Oznámenie 8222 - MSS

Obsah

8222 - MSS
Vestník č. 104/2013 - 30.05.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Stredná odborná škola
IČO: 37890221
Zvolenská cesta 83, 98401 Lučenec

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Hana Šlachtová
Mobil: +421 908464595
Telefón: +421 908464595
Fax: +421 255567007
Email: slachtova@tendrex.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.soslc.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.soslc.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Tendrex, s. r. o.
IČO: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Hana Šlachtová
Mobil: +421 908464595
Telefón: +421 908464595
Fax: +421 255567007
Email: slachtova@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tendrex.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Tendrex, s. r. o.
IČO: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Hana Šlachtová
Mobil: +421 908464595
Telefón: +421 908464595
Fax: +421 255567007
Email: slachtova@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tendrex.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Tendrex, s. r. o.
IČO: 44065094
Odborárske námestie 3 , 81107 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Hana Šlachtová
Mobil: +421 908464595
Telefón: +421 908464595
Fax: +421 255567007
Email: slachtova@tendrex.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tendrex.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Stredná škola
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vzdelávacie služby pre projekt: "Moderné vzdelávanie – úspešný absolvent na trhu práce“
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Stredná odborná škola, Zvolenská cesta č. 83, 984 01 Lučenec
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie ďalšieho vzdelávania pre pedagogických zamestnancov, aby títo nadobudli nové vedomosti a zručnosti, ktoré sú nevyhnutné na to, aby vedeli pracovať s digitalizovanými učebnými textami, vedeli upravovať učebné texty pomocou grafických programov, boli adaptovaní na nové metódy a formy vzdelávania, vedeli prenášať získané nové vedomosti a zručnosti smerom ku žiakom a vedeli integrovať požiadavky zamestnávateľov do vzdelávacieho procesu.
Predmetom zákazky je poskytovanie vzdelávacích služieb - školenia pedagógov v prezenčnej forme:
- GIMP Grafické nástroje;
- Adobe Illustrator Grafické nástroje;
- Adobe Photoshop Grafické nástroje;
- Adobe InDesign Grafické nástroje;
- Adobe Photoshop;
- Corel DRAW Grafické nástroje;
- Adobe Flash Grafické nástroje;
- MS Word 2007 pre mierne pokročilých Kancelárske nástroje;
- MS Excel 2007 pre mierne pokročilých Kancelárske nástroje;
- MS PowerPoint 2007 pre mierne pokročilých Kancelárske nástroje;
- MS Access 2007 pre mierne pokročilých Kancelárske nástroje;
- MS Visio 2007 Kancelárske nástroje;
- MS Project 2007 Kancelárske nástroje;
- Spolupráca v skupine pomocou balíka GoogleApps Kancelárske nástroje;
- PHP - skriptovací jazyk Webové upravovanie existujúcich aplikácií;
- Tvorba klientskych skriptov v jazyku Java Script Webové upravovanie existujúcich aplikácií;
- Tvorba www stránok v HTML a CSS Webové upravovanie existujúcich aplikácií;
- Vývoj ASP.NET webových aplikácií Webové upravovanie existujúcich aplikácií;
- Vývoj webových aplikácií v Jave I. Servlety, JSP, JSTL Webové upravovanie existujúcich aplikácií;
- Liferay framework vývoj portálov Webové upravovanie existujúcich aplikácií;
- Liferay framework administrácia Webové upravovanie existujúcich aplikácií;
- Adobe Flash Action Script Webové upravovanie existujúcich aplikácií;
- ORACLE 10g administratíva databáza Upravovanie existujúcich DB aplikácií;
- Programovanie v PL/SQL Upravovanie existujúcich DB aplikácií;
- MOC2779 Databáza Microsoft SQL Server 2005 Upravovanie existujúcich DB aplikácií;
- MOC2780 Údržba Microsoft SQL Server 2005 Upravovanie existujúcich DB aplikácií;
- Jazyk SQL Upravovanie existujúcich DB aplikácií;
- MySQL pre databázových administrátorov Upravovanie existujúcich DB aplikácií.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80500000-9, 80533100-0, 80590000-6, 80570000-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaná hodnota zákazky je 40 868,33 EUR bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 40 868,3300 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 5
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 1 500,- EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o verejnom obstarávaní a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet verejného obstarávateľa alebo predložená vo forme bankovej záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených verejným obstarávateľom a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky budú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov. V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financovanie predmetu zákazky sa riadi podmienkami financovania a platobnými dojednaniami v súlade so
Systémom finančného riadenia Štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu na programové obdobie 2007 - 2013, podmienkami financovania a platobnými dojednaniami v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretou medzi verejným obstarávateľom a RO pre Operačný program Vzdelávanie, ktorým je Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskej únie, štátneho rozpočtu a rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú
platbu. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúr bude do 30
kalendárnych dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Podrobne budú podmienky uvedené v súťažných
podkladoch.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby vytvorila určitú právnu formu
do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ však bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy (napr. uzavretím
zmluvy o združení), ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, pred podpisom zmluvy. Vytvorenie právnej formy je
potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie
preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych
dokladov alebo ich úradne overených kópií, nie starších ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk (doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v zmysle § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní môže byť predložený ako originál alebo overená kópia staršia ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk).
Uchádzač môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením overenej kópie
platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov vydané Úradom pre verejné obstarávanie a zároveň je nutné, aby predložil aj čestné vyhlásenie podnikateľa (v súlade s § 26 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní). Podnikateľ, čo má potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov vydané Úradom pre verejné obstarávanie po 18.2.2013, predkladá len toto potvrdenie. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia, predloží každý člen skupiny. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať aj v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 32 ods. 1 a 4 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje záujemca podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, stanovené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 26 ods. 2, zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 Finančné a ekonomické postavenie možno preukázať spravidla (cit. zákona):
a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej
banky o poskytnutí úveru,
d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka,
najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania
činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť vyjadrenie
banky/bánk o schopnosti plniť si finančné záväzky. Toto vyjadrenie banky/bánk je žiadané z dôvodu overenia
solventnosti a kredibility uchádzača. V súlade s § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za roky 2010, 2011 a 2012, resp. za posledné 3 hospodárske roky. Tieto doklady požaduje predložiť za účelom získania informácií o obratoch uchádzačov a ďalších relevantných informácií o finančnom a ekonomickom postavení uchádzačov, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie ich finančnej a ekonomickej kondície a schopnosti realizovať zákazku. Verejný obstarávateľ stanovil a minimálny požadovaný obrat za posledné 3 roky po dôkladnom posúdení a primerane k typu, charakteru, finančnému objemu a dĺžke realizácie zadávanej zákazky tak, aby na jednej strane vybral
poskytovateľa schopného realizovať predmetnú zákazku, no na druhej strane neprimerane neobmedzil otvorenú
hospodársku súťaž. Stanovenie minimálneho požadovaného ročného obratu uchádzača je nevyhnutné pre výber
zmluvného partnera, garantujúceho plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať,
že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto
osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto
osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti je nevyhnutné predložiť nasledovné doklady a splniť nižšie uvedené
podmienky:
1. § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky, že za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2. § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za
roky 2010, 2011 a 2012, resp. za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia
prevádzkovania činnosti, ako originály potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s
legislatívou platnou v krajine pôvodu uchádzača, alebo úradne overené fotokópie potvrdené príslušným daňovým
úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine pôvodu uchádzača, pričom uchádzač farebne zvýrazní obrat. Podmienkou účasti uchádzača je výška obratu minimálne 280 000,00 EUR za roky 2010 až 2012 súhrnne (resp. za posledné tri hospodárske roky).
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov (cit. zákona):
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača
o ich uskutočnení.
g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb
zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služieb.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ preukázať poskytnutie vzdelávacích služieb za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich lehote na predkladanie
ponúk v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné
skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu poskytovateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorej požaduje verejný obstarávateľ predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi osôb, ktoré budú pre poskytovanie školiteľských služieb kľúčové, je nevyhnutná pre zabezpečenie vedenia školení osobami s odpovedajúcim vzdelaním a dostatočnými skúsenosťami z pedagogickej praxe.
Expert č. 1 - Lektor na vzdelávací program - grafické nástroje - verejným obstarávateľom požadované odborné skúsenosti sú primerané požiadavky na experta, pretože v rámci dodania/poskytnutia predmetu zákazky budú realizované školenia vzdelávacích programov na grafické nástroje. Expert č. 1 s predmetnými skúsenosťami bude zároveň zárukou toho, že bude skutočným odborníkom/profesionálom vo svojom odbore, ktorý sa
dlhodobo a opakovane venuje realizácii podobných zákaziek.
Expert č. 2 - Lektor na vzdelávací program - kancelárske nástroje - verejným obstarávateľom požadované odborné skúsenosti sú primerané požiadavky na experta, pretože v rámci dodania/poskytnutia predmetu zákazky budú realizované školenia vzdelávacích programov na kancelárske nástroje. Tento expert bude garantom odbornosti realizácie zákazky v oblasti školení vzdelávacích programov na kancelárske nástroje.
Expert č. 3 - Lektor na vzdelávací program - webové upravovanie existujúcich aplikácií - verejným obstarávateľom požadované odborné skúsenosti sú primerané požiadavky na experta, pretože v rámci dodania/poskytnutia predmetu zákazky budú realizované školenia vzdelávacích programov na webové upravovanie existujúcich aplikácií. Tento expert bude garantom odbornosti realizácie zákazky v oblasti školení vzdelávacích programov na webové upravovanie existujúcich aplikácií.
Expert č. 4 - Lektor na vzdelávací program - upravovanie existujúcich DB aplikácií - verejným obstarávateľom požadované odborné skúsenosti sú primerané požiadavky na experta, pretože v rámci dodania/poskytnutia predmetu zákazky budú realizované školenia vzdelávacích programov na upravovanie existujúcich DB aplikácií. Tento expert bude garantom odbornosti realizácie zákazky v oblasti školení vzdelávacích programov na upravovanie existujúcich DB aplikácií.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami
mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
1.§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých
služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich
lehote na predkladanie ponúk, doplnený o: cenu zákazky, lehotu
dodania zákazky, odberateľa. Ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača
o ich uskutočnení.
Ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať
poskytnutie vzdelávacích služieb.
Zoznamom dodaných zákaziek, súčasťou ktorého budú aj referenčné listy alebo ekvivalentné doklady, musí uchádzač preukázať, že za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk:
- zrealizoval minimálne 5 služieb/zmlúv/zákaziek, každá v min. hodnote 5 000 EUR bez DPH predmetom
ktorých bolo poskytnutie služieb v oblasti poskytovania vzdelávacích služieb.
Zo zoznamu zrealizovaných služieb/ zmlúv/zákaziek, súčasťou ktorého budú referenčné listy alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať všetky vyššie uvedené jednotlivé požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ a tento odberateľ neposkytne uchádzačovi dôkaz o plnení, súčasťou vyhlásenia uchádzača bude aj odôvodnenie, prečo odberateľ odmietol dôkaz o plnení vystaviť.
2. § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať
splnenie nasledovných minimálnych podmienok týkajúcich sa osôb, zodpovedných za poskytnutie požadovaných služieb (kľúčový experti).
Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé:
-údaje o vzdelaní a odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením profesijných životopisov a zoznamom zmlúv kľúčových expertov (referencie o aktívnej účasti na riešení projektov/zmlúv) alebo ekvivalentnými dokladmi.
Z každého uchádzačom predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné skutočnosti:
-meno a priezvisko príslušného kľúčového experta,
-najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného kľúčového experta (inštitúcia, od - do, získaný titul/certifikát),
-jazykové znalosti,
-opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto - krajina, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušného kľúčového experta, dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu príslušného kľúčového experta, súčasná pozícia a prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného kľúčového experta -podpis kľúčového experta.
Z každého uchádzačom predloženého zoznamu zmlúv príslušného kľúčového experta (referencie o aktívnej účasti na riešení projektov/zmlúv) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno, priezvisko, titul a pozícia kľúčového experta,
- obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého kľúčový expert poskytol služby, t.j.
zúčastnil sa na riešení projektu/zmluvy,
- predmet zmluvy/projektu, na ktorej sa kľúčový expert zúčastnil na riešení a stručný rozsah činností, ktoré príslušný
kľúčový expert zabezpečoval,
- realizačné obdobie zmluvy/projektu na ktorom sa kľúčový expert zúčastnil na riešení (od do; mesiac, rok),
- kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno a priezvisko, tel. číslo a e-mail tejto
osoby),
- potvrdenie kľúčového experta (dátum a podpis).
Zároveň predloží uchádzač čestné vyhlásenia expertov o pripravenosti plniť predmet zákazky vo vzťahu k preukazovanej pozícii a podpis experta. Na realizáciu zákazky budú zmluvne požadované osoby (experti), ktoré predmetné čestné vyhlásenia predložia.
Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov č.1 až č. 4:
Expert č. 1: Lektor na vzdelávací program - grafické nástroje - min. 1 osoba
Požiadavky: - praktické skúsenosti v oblasti školení programov na grafické nástroje (napr. Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, CorelDRAW a pod.): spolu 2 projekty/referencie v pozícii lektor/školiteľ programov na grafické nástroje
- túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom vyššie uvedeného zoznamu kľúčového experta alebo ekvivalentným dokladom.
Expert č. 2: Lektor na vzdelávací program - kancelárske nástroje - min. 1 osoba
Požiadavky: - praktické skúsenosti v oblasti školení programov na kancelárske nástroje (napr. MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access a pod.): spolu 2 projekty/referencie v pozícii lektor/školiteľ programov na kancelárske nástroje - túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom vyššie uvedeného zoznamu kľúčového experta alebo ekvivalentným dokladom.
Expert č. 3: Lektor na vzdelávací program - webové upravovanie existujúcich aplikácií - min. 2 osoby
Požiadavky: - praktické skúsenosti v oblasti školení programov na webové upravovanie existujúcich aplikácií (napr.
tvorba klientských skriptov v jazyku JavaScript, tvorba WWW stránok v HTML a CSS, vývoja ASP.NET webových aplikácií, vývoja webových aplikácií v Jave, Liferay frameworku Action scripte a pod.): spolu 2 projekty/referencie v pozícii lektor/školiteľ programov na webové upravovanie existujúcich aplikácií - túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom vyššie uvedeného zoznamu kľúčového experta alebo ekvivalentným dokladom.
Expert č. 4: Lektor na vzdelávací program - upravovanie existujúcich DB aplikácií - min. 2 osoby
Požiadavky: - praktické skúsenosti v oblasti školení programov na upravovanie existujúcich DB aplikácií (napr. programovanie v PL/SQL, ORACLE 10 g - administrácia databázy, jazyk SQL a pod.): spolu 2 projekty/referencie v pozícii lektor/školiteľ programov na upravovanie existujúcich DB aplikácií - túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže prostredníctvom vyššie uvedeného zoznamu kľúčového experta alebo ekvivalentným dokladom.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie o elektronickej akcii budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
27052013/VS/SOS LC
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.06.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov by mala byť do uvedeného dňa doručená na adrese Tendrex, s.r.o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava. Uvedená suma musí byť pripísaná na účte vedenom v Československej obchodnej banke, a.s. č. 4006179134/7500 (IBAN: 79 7500 0000 0040 0617 9134). Pri prevode alebo vložení peňažných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že zaplatenie do pokladne verejného obstarávateľa ani poskytovateľa odborných služieb vo verejnom obstarávaní pri osobnom prevzatí súťažných podkladov nebude možné! Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e - mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané a priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že
bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov
telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
28.06.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.06.2013 10:15
Miesto (ak sa uplatňuje)
Tendrex, s. r. o., Odborárske námestie 3, 811 07 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nakoľko však verejný obstarávateľ na výber úspešného uchádzača použije v súlade s § 43 zákona o verejnom
obstarávaní elektronickú aukciu, otváranie ponúk je v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uchádzači, ktorí predložili ponuku sa ho nemôžu zúčastniť.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie, Prioritná os 1: Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, Opatrenie 1.1:
Premena tradičnej školy na modernú, http://www.minedu.sk/op-vzdelavanie-esf/
VI.3. Ďalšie informácie
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých vyššie spomínaných dokladov uvedených, pokiaľ nie je uvedené inak.
Náklady spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku
voči verejnému obstarávateľovi.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov musí stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny
dodávateľov musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ podlimitnú zákazku zruší, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti vo verejnom
obstarávaní, alebo nedostane ani jednu ponuku, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať
požiadavkám určeným podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač neuplatní žiadosť o nápravu v lehote
podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nepodá námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom
obstarávaní, alebo jej zrušenie nariadi Úrad pre verejné obstarávanie SR. Ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa
podlimitná zákazka vyhlásila, verejný obstarávateľ môže použitý postup zadávania zákazky zrušiť.
V prípade, ak budú všetky hodnotené ponuky presahovať predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, verejný
obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a podlimitnú zákazku v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní zrušiť.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.05.2013

Redakčné opravy

8752 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 110/2013
V oznámení 08222 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola, Zvolenská cesta 83, 984 01 Lučenec zverejnenom vo VVO č. 104/2013 zo dňa 30.05.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 07.06.2013 14:00 Viď: 28.06.2013 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité