Oznámenie 8076 - MSS

Obsah

8076 - MSS
Vestník č. 102/2013 - 28.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Základná škola Horný Vadičov
IČO: 37812581
Horný Vadičov 277, 02345 Horný Vadičov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Základná škola Horný Vadičov,Horný Vadičov 277,023 45
Kontaktná osoba: PaedDr. Gabriela Kusendová, zástupkyňa riaditeľa školy
Mobil: +421 918389395
Telefón: +421 414229255
Email: skola@zshvadicov.edu.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zshvadicov.edupage.org
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Študijná cesta Londýn
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Základná škola Horný Vadičov, Horný Vadičov 277,023 45 Horný Vadičov.Služba bude poskytovaná vo vybranom členskom štáte Európskej únie: Spojené kráľovstvo Veľkej Británia a severného Írska v závislosti od cieľovej destinácie - Mesto Londýn.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb spojených so študijným pobytom v Londýne pre vybratých žiakov a učiteľov ZŠ Horný Vadičov, vrátane zabezpečenia dopravy, ubytovania, stravovania a poistenia. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80100000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Termín študijnej cesty: september 2013. Počet osôb: 33 žiakov a 7 učiteľov. Dĺžka trvania:13 dní vrátane cesty. Začiatok cesty: sobota 07.09.2013, odchod do 15:00 zo ZŠ Horný Vadičov. Koniec cesty: do ZŠ Horný Vadičov, návrat štvrtok 19. 09. 2013 večer do 19:00.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 48 333,3300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 13
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nie.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Projekt bude financovaný poskytnutím prostriedkov NFP spolufinancovaný: Európskym sociálnym fondom. Úhrada za poskytovanú službu bude hradená z prostriedkov verejného obstarávateľa vo výške 5%, a z nenávratného finančného príspevku poskytnutého riadiacim orgánom Ministerstvom školstva, vedy výskumu a športu Slovenskej republiky prostredníctvom organizačnej zložky ASFEU vo výške 95%.
Preddavok nebude poskytnutý. Úspešný uchádzač predloží pri konečnom vyúčtovaní všetky finančné doklady za poskytované služby, vrátane dokladov za dopravu, parkovné, poplatky za lokálne používanie diaľnic, miestnu prepravu, vstupné na podujatia. Tieto sa uhrádzajú len vo výške, v ktorej bude predložený platný doklad o ich úhrade (pokladničný alebo doklad rovnocenný od priameho poskytovateľa služby) a podľa počtu osôb uvedených na prezenčnej listine.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov, bude verejný obstarávateľ vyžadovať, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu uzatvorenú v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude členov skupiny dodávateľov zaväzovať, aby voči objednávateľovi ručili spoločne a nerozdielne za zmluvné záväzky, a to z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: 1.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly zo strany poskytovateľa nenávratného finančného príspevku - Ministerstva školstva Slovenskej republiky (ASFEU). 2. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po odsúhlasení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúceho sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní:

1.1 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;

1.2 nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;

1.3 nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;

1.4 nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;

1.5 nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;

1.6 je oprávnený poskytovať službu;

1.7 nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať;

1.8 nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

Uchádzač preukazuje splnenie podmienok uvedených v bodoch 1.1 až 1.6 a 1.8 predložením originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií nasledovne:

1.9 podľa bodu 1.1 a 1.2: výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;

1.10 podľa bodu 1.3: potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace;

1.11 podľa bodu 1.4: potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;

1.12 podľa bodu 1.5: potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace;

1.13 podľa bodu 1.6: dokladom o oprávnení poskytovať službu;

1.14 podľa bodu 1.8: čestným vyhlásením.

1.15 Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.9 až 1.14 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zápise uchádzača do zoznamu podnikateľov.

Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, predloží:

a) platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
b) čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo čestné vyhlásenie, že nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) bod 1.,2., 3. zákona o verejnom obstarávaní (t.j. podľa bodu oznámenia 1.8 podbod 1., 2., 3.);

1.16 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.9 až 1.14 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla;

1.17 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu/uchádzača;

1.18 Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, bude z verejnej súťaže vylúčený;

1.19 Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa ods. 1.18 plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným;

1.20 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie:
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu;

1.21 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1.7 spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu;

1.22 Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) (bod 1.7) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ;

1.23 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) (bod 1.6) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže:

1. Vyjadrením banky/bánk, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/y o schopnosti plniť svoje finančné záväzky, ktoré nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 27 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavkou na predloženie vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky verejný obstarávateľ sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne, a to na základe jeho ekonomickej situácie a vo vzťahu na určené podmienky financovania.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť:

1. zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.

V predloženom zozname poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012), ako je predmet zákazky uchádzač uvedie minimálne dva dôkazy o plnení poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru s uvedením: - obchodného mena, adresy sídla odberateľa, kontaktnej osoby a čísla telefónu odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť predložené informácie, stručný opis, z ktorého bude zrejmé, že sa jedná o rovnaký alebo porovnateľný predmet zákazky, celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH, prípadne spôsob prepočtu inej meny na menu EUR, lehotu dodania (obdobie, počas ktorého bola dodávka realizovaná).

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona o verejnom obstarávaní. Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže schopnosť a spôsobilosť pre dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, a to na základe preukázania praktických skúsenosti s poskytnutými službami rovnakého alebo podobného charakteru.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
158/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 17.06.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
24.06.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.06.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk "Ostatné" dňa 25. 06. 2013 o 9:00 hod. uvedené v tomto oznámení bude neverejné. Otváranie sa uskutoční v kancelárii riaditeľa školy. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní časti ponúk označených ako "Kritériá" sa môže zúčastniť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou uchádzačom, aby ho na otváraní časti ponuky zastupovala. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Splnomocnený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy. Opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú. Názov projektu: Cesta k poznaniu. Číslo zmluvy: 055/2012/1.1/OPV. Kód výzvy: OPV-2011/1.1/06-SORO.
VI.3. Ďalšie informácie
1. Podmienkou na poskytnutie súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o poskytnutie súťažných podkladov . Žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Doručenie písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi je možné nasledujúcimi spôsobmi: poštou; kuriérnou službou na adresu verejného obstarávateľa. Ďalej elektronicky zaslaním žiadosti na e-mail verejného obstarávateľa: skola@zshvadicov.edu.sk - záujemca musí uviesť kontaktnú osobu a adresu. V takomto prípade záujemca musí kompletnú žiadosť zaslať i poštou v originálnom vyhotovení . Až po prevzatí kompletnej žiadosti od záujemcu túto verejný obstarávateľ zaeviduje. Požadované náležitosti kompletnej písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov: - určenie kontaktnej osoby zodpovednej za doručovanie písomností, kontaktného e-mailu pre komunikáciu pri vysvetľovaní, hodnotení ponuky a spracovaní zmluvy na plnenie zákazky, - uvedenie čísla telefónu, e- mailu určenej kontaktnej osoby pre elektronickú komunikáciu formou e-mailu v etape zadávania zákazky do predloženia zmluvy na podpis.
2. Súťažné podklady bude verejný obstarávateľ poskytovať do 6 dní odo dňa prevzatia kompletnej žiadosti.Súťažné podklady budú po zaevidovaní kompletnej žiadosti elektronicky zaslané záujemcovi na kontaktný e-mail.Záujemca po doručení súťažných podkladov potvrdí ich prevzatie na kontatkný e-mail verejného obstarávateľa: skola@zshvadicov.edu.sk.
3.Uchádzač ponuku predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné".
4.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú verejný obstarávateľ určil, ako predpokladanú hodnotu zákazky.
6. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
23.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité