Oznámenie 7992 - MSS

Obsah

7992 - MSS
Vestník č. 101/2013 - 25.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO: 35937874
Mamateyova 17, 85005 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Jana Hosová
Telefón: +421 220824515
Fax: +421 267277252 / 267277238
Email: jana.hosova@vszp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vszp.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): zdravotné poistenie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
DTP práce, tlačiarenské služby, distribúcia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
15
Hlavné miesto poskytovania služieb: Pobočky VšZP v Slovenskej republike
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Spracovanie, čiastočné obsahové spracovanie, tlač a distribúcia časopisu VšZP "PARTNERSTVO". Zabezpečenie tlače plagátov, letákov, brožúr, veľkoformátovej tlače, informačného materiálu. Dodávka tlačovín na miesta určenia.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79824000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79550000-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Tlač a distribúcia 7 vydaní časopisu, plagáty 200 ks, folder 10 000 ks, veľkoformátová digitálna tlač 200 ks, tlač letákov 10 000.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 162 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 22
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky v sume 8 000,- eur, slovom: osemtisíc eur do lehoty na predkladanie ponúk uchádzač zabezpečí: a) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača (ak bude uchádzač vyžadovať vrátenie originálu bankovej záruky pred skončením lehoty viazanosti ponúk, predloží v ponuke originál bankovej záruky voľný, nezviazaný s ponukou a v ponuke jej úradne osvedčenú kópiu zviazanú s ponukou),
b) zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa číslo: 7000182424/8180 v Štátnej pokladnici. V prípade zloženia zábezpeky na účet verejného obstarávateľa uchádzač pri jej poukázaní uvedie:
Variabilný symbol: IČO svojej spoločnosti, Konštantný symbol: 0558,Informácie pre príjemcu platby: DTP práce Podmienky vrátenia zábezpeky: Ak bola zábezpeka zložená na účet verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ vráti zábezpeku uchádzačom aj s úrokmi, ak mu ich banka poskytne. Verejný obstarávateľ uvoľní zábezpeku uchádzačom najneskôr do siedmich dní od uzavretia Zmluvy o poskytnutí služieb.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prevádzkových prostriedkov VšZP. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe vystaveného daňového dokladu (faktúry). Splatnosť daňového dokladu (faktúry) je 30 kalendárnych dní odo dňa jeho doručenia objednávateľovi verejnému obstarávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ponuku môže predložiť okrem uchádzača aj skupina dodávateľov. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. V prípade predloženia ponuky skupinou, verejný obstarávateľ požaduje, aby ponuka obsahovala čestné vyhlásenie, podpísané oprávneným zástupcom všetkých členov skupiny o tom, kto bude za skupinu konať a podpisovať zmluvu.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží doklady o preukázaní splnenia podmienok účasti vo verejnej súťaži podľa § 26 od. 1 písm. písm. a) až h) predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. a) až f) zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov týkajúcich sa osobného postavenia. Uchádzač môže doklady podľa § 26 ods. 2 písm a) až e) nahradiť predložením osvedčenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie predloží každý člen skupiny osobitne. Predmetné podmienky vyplývajú taxatívne podľa § 26 ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Vyjadrením banky (bánk), v ktorej (v ktorých) má uchádzač vedený účet (vedené účty) nie starším ako tri mesiace ku dňu otvárania ponúk, o tom, že nemá blokované žiadne finančné prostriedky z dôvodu súdnych alebo exekučných rozhodnutí správnych orgánov. Súčasne uchádzač predloží aj čestné vyhlásenie, že v ďalších, iných bankách nemá vedené účty ani záväzky. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
Prísľub banky o poskytnutí úveru.
Podmienka je primeraná s cieľom nájsť ekonomicky spôsobilého uchádzača.
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti poskytovania služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledné tri hospodárske roky 2010, 2011 a 2012, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností uchádzač preukáže predložením: a) Výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch potvrdeného miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, a to v originály alebo overenej fotokópii (Podmienka: Predložený doklad (za rok 2010, 2011 a 2012) musí byť overený len príslušným správcom dane alebo audítorom. Inú formu predloženia nebude verejný obstarávateľ akceptovať. Nebude uznaný ani doklad, ktorý bude predložený len s podpisom štatutárneho orgánu uchádzača, musí byť dodržaná predpísaná forma overenia). b) Vyhlásením uchádzača o ročnom obrate v oblasti poskytovania služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za každý z požadovaných rokov 2010, 2011 a 2012, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky. Súčasne sa touto podmienkou verejný obstarávateľ presvedčí, že záujemca je podnikateľský subjekt, ktorý dlhodobo poskytuje služby v rozsahu podobnom cene predmetnej zákazky a z tohto pohľadu môže uzavrieť s uchádzačom zmluvu znížením pravdepodobnosti ekonomických rizík.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží úverový prísľub vo výške 30 000 eur.
Uchádzač musí preukázať, že dosiahol v predchádzajúcich rokoch 2010 - 2012 celkový obrat minimálne 300 000,- eur za každý z uvedených rokov.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží zoznam dodávok poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky v oblasti predmetu zákazky (s uvedením stručného opisu poskytnutých služieb) s uvedením cien bez DPH a s DPH a lehôt dodania, potvrdený odberateľom s uvedením kontaktnej osoby, adresy odberateľa, s uvedením telefónneho čísla, e-mail, kde si možno overiť informácie 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení dodávky potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Požiadavku určil verejný obstarávateľ s cieľom zabezpečenia odborného a kvalitného plnenia predmetu zákazky, ako aj preukázanie praktických skúseností uchádzača s dodávaním predmetu rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky. Podmienka sleduje cieľ vybrať spôsobilého uchádzača, ktorý je schopný riadne a včas si plniť svoje zmluvné záväzky.
Uchádzač predloží údaje o vzdelaní alebo odbornej praxi minimálne jednej osoby, ktorá bude realizátorom DTP prác, ktoré sú predmetom tejto zákazky, t.j. úradne overený doklad o vzdelaní v oblasti súvisiacej s predmetom zákazky, alebo potvrdenie o minimálne 5 ročnej odbornej praxi zodpovedajúcej predmetu zákazky, ktoré musí byť potvrdené štatutárnym orgánom zamestnávateľa.
Požiadavku verejný obstarávateľ určil s cieľom preukázania, či je uchádzač schopný, spoľahlivý a technicky spôsobilý realizovať zákazku.
Uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva.
Podmienka je primeraná s cieľom zabezpečenia dodania kvality pri dodaní služby.
Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Primerane stanovené k predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že jednou z priorít riadenia organizácie je životné prostredie, jeho ochrana a hospodárne využívanie energií.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Finančný objem minimálne dvoch dodávok musí byť minimálne 30 000 eur bez DPH.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní alebo odbornej praxi minimálne jednej osoby, ktorá bude realizátorom DTP prác, ktoré sú predmetom tejto zákazky, t.j. úradne overený doklad o vzdelaní v oblasti súvisiacej s predmetom zákazky, alebo potvrdenie o minimálne 5 ročnej odbornej praxi zodpovedajúcej predmetu zákazky, ktoré musí byť potvrdené štatutárnym orgánom zamestnávateľa.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťžažných podkladoch a budú uvedené aj vo výzve na účasť v elektronickej aucii.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
5/2013/JH
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.06.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
24.06.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.06.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
V súlade s § 43 ods. ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa účasť uchádzačov na otáváraní ponúk neumožňuje.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Prístup k Súťažným podkladom je len elektronicky v systéme EVO (eee.evo.gov.sk) registrovaným záujemcom. Postup registrácie je uvedený priamo na portáli EVO. Na inak doručené žiadosti o Súťažné podklady verejný obstarávateľ nebude reagovať. Komunikácia a vysvetľovanie podmienok v Oznámení a v Súťažných podkladoch sa bude uskutočňovať len cez systém EVO. Na inak doručené otázky verejný obstarávateľ reagovať nebude.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
22.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité