Oznámenie 8063 - MST

Obsah

8063 - MST
Vestník č. 102/2013 - 28.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Nové Zámky
IČO: 00309150
Hlavné nám. 10, 94001 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Nové Zámky
Kontaktná osoba: Ing. Boris Koprda, Ing. Nikoleta Záležáková
Telefón: +421 356921781 / 356921792
Fax: +421 356400229 / 356400341
Email: boris.koprda@novezamky.sk; nikoleta.zalezakova@novezamky.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.novezamky.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.novezamky.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
DODANIE ŠTIEPKOVAČA A SUŠIARENSKEJ LINKY
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: NOVOVITAL,príspevková organizácia Mesta Nové Zámky, Bezručova 21, 940 66 Nové Zámky, Slovenská republika
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1 ks štiepkovač - štiepkovací stroj - požadovaný štiepkovač je určený k beztrieskovému deleniu odpadového dreva (kusový drevný odpad, rozvetvené vetve a haluze) naprieč alebo pozdĺž jeho vlákien;
1 ks sušička - sušiarenská linka - s vákuovým princípom sušenia a s konštrukčným riešením - rotačná jednobubnová jedno až trojcestná., pričom spôsob vykurovania, resp. zdrojom tepla v spaľovacej komore bude tuhé palivo: drevný odpad a štiepka.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42990000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42991400-3, 16820000-9, 42417200-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1 ks štiepkovač - štiepkovací stroj a 1 ks sušička - sušiarenská linka
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 62 400,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 60
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
B 001: 1 ks ŠTIEPKOVAČ- ŠTIEPKOVACÍ STROJ
1) STRUČNÝ OPIS
B 001: 1 ks štiepkovač - štiepkovací stroj. Požadovaný štiepkovač je určený k beztrieskovému deleniu odpadového dreva (kusový drevný odpad, rozvetvené vetve a haluze) naprieč alebo pozdĺž jeho vlákien. Výsledkom bude štiepka požadovanej veľkosti, ktorá sa použije na mulčovanie a energetické využitie. Štiepkovač musí byť vybavený dvoma hydraulickými podávacími valcami, ktoré sa budú pohybovať rovnakou rýchlosťou, čím bude zabezpečené plynulé podávanie a súčasne bude produkovaná štiepka rovnakej veľkosti. Nože štiepkovača sa budú dať nastaviť podľa požadovanej veľkosti štiepky. Výsypník a aj jeho koniec sa musia dať natočiť za účelom vysypania materiálu. Celý štiepkovač aj výsypník je možné otáčať o 360°.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42990000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 16820000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks štiepkovač - štiepkovací stroj
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 16 600,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 60
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Verejný obstarávateľ požaduje, aby predmet tejto časti zákazky, t.j. štiepkovač spĺňal v čase dodávky požiadavky na
vybavenie a technickú spôsobilosť v zmysle ustanovení zákona č. 725/2004 Z.z. o podmienkach prevádzky vozidiel na pozemných komunikáciach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý upravuje podmienky prevádzky cestných
vozidiel a zvláštnych vozidiel v premávke na pozemných komunikáciach.
Časť: 2
NÁZOV
B 002: 1 ks SUŠIAREŇ SUŠIARENSKÁ LINKA
1) STRUČNÝ OPIS
Verejný obstarávateľ požaduje dodať sušiareň s vákuovým princípom sušenia, s konštrukčným riešením - rotačnú
jednobubnovú jedno až trojcestnú., pričom spôsob vykurovania, resp. zdrojom tepla v spaľovacej komore bude tuhé
palivo: drevný odpad a štiepka. Spracovávanými/vysušovanými časticami budú piliny a hobliny. Ich konečná požadovaná vlhkosť nesmie presiahnuť 10,0 %. Transportný systém musí byť neoddeliteľnou súčasťou sušiarenskej linky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby doprava materiálu/suroviny bola zabezpečená mechanickým spôsobom a to konkrétne závitovými dopravníkmi.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42991400-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42417200-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks SUŠIAREŇ SUŠIARENSKÁ LINKA
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 45 800,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 60
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ stanovil lehotu viazanosti prijatých ponúk, ktorá končí dňom 30.09.2013
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
1. Financovanie predmetu zákazky, t.j. projektu "Spoločne pre prírodu" je prostredníctvom zmluvy o poskytnutí
nenávratného finančného príspevku (ďalej len NFP) z Programu cezhraničnej spolupráce MR - SR 2007-2013,
identifikačné číslo opatrenia HUSK /1101/2.1.1, spolu financujúcim fondom je ERDF (Európsky fond regionálneho
rozvoja). Na kontrolu použitia a vládny audit použitia finančných prostriedkov, na ukladanie a vymáhanie sankcií za porušenie finančnej disciplíny sa na tento projekt (č. HUSK/1101/2.1.1./0189) vzťahuje režim upravený v právnych predpisoch Európskeho spoločenstva a Slovenskej republiky, najmä zákon č. 595/2003 Z.z. o dani z príjmov, zákon č. 431/2001 Z.z. o účtovníctve, zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), zákon č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore
poskytovanej z fondov Európskeho spoločenstva v znení neskorších predpisov, zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových
pravidlách verejnej správy v znení neskorších predpisov, zákon č. 440/2000 Z.z. o správach finančnej kontroly v znení
neskorších predpisov a zákon č. 502/2001 Z.z. o finančnej kontrole a vnútornom audite v znení neskorších predpisov.
2.Preddavok na plnenie zmluvy/zmlúv verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi, resp. úspešným uchádzačom
neposkytne.
3. Faktúry vystavené dodávateľom/dodávateľmi budú splatné do 60 dní odo dňa ich doručenia verejnému
obstarávateľovi, pričom za deň úhrady sa považuje deň odpisu z jeho účtu. Dodávateľ (úspešný uchádzač) môže
príslušnú faktúru vystaviť ihneď potom, ako bude predmet kúpnej zmluvy zrealizovaný - dodaný do požadovaného
miesta plnenia a bude mať od verejného obstarávateľa protokolárne potvrdené dodanie/prevzatie, uskutočnenú montáž, inštaláciu, odskúšanú funkčnosť, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy a dodanie prevádzkových a servisných
manuálov.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: 1.Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom/úspešnými uchádzačmi kúpnu zmluvu podľa ustanovenia § 409 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len Obchodný zákonník) ako výsledok postupu zadávania podlimitnej zákazky podľa zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní za podmienok uvedených v súťažných podkladoch a v súlade s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. Predmetná zmluva je súčasťou súťažných podkladov. Požadovaným zmluvným predmetom zákazky alebo len jednej, resp. dvoch častí je okrem vlastného dodania aj montáž, inštalácia, kompletné odskúšanie funkčnosti, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy a dodanie prevádzkových a servisných manuálov.
2. V prípade porušenia povinností zo strany dodávateľa úspešného uchádzača, resp. úspešných uchádzačov bude verejný obstarávateľ uplatňovať v zmluve o dodávke tovaru sankciu a dodávateľ sa zaviaže túto sankciu zaplatiť vo výške 200,- EUR za každý i začatý deň omeškania.
3. Verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača/úspešných uchádzačov požaduje v kúpnej zmluve potvrdiť:
a) záručnú lehotu a bezplatný záručný servis na celý predmet zákazky, resp. na jeho jednotlivé časti minimálne v dĺžke 24 mesiacov bez obmedzenia uskutočnených prevádzkových hodín, pričom záručná lehota začne plynúť dňom od ich zavedenia do prevádzky, t.j. dňom podpisu akceptačného protokolu (t.j. protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu kúpnej zmluvy) oboma zmluvnými stranami.
b) počas záručnej lehoty zabezpečiť záručný servis, ktorý bude spĺňať nasledovné podmienky:
- požadovaná reakčná odozva na poskytnutie servisného zásahu do 4 hodín, - odstránenie problému do 48 hodín od nahlásenia požiadavky elektronickou formou e-mailom, pričom je akceptovateľné aj náhradné riešenie.
4. Verejný obstarávateľ žiada, aby obsahom ponuky uchádzača/uchádzačov, ktorej predmetom bude štiepkovací stroj a sušiarenská linka bolo aj príslušné písomné Vyhlásenie o zhode. Predmetným Vyhlásením o zhode potvrdí uchádzač (výrobca, resp. dovozca), že vyššie uvedený predmet zákazky v jeho ponuke bude vyrobený v súlade s technickými normami a predpismi platnými v EÚ, pričom uchádzač zodpovedá za obsah predmetného Vyhlásenia o zhode, vrátane spôsobu posudzovania zhody. Vyhlásenie o zhode bude uchádzačom v ponuke predložené v originálnom rovnopise, potvrdené štatutárnym orgánom, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača.
5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby štiepkovací stroj spĺňal podmienky zákona o premávke na pozemných komunikáciách, umožňujúce prevádzkovanie na cestných a diaľničných komunikáciách a mal:
a)vydané a platné samostatné osvedčenie o typovom schválení podľa zákona o podmienkach prevádzky alebo
b)iný dôkaz o zabezpečení typového schválenia. Tento dôkaz však musí byť rovnocenný s požadovaným typovým
schválením uvedeným vo vyššie uvedenom bode a). Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač túto skutočnosť vo svojej ponuke potvrdil Čestným prehlásením. Čestné vyhlásenie bude uchádzačom v ponuke predložené v originálnom rovnopise, potvrdené štatutárnym orgánom, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača. Súčasne verejný obstarávateľ požaduje, aby pred uzavretím zmluvy na jeho prvú písomnú výzvu úspešný uchádzač bezodkladne (najneskôr do troch pracovných dní od odoslania žiadosti elektronickou formou komunikácie) predložil príslušné osvedčenia, resp. dôkazy o zabezpečení typového schválenia v originálnych rovnopisoch alebo v ich úradne overených fotokópiách.
6. Úspešný uchádzač (resp. uchádzači) bude povinný v zmluve (resp. v zmluvách) o dodávke s verejným obstarávateľom strpieť záväzok výkonu kontroly, auditu alebo overovania v zmysle príslušných právnych predpisov SR a Európskych spoločenstiev, súvisiaceho s dodávaným tovarom (a s tým súvisiacimi poskytnutými službami) a s použitím finančných prostriedkov kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (uzavretej medzi poskytovateľom a verejným obstarávateľom) a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť až do 31.12.2022.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ pri stanovení podmienok účasti vychádzal zo zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti (t.j. osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti) stanovených a požadovaných v súťažných podkladov, časť č.1., č.2. a č.3 možno podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní preukázať aj Čestným vyhlásením uchádzača, ktoré tvorí ako Príloha č.1 neoddeliteľnú súčasť súťažných podkladov. V takom prípade doklady preukazujúce splnenie požadovaných podmienok účasti podľa zverejneného Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladov bude úspešný uchádzač predkladať verejnému obstarávateľovi podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na ich predloženie. Nepredloženie všetkých takto požadovaných dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti v uvedenej lehote desať pracovných dní sa bude verejným obstarávateľom považovať za nesplnenie podmienok účasti. Samotnú výzvu na predkladanie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti zašle verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi elektronickou formou komunikácie e-mailom. Doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom, ktorý vo svojej ponuke predložil čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ uskutočniť spôsobom: poštovou zásielkou/ prepravou alebo osobným doručením. Rozhodnutie o nahradení dokladov, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením, resp. kombináciou je kompetentný urobiť uchádzač, t.j. sám si vyberie spôsob, akým bude preukazovať splnenie podmienok účasti. Uchádzač si však musí byť vedomý, že nemôže čestne vyhlásiť, že podmienky účasti spĺňa, ak nevie/nebude vedieť z akýchkoľvek dôvodov doložiť dôkaz o ich splnení. Preto verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že plnenie podmienok účasti môže preukázať nasledovnými spôsobmi:
-predložením príslušných dokladov a dokumentov podľa § 26, § 27 a § 28 zákona o verejnom obstarávaní
-Potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov, t.j. splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (§ 128 ods. 1, § 133)
-Čestným vyhlásením (§ 32 ods.8 zákona o verejnom obstarávaní)
Predpokladom predloženia čestného vyhlásenia však je, že uchádzač má reálnu existenciu dokladov a dokumentov, ktorými sa splnenie podmienok preukazuje, pri zohľadnení verejným obstarávateľom už vyššie stanoveného času a spôsobu ich predkladania. Doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom požaduje uskutočniť spôsobom: poštovou zásielkou/ prepravou alebo osobným doručením. 1.1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo verejnej súťaži spĺňal osobné postavenie podmienkami uvedenými v § 26 ods. 1 dokladmi podľa § 26 ods. 2 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní a to :
- výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
- potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
- potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
- potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
- aktuálnym dokladom o oprávnení dodávať tovar, alebo poskytovať službu
- čestným prehlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
alebo
aktuálnym potvrdením úradu o zápise v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, doplneným o čestné vyhlásenie podľa § 26 ods.2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z požadovaných dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady musí uchádzač postupovať a predložiť doklady podľa § 26 ods.4 a ods.5 zákona o verejnom obstarávaní. V tejto súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov, že v prípade ak počas platnosti ich zápisu v zozname podnikateľov došlo k zmene člena štatutárneho orgánu podnikateľa, pričom tento vo svojej ponuke nepredloží výpis z registra trestov (podľa § 26 ods.2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní) predmetného nového člena štatutárneho orgánu, takto predložené potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov vedeného úradom nepreukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní. 1.2. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. V prípade účasti skupiny dodávateľov splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky (tovaru), ktorú bude zabezpečovať.
1.3. Doklady v listinnej podobe, ktorými bude uchádzač (resp. členovia skupiny dodávateľov) preukazovať splnenie osobného postavenia, požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise, alebo v ich úradne overených kópiách. 1.4. Doklady preukazujúce splnenie osobného postavenia uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho, t.j. slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom, t.j. v slovenskom jazyku.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač svoje finančné a ekonomické postavenie vo verejnej súťaži preukázal podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to nasledovným spôsobom: 2.1.Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky banková informácia. Verejným obstarávateľom požadovaná banková informácia musí obsahovať/deklarovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Verejný obstarávateľ preto požaduje, aby vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, u ktorej má uchádzač zriadený/vedený účet konkrétne obsahovalo nasledovné informácie, a to vrátane požadovaného časového obdobia (t.j. od založenia/otvorenia účtu MMRRRR až ku dňu 30.04.2013) v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzača (a to len v prípade, ak uchádzač podniká kratšie ako je požadované obdobie), t.j.:
a)Od kedy (MMRRRR) je uchádzač klientom banky, resp. pobočky zahraničnej banky.
b)Ako si klient plnil a plní finančné záväzky od zriadenia účtu až ku dňu 30.04.2013
c)Či bankový účet klienta bol, resp. nebol za obdobie rokov 2011, 2012 až ku dňu 30.04.2013 predmetom exekúcie d)Či bol, resp. nebol klient za obdobie rokov 2011, 2012 až ku dňu 30.04.2013 v nepovolenom debete.
2.1.1. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich, a to vždy vo vyššie uvedenom rozsahu. Verejný obstarávateľ v prípade uchádzačom preukazovaného finančného postavenia požaduje, aby banková informácia mala rozsah a obsah na úrovni špecifikovanej v bode 2.1., a aby na túto požiadavku verejného obstarávateľa upozornil bankovú inštitúciu, ktorá bude príslušnú bankovú informáciu vystavovať. V prípade, ak sa banka vyjadrí čo i len čiastočne negatívne (alebo sa nevyjadrí vôbec) od kedy je jej klientom, alebo ako si klient plní finančné záväzky, vrátane existencie nepovoleného debetu a tiež, že bankový účet klienta/uchádzača bol predmetom exekúcie, verejný obstarávateľ upozorňuje, že takto v ponuke predložená banková informácia nepreukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní. . 2.1.2.Verejný obstarávateľ ďalej požaduje, aby uchádzač písomným Čestným vyhlásením potvrdil, že okrem predložených bankových informácii nemá už vedené ďalšie účty v iných bankových inštitúciách. Čestné vyhlásenie bude uchádzačom predložené v originálnom rovnopise, potvrdené štatutárnym orgánom, prípadne inou osobou oprávnenou v plnom rozsahu konať v mene a na zodpovednosť uchádzača. Ak uchádzač má sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného prehlásenia, musí uchádzač postupovať a predložiť doklad podľa § 26 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní. 2.2. Uchádzač môže v intenciách § 27 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť uchádzač preukáže písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí však spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli/budú zdroje uchádzačovi poskytnuté. 2.3. Preukázanie splnenia finančného a ekonomického postavenia v prípade skupiny dodávateľov preukazuje skupina dodávateľov spoločne. 2.4. Všetky doklady, ktorými bude uchádzač (resp. členovia skupiny dodávateľov) preukazovať splnenie finančného a ekonomického postavenia, požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise, alebo v ich úradne overených kópiách. 2.5. Doklady v listinnej podobe, preukazujúce splnenie finančného a ekonomického postavenia uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho, t.j. slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom, t.j. v slovenskom jazyku. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybral spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a na čas plnil finančné záväzky. Touto požiadavkou sa ďalej vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém s financovaním predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytne preddavky na plnenie predmetu zákazky. V tejto súvislosti nie nezanedbateľnou skutočnosťou je tiež verejným obstarávateľom zmluvne uplatňovaná lehota splatnosti faktúr za plnenie predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v intenciách zákona o verejnom obstarávaní preukázal technickú a odbornú spôsobilosť nasledovne: 3.1.Zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky (2010 2012) - § 28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal technickú a odbornú spôsobilosť taxatívne stanovenými dokladmi podľa ustanovení § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to predložením zoznamu dodávok tovarov, v ktorom budú uvedené ceny dodaných tovarov, lehoty ich dodania v posudzovanom období 2010 až 2012 a odberatelia. dodaných strojov, ktoré sú predmetom zákazky. 3.2.Verejný obstarávateľ ďalej požaduje ako dôkaz predloženie samotných referenčných listín úspešne zrealizovaných zmlúv na dodávky tovarov (ktoré sú špecifikované v častiach označených B 001 a B 002 kapitoly II. súťažných podkladov), a s tým súvisiacich - poskytnutých služieb (t.j. montáž/inštalácia, kompletné odskúšanie funkčnosti, uvedenie do prevádzky a zaškolenie obsluhy odberateľa) dodaných resp. poskytnutých za predchádzajúce tri roky od 01.01.2010 do 31.12.2012., v ktorých budú uvedené nasledovné požadované údaje:
a) Stručný opis predmetu plnenia, z ktorého bude možné posúdiť či sa predmetná referencia skutočne týka predmetu obstarávanej zákazky, resp. do akej miery. b) Cena skutočného hodnotového plnenia bez DPH v posudzovanom období 2010 - 2012
c) Lehota, resp. lehoty plnenia v posudzovanom období 2010 - 2012 d) Kladné vyjadrenie odberateľa o uspokojivej realizácii podľa zmluvných obchodných podmienok
e) Kto bol odberateľom predmetu plnenia (identifikačné údaje, vrátane kontaktných údajov na oprávnenú osobu, t.j. osobu, ktorá je oprávnená - odberateľom poverená takýto úkon vykonať, pre overenie údajov uvedených v predloženej referencii/referenčnom liste). Referencie o dodaní potvrdí uchádzačovi odberateľ podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. ak je verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak je odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, a ak nie je možné predložiť dôkaz o plnení od odberateľa (iného ako je verejný obstarávateľ) uchádzač predloží Vyhlásenie o ich uskutočnení. Verejný obstarávateľ v tejto súvislosti upozorňuje, že splnenie tejto podmienky účasti Vyhlásením uchádzača nie je možné uznať bez toho, aby bola preskúmaná a relevantne preukázaná nemožnosť získať potvrdenia odberateľov.
Uvedenú možnosť alternatívneho preukazovania uskutočnených dodávok tovaru/poskytnutia služieb vyhlásením uchádzača je uchádzač oprávnený využiť iba vo výnimočných prípadoch, keď z objektívnych dôvodov nie je možné predložiť potvrdenie odberateľa, napríklad v prípade jeho zániku bez právneho nástupcu a pod. Predloženie referencií/referenčných listov v ponuke uchádzača na účely preukázania technickej alebo odbornej spôsobilosti vyžaduje zo strany uchádzača v čase koncipovania zoznamu referenčných zákaziek aktivitu spočívajúcu v požiadaní odberateľa o potvrdenie referencií, ktoré by preukazovali objektívnu nemožnosť poskytnutia potvrdení odberateľmi, keďže len v takomto prípade zákon o verejnom obstarávaní pripúšťa možnosť potvrdzovať referencie čestným vyhlásením samotného uchádzača. Verejný obstarávateľ požaduje, aby referencie/referenčné listy boli uchádzačom predložené v originálnom rovnopise alebo v úradne overenej kópii. Verejný obstarávateľ ďalej požaduje, aby uchádzač v predkladaných zoznamoch a referenciách/ referenčných listoch, v ktorých sú ceny uvedené v inej mene ako EUR tieto údaje boli prepočítané nasledovne:
V prípade prepočtu zahraničných mien na EUR je požadované postupovať prepočtom platným kurzom ECB k 31.12. príslušného roka, v ktorom bol predmet zákazky uvedený v referencii realizovaný.
3.3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 3.4. Uchádzač môže v intenciách § 28 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti však musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli/budú kapacity uchádzačovi poskytnuté. 3.5. Všetky doklady, ktorými bude uchádzač v ponuke (resp. členovia skupiny dodávateľov) preukazovať splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti, požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise, alebo v ich úradne overených kópiách. 3.6. Doklady preukazujúce splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť v ponuke predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho, t.j. slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom, t.j. v slovenskom jazyku. 3.7. V súvislosti s prípadným neuvedením požadovaných cien v predkladanom zozname dodaných tovarov alebo v samostatných referenčných listoch verejný obstarávateľ dáva uchádzačom do pozornosti ustanovenie § 20 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách označených v ponuke ako dôverné, čo uchádzač môže v ponuke v predloženom zozname a referenciách uviesť. Preto prípadný dôvod uchádzača na neuvedenie v ponuke požadovaných cien v predkladanom zozname a v referenciách z titulu zmluvnej dôvernosti a obchodného tajomstva nebude zo strany verejného obstarávateľa akceptované.
Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ má záujem vybrať spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže praktickú technickú skúsenosť a odbornosť realizovať dodávku požadovaného predmetu zákazky preukázaním referencií minimálne v dvojnásobku počtu kusov za posudzované trojročné obdobie 2010 - 2012 ako je požadované v predmete zákazky čo v tomto konkrétnom prípade vytvára primeraný a dostatočný predpoklad na to, že plnenie zmluvy/zmlúv bude realizované/ takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí jej bezproblémové plnenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie referencií potvrdzujúce úspešne zrealizované zmluvy v posudzovanom období, pričom pre jednotlivé časti zákazky je požadovaná nasledovná minimálna úroveň štandardov: 1.Časť B 001:
realizácia/dodanie minimálne 2 ks štiepkovačov ako požaduje verejný obstarávateľ, alebo ekvivalentné štiepkovače podobných, resp. porovnateľných parametrov a s vybavením ako je predmet tejto časti zákazky, 2.Časť B 002:
realizácia/dodanie minimálne 2 ks sušiarní sušiarenských liniek ako požaduje verejný obstarávateľ, alebo ekvivalentné sušiarenské linky podobných, resp. porovnateľných parametrov a vybavenia ako je predmet tejto časti zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Pre prístup do elektronickej aukcie, a tým aj bezproblémovú účasť v nej je nutné, aby uchádzač mal: - Počítač s
operačným systémom Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 - Rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600 -
Pripojenie na internet - Internetový prehliadač MS Internet Explorer min. verzia 8.x, alebo Mozilla Firefox verzia 3.x,
Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie. - Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie
komunikácie so serverom - Povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies Nainštalovaný Adobe Reader X
a vyššia verzia pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov pre zadanie aukcie. - Nainštalovaný Adobe Reader X a vyššia
verzia pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov pre zadanie aukcie. 2. Uchádzač v priebehu aukcie bude vidieť
nasledovné informácie: názov predmetu zákazky, názov vyhlasovateľa (verejného obstarávateľa), údaje o začiatku a
ukončení aukcie, serverový čas, čas do konca aukcie, najlepšiu ponuku a svoju ponuku. Uchádzač nebude počas
elektronickej aukcie vidieť počet prihlásených účastníkov aukcie a ani ich jednotlivé obchodné mená z dôvodu, že aukcia
je anonymná. 3.Elektronická aukcia sa bude realizovať prostredníctvom elektronických zariadení na internete a bude
prebiehať on-line. Do elektronickej aukcie budú zmluvným administrátorom verejného obstarávateľa pozvaní len
uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené, resp. uchádzači, ktorí splnili všetky určené podmienky na predloženie nových
cien. 4.Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené najmä informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k
používanému zariadeniu. Súčasťou výzvy na účasť bude priložený dokument vo formáte pdf, ktorý bude obsahovať
prihlasovacie meno a heslo a odkaz na internetovú adresu elektronickej aukcie. 5. Elektronická aukcia bude mať jedno
súťažné kolo v dĺžke 30 minút (slovom: tridsať minút). 6. V priebehu elektronickej aukcie budú uchádzačom
oznamované dostatočné informácie, ktoré im v každom okamihu umožnia zistiť ich relatívne umiestnenie, a to aktuálnu
najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky a aktuálnu celkovú cenu za celý predmet zákazky uvedeného
uchádzača. Oznamované budú aj údaje o začiatku a skončení elektronickej aukcie a údaje o okamžitom serverovom
čase a o čase ktorý zostáva do skončenia e-aukcie. 7. Z dôvodu zabránenia náhodných chybových konaní uchádzačov
a/alebo z dôvodu zvýšenia efektivity pri odosielaní jednotlivých ponúk, verejný obstarávateľ vyhlasovateľ určil
nasledovné obmedzenia: Časť B 001: 1 ks štiepkovač - uchádzači môžu zaslať novú ponuku zmenenú minimálne o 100,- EUR a maximálne o 1 000,- EUR.
Časť B 002: 1 ks sušiarenská linka - uchádzači môžu zaslať novú ponuku zmenenú minimálne o 100,- EUR a maximálne o 1 000,- EUR.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
3/VONZ/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia vo VVO: 1120-MST, číslo VVO 17/2013 z 24.01.2013
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.06.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
24.06.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.06.2013 10:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Spolufinancujúcim fondom predmetného projektu je ERDF, na základe zmluvy (Subsidy Contrakt), ďalej len zmluva o poskytnutí FP z ERDF - kód projektu HUSK/1101/2.1.1/0189.
VI.3. Ďalšie informácie
1. Princíp transparentnosti a nediskriminácie pri zadávaní zákaziek vyžaduje, aby sa komunikácia medzi účastníkmi procesu verejného obstarávania uskutočňovala spôsobom, ktorým sa trvalo zachytí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v žiadosti o vysvetlenie a pri prípadnom ďalšom dorozumievaní. Verejný obstarávateľ preto určil, že pre obsah komunikácie je rozhodujúca písomná forma. Konkrétne to teda znamená, že verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca žiadosť o vysvetľovanie a predloženie ponuky uskutočnil len písomnou formou. V prípade predkladania ponuky je možné toto realizovať buď poštovou zásielkou/ prepravou alebo osobným doručením a v prípade žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov a žiadosti o vysvetlenie aj elektronicky e-mailom. Tieto uvedené spôsoby zabezpečia trvalé zachytenie obsahu, a tak bude zaručená pravosť a dôvernosť informácií. 2. Verejný obstarávateľ v intenciách § 38 zákona o verejnom obstarávaní poskytne vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v súťažných podkladoch preukázateľne a bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že písomná žiadosť o vysvetlenie bude doručená najneskôr dňa 11.06.2013.
3. V prípade, že žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov bude poslaná faxom, verejný obstarávateľ požaduje (v zmysle § 17 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní) jej potvrdenie prostredníctvom poštovej zásielky alebo elektronicky e-mailom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
23.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité