Oznámenie 7498 - MST
7498 - MST
Vestník č. 94/2013 - 16.05.2013
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho
nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Zábezpeka je stanovená pre každú časť samostatne v nasledovnej výške: časť č. 1: Vajcia: 1 700,- EUR bez DPH (slovom: tisícsedemsto eur) časť č. 2: Tvrdý syr: 2 200,- EUR bez DPH (slovom: dvetisícdvesto eur) časť č. 3: Zemiaky: 2 300,- EUR bez DPH (slovom: dvetisíctristo eur) časť č. 4: Bravčové mäso: 4 200,- EUR bez DPH (slovom: štyritisícdvesto eur) časť č. 5: Kurčatá chladené a mrazené: 9 300,- EUR bez DPH (slovom: deväťtisíctristo eur) časť č. 6: Chlieb: 2 500,- EUR bez DPH (slovom: dvetisícpäťsto eur) Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže uplatniť § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov. Odporúčanie: Verejný obstarávateľ odporúča v prípade, ak uchádzač nie je evidovaný v niektorej zo zdravotných poisťovní priložiť Čestné vyhlásenie, že nie je evidovaný v danej poisťovni a nemá v nej evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Odôvodnenie: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk, v ktorej/v ktorých má uchádzač vedený/vedené účty, v ktorom/ktorých potvrdí, že uchádzač je schopný plniť si finančné záväzky. Potvrdenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. Obsah textu vyjadrenia banky /vyjadrení bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk na preukázanie schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky ponecháva verejný obstarávateľ v kompetencii banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk uchádzača. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že poskytol vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedené účty. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača. V prípade, že čestné vyhlásenie je podpísané splnomocnenou osobou, musí byť predložené aj splnomocnenie v origináli alebo úradne osvedčenej fotokópii. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie finančného a ekonomického postavenia vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka. t.j. slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Odôvodnenie: Podmienku účasti určil verejný obstarávateľ primerane predmetu a hodnote zákazky a v súlade s platnou legislatívou.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. a) a písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
1) § 28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: V minimálne požadovanom rozsahu: Uchádzač predloží zoznamom dodávok tovaru (na každú časť predmetu zákazky samostatne, na ktorú predkladá ponuku) za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Pre každú časť predmetu zákazky samostatne, na ktorú uchádzač predkladá ponuku, preukáže nasledovné podmienky účasti v nasledujúcom min. požadovanom rozsahu: časť č.1: Vajcia: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 30 000,- EUR bez DPH. časť č. 2: Tvrdý syr: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 40 000,- EUR bez DPH. časť č. 3: Zemiaky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 40 000,- EUR bez DPH. časť č. 4: Bravčové mäso: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 80 000,- EUR bez DPH. časť č. 5: Kurčatá chladené a mrazené: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 190 000,- EUR bez DPH. časť č. 6: Chlieb: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 50 000,- EUR bez DPH. 2) § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: V minimálne požadovanom rozsahu: Osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu predmetu zmluvy v zmysle Potravinového kódexu SR alebo ekvivalentný doklad, a to ako originál alebo osvedčená kópia, na každú časť predmetu zákazky samostatne, na ktorú predkladá uchádzač ponuku. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný spoľahlivo splniť, t.j. dodať požadovaný predmet zákazky včas a v požadovanej kvalite, za tým účelom žiada predložiť uvedené doklady a dokumenty. Podmienku účasti určil verejný obstarávateľ primerane predmetu a hodnote zákazky a v súlade s platnou legislatívou.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových celkových cien samostatne na každú časť predmetu zákazky. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2340/2013
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Nie
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.06.2013 09:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.07.2013 09:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 30.11.2013
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.07.2013 10:00
Miesto:
Slovenská technická univerzita v Bratislave Rektorát, Vazovova 5, 812 43 Bratislava, 2. posch., zasadačka E325
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Nie
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady budú záujemcom poskytnuté na základe žiadosti o súťažné podklady predloženej e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Mgr. Karolíny Ambrovej: karolina.ambrova@stuba.sk. Záujemca v žiadosti o súťažné podklady uvedie obchodné meno, sídlo a údaje o kontaktnej osobe (meno, tel., e-mail). Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté e-mailom, a to najneskôr do 6 dní odo dňa doručenia žiadosti o ich poskytnutie.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.05.2013
|
Zákazka: | Potraviny pre STU |
---|---|
Obstarávateľ: | Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát |