Oznámenie 7498 - MST

Obsah

7498 - MST
Vestník č. 94/2013 - 16.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 812 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Kontaktná osoba: Mgr. Karolína Ambrová
Mobil: +421 918669102
Telefón: +421 918669102
Fax: +421 000000000
Email: karolina.ambrova@stuba.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.stuba.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Potraviny pre STU
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Študentská jedáleň Jura Hronca, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava 1,
Študentská jedáleň Mladá garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava 3,
Študentská jedáleň Vazovova, Vazovova 5, 812 43 Bratislava 1,
Študentská jedáleň Stavebná fakulta, Radlinského 11,813 68 Bratislava 1,
Študentská jedáleň Mladosť, Staré Grunty 53, 842 47 Bratislava 4,
Študentská jedáleň Fakulty elektroniky a informatiky, Ilkovičova 3, 812 19 Bratislava 1,
Študentská jedáleň Materiálovo technologickej fakulty Miloša Uhra, Bottová ulica číslo 21, 917 74 Trnava,
Účelové zariadenie STU Gabčíkovo , 930 17 Gabčíkovo 3.
Kód NUTS
SK010
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 463 682,3400 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie : čerstvých slepačích vajec, tvrdého syra, zemiakov, chladeného bravčového mäsa, chladených a mrazených kurčiat, chleba.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15000000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 03142500-3, 15544000-3, 03212100-1, 15113000-3, 15112130-6, 15811100-7,
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 6
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Vajcia "L" - 202 200 ks; Tvrdý syr neúdený Eidam s min. obsahom tuku 45% alebo ekvivalent - 11 270 kg, Tvrdý syr údený s min. obsahom tuku 45% - 190 kg; Zemiaky čistené vákuovo balené - 45 000 kg, Zemiaky nečistené prané - varný typ A - 22 800 kg, Zemiaky nečistené prané - varný typ B - 22 800 kg, Zemiaky nečistené prané - varný typ C - 11 400 kg; Bravčové stehno kuchynsky upravené - 5 184 kg, Bravčový bôčik - 330 kg, Bravčová krkovička bez kosti - 420 kg, Bravčové karé bez kosti kuchynsky upravené - 9 900 kg, Bravčové plece kuchynsky upravené - 4 380 kg, Bravčové karé s kosťou - 900 kg, Bravčové koleno - 15 kg; Kurča chladené - 450 kg, Kurča mrazené - 1 620 kg, Sliepka mrazená - 420 kg, Kuracie stehná chladené - 10 200 kg, Kuracie stehná mrazené - 9 300 kg, Kuracie stehná vykostené chladené - 450 kg, Kuracie stehno horné vykostené mrazené - 60 kg, Kuracie stehno dolné mrazené - 60 kg, Kuracie prsia chladené - 15 900 kg, Kuracie krídla mrazené - 240 kg, Kuracie prsia chladené bez kosti a bez kože - 7 000 kg, Kuracia prsia mrazené bez kosti a bez kože - 4 150 kg; Chlieb zemiakový krájaný balený - 11 100 kg, Chlieb tmavý 500g balený - 22 kg, Chlieb tmavý 500 g - 967,50 kg, Chlieb tmavý 800 g - 3 612 kg, Pšenično -celozrnný chlebík 500g - 15 kg, Arabský chlieb 330g balený - 14,85 kg, Chlieb hriankový tmavý balený - 30 kg, Chlieb slnečnicový balený - 5 100 kg, Chlieb rascový - 2 340 kg.
Hodnota 463 682,3400 EUR
(ak je to známe) V prípade obnoviteľných zákaziek na dodávky tovaru alebo poskytovanie služieb uveďte predpokladanú lehotu pre nasledujúce zákazky
Hodnota: 36
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Vajcia
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie čerstvých slepačích vajec. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03142500-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Vajcia "L" - 202 200 ks.
Hodnota 35 366,3700 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
Časť: 2
NÁZOV
Tvrdý syr
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie tvrdého syra. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15544000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Tvrdý syr neúdený Eidam s min. obsahom tuku 45% alebo ekvivalent - 11 270 kg, Tvrdý syr údený s min. obsahom tuku 45% - 190 kg.
Hodnota 45 781,7700 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
Časť: 3
NÁZOV
Zemiaky
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie zemiakov. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03212100-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zemiaky čistené vákuovo balené - 45 000 kg, Zemiaky nečistené prané - varný typ A - 22 800 kg, Zemiaky nečistené prané - varný typ B - 22 800 kg, Zemiaky nečistené prané - varný typ C - 11 400 kg.
Hodnota 48 054,2100 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
Časť: 4
NÁZOV
Bravčové mäso
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie čerstvého chladeného bravčového mäsa.Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15113000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Bravčové stehno kuchynsky upravené - 5 184 kg, Bravčový bôčik - 330 kg, Bravčová krkovička bez kosti - 420 kg, Bravčové karé bez kosti kuchynsky upravené - 9 900 kg, Bravčové plece kuchynsky upravené - 4 380 kg, Bravčové karé s kosťou - 900 kg, Bravčové koleno - 15 kg.
Hodnota 87 884,7300 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
Časť: 5
NÁZOV
Kurčatá chladené a mrazené
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie chladených a mrazených kurčiat. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15112130-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kurča chladené - 450 kg, Kurča mrazené - 1 620 kg, Sliepka mrazená - 420 kg, Kuracie stehná chladené - 10 200 kg, Kuracie stehná mrazené - 9 300 kg, Kuracie stehná vykostené chladené - 450 kg, Kuracie stehno horné vykostené mrazené - 60 kg, Kuracie stehno dolné mrazené - 60 kg, Kuracie prsia chladené - 15 900 kg, Kuracie krídla mrazené - 240 kg, Kuracie prsia chladené bez kosti a bez kože - 7 000 kg, Kuracia prsia mrazené bez kosti a bez kože - 4 150 kg.
Hodnota 193 830,1200 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
Časť: 6
NÁZOV
Chlieb
1) STRUČNÝ OPIS
Dodanie chleba. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15811100-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Chlieb zemiakový krájaný balený - 11 100 kg, Chlieb tmavý 500g balený - 22 kg, Chlieb tmavý 500 g - 967,50 kg, Chlieb tmavý 800 g - 3 612 kg, Pšenično -celozrnný chlebík 500g - 15 kg, Arabský chlieb 330g balený - 14,85 kg, Chlieb hriankový tmavý balený - 30 kg, Chlieb slnečnicový balený - 5 100 kg, Chlieb rascový - 2 340 kg.
Hodnota 52 765,1400 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
S úspešným uchádzačom verejný obstarávateľ uzavrie Rámcovú dohodu podľa § 64 ods. 4 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"). Na každú časť predmetu zákazky bude uzatvorená samostatná Rámcová dohoda. Podrobné vymedzenie obchodných podmienok na dodanie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku v zmysle § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
Zábezpeka je stanovená pre každú časť samostatne v nasledovnej výške:
časť č. 1: Vajcia: 1 700,- EUR bez DPH (slovom: tisícsedemsto eur)
časť č. 2: Tvrdý syr: 2 200,- EUR bez DPH (slovom: dvetisícdvesto eur)
časť č. 3: Zemiaky: 2 300,- EUR bez DPH (slovom: dvetisíctristo eur)
časť č. 4: Bravčové mäso: 4 200,- EUR bez DPH (slovom: štyritisícdvesto eur)
časť č. 5: Kurčatá chladené a mrazené: 9 300,- EUR bez DPH (slovom: deväťtisíctristo eur)
časť č. 6: Chlieb: 2 500,- EUR bez DPH (slovom: dvetisícpäťsto eur)
Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude financovaná z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2 resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže uplatniť § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
Odporúčanie:
Verejný obstarávateľ odporúča v prípade, ak uchádzač nie je evidovaný v niektorej zo zdravotných poisťovní priložiť Čestné vyhlásenie, že nie je evidovaný v danej poisťovni a nemá v nej evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Odôvodnenie:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk, v ktorej/v ktorých má uchádzač vedený/vedené účty, v ktorom/ktorých potvrdí, že uchádzač je schopný plniť si finančné záväzky.
Potvrdenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. Obsah textu vyjadrenia banky /vyjadrení bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk na preukázanie schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky ponecháva verejný obstarávateľ v kompetencii banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk uchádzača. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že poskytol vyjadrenia všetkých bánk alebo pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má vedené účty. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača. V prípade, že čestné vyhlásenie je podpísané splnomocnenou osobou, musí byť predložené aj splnomocnenie v origináli alebo úradne osvedčenej fotokópii.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie finančného a ekonomického postavenia vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka. t.j. slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Odôvodnenie:
Podmienku účasti určil verejný obstarávateľ primerane predmetu a hodnote zákazky a v súlade s platnou legislatívou.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sa preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. a) a písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
1) § 28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
V minimálne požadovanom rozsahu: Uchádzač predloží zoznamom dodávok tovaru (na každú časť predmetu zákazky samostatne, na ktorú predkladá ponuku) za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Pre každú časť predmetu zákazky samostatne, na ktorú uchádzač predkladá ponuku, preukáže nasledovné podmienky účasti v nasledujúcom min. požadovanom rozsahu:
časť č.1: Vajcia: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 30 000,- EUR bez DPH.
časť č. 2: Tvrdý syr: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 40 000,- EUR bez DPH.
časť č. 3: Zemiaky: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 40 000,- EUR bez DPH.
časť č. 4: Bravčové mäso: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 80 000,- EUR bez DPH.
časť č. 5: Kurčatá chladené a mrazené: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 190 000,- EUR bez DPH.
časť č. 6: Chlieb: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať min. 1 dodávku rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Celkový finančný objem dodaných tovarov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, uvedený v zozname dodávok tovarov za požadované obdobie, musí byť najmenej vo výške 50 000,- EUR bez DPH.
2) § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: V minimálne požadovanom rozsahu: Osvedčenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu predmetu zmluvy v zmysle Potravinového kódexu SR alebo ekvivalentný doklad, a to ako originál alebo osvedčená kópia, na každú časť predmetu zákazky samostatne, na ktorú predkladá uchádzač ponuku.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný spoľahlivo splniť, t.j. dodať požadovaný predmet zákazky včas a v požadovanej kvalite, za tým účelom žiada predložiť uvedené doklady a dokumenty. Podmienku účasti určil verejný obstarávateľ primerane predmetu a hodnote zákazky a v súlade s platnou legislatívou.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových celkových cien samostatne na každú časť predmetu zákazky. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2340/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.06.2013 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.07.2013 09:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.11.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.07.2013 10:00
Miesto: Slovenská technická univerzita v Bratislave Rektorát, Vazovova 5, 812 43 Bratislava, 2. posch., zasadačka E325
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady budú záujemcom poskytnuté na základe žiadosti o súťažné podklady predloženej e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Mgr. Karolíny Ambrovej: karolina.ambrova@stuba.sk. Záujemca v žiadosti o súťažné podklady uvedie obchodné meno, sídlo a údaje o kontaktnej osobe (meno, tel., e-mail). Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté e-mailom, a to najneskôr do 6 dní odo dňa doručenia žiadosti o ich poskytnutie.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité