Oznámenie 8219 - MST

Obsah

8219 - MST
Vestník č. 104/2013 - 30.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Turňa nad Bodvou
IČO: 00691313
Moldavská cesta 419/49, 04402 Turňa nad Bodvou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Turňa nad Bodvou
Kontaktná osoba: Ing. Juraj Rybnikár, Alexander Varga
Mobil: +421 918510955
Telefón: +421 554662101 / 554662138
Fax: +
Email: precizia@precizia.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.turnanadbodvou.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup kontajnerov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Turňa nad Bodvou.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup a dodávka jednotlivých častí predmetu zákazky na miesto dodania v Obci Turňa nad Bodvou: 1. Zvonové kontajnery na zber triedeného odpadu. 2. Skladový kontajner, vyhotovenie - kovová konštrukcia, steny z trapézového plechu, podlaha plechová. Kancelársky kontajner, vyhotovenie- kovová konštrukcia, steny z trapézového plechu, lakované, podlaha drevená. 3. Veľkoobjemové závesné vaňové kontejnery o objeme 7m3 s horným uzatvárateľným vekom.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44619000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34928480-6,
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 3
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. Zvonové kontajnery: 15 ks na sklo, 20 ks na plasty, 15 ks na papier. 2. Skladový kontajner - 1 ks, kancelársky kontajner - 1 ks. 3. Veľkoobjemové závesné vaňové kontejnery 7m3 - 5 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 32 760,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Zvonové kontajnery.
1) STRUČNÝ OPIS
Zvonové kontajnery na zber triedeného odpadu. Spodné vyprázdňovanie pomocou tiahla od hydraulického žeriava. Tiahla vnútri zvona pri stene kontejnera. Požadovaný objem 1 100 - 1500 l.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zvonové kontajnery: 15 ks na sklo, 20 ks na plasty, 15 ks na papier.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 20 361,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Skladový a kancelársky kontajner.
1) STRUČNÝ OPIS
Skladový kontajner. Vyhotovenie: kovová konštrukcia, steny z trapézového plechu, podlaha plechová, dvojkrídlové dvere s kľučkou a zámkom na čelnej stene, vstupné profily dvojkrídlových dverí cca. 1900 x 1900 mm, žeriavové úchytky. Plošné zaťaženie dna min. 500 kg/m2. Dĺžka min. 5 800 max. 6 200 mm, šírka min. 2 300 mm, max. 2500 mm. Kancelársky kontajner. Vyhotovenie: kovová konštrukcia, steny z trapézového plechu, lakované, podlaha drevená cca. 35 mm, jednokrídlové dvere š cca 800 mm, žeriavové úchytky. Dĺžka min. 2 900 max. 3 100 mm, šírka min. 2300 mm, max. 2500 mm.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44619000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Skladový kontajner 1 ks, kancelársky kontajner 1 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 5 876,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Veľkoobjemové závesné vaňové kontejnery 7 m3.
1) STRUČNÝ OPIS
Veľkoobjemové závesné vaňové kontejnery o objeme 7 m3 s horným uzatvárateľným vekom naťahované na dvojramenné reťazové nakladače (návesy).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Veľkoobjemové závesné vaňové kontejnery 7 m3 - 5 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 523,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z nenávratných finančných prostriedkov získaných od poskytovateľa Ministerstvo životného prostredia SR, - Operačný program Životné prostredie, Prioritná os Odpadové hospodárstvo a z vlastných prostriedkov. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Platba sa bude realizovať bezhotovostným prevodom na základe faktúry vystavenej po dodaní predmetu zmluvy. Lehota splatnosti - 30 dní od doručenia faktúry.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Predávajúci je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP č.: 036/4.1MP/2011 a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami sú najmä: a) Poskytovateľ Ministerstvo životného prostredia SR a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZOV). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 ZOV, v prípade potreby s použitím ods. 4 a ods. 5, v súlade s § 19 ods. 3 ZOV. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie podľa predpisov účinných do 17.02.2013 môže doklady podľa § 26 ods. 2 písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 citovaného zákona a podmienku podľa § 26 ods. 1 písm. h), že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) bod 1, 2 a 3 ZOV preukáže čestným vyhlásením. Ak je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných po 18.02.2013, na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 o verejnom obstarávaní predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne ( § 31 ods. 3 ZOV).
Doklady preukazujúce splnenie podmienok osobného postavenia musia byť predložené ako originály alebo overené kópie. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Povinnosť preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyplýva z taxatívneho ustanovenia § 26 ZOV. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie: Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie musí obsahovať potvrdenie banky, že uchádzač nebol v období predchádzajúcich troch rokov (2010-2012) v nepovolenom debete; ak splácal úver, tak dodržiaval splátkový kalendár a jeho účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie. Vyjadrenie banky/bánk nesmie byť staršie ako 30 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač preloží vyjadrenie každej banky, v ktorej má podnikateľský účet a čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá podnikateľský účet. Uvedená podmienka účasti sa týka všetkých častí predmetu zákazky, pričom ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí, predmetu zákazky, stačí ak potvrdenie bánk predloží iba raz. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Touto podmienkou chce verejný obstarávateľ zabezpečiť, aby uchádzač preukázal schopnosť plniť si finančné záväzky vo vzťahu k svojím dodávateľom a aby bol schopný v požadovanej lehote plniť predmet zákazky. Verejný obstarávateľ považuje túto požiadavku za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Nevyžaduje sa.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť je potrebné preukázať za každú predkladanú časťpredmetu zákazky: Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľm bol verejný obstarávateľ podľa ZOV, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Zoznam musí obsahovať obchodné meno odberateľa a jeho sídlo, zoznam dodaných tovarov, celkovú zmluvnú cenu bez DPH a s DPH, termín dodania tovaru, kontakt na odberateľov vrátane tel. čísiel, na ktorých si možno overiť predkladané informácie. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Touto podmienkou chce verejný obstarávateľ overiť postavenie uchádzača, aby sa uistil, že uchádzač má skúsenosti s dodaním rovnakých tovarov a realizácia predmetu zákazky bude zabezpečená spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite. Verejný obstarávateľ považuje túto požiadavku za primeranú vo vzťahu k predmetu zákazky.Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač musí preukázať, že v preukazovanom období dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to za každú časť zákazky na ktorú predkladá ponuku: 1. časť zákazky v objeme min. 20 000,00 EUR bez DPH, 2. časť zákazky v objeme min. 5 800,00 EUR bez DPH, 3. časť zákazky v objeme min. 6 500,00 EUR bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Poradie uchádzačov sa zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Kritériom hodnotenia ponúk je najnižšia cena v EUR [ € ] s DPH. Predmetom elektronickej aukcie budú hodnoty nasledovných prvkov: cena spolu s DPH, samostatne za každú časť zákazky. Širšie informácie v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
563/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.07.2013 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
01.07.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.10.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.07.2013 12:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk, označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 1.7.2013 o 12:00 h v zasadačke obecného úradu Turňa nad Bodvou. Otváranie ponúk je neverejné.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie časti ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase v súlade s § 41 ods. 3 ZOV. Na vyhodnotenie ponúk sa použije elektronická aukcia, otváranie ponúk bude podľa § 43 ods. 3 ZOV neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 4 - Odpadové hospodárstvo.
VI.3. Ďalšie informácie
Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzavretá iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité