Oznámenie 7989 - MSS

Obsah

7989 - MSS
Vestník č. 101/2013 - 25.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Technická univerzita vo Zvolene - Rektorát
IČO: 00397440
T.G.Masaryka 24, 96053 Zvolen

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vysokoškolský lesnícky podnik, Študentská 20, 960 16 Zvolen
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Marko
Mobil: +421 907673660
Telefón: +421 455206111
Fax: +421 455206845
Email: rastislav.marko@tuzvo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tuzvo.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie nepravidelnej autobusovej prepravy.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
2
Hlavné miesto poskytovania služieb: Lesné porasty a pracoviská nachádzajúce sa na území Technickej univerzity vo Zvolene a Vysokoškolského lesníckeho podniku, ako aj iné, zatiaľ nešpecifikované miesta na území SR, prípadne v zahraničí.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK03
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je poskytnutie služby v podobe zabezpečenia a realizácie nepravidelnej autobusovej prepravy osôb (študentov a zamestnancov TU vo Zvolene) v období 36 mesiacov odo dňa zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv. V prípade, ak dôjde k naplneniu finančného limitu určeného pre podlimitnú zákazku verejného obstarávania (199 999,99,-EUR bez DPH) pred uplynutím platnosti zmluvy, platnosť zmluvy uplynie dňom naplnenia finančného limitu.
Autobusovou prepravou sa rozumie pristavenie autobusov v mieste nakládky (blok VDL Technickej Univerzity vo Zvolene na ulici Študentská 21, 960 01 Zvolen), naloženie osôb a batožiny na mieste nakládky, preprava týchto osôb do cieľového miesta prepravy, čakanie na tieto osoby, opätovné naloženie prepravovaných osôb a batožiny v cieľovom mieste prepravy a návrat na miesto nakládky. V niektorých prípadoch môže mať jedna vykonaná preprava viac cieľových miest prepravy, v takom prípade je poskytovateľ povinný prepravované osoby a batožinu dopraviť na všetky určené cieľové miesta prepravy, počkať tam na ne a následne po naložení prepravovaných osôb a batožiny na poslednom určenom cieľovom mieste prepravy ich doviezť naspäť na miesto nakládky. Poskytovateľ autobusovej prepravy musí poskytnúť na prepravu dopravné prostriedky autobusy, spôsobilé na dohodnutú prepravu, vybavené pohonnými látkami a spôsobilou posádkou. Pod spôsobilou posádkou sa rozumejú spôsobilí vodiči, povinní starať sa pri preprave osôb najmä o ich bezpečnosť, ktorí majú všetky oprávnenia vyžadované na výkon prepravy osôb všeobecne záväznými právnymi predpismi, a to najmä zákonom č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke, v znení neskorš. predpisov. Poskytovateľ môže poskytnúť na prepravu len autobusy, ktoré majú uzavreté a platné povinné zmluvné poistenie vozidiel. Keďže sa jedná o prepravu osôb prevažne v sťažených podmienkach ( účelové komunikácie, lesné cesty), verejný obstarávateľ vyžaduje, aby autobusy poskytovateľa boli týmto sťaženým podmienkam prispôsobené z technického aj bezpečnostného hľadiska. Každý autobus musí mať min. 45 miest na sedenie a štandardný priestor na prevoz batožiny prepravovaných osôb.
Predpokladaný počet autobusov, ktoré bude objednávateľ požadovať, je 1 až 10 autobusov na deň, nárazovo až 20 autobusov na deň , podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa a vzhľadom na počet prepravovaných osôb.
Keďže sa jedná prevažne o prepravu študentov TU na hlavné cvičenia, bude táto preprava prebiehať každoročne v najväčšom rozsahu najmä v mesiacoch október november a v mesiacoch apríl máj. Predpokladaný rozsah prepravy je cca 40 000 km ročne.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60140000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný rozsah prepravy je cca 40 000 km ročne.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 181 800,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry so splatnosťou 30 dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Plnomocenstvo musí byť podpísané osobami oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny dodávateľov, ktorí plnomocenstvo udeľujú. Plnomocenstvo bude predložené ako súčasť ponuky.
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina pred podpisom zmluvy vytvorila právne vzťahy podľa § 31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, tichým spoločníkom, akcionárom alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, zamestnancom v priamej riadiacej pôsobnosti štatutárneho orgánu alebo jeho člena, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, tichým spoločníkom, akcionárom alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, zamestnancom v priamej riadiacej pôsobnosti štatutárneho orgánu alebo jeho člena, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá bola alebo je a. spoločníkom, tichým spoločníkom, akcionárom alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, zamestnancom v priamej riadiacej pôsobnosti štatutárneho orgánu alebo jeho člena, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
f) písm. h) čestným vyhlásením
(3) Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 2 odsek a) až f), ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. a) až f) potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý Úrad pre verejné obstarávanie vedie v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač môže splnenie podmienky účasti v zmysle §32 odsek 8 zákona o verejnom obstarávaní, preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti ktoré boli takto nahradené čestným vyhlásením, musia byť vystavené k dátumu predkladania cenových ponúk
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, skupina dodávateľov preukazuje podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z obsahu §26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť originál, alebo úradne overenú kópiu vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) v ktorej má uchádzač vedený účet, alebo ekvivalentný doklad, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Toto vyjadrenie nesmie byť staršie/í ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti (finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona) podľa tohto oznámenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Odôvodnenie primeranosti použitia určenej podmienky účasti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúr je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju ekonomickú stabilitu, spoľahlivosť a schopnosť bezproblémovo pokryť všetky finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. V zmysle §28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky 2010, 2011, 2012 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení (referenčný list) potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby celková hodnota (súčet) dodávok poskytnutých služieb uvedených v zozname (za predchádzajúce tri roky 2010, 2011, 2012) bola v objeme minimálne: 100 000,- EUR bez DPH.
Zoznam dodávok musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, doplnený dôkazom o ich uspokojivom plnení (referenčným listom).
2. V zmysle §28 ods. 1 písm. j) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam autobusov, ktorými bude realizovať nepravidelnú autobusovú prepravu. Minimálna úroveň technickej spôsobilosti požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32, ods. 6 zákona je nasledovná:
Uchádzač predloží zoznam autobusov, ktorými bude poskytovať nepravidelnú autobusovú prepravu s uvedením evidenčných čísiel vozidiel, typu vozidiel, doložením dokladov o vlastníctve alebo leasingu (osvedčenie o evidencii vozidla, faktúry alebo zmluva o leasingu) a to minimálne na 5 ks autobusov.
Odôvodnenie: Požadovaný zoznam poskytnutých služieb má preukázať skúsenosti uchádzača s dodávaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Vzhľadom na charakter poskytovanej služby je potrebné preukázať, že uchádzač disponuje dostatočným minimálnym množstvom vyhovujúcich dopravných prostriedkov, ktorými bude realizovať požadované služby.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena (sadzba) za 1 kilometer jazdy (km), vyjadrená v EUR bez DPH - 85
2. Cena za (sadzba) za stojné, vyjadrená v EUR bez DPH za 1 štvrťhodinu (15 minút) státia: - 15
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podmienky elektronickej aukcie sú podrobne opísané v súťažných podkladoch a v pozvánke do aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
210513vslp
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.06.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
24.06.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.06.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pretože v ďalšom postupe bude použitá elektronická aukcia. Pri elektronickej aukcii je otváranie ponúk podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní neverejné .
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
21.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité