Oznámenie 8157 - MST

Obsah

8157 - MST
Vestník č. 103/2013 - 29.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Brusno
IČO: 00313491
Ondrejská 360/1, 97662 Brusno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ondrejská 360/1, Brusno
Kontaktná osoba: Milan Ďuriančik
Mobil: +421 484194424
Telefón: +421 484194424
Fax: +421 484194424
Email: milosduriancik@mail.t-com.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.brusno.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Well management, s.r.o.
IČO: 36345440
Hurbanovo námestie 46 , 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hurbanovo námestie 46, Bojnice
Kontaktná osoba: Mgr. Jaroslava Takáčová
Telefón: +421 903545107
Email: takacova@well.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Well management, s.r.o.
IČO: 36345440
Hurbanovo námestie 46 , 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hurbanovo námestie 46, Bojnice
Kontaktná osoba: Mgr. Jaroslava Takáčová
Telefón: +421 903545107
Email: takacova@well.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Well management, s.r.o.
IČO: 36345440
Hurbanovo námestie 46 , 97201 Bojnice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hurbanovo námestie 46, Bojnice
Kontaktná osoba: Mgr. Jaroslava Takáčová
Telefón: +421 903545107
Email: takacova@well.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Všeobecná verejná správa, samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup kompostérov, štiepkovača a traktora
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie 900 ks ekologických plastových kompostérov na kompostovanie tráv, rastlinných zvyškov, štiepky a biologicky rozložiteľného odpadu, dodanie jedného štiepkovača na štiepkovanie a drvenie komunálneho odpadu, konárov, drevených a rastlinných zvyškov a dodanie jedného traktora na odťahovanie štiepkovača a odvoz štiepky a odpadu na obecné kompostovisko.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39234000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43414000-8, 16700000-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 3
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Časť A Nákup kompostérov - 900 ks
Časť B Nákup štiepkovača 1 ks
Časť C Nákup traktora 1 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 157 200,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 60
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Časť A Nákup kompostérov
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom časti A zákazky je nákup kompostérov ekologických, platových nádob určených na výrobu kompostu z tráv, rastlinných zvyškov, štiepky a biologicky rozložiteľného odpadu.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39234000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
900 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 114 300,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Časť B Nákup štiepkovača
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom časti B zákazky je nákup štiepkovanča na štiepenie (drvenie) komunálneho odpadu, konárov, drevených a rastlinných zvyškov. Zariadenie musí byť na brzdenom kolesovom podvozku (pripojiteľný za traktor), musí mať vlastný motor.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43414000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 15 400,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Časť C Nákup traktora
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom časti C zákazky je nákup kabínkového traktora, ktorý bude slúžiť na prepravu (odťah) štiepkovača- drviča a odvoz štiepky na obecné kompostovisko.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 16700000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 27 500,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky bude zabezpečená zábezpekou vo výške 3 500,00 EUR v prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na všetky časti predmetu zákazky (celý predmet zákazky).
Viazanosť ponuky na časť A zákazky Nákup kompostérov bude zabezpečená zábezpekou vo výške 2 000,00 EUR.
Viazanosť ponuky na časť B zákazky Nákup štiepkovača bude zabezpečená zábezpekou vo výške 500,00 EUR.
Viazanosť ponuky na časť C zákazky Nákup traktora bude zabezpečená zábezpekou vo výške 1 000,00 EUR.
Podrobné informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Verejný obstarávateľ požiadal o poskytnutie dotácie z Environmentálneho fondu SR. V prípade schválenia dotácie sa bude zákazka financovať z dotácie z Environmentálneho fondu SR a finančných prostriedkov obce Brusno. V prípade neschválenia dotácie sa zákazka nebude realizovať.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť právny subjekt. Z dokumentácie preukazujúcej vznik právneho subjektu musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia subjektu ručia za záväzky subjektu spoločne a nerozdielne.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií :
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia :
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu,
g)nebol mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
3.Uvedené doklady je možné nahradiť potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 a § 133 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov. Doklad musí byť platný a predložený v origináli alebo v notársky overenej kópii.
4.Ak doklady na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá skupina uchádzačov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny.
5.Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto časti, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
6.Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika, môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia.
7.Uchádzač predkladajúci ponuku na niekoľko častí zákazky preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní spoločne pre všetky časti ponuky.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona. č. 25/2006 Z. z.
a). Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách) o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, t.j. že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol ani nie je predmetom exekúcie.
Vyjadrenie banky (bánk) musí byť predložené v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej kópii tohto dokumentu a nesmie byť vydané skôr ako tri mesiace pred lehotou určenou na predkladanie ponúk.
b). Čestným vyhlásením uchádzača, že nemá účty v iných bankách ako v tých, z ktorých predložil vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou, oprávnenou konať v mene uchádzača.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia, za všetkých členov skupiny spoločne.
Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
2.Uchádzač predkladajúci ponuku na niekoľko častí zákazky preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní spoločne pre všetky časti ponuky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač podľa:
§ 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
2.Uchádzač musí splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1, písm. l) preukázať pre každú časť predmetu zákazky samostatne podľa toho, na ktorú časť zákazky predkladá svoju ponuku.
3.Minimálna úroveň pre každú časť zákazky samostatne:
Podľa bodu 1.1. sa požaduje predložiť:
a) podrobný technický opis a údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného zariadenia s uvedením obchodného názvu ponúkaného zariadenia, resp. typového označenia v slovenskom alebo českom jazyku, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Opis je potrebné predložiť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie technických požiadaviek na predmet zákazky, bude podpísaný oprávnenou osobou uchádzača. (Tento dokument bude tvoriť prílohu č. 1 ku kúpnej zmluve na dodávku príslušného tovaru
b) fotografia alebo technický nákres.
Podľa bodu 1.2. sa požaduje predložiť:
- vyhlásenie zhody výrobkov s doplňujúcimi podkladmi k nim, alebo certifikát výrobkov vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. V prípade ak uchádzač predkladá vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého vyhlásenia o zhode, pričom uchádzač predkladá vyhlásenie o zhode ako originál, resp. úradne overenú kópiu a doplňujúce dokumenty (napr. CE certifikát) ako neoverené kópie.
Zdôvodnenie: Uchádzač musí preukázať, že ním ponúkané zariadenie (tovar) je predkladané v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, v súlade s technickými, bezpečnostnými a kvalitatívnymi normami všeobecne platnými v EU, resp. v SR, že ním ponúkaný tovar je spôsobilý na taký účel užívania ako požaduje verejný obstarávateľ.
4.Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak.
5.Doklady záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky sa musia predložiť v pôvodnom jazyku a súčasne preložiť do slovenského jazyka okrem dokladov v českom jazyku. To isté platí aj pre doklady uchádzačov so sídlom v Slovenskej republike, ktoré nie sú vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku.
6.Splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27 a § 28 možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie a podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
91/04/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 11.06.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
24.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 15.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.06.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je z dôvodu použitia elektronickej aukcie neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Žiadosť o súťažné podklady posiela záujemca písomne v slovenskom jazyku poštou na adresu Well management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice. V prípade zaslania žiadosti elektronicky na adresu takacova@well.sk,. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 14:00 hod. alebo zaslané poštovou zásielkou. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
24.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité