Oznámenie 8493 - MST

Obsah

8493 - MST
Vestník č. 108/2013 - 05.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610577
Hollého 14, 08181 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov,referát verejného obstarávania, Hollého 14, 081 81 Prešov
Kontaktná osoba: Anna Sobotová
Telefón: +421 517011810
Fax: +421 517722247
Email: sobotova@fnsppresov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.fnsppresov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.fnsppresov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Mäso a mäsové výrobky
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Fakultná nemocnica s poliiklinikou J.A. Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, sklad potravín.
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka čerstvého mäsa a mäsových výrobkov pre potreby oddelenia liečebnej výživy a stravovania FNsP J.A.Reimana Prešov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15113000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15111100-0, 15131130-5, 15131410-2, 15131210-0, 15131230-6, 15131500-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 3
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo na obdobie 24 mesiacov : mäso 79 190 kg, mäsové výrobky 19 102 kg, mäsové výrobky vákuovo balené 6 396 kg, podľa špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 377 708,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Mäso
1) STRUČNÝ OPIS
Mäso hovädzie a bravčové.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15113000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15111100-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Hovädzie zadné s kosťou z kravy - 5 890 kg, bravčové stehno s kosťou - 64 780 kg, bravčový bôčik s kosťou - 240 kg , bravčová pečeň - 1 800 kg, hovädzie kosti celé - 5 800 kg, údené rebrá z kare a krku - 680 kg.
Hodnota 277 834,0000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predpokladané množstvo na 24 mesiacov.
Časť: 2
NÁZOV
Mäsové výrobky
1) STRUČNÝ OPIS
Mäsové výrobky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15131130-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15131410-2, 15131210-0, 15131230-6, 15131500-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Pečeňový syr - 860 kg, prešovský kabanos - 980 kg, klobása bravčová - 126 kg, klobása gazdovská klasik - 80 kg, saláma šunková - 3 140 kg, slanina údená gazdovská s kožou - 500 kg, saláma vysočina - 420 kg, saláma nitran (kalinka, malokarpatská) - 300 kg, párky bratislavské - 680 kg, párky spišské klasik - 300 kg, jaternice - 128 kg, šunka dusená - 7 400 kg, lahôdková debrecínska pečienka - 1 380 kg, saláma mäkká so syrom - 540 kg, údené bravčové pliecko rolované - 900 kg, lahôdkový krém - 500 kg, bravčové oškvarky - 226 kg, špekáčiky - 100 kg, hydinová šunka - 100 kg, saláma liptovská (mäkká) - 42 kg, hydinová tlačenka mini 350 g - 400 kg.
Hodnota 65 052,7000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predpokladané množstvo na 24 mesiacov.
Časť: 3
NÁZOV
Mäsové výrobky vákuovo balené
1) STRUČNÝ OPIS
Mäsové výrobky vákuovo balené.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15131410-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15131230-6, 15131500-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Lahôdkové ramienko v.b. - 44 kg, šunková saláma nárez v.b. - 200 kg, vysočina saláma nárez v.b. - 1 000 kg,
dusená šunka nárez v.b. - 4 800 kg, lahôdkové moravské mäso v.b. - 232 kg, hydinová šunka nárez v.b. - 120 kg.
Hodnota 34 821,2000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Predpokladané množstvo na 24 mesiacov.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný
obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. Úhrady sa budú realizovať po dodaní predmetu zákazky
bezhotovostným platobným stykom na základe predložených faktúr so splatnosťou 30 dní.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií podla § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 cit. zákona alebo predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 cit. zákona v origináli alebo úradne overenej kópii. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podla § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. a bodu III.2.2) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania : Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/ bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad. Vyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne overenej kópie dokladu uvedeného podľa bodu III.2.2) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z.: Podmienka je primeraná a jej potreba zahrnutia medzi podmienky účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným dodávateľom, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. a bodu III.2.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania : Zoznam dodávok tovaru (mäso, mäsové výrobky), podľa toho na ktorú časť predmetu zákazky predkladá ponuku, za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópii všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorý predloží uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti, ak ním preukáže splnenie požadovaných skutočností.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z.: Podmienka je primeraná, verejný obstarávateľ určil požiadavku s cieľom overenia skúseností a spoľahlivosti uchádzača.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Poradie uchádzačov sa zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Verejný obstarávateľ vyzve podľa § 43 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z.z. elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Vo výzve na účast v elektronickej aukcii budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia elektronickej aukcie, spôsob skončenia elektronickej aukcie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
317/2013/VO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.06.2013 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.07.2013 14:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.01.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.07.2013 13:00
Miesto: FNsP J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, budova riaditeľstva FNsP, zasadačka na prízemí.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Odhadovaný čas uverejnenia ďalších oznámení: jún 2015
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Úspešný uchádzač predloží pred podpisom zmluvy v origináli alebo úradne overenej fotokópii nasledovné doklady: 1. Rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR o schválení prevádzkárne alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, resp. príslušný doklad podľa krajiny sídla uchádzača.
2. Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu produktov živočíšneho pôvodu alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, resp. príslušný doklad podľa krajiny sídla uchádzača. V prípade, ak dodávku tovaru bude uchádzač vykonávať na základe zmluvného vzťahu s prepravcom, predloží túto zmluvu a platné potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, vydané dopravcovi na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovarov uvedených v predmete zákazky.
Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 7:00 do 15:00 h. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610577
Hollého 14 , 08181 Prešov

Slovensko
Telefón: +421 517011810
Email: sobotova@fnsppresov.sk
Internetová adresa (URL): http://www.fnsppresov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité