Oznámenie 7923 - MST

Obsah

7923 - MST
Vestník č. 100/2013 - 24.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00212008
Šagátova 1, 81304 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Kontaktná osoba: Mgr. Viktor Moravec
Telefón: +421 220831517
Fax: +421 220831696
Email: viktor.moravec@zvjs.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Verejný poriadok a bezpečnosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Tričko s krátkym a dlhým rukávom.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ústredný sklad Zboru väzenskej a justičnej stráže, Liptovská Štiavnica 1, 034 50 Ružomberok.
Kód NUTS
SK01
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 150 200,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka tričiek s krátkym a dlhým rukávom pre príslušníkov Zboru väzenskej a justičnej stráže.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 18331000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 18235300-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Tričko s krátkym rukávom cca 10 260 ks
Tričko s dlhým rukávom cca 7 140 ks
Hodnota 150 200,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
V predloženej ponuke musí byť uchádzačom preukázané zloženie zábezpeky vo výške 6 000,00 eur. Spôsob a
podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podrobne sú rozpísané v súťažných podkladoch.
Finančné prostriedky musia byť poukázané na účet verejného obstarávateľa v takom časovom predstihu, aby boli pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr do 17. 07. 2013. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu prideleného verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Právna forma skupiny dodávateľov sa bude vyžadovať v prípade, ak bude takáto ponuka prijatá.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, 4, 5, resp. potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedené doklady sa predkladajú v origináloch alebo v úradne overených kópiách. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie predkladá skupina za každého člena skupiny osobitne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
Doklady vyhotovené v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a priložené v ponuke. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súťaži, predloží:
- platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
- čestné vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní a čestné vyhlásenie, že nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní.
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (§ 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) sú:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom , alebo ktorej štatutárnym akcionárom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 nasledovne:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk),
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk),
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk),
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako 3 mesiace (ku dňu predkladania ponúk),
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, podľa vzoru čestného prehlásenia uvedeného v časti H. Dokumentácia súťažných podkladov, že uchádzač alebo záujemca spĺňa podmienky účasti ku dňu na predkladanie ponúk, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje splnením podmienky uvedenej v § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a to vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, podľa vzoru čestného prehlásenia uvedeného v časti H. Dokumentácia súťažných podkladov, že uchádzač alebo záujemca spĺňa podmienky účasti ku dňu na predkladanie ponúk, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) v nepovolenom debete a v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár alebo prísľub banky o poskytnutí úveru. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača aj čestné vyhlásenie uchádzača o tom, že v iných bankách nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona o verejnom obstarávaní, pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke v snahe zabezpečiť, aby nedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu ekonomickej nestability a pod. uchádzačom. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
BOD 1. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje splnením podmienok podľa § 28 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a to predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt a odberateľov ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; ak to nie je možné vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
BOD 2. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje splnením podmienok podľa § 28 ods. 1, písm. l, bod 1. zákona o verejnom obstarávaní a to predložením vzorky: 1 ks trička s krátkym a 1 ks trička s dlhým rukávom v súlade s časťou C. Opis predmetu zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, podľa vzoru čestného prehlásenia uvedeného v časti H. Dokumentácia súťažných podkladov, že uchádzač alebo záujemca spĺňa podmienky účasti ku dňu na predkladanie ponúk, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K BODU 1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru (tričiek s krátkym a dlhým rukávom) za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) v objeme minimálne 10 000 eur bez DPH s uvedením mena, priezviska a telefonického kontaktu osoby, u ktorej si môže verejný obstarávateľ predložené údaje overiť a zároveň preukáže, že v uvedenom období zrealizoval úspešnú dodávku obdobných tričiek.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Požiadavka verejného obstarávateľa vychádza z charakteru predmetu zmluvy objemu dodávaného množstva tovaru (tričiek s krátkym a dlhým rukávom). Uplatnením tejto podmienky je vytvorený reálny predpoklad, že uchádzač je odborne a technicky spôsobilý realizovať zákazku v požadovanom objeme.
K BODU 2. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť vzorky tričiek v stanovenej farbe a s technickými parametrami uvedenými v časti C Opis predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka verejného obstarávateľa vychádza z charakteru predmetu zmluvy materiálového zloženia tovaru (tričiek). Uplatnením tejto podmienky je vytvorený reálny predpoklad, že zákazku bude uchádzač schopný realizovať v požadovanom materiálovom zložení, farbe a technickom prevedení.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: V systéme EVO verejný obstarávateľ vytvorí k danej zákazke otvorený typ elektronickej aukcie na najnižšiu cenu s jedným súťažným kolom v trvaní 20 minút. Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia jednotková cena za dodávku predmetu zákazky vrátane DPH. Verejný obstarávateľ oznámi prostredníctvom systému EVO všetkým uchádzačom, ktorých ponuky splnili podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ktorí sa zaregistrovali na portály EVO do zákazky, že postúpili do druhej etapy súťaže, elektronickej aukcie, minimálne dva pracovné dni pred začatím elektronickej aukcie. Prihlasovacie meno uchádzača bude uvedené v texte mailovej notifikácie. Heslo uchádzača je totožné s heslom zadaným pri registrácii do zákazky. O presnom termíne zahájenia elektronickej aukcie a jej podmienkach bude uchádzač upovedomený prostredníctvom elektronickej pošty. Z uvedeného dôvodu je nevyhnutné, aby uchádzač pri registrácii v systéme EVO uvádzal kontaktné údaje a e-mailovú adresu, na ktorej bude zastihnuteľný až do ukončenia elektronickej aukcie. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, ktorí postúpia do druhej etapy súťaže, postupovať v elektronickej aukcii podľa Metodického pokynu k systému EVO a Príručky používateľa systému EVO. Uvedené materiály sú zverejnené na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.evo.gov.sk. V priebehu 20 minút s časovým navýšením ukončenia o 5 minút bude súčasne všetkým uchádzačom umožnené svoju ponuku upravovať smerom nadol a reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Ak sa do určeného času skončenia elektronickej aukcie nepredloží žiadna nová cena, elektronická aukcia skončí v pôvodne stanovenom čase. Ak sa do určeného času skončenia elektronickej aukcie predloží nová cena, lehota na predkladanie nových cien sa predĺži o 5 minút od prijatia poslednej novej ceny. Uchádzač počas trvania elektronickej aukcie predkladá nové jednotkové ceny v stĺpci ,,Návrh" vyjadrené číselne na dve desatinné miesta. Pri každom predložení nového návrhu ceny je potrebné uchádzačom kliknúť kontextové menu ,,Potvrdiť". Uchádzačom zadaná nová cena v elektronickej aukcii nemôže byť zhodná s aktuálnou najnižšou cenou zadanou iným uchádzačom. Počas trvania elektronickej aukcie budú mať uchádzači zobrazené hodnoty najlepšej ponuky, t.j. jednotkovú cenu uchádzača, nachádzajúceho sa na prvom mieste v elektronickej aukcii. Elektronická aukcia v systéme EVO zaznamenáva nové ceny do ukončenia lehoty elektronickej aukcie. Funkcionality systému EVO sú riadené serverovým časom, ktorý je pre všetkých používateľov smerodajný a rozhodujúci, t. z., že je potrebné sa riadiť serverovým časom zobrazeným v systéme EVO a nie časom zobrazeným na počítači používateľa. Pri predkladaní návrhu nových cien je dôležité doručenie návrhu nových cien uchádzača do systému EVO včas, pred uplynutím ukončenia elektronickej aukcie. Treba pritom počítať s časom potrebným na úspešné odoslanie návrhu nových cien prostredníctvom internetu, prijatie a spracovanie návrhu nových cien systémom EVO. Tento proces je ovplyvnený viacerými faktormi, ako napr. rýchlosť prenosu údajov cez internet medzi počítačom uchádzača a serverom systému EVO, parametre počítača uchádzača, veľkosť prenášaných údajov a pod. Návrhy nových cien, ktoré boli do stanovenej lehoty ukončenia elektronickej aukcie do systému EVO doručené a systémom EVO spracované, systém EVO návrhy nových cien zaznamená. Ak uchádzač odošle návrh nových cien v krátkom časovom intervale pred termínom ukončenia elektronickej aukcie, môže nastať situácia, že návrh nových cien nebude v čas doručený a spracovaný systémom EVO a nebude zaznamenaný z dôvodu uzavretia systému EVO (ukončenia elektronickej aukcie) presne v stanovenom čase. Na základe predkladaných jednotkových cien od jednotlivých uchádzačov systém EVO po skončení elektronickej aukcie vyhodnotí priebeh elektronickej aukcie a určí poradie uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý v elektronickej aukcii navrhne najnižšiu cenu vrátane DPH. V prípade, že po skončení elektronickej aukcie budú mať viacerí uchádzači výsledné hodnoty rovnaké, systém EVO vyhodnotí ako úspešného toho uchádzača, ktorého návrh bol v elektronickej aukcii prijatý ako prvý. Ak uchádzač v elektronickej aukcii zadá nulové hodnoty, verejný obstarávateľ bude takéto konanie považovať za marenie aukcie a uchádzača vylúči. Ak niektorí z uchádzačov predloží v elektronickej aukcii mimoriadne nízku ponuku verejný obstarávateľ má právo požiadať uchádzača o vysvetlenie. Ak sa počas elektronickej aukcie vyskytne a preukáže technická chyba (napr. centrálneho systému EVO, zlyhanie servera EVO alebo preukázané zlyhanie internetovej siete govnet), ktoré spôsobia nekorektnosť výsledkov elektronickej aukcie, verejný obstarávateľ túto skutočnosť oznámi všetkým zúčastneným uchádzačom elektronickej aukcie prostredníctvom systému EVO v položke Vysvetľovanie-Prehľad"; uchádzači budú notifikáciou e-mailu automaticky vygenerovaného systému EVO vyrozumení a vyhlási sa nový priebeh elektronickej aukcie. V prípade nevykonania elektronickej aukcie z dôvodu napr. plošného výpadku siete internetu alebo z inej nepredpokladanej objektívnej príčiny si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo najneskôr do 72 hodín po pôvodne určeného termínu vykonania elektronickej aukcie vykonať novú aukciu za nezmenených podmienok. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo vykonať resp. opakovať elektronickú aukciu: v prípade ak úspešný uchádzač z výsledku elektronickej aukcie odstúpi od svojej ponuky a odmietne podpísať zmluvu, aukcia sa zopakuje bez odstúpeného uchádzača za nezmenených podmienok. V prípade ak úspešný uchádzač z výsledku elektronickej aukcie vloží do systému elektronickej aukcie mimoriadne nízku ponuku, komisia musí písomne požiadať uchádzača v zmysle § 42 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní o podrobnosti týkajúce sa tej časti ponuky, ktoré sú pre jej cenu podstatné. Uchádzač musí zaslať odôvodnenie nízkej ponuky do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, pokiaľ komisia neurčí dlhšiu lehotu.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
GR ZVJS-75-9/32-2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 17.07.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.07.2013 15:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.07.2013 10:00
Miesto: Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční dňa 19. 07. 2013 o 10.00 hodine v budove Generálneho riaditeľstva Zboru väzenskej a justičnej stráže, Šagátova 1, Bratislava. Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá" bude v súlade s § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámené všetkým uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Verejný obstarávateľ bude poskytovať súťažné podklady výlučne elektronickou formou. Uchádzač si bude môcť súťažné podklady k danej zákazke stiahnuť z portálu Elektronické verejné obstarávanie (www.evo.gov.sk) po zaregistrovaní sa na zákazku č. 12.15 Tričko s krátkym a dlhým rukávom a následnom schválení uchádzača verejným obstarávateľom. Uchádzač ponuku predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú ako Ostatné. Časť ponuky
označená slovom Ostatné predložená uchádzačom musí obsahovať:
- identifikačné údaje uchádzača s uvedením obchodného mena, adresy sídla alebo miesta podnikania, mena kontaktnej osoby, telefónneho a faxového čísla a elektronickej adresy,
- súpis všetkých predložených dokladov a príloh podpísaný uchádzačom alebo zástupcami uchádzača, ktorí sú oprávnení konať v mene uchádzača v súlade s rozsahom a formou oprávnenia podľa aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať,
- doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27 a §28 zákona o verejnom obstarávaní, uvedené v bode ,,F. Podmienky účasti uchádzačov" súťažných podkladov,
- vyhlásenie uchádzačov o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke.
Časť ponuky označená slovom Kritéria predložená uchádzačom musí obsahovať:
- Rámcová dohoda návrh, v jednom vyhotovení, vypracovaný v súlade s časťou E. Obchodné podmienky súťažných podkladov ako prejav vôle uchádzača uzavrieť zmluvu,
- návrh na plnenie kritérií podľa časti ,,D. Spôsob určenia ceny" súťažných podkladov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
21.05.2013

Redakčné opravy

8652 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 109/2013
V oznámení 07923 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS), Šagátova 1, 813 04 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 100/2013 zo dňa 24.05.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Doplnený text: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje splnením podmienok uvedených v § 28 ods. 1, písm. l), bod 2. zákona o verejnom obstarávaní a to vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. Minimálna úroveň technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: - protokol o skúškach s výsledkami jednotlivých parametrov uvedených v technickej špecifikácii v časti C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov od akreditovaného skúšobného laboratória, ktoré je spôsobilé vykonávať predmetné skúšky, - protokol, v ktorom bude posúdená zhoda výsledkov skúšok s technickými špecifikáciami zadanými verejným obstarávateľom, certifikát vydaný akreditovaným certifikačným orgánom. Všetky doklady sa musia preukázateľne vzťahovať k predmetu zákazky. Predložené vzorky budú označené akreditovaným certifikačným orgánom z dôvodu zabezpečenia identity vzorky s predkladanými výsledkami skúšok. Na označení je potrebné uviesť číslo protokolu o skúškach a číslo certifikátu, na ktorý sa daná vzorka vzťahuje. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Požiadavka verejného obstarávateľa vychádza z charakteru predmetu zmluvy - materiálového zloženia tričiek. Uplatnením tejto podmienky je vytvorený reálny predpoklad, že zákazku bude uchádzač schopný realizovať v požadovanom materiálovom zložení, kvalite a technickom prevedení.
12648 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 136/2013
V oznámení 07923 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS), Šagátova 1, 81304 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 100/2013 zo dňa 24.05.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 18.07.2013 15:00 Viď: 01.08.2013 12:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 19.07.2013 10:00 Viď: 02.08.2013 10:00 III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky Namiesto: V predloženej ponuke musí byť uchádzačom preukázané zloženie zábezpeky vo výške 6 000,00 eur. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podrobne sú rozpísané v súťažných podkladoch. Finančné prostriedky musia byť poukázané na účet verejného obstarávateľa v takom časovom predstihu, aby boli pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr do 17.7.2013. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Viď: V predloženej ponuke musí byť uchádzačom preukázané zloženie zábezpeky vo výške 6 000,00 eur. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podrobne sú rozpísané v súťažných podkladoch. Finančné prostriedky musia byť poukázané na účet verejného obstarávateľa v takom časovom predstihu, aby boli pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr do 31.7.2013. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité