Oznámenie 8169 - MSP

Obsah

8169 - MSP
Vestník č. 103/2013 - 29.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
IČO: 00151866
Pribinova 2, 81272 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): odbor verejného obstarávania MV SR
Kontaktná osoba: Ing. Viliam Križan
Telefón: +421 250944310
Fax: +421 250944019
Email: viliam.krizan@minv.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.minv.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Verejný poriadok a bezpečnosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Rekonštrukcia, prístavba a modernizácia Hasičskej stanice v Hnúšti
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: HS v Hnúšti, Školská 143, 981 01 Hnúšťa
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1.Predmetom zákazky je Rekonštrukcia, prístavba a modernizácia Hasičskej stanice v Hnúšti v rozsahu vypracovanej projektovej dokumentácie. Predmet zákazky je členený v projekte stavby na nasledovné stavebné objekty: 1.1.SO 01 Prevádzková budova 1.1.SO 02 Prístavba garáže 1.1.SO 03 Prípojka splaškovej kanalizácie 2.Stavba rieši rekonštrukciu existujúceho prevádzkového objektu takto: 2.1.zateplenie objektu, 2.2.výmena okenných konštrukcií, 2.3.výmena exteriérových dverí, 2.4.výmena garážových vrát, 2.5.výmena strešnej krytiny, 2.6.dispozičné zmeny, 2.7.rozvody zdravotechniky, elektriky, slaboprúdu, stlačeného vzduchu. 2.8.prístavba dvoch garážových státí, 2.9. prípojka splaškovej kanalizácie 3.Objekt bude počas výstavby vyprataný.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45216121-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
podľa projektu stavby
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 233 108,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 7
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 11 600 Eur. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky ako aj ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný: 85 % z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja,15 % z národného spolufinancovania a z prostriedkov štátneho rozpočtu, splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa ich doručenia z dôvodu ich hradenia v súlade so Systémom finančného riadenia štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu na programové obdobie 2007 2013 v platnom znení, verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje pred podpisom zmluvy, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač predloží k podpisu zmluvy poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške 220 000 Eur. Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač úradne overenou kópiou poistnej zmluvy alebo originálom alebo úradne overeným potvrdením o uzatvorení poistnej zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti 1. Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. (2) resp. 4, resp. 5 zákona, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. (1) zákona.2. Doklady podľa § 26 ods. (2) zákona môže uchádzač nahradiť predložením platného potvrdenia vydaného Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. (1) zákona. Uvedené sa nevzťahuje na doklad podľa § 26 ods. (2) písm. f) zákona (čestné vyhlásenie), t.j. ak uchádzač doklady podľa § 26 ods. (2) zákona nahrádza platným potvrdením vydaným Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. (1) zákona. V uvedenom prípade je uchádzač povinný predložiť aj doklad podľa §26 ods. (2) písm. f) zákona (čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní podľa zákona a že nie je osobou podľa § 26 ods. (1) písm. h) zákona). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.4. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. (4) a ods. (5) zákona.5.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu 1. až 4..
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a), zákona. Uchádzač môže na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné alebo ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
27 ods. (1) písm. a) zákona o VO - verejný obstarávateľ požaduje predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (banka) o schopnosti plniť finančné záväzky a to, že uchádzač nebol v predchádzajúcich troch rokoch(2010 až 2012) a taktiež nie je v súčasnosti v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predkladá nemá vedené účty a ani žiadne záväzky. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť aktuálne (t.j. musí preukazovať požadované skutočnosti) k termínu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie vo vestníku verejného obstarávania. Odôvodnenie primeranosti Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť v prípade pôžičiek serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky, alebo finančná stabilita. Potreba vyplýva zo spôsobu finacovania predmetu zákazky zo strany objednávateľa, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu zákazy, ktorý bude uhradený až po splnení predmetu zákazky bez finančných preddavkov.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predloží doklad podľa § 28 ods. 1 písm. b) a g) zákona o VO. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
1. § 28 ods. 1 písm. b) zákona - verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu stavebných prác, pričom finančný objem uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky bol spolu za uvedené obdobie, t. j predchádzajúcich päť rokov ( 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 ) vo výške minimálne 860 000 Eur bez DPH, z toho uchádzač predloží aspoň jednu uskutočnenú stavebnú prácu v minimálnej výške 233 000 Eur bez DPH. V prípade zmlúv s viacročným plnením, napr. plnenia od roku 2007, resp. i po roku 2012, sa do plnenia zmlúv za obdobie rokov 2008, 2009, 2010, 2011 a 2012 zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v období rokov 2008, resp. 2012. Peňažné vyjadrenie uskutočnenia stavebných prác uvedie uchádzač v pôvodnej mene a v mene EUR vrátane prepočtu inej meny na EUR prepočítavacím koeficientom určeným európskou centrálnou bankou platným v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. Potvrdenie odberateľa bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: a) názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania b) názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, c) názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, d) miesto uskutočnenia stavebných prác e) zmluvnú cenu bez DPH f) skutočne uhradenú cenu bez DPH g) zmluvnú lehotu uskutočnenia stavebných prác, h) skutočnú lehotu uskutočnenia stavebných prác, i) vyjadrenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác j) meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov uvedených v potvrdení odberateľa. V prípade, ak uchádzač nepredloží potvrdenie odberateľa, ale vyhlásenie o uskutočnení stavebných prác, uvedie zároveň dôvod, prečo nebolo možné potvrdenie odberateľa získať. 2. § 28 ods. 1 písm. g) zákona - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, ktorý musí obsahovať meno a priezvisko, dosiahnutý stupeň vzdelania a počet rokov odbornej praxe. Zoznam musí byť podpísaný oprávnenou osobou uchádzača. Za minimálne jednu z osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác uvedenú v zozname uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby. V prípade, že uvedené osvedčenie bolo vydané po 1.1.2009, tzn. bez označenia odborného zamerania, žiada verejný obstarávateľ spolu s osvedčením predložiť aj potvrdenie Slovenskej komory stavebných inžinierov s uvedením podrobnejšieho rozsahu odborného zamerania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad predložený uchádzačom preukazujúci požadovanú skutočnosť. Odôvodnenie primeranosti k bodu: 1. Primerane stanovené k predpokladanej hodnote zákazky. Potreba: Vyplýva z rozsahu predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ sa uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite. 2. Predmetom zákazky sú stavebné práce, ktorých vykonávanie sa riadi zákonom č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov. Potreba: Vyplýva z právnych ustanovení zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Uchádzač musí preukázať, že osoby poverené riadením stavebných prác majú zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác vyjadrená v EUR s DPH - 65
2. Lehota výstavby v mesiacoch - 35
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
SE-OVO1-2013/363-2
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Časť: 1
Číslo oznámenia vo VVO: 8096-MSP, číslo VVO 134/2012 z 13.07.2012
Časť: 2
Číslo oznámenia vo VVO: 1808-ZSP, číslo VVO 26/2013 z 06.02.2013
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.06.2013 23:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 20,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomne faxom, emailom (vo formáte pdf) alebo poštou ( v prípade zaslania žiadosti faxom a emailom sa nevyžaduje dodatočné potvrdenie poštovou zásielkou ) na adrese uvedenej v bode I.1). Žiadosť o súťažné podklady musí byť podpísaná. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, alebo poštovou zásielkou. Súčasťou žiadosti musí byť preukázanie zaplatenia úhrady za súťažné podklady. Na žiadosti žiadame uviesť telefonický, faxový kontakt, email a vybraný spôsob prevzatia súťažných podkladov. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady vyzdvihne v pracovných dňoch v čase 08,00 hod. - 11,00 hod po vopred telefonicky dohodnutom termíne so zástupcom obstarávateľa ( Ing. Križan) uvedeným v bode 1. Úhradu poukážte v prospech účtu 7000180023/8180 Štátna pokladnica, variabilný symbol : IČO záujemcu. Pri nesplnení stanovených podmienok nebudú súťažné podklady poskytnuté.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 24.10.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.06.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Na adrese verejého obstarávateľa uvedenu v bode I.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Neverejné otváranie ponúk
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny peračný program
VI.3. Ďalšie informácie
Obhliadka miesta predmetu zákazky sa uskutoční dňa 06. 06. 2013 o 11.30 hod. na mieste HS v Hnúšti, Školská 143, 981 01 Hnúšťa.Zraz pred vstupom do areálu. 2. Informácia k bodu II.3.oznámenia - lehota trvania zmluvy sa vzťahuje na najneskoršiu možnú lehotu výstavby odo dňa prevzatia staveniska. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že platí znenie § 38 zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za nasledovných podmienok: Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie sa bude považovať žiadosť o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi najneskôr do 11.6.2013 15:00.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
25.05.2013

Redakčné opravy

8270 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 104/2013
V oznámení 08169 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Pribinova 2, 812 72 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 103/2013 zo dňa 29.05.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3. Ďalšie informácie Namiesto: 1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa uskutoční dňa 06. 06. 2013 o 11.30 hod. na mieste HS v Hnúšti, Školská 143, 981 01 Hnúšťa. Zraz pred vstupom do areálu. 2. Informácia k bodu II.3.oznámenia - lehota trvania zmluvy sa vzťahuje na najneskoršiu možnú lehotu výstavby odo dňa prevzatia staveniska. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že platí znenie § 38 zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za nasledovných podmienok: Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie sa bude považovať žiadosť o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi najneskôr do 11.6.2013 15:00. Viď: 1. Obhliadka miesta predmetu zákazky sa uskutoční dňa 06. 06. 2013 o 14.00 hod. na mieste HS v Hnúšti, Školská 143, 981 01 Hnúšťa. Zraz pred vstupom do areálu. 2. Informácia k bodu II.3.oznámenia - lehota trvania zmluvy sa vzťahuje na najneskoršiu možnú lehotu výstavby odo dňa prevzatia staveniska. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že platí znenie § 38 zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za nasledovných podmienok: Za včas doručenú žiadosť záujemcu o vysvetlenie sa bude považovať žiadosť o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi najneskôr do 11.6.2013 15:00.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité