Oznámenie 8336 - MST

Obsah

8336 - MST
Vestník č. 106/2013 - 01.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Ing. Roman NOVOSAD
Telefón: +421 960317663
Fax: +421 960312528
Email: roman.novosad@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Kontajnerová skladovacia prevozná nádrž s vlastnou výdajnou skupinou na pohonné hmoty.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Útvary a zariadenia rezortu obrany SR
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Kontajnerová skladovacia prevozná nádrž s vlastnou výdajnou skupinou na pohonné hmoty je súprava ,ktorá má obsahovať:
1.Nádrž 22.000 litrov 3.000 litrov s rozmermi spodného obriu max 6.000 x 2000 250 mm., s možnosťou prepravy na ťažkom nákladnom automobile (valníku),
2.Výdajné zariadenie s výkonom min. 60 l/min. s jemným palivovým filtrom s vodným separátorom 30 mikrónov,
3.Podjazdový sorpčný rošt,
4.Navíjač hadice s min. 8 m dlhou výdajnou hadicou Dn25 a automatickou výdajnou pištoľou, s digitálnym prietokomerom, prihlasovacím systémom k odberu čipovým kľúčom s evidenciou (dátum, čas, množstvo, vozidlo) s možnosťou prenosu do PC, bezobsluhový systém pre min. 20 užívateľov s možnosťou tlače kontrolných lístkov, 5.Indikácia tesnosti medziplášťového priestoru,
6.Nadstrešenie pre jeden jazdný pruh, 6 x 6 m bez atiky,
7.Elektroinštalácia 240V/50Hz, revízia, revízne správy (elektrika, tlak, tesnosť).
8. 2 ks 6 kg hasiaci prístroj -práškový,
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44610000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Kontajnerová skladovacia prevozná nádrž s vlastnou výdajnou skupinou na pohonné hmoty.
predpokladané množstvo : 14 súprav
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 326 667,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000,00 EUR
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtovaných prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavok ani zálohová platba sa nebudú poskytovať. Platba za tovar sa uskutoční po dodaní tovaru a vystavení faktúry.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Akákoľvek právna forma v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu, resp. podľa § 128.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: 1. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru - doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, 2. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. 4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa bodu 20.1 a 20.2 týchto súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojej technickej alebo odbornej spôsobilosti schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie. Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: a)§28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich plnení. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce roky 2010, 2011, 2012 v celkovej hodnote dodaných tovarov 200 000,- eur (za všetky tri roky spolu). Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný dodávať tovar v požadovanom sortimente a objeme včas. b) § 28 ods. 1 písm. l) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať 1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, 2.vyhlásením zhody a doplňujúcimi dokladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží opis technických parametrov a fotografie ponúkaných tovarov s požadovaným príslušenstvom a opis ponúkaných záručných podmienok. Technické parametre musia byť v súlade s požiadavkami uvedenými v časti B.2. Opis predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný dodávať tovar v požadovaných parametrov. c) Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa bodu 20.1 a 20.2 týchto súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
AA-189-13/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 02.07.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.07.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 14.10.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.07.2013 10:00
Miesto: Akvizičná agentúra Ministerstvo obrany SR Kutuzovova 8 832 47 Bratislava budova č. 151; 3.poschodie, miestnosť 4.16,
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.05.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité