Oznámenie 7419 - MSS

Obsah

7419 - MSS
Vestník č. 93/2013 - 15.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Okresný súd Veľký Krtíš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165824
SNP 714/2, 990 14 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Okresný súd Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Iveta Cíferová
Telefón: +421 474814111
Fax: +421 474831473
Email: iveta.ciferova@justice.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.justice.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Poskytovanie stravovacích služieb prostredníctvom stravovacích poukážok pre Okresný súd Veľký Krtíš
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: OKresný súd Veľký Krtíš, SNP 714/2, 990 14 Veľký Krtíš
Kód NUTS
SK032
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie stravovacích služieb pre zamestnancov Okresného súdu vo Veľkom Krtíši formou stravovacích poukážok
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
49 632 stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 4,00 EUR
Hodnota 198 528,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
nepožaduje sa
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet obstarávania bude finacovaný zo štátneho rozpočtu
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona . Ich splnenie preukáže uchádzač podľa § 26 ods. 2 zákona predložením originálov dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
a) § 26 ods. 1 písm. a) a b) výpisom registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) § 26 ods. 1 písm. c) - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) § 26 ods. 1 písm. d) - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d) § 26 ods. 1 písm. e) - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) § 26 ods. 1 písm. f) - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) § 26 ods. 1 písm. h) potvrdením úradu nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa odseku 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 zákona, potvrdením úradu nie staršieho ako tri mesiace, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a čestným vyhlásením, že nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje zákon o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 27 zákona nasledovne:
Podľa § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za roky 2010, 2011 a 2012 alebo, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať minimálny ročný obrat vo výške 50 000 EUR. Odôvodnenie: Predloženie dokladov týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia slúži k preukázaniu schopnosti plniť zmluvný vzťah a dodávky predmetu zákazky. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
V prípade, že uchádzať využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 28 zákona nasledovne :
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) - zoznam dodávok stravných poukážok za roky 2010, 2011 a 2012 s uvedením odberateľov, ktorým bolo ročne dodaných viac ako 12 500 poukážok. Uchádzač predloží minimálne tri potvrdenia o požadovanom množstve dodaných stravovacích poukážok za každý dokladovaný rok.
Odôvodnenie: Predloženie dokladov má garantovať kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
V súlade s § 28 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: podrobné informácie o použití elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Spr. 661/13
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.06.2013 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.06.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.06.2013 13:00
Miesto: Termín uvádza otváranie častí ponúk "Ostatné", otváranie časti ponúk "Kritériá" bude vykonané v súlade s § 41 ods.2 písm. a) až d) zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu konania elektronickej aukcie podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Záujemca si môže vyžiadať súťažné podklady na základe písomnej žiadosti podpísanej osobou oprávnenou konať v mene záujemcu. Ak je žiadosť o súťažné podklady posielaná faxom alebo e-mailom verejný obstarávateľ požaduje jej potvrdenie prostredníctvom pošty v originálnom vyhotovení do 3 pracovných dní. Osobné prevzatie súťažných podkladov je možné na základe telefonického dohodnutia času prevzatia s kontaktnou osobou zodpovednou za zákazku : Ing. Ivetou Cíferovou, Telefón: 047/4814111, E-mail: iveta.ciferova@justice.sk. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady na CD nosiči alebo e-mailom / formát pdf / každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote do 10. júna 2013 doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady poštou, faxom alebo e-mailom na adresu uvedenú v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo osobne na podateľňu v sídle verejného obstarávateľa : Okresný súd Veľký Krtíš , SNP 714/2, 990 14 Veľký Krtíš.
Splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač po celkovom vyhodnotení ponúk (po elektronickej aukcii) v čase a spôsobom, ktorý mu verejný obstarávateľ určí, pričom musia byť predložené originály dokladov alebo ich úradne osvedčené kópie. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti z takto predložených dokladov úspešného uchádzača podľa § 33 zákona, a ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí. Verejný obstarávateľ má však právo po otvorení časti ponuky označenej ako Ostatné požiadať uchádzača o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení v čestnom vyhlásení v rámci vykonávania vyhodnotenia tejto časti ponuky vo vzťahu k predloženým dokladom, ich vysvetlenia alebo doplnenia, v súlade s § 33 ods. 6 zákona.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
13.05.2013

Redakčné opravy

7692 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 96/2013
V oznámení 07419 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Okresný súd Veľký Krtíš, SNP 714/2, 990 14 Veľký Krtíš zverejnenom vo VVO č. 093/2013 zo dňa 15.05.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov Namiesto: f) § 26 ods. 1 písm. h) potvrdením úradu nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením. Viď: f) § 26 ods. 1 písm. h) čestným vyhlásením.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité