Oznámenie 7496 - MST

Obsah

7496 - MST
Vestník č. 94/2013 - 16.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
IČO: 00397563
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Žilinská univerzita Žiline, odbor pre verejné obstarávanie, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Sivia Barnová
Telefón: +421 415135216
Fax: +421 415626961 / 415651483
Email: silvia.barnova@rekt.uniza.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.uniza.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Elektromateriál
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom plnenia a miestom dodania tovaru je: Žilinská univerzita v Žiline, pracoviská Žilinskej univerzity v Žiline, a detašované pracoviská Prievidza, Ružomberok, Liptovský Mikuláš a Tatranská Javorina, Zuberec, Letisko Dolný Hričov.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 24
Hodnota 160 763,6800 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka elektromateriálu pre pracoviská Žilinskej univerzity v Žiline.
Špecifikácia predmetu zákazky je v prílohe č. 1 Elektromateriál súťažných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31680000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 31681000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 160 763,6800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
5 000,00 eur. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a z prostriedkov EÚ. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky a zálohy. Minimálna lehota splatnosti faktúr sa stanovuje na 30 dní odo dňa doručenia faktúr verejnému obstarávateľovi.
Verejný obstarávateľ ma právo zrušiť súťaž, ak predložené ponuky prekročia jeho finančné limity.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
18.1.Osobné postavenie 18.1.1.Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
a)výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona,
b)potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona,
c)potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,
d)potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,
e)potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona,
f)doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s § 26 ods. 2 písm. e) zákona,
g)čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní v súlade s § 26 ods. 2 písm. f) zákona.
18.1.2.Doklady podľa písmena a), b), c), d), e) a g) nesmú byť ku dňu lehoty na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace. 18.1.3.Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch a), b), c), d), e), a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona. Uvedené sa nevzťahuje na doklady podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona, t.j. ak uchádzač doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahrádza platným potvrdením vydaným Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona, je povinný predložiť aj doklady podľa §26 ods. 2 písm. f) zákona (čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní podľa zákona a čestné vyhlásenie, že nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona).
18.1.4.Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Predmetná podmienka vyplýva taxatívne z §26 ods. 1 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
18.1.5.Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Predloženie dokladov podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
a)Vyjadrením banky/všetkých bánk, alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má uchádzač vedený/vedené účty v ktorom potvrdí, že uchádzač je schopný plniť si finančné záväzky. Nebol za posledné 3 roky (2010, 2011, 2012) v nepovolenom debete. Obsah textu vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk na preukázanie schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky ponecháva verejný obstarávateľ v kompetencii banky/bánk, alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk uchádzača.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Požadovaný doklad musí byť predložený ako originál prípadne úradne overená kópia nie staršia ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov: Predmetná podmienka vyplýva z §27 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke v snahe zabezpečiť, aby nedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu ekonomickej nestability a pod. uchádzačom. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
a)Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti. Predloženie dokladov podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona: Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky (2010, 2011,2012) uskutočnil minimálne 1 dodávku rovnakého tovaru alebo podobného charakteru a zložitosti ako je verejným obstarávateľom opísaný predmet zákazky. Pre účely tejto zákazky sa za tovar rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti považuje dodávka elektromateriálu s podielom uchádzača minimálne 100 000 EUR bez DPH (alebo ekvivalent v inej mene) na celkovom rozpočtovom náklade.
Zoznam musí byt doplnený potvrdeniami odberateľov o ich realizácii (referenčné listy). Potvrdenia odberateľov (referenčné listy) o dodávkach tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je verejným obstarávateľom opísaný predmet zákazky, musí byť potvrdený odberateľom. Vzor referenčné-ho listu tvorí príloha č.4, bod 40 k súťažným podkladom.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:
Predmetná podmienka vyplýva z §28 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preukázať potrebné technické vybavenie uchádzača pre danú zákazku a preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Rozsah zmluvného plnenia je primeraný hodnote zákazky a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.05.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
14.06.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.10.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.06.2013 09:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami bude otvorená časť ponuky označená ako Ostané, bez prítomnosti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Výskum a vývoj, opatrenia 2.1, 2.2.
Operačný program vzdelávanie, opatrenia 1.2.
VI.3. Ďalšie informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady elektronicky a stanovuje ďalšiu elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Verejná súťaž (verzia 2.8.2012), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 25.01 a pod názvom Elektromateriál. 2. Súťažné podklady sú prístupné zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (po schválení záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom), a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO.
4. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Metodickom pokyne k systému EVO, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny.
5. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html,ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu, Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
13.05.2013

Redakčné opravy

8575 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 108/2013
V oznámení 07496 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina zverejnenom vo VVO č. 094/2013 zo dňa 16.05.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 31.05.2013 15:00 Viď: 14.06.2013 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité