Oznámenie 8149 - MST

Obsah

8149 - MST
Vestník č. 103/2013 - 29.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Vojenské športové centrum DUKLA Banská Bystrica
IČO: 00800520
Hutná 3, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Tomáš Klibáni
Mobil: +421 908911329
Telefón: +421 484144223
Fax: +421 484136882
Email: klibani@sqm.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dukla.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Obrana
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vybavenie a zariadenie FITNESS LODENICA Liptovský Mikuláš
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Lodenica Liptovský Mikuláš
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup, dodávka a montáž vybavenia a zariadení fitness do priestorov Lodenica v Liptovskom Mikuláši. Dodávka bude zahŕňať bežecké pásy, stacionárne bicykle, posilňovacie stroje, lavičky a iné vybavenie. Podrobný opis predmetu zákazky bude súčasťou súťažných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 37441100-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 37441300-4, 37442900-8, 37442500-8, 37442400-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 125 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 2
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 6 000 EUR (slovom: šesťtisíc EUR) spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Záruky a záručne podmienky sú presne popísané v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Ak bude
úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť právne vzťahy tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača požadovať pred samotným dodaním tovarov príslušné certifikáty prípadne vyhlásenia o zhode dodávaných tovarov, návody na použitie v slovenskom jazyku, informácie o podmienkach skladovania, ak nie sú obsahom jednotlivých balení tovarov.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa §26 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 resp. § 128 zákona o verejnom
obstarávaní. Pokiaľ uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, tak v tom prípade musí toto potvrdenie obsahovať aj preukázanie § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní. Ak predmetné potvrdenie o zápise v zozname podnikateľov neobsahuje čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. f)
zákona o verejnom obstarávaní, je potrebné ho predložiť na splnenie osobného postavenia spolu s predložením kópie platného potvrdenia podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
a) podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO, b) podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
k bodu a) Vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčenej kópii tohto dokumentu, nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk), v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet; v predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že uchádzač za posledné dva roky nebol a ani v súčasnosti (ku dňu vydania potvrdenia banky) nie je v nepovolenom prečerpaní, že uchádzač je schopný plniť svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, že účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač pripojí čestné vyhlásenie, že v ďalších bankách ako v banke (bankách), ktorá podľa tohto bodu vydala potvrdenie, uchádzač nemá otvorený resp. vedený účet. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o VO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. K bodu b) Prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012) alebo za roky, za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovanie činnosti, minimálne vo výške 1 200 000 EUR alebo ekvivalent v inej mene, súhrnne za uvedené roky. Dôkazný prostriedok - výkaz ziskov a strát (podnikateľ - právnická osoba) za posledné 3 roky - potvrdený miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné 3 roky (podnikateľ - fyzická osoba) - potvrdený miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo overených kópií. Pokiaľ uchádzač nemá zákonnú povinnosť mať uzavreté účtovníctvo za rok 2012 do lehoty predkladania ponúk, rok 2012 uvedie ako predpoklad. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o VO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
a.) podľa § 28 ods. 1 písm. e) a § 29 zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality (certifikát podľa normy ISO 9001:2008) v rozsahu činnosti "výroba alebo dodávka fitness zariadení". Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu kvality nakoľko sa jedná o dodávku profesionálneho zariadenia na ktoré budú kladené vysoké nároky z pohľadu technických a funkčných charakteristík. Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Na preukázanie technickej spôsobilosti môže uchádzač využiť kapacity inej osoby podľa § 28, ods. 2 zákona.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia tých ponúk, ktoré boli vyhodnotené v rámci prvotného úvodného vyhodnotenia. E - aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom verejnej dátovej siete Internet. Ďalšie informácie o elektronickej aukcií, podmienky pre vykonanie elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 07.06.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
26.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.06.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
SQM s.r.o., Partizánska cesta 71, 974 01 Banská Bystrica
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie e-mailovú adresu, na ktorú mu budú súťažné podklady odoslané.. Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady doručenú poštou doručenú na adresu kontaktného miesta uvedenú v bode I.1 tohto oznámenia alebo elektronickými prostriedkami na e-mailovej adrese: klibani@sqm.sk. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Súťažné podklady si možno prevziať osobne počas pracovných dní v čase od 08.30 do 16.00 h. Kontaktná osoba Ing. Tomáš Klibáni, tel.: +421 908911329.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
24.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité