovníka o pravdivosti údajov a informácií uvedených v životopise, podpísané asistentom výživy, resp. odborníkom na výživu. Predložený profesijný životopis musí minimálne obsahovať: a) meno a priezvisko asistenta výživy, resp. odborníka na výživu, b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie, c) zoznam realizovaných služieb, preukazujúci požadované praktické skúsenosti asistenta výživy, resp. odborníka na výživu, ktorý musí obsahovať: 1. meno a priezvisko zodpovedného pracovníka; 2. funkcia/pozícia, názov zastávanej funkcie/pozície asistenta výživy, resp. odborníka na výživu pri plnení zmluvy, 3. stručný opis predmetu/rozsahu činností v rámci zmluvy, ktoré asistenta výživy, resp. odborníka na výživu vykonával; 4. obdobie poskytovania príslušnej služby (od - do, mesiac/rok); 5. kontaktná osoba za objednávateľa/zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, aktuálny e-mail); 6.dátum, miesto, podpis asistenta výživy, resp. odborníka na výživu. Uchádzač taktiež predloží súhlas príslušného asistenta výživy, resp. odborníka na výživu so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie: Požiadavky na vzdelanie a dostatočné praktické skúsenosti súvisiace s predmetom zákazky osoby zodpovednej za poskytnutie služby vyplýva z potreby kvalitného a riadneho poskytovania služieb v oblasti stravovania.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013-ŠNOP
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 29.05.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
10.06.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.12.2013
Miesto (ak sa uplatňuje)
Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o., Záhradnícka 42, 821 08 Bratislava, poschodie c. 3, knižnica.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Uchádzači, ktorí neboli vylúčení, sa budú môcť zúčastniť otvárania ponúk - časť "Kritériá". Dátum a čas bude uchádzačom oznámený v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne (v slovenskom jazyku), na adrese uvedenej v bode I.1. tohto oznámenia o vyhlásení. V žiadosti musí byť uvedený spôsob prevzatia súťažných podkladov - osobné prevzatie (pričom konkrétny termín doporučujeme dohodnúť vopred telefonicky) alebo zaslanie poštou (s uvedením adresy, na ktorú majú byť súťažné podklady zaslané). 2. Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie rovnakého prístupu k informáciám pre všetkých záujemcov/uchádzačov, najmä tých, ktorí si neprevezmú súťažné podklady, zverejní na svojej webovej stránke (v záložke "Verejné obstarávanie") odpovede na prípadné predložené žiadosti o vysvetlenie. Záujemcovia/uchádzači sú povinní sa oboznámiť s danými informáciami a zohľadniť ich pri predkladaní ponúk. 3. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovné dni od 8:00 do 11:30 hod. 4. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa §26, §27 a §28 môže uchádzač nahradiť aj čestným vyhlásením v zmysle § 32 ods. 8 zákona, pričom verejný obstarávateľ odporúča aby v čestnom vyhlásení uchádzač uviedol aj požadované štandardy (napr. sumu obratov podľa jednotlivých rokov; mená osôb a ich identifikátory; zoznam zdravotných poisťovní do ktorých je povinný odvádzať odvody; vyjadrenie banky; referenčné listy a ich hodnoty, jednotlivé formuláre a pod.) príslušných dokladov. Doklady, ktoré sa úradne vydávajú alebo overujú a ktoré úspešný uchádzač bude predkladať až pred podpisom zmluvy, môžu byť vystavené alebo overené aj po dátume na predkladanie ponúk, z ich obsahu však musí byť zrejmé, že uchádzač spĺňal podmienky účasti k dátumu na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požiadať uchádzačov o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením aj v priebehu hodnotenia ponúk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
09.05.2013

Redakčné opravy

7634 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 95/2013
V oznámení 07291 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o., Záhradnícka 42, 821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 091/2013 zo dňa 11.05.2013 boli nesprávne zverejnené údaje I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta), Súťažné podklady a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: Namiesto: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach) Viď: Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o., Záhradnícka 42, Bratislava, Kontaktná osoba: Alica Hesková, Mobil: +421 915989155, Telefón: +421 250116257, Fax: +421 255421802, Email: heskova@snop.sk I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta), Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: Namiesto: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach) Viď: Špecializovaná nemocnica pre ortopedickú protetiku Bratislava, n.o., Záhradnícka 42, Bratislava, Kontaktná osoba: Alica Hesková, Mobil: +421 915989155, Telefón: +421 250116257, Fax: +421 255421802, Email: heskova@snop.sk

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité