Oznámenie 7502 - MSS

Obsah

7502 - MSS
Vestník č. 94/2013 - 16.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Púchov
IČO: 00317748
Štefánikova 821/21, 020 18 Púchov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Visions s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Radoslav Drobný
Mobil: +421 917558404
Telefón: +421 917558404
Fax: +421 424650826
Email: drobny@visions.cc
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.puchov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.puchov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Všeobecné a špeciálne služby v rámci realizácie projektu Rozvoj cestovného ruchu v Púchove a okolí
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
11
Hlavné miesto poskytovania služieb: Púchov
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK022
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie všeobecných a špeciálnych služieb v rámci realizácie projektu Rozvoj cestovného ruchu v Púchove a okolí v rozsahu:
- obsah portálu (1 súbor)
- vytvorenie fotodokumentácie (100 fotografií)
- propagačná brožúra SK (3500 ks), EN (1500 ks), GE (1500 ks), RU (1500 ks)
- vreckový kalendárik (1000 ks)
- skladačka (6000 ks)
- banner (4 ks)
- verejné podujatie (1 súbor)
- preklady (120 normostrán)
- grafická úprava digitálnej predlohy pre tlač (1 súbor).
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79342000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79810000-5, 79960000-1, 79970000-4, 92100000-2, 79952000-2, 79530000-8, 72312100-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je poskytovanie všeobecných a špeciálnych služieb v rámci realizácie projektu Rozvoj cestovného ruchu v Púchove a okolí v rozsahu:
- obsah portálu (1 súbor)
- vytvorenie fotodokumentácie (100 fotografií)
- propagačná brožúra SK (3500 ks), EN (1500 ks), GE (1500 ks), RU (1500 ks)
- vreckový kalendárik (1000 ks)
- skladačka (6000 ks)
- banner (4 ks)
- verejné podujatie (1 súbor)
- preklady (120 normostrán)
- grafická úprava digitálnej predlohy pre tlač (1 súbor).
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 79 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 150
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejny obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle zákona o verejnom obstarávaní vo vyške 3.000,00 EUR.
Spôsob zloženia zábazpeky upravujú súťažné podklady.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovany z Regionálneho operačného programu a z vlastnych
prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejny obstarávateľ neposkytuje preddavky. Splatnosť faktúr bude 30
dní. Dodávateľ fakturuje čiastkové plnenia, akceptované verejným obstarávateľom počas plnenia zmluvy.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci
členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo
jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkych členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny
v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a
komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Splnomocnenie musí skupina dodávateľov predlložiť v
žiadosti o účasť spolu s dokumentami, preukazujúcimi splnenie podmienok účasti.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, tykajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona
č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa §26 ods. 2, resp. ods. 4, 5, alebo
§128 ods. 1, resp. §32 ods. 8, a to v súlade s §19 ods. 3 uvedeného zákona. Doklady musia byt predložené ako
originály, alebo overené fotokópie.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti, tykajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti podľa §27 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa §32 ods. 8 čestnym vyhlásením. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
a) podľa §27 ods. 1 písm. d) prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky tyka za
posledné 3 ukončené hospodárske roky (2010, 2011, 2012), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo
začatia prevádzkovania činnosti; záujemca preukazuje vykazom ziskov a strát (položka Tržby z predaja vlastnych vyrobkov a služieb - riadok 05 vykazu ziskov a strát), alebo vykazom o príjmoch a vydavkoch podľa
platnych právnych predpisov, overenym príslušnym správcom dane resp. príslušnou inštitúciou podla krajiny sídla
záujemcu,
b) podľa §27ods. 1 písm. a) zákona 25/2006 Z.z. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej/ktorych je
uchádzač klientom o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkovy kalendár, jeho bežny účet nie je predmetom exekúcie, že si plní voči banke všetky záväzky,
c) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá
otvoreny účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tych, od ktorej/ktorych predložil vyššie uvedené
potvrdenie/potvrdenia.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah záujemca musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť
reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti tykajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v
súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejny obstarávateľ odôvodňuje primeranosť
každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Všetky podmienky ekonomického a finančného postavenia sledujú cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktory si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopny prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr. Podmienky sú požadované v súlade s ustanovením a odporúčaním §27 zákona overejnom obstarávaní a sú primerané v porovnaní s
rozsahom predmetu zákazky, predpokladanou hodnotu zákazky, lehotou splatnosti faktúr a dĺžkou trvania tejto zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
a) obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky tyka, vo vyške minimálne 200.000 EUR za požadované obdobie, alebo
ekvivalent v inej mene prepočítany na Euro podľa kurzu ECB k dátumu ukončenia daného hospodárskeho roku.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti, tykajúcich sa technickej spôsobilosti podľa §28 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo podľa
§32 ods. 8 čestnym vyhlásením. Doklady musia byt predložené ako originály, alebo overené fotokópie.
a) podľa §28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutych služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejny obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejny obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejny obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
b) podľa §28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov,
osobitne osôb zodpovednych za poskytnutie služby.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, verejny obstarávateľ odôvodňuje primeranosť
každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne:
a) Predmetné podmienky vyplyvajú z §28 ZVO a verejny obstarávateľ sa tymito požiadavkami usiluje preukázať
potrebné technické zdroje uchádzača pre danú zákazku, preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky;
b) Projektovy manažér - Požiadavky na experta sú potrebné a primerané, nakoľko v rámci dodania predmetu zákazky
bude vytvoreny projektovy tím zloženy zo zástupcov verejného obstarávateľa a záujemcu, ktory bude riadiť
poskytovanie tohto predmetu zákazky. Taktiež bude potrebná rozsiahla koordinácia prác na strane verejného
obstarávateľa ako aj záujemcu, zabezpečenie kvality, riadenie rizík. Hlboká znalosť metodiky a skúsenosti s riadením
bude potrebná aj kvôli zvládnutiu implementačnej fázy projektu.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinny verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na
preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení
neskorších predpisov.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto boduv
súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
a) min. 3 referencie za predchádzajúce 3 roky (36 mesiacov predchádzajúcich lehote na predloženie ponúk) na poskytnuté služby ekvivalentné k predmetu zákazky, v súhrnnej hodnote min. 70.000 EUR bez DPH,
b) Kľúčovy expert č.1 Projektovy manažér minimálne 3-ročné skúsenosti (prax) s riadením projektov v pozícii projektového manažéra; túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže napr. životopisom,
- minimálne 3 praktické skúsenosti s riadením projektov podobného typu a veľkosti ako je predmet zákazky; túto
podmienku účasti záujemca u experta preukáže zoznamom projektov,
- držiteľ certifikátu projektového riadenia, napr. PRINCE 2 alebo ekvivalentny; túto podmienku účasti záujemca u
experta preukáže platnym certifikátom.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
Puchov 2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.06.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
14.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.06.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Kontaktné miesto (Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava).
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Na otváraní ponúk časti Kritériá sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
13.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité