Oznámenie 7340 - MST

Obsah

7340 - MST
Vestník č. 92/2013 - 14.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Psychiatrická nemocnica Prof. Matulaya
IČO: 00606987
Čsl. armády 234/139, 967 12 Kremnica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Administratívna budova R, 1. poschodie, číslo dverí 20
Kontaktná osoba: Ing. Mikušová Veronika
Mobil: +421 911100614
Telefón: +421 456705124
Fax: +421 456742149
Email: mikusova@pnkca.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.pnkca.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Základné a dlhodobo skladovateľné potraviny
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Psychiatrická nemocnica Profesora Matulaya, ČSA 234/139, 967 01 Kremnica, Oddelenie liečebnej výživy a stravovania - sklad potravín
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka základných a dlhodobo skladovateľných potravín v kvalite podľa platných noriem pre potreby Psychiatrickej nemocnice Prof. Matulaya v Kremnici, podľa požiadaviek verejného obstarávateľa podľa časti C. Opis predmetu zákazky a podľa obchodných podmienok uvedených v časti E. súťažných podkladov. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s manipuláciou tovaru, ako je naloženie, dovoz a vyloženie tovaru.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15240000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15331400-1, 15332200-6, 15400000-2, 15600000-4, 15820000-2, 15830000-5, 15840000-8, 15850000-1, 15860000-4, 15870000-7, 15897200-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti C. Opis predmetu zákazky. Pri určení predpokladaného množstva tovaru verejný obstarávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas doby trvania zmluvy.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 70 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
25.10.2013
Ukončenie
24.10.2014
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z vlastných zdrojov organizácie (získané za poskytované zdravotnícke služby).
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje od skupiny dodávateľov vytvoriť právny vzťah.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ, kupujúci, si vyhradzuje právo na vymedzenie minimálnych zmluvných podmienok, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač o účasť v tomto verejnom obstarávaní musí spĺňať tieto podmienky osobného postavenia:
a. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b. nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c. nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d. nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e. nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f. je oprávnený dodávať tovar,
g. nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
h. Nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovnými dokladmi v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky (aktuálny výpis z obchodného registra)
f) písm. h) čestným vyhlásením
Doklady uvedené pod bodom a) až e) môže uchádzač nahradiť kópiou platného Potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov, ak je v ňom zapísaný.
Uchádzač, ktorý nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov v krajine jeho sídla.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže nasledovnými dokladmi v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami:
1.Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate (výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné dva hospodárske roky (2011, 2012), za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uvedený doklad musí byť opečiatkovaný a podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Verejný obstarávateľ požaduje preukázať celkový obrat v minimálnej výške 200 000,- EUR súhrnne za posledné dva hospodárske roky (2011, 2012), za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Zdôvodnenie: V zmysle §32 ods.6 Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a predpisov, verejný obstarávateľ požaduje preukázanie obratu z dôvodu uistenia sa, že úspešný uchádzač bude schopný znášať náklady spojené so zabezpečovaním predmetu zákazky.
Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Všetky požadované doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač potvrdí technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo úradne overenými kópiami:
1. Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru, zodpovedajúci predmetu zákazky, uskutočnených za roky 2010, 2011, 2012, za ktoré sú dostupné, alebo za kratšie obdobie v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorými sa rozumie zariadenie vyhotovujúce stravu.
Uchádzač, pre splnenie tejto podmienky, musí predložiť zoznam zmluvných odberateľov tovaru, zodpovedajúceho predmetu zákazky obchodné meno a adresu jeho sídla spolu s uvedením ceny za dodávku, objemu dodávky, termínu plnenia dodávky a kontaktu na odberateľa. Každá referencia musí byť potvrdená odberateľom. V prípade, že uchádzač nahradí potvrdenie čestným vyhlásením, žiadame uviesť presný dôvod, prečo nebolo možné uvedené potvrdenie získať.
Minimálna úroveň: Uchádzač musí predloženým zoznamom dodávok tovaru (referenciami) úspešne realizovaných zmlúv na dodávky základných a dlhodobo skladovateľných potravín preukázať, že v definovanom období podľa uzatvorených zmlúv dodával, resp. dodáva základné a dlhodobo skladovateľné potraviny minimálne trom odberateľom, ktorými sa rozumie zariadenie vyhotovujúce stravu, každému z nich v objeme minimálne 85 000,- EUR/rok.
Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením obdobnej alebo rovnakej zákazky.
2. Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spĺňaní podmienok hygienického skladovania a distribúcie potravín.
3. Osvedčenie o spôsobilosti motorových vozidiel na prepravu potravín živočíšneho a rastlinného pôvodu.
Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch a následne vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
256/EVO/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.06.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
17.06.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.06.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" podľa §41 ods. 1 a 4 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších zmien a predpisov je v súlade s §43 ods. 3, uvedeného zákona, neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Ak áno, odhadovaný čas uverejnenia nasledujúcich oznámení: V roku 2014
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Prístup k súťažným podkladom je len elektronicky v systéme EVO (www.evo.gov.sk) registrovaným záujemcom. Postup registrácie je uvedený priamo na portáli EVO. Komunikácia a vysvetľovanie podmienok v Oznámení o vyhlásení VO a v súťažných podkladoch sa bude uskutočňovať len cez systém EVO. Lehota uvedená v bode IV.3.3. je poslednou lehotou na registráciu v tejto súťaži.
2. Presný dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods.2 a 3 zákona o VO oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní jednotlivých častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 8 zákona o VO, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač a ďalší dvaja uchádzači v poradí podľa §44 ods. 1 zákona o VO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v písomnej žiadosti zaslanej úspešnému uchádzačovi a ďalším dvom uchádzačom v poradí.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
10.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité