Oznámenie 8679 - MST

Obsah

8679 - MST
Vestník č. 110/2013 - 07.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Šašová
IČO: 00322644
Šašová 50 , 08612 Šašová

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): starosta
Kontaktná osoba: Jozef Vargovčík
Telefón: +421 547391195
Email: sasova.bj@centrum.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.saris.eu.sk/sasova
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Premier Consulting, spol. s r.o.
IČO: 35860235
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Zobáková
Telefón: +421 357713585
Email: barbora.zobakova@premier-consulting.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Premier Consulting, spol. s r.o.
IČO: 35860235
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Zobáková
Telefón: +421 357713585
Email: barbora.zobakova@premier-consulting.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Premier Consulting, spol. s r.o.
IČO: 35860235
Hadovská cesta 870 , 94501 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): kancelária
Kontaktná osoba: Mgr. Barbora Zobáková
Telefón: +421 357713585
Email: barbora.zobakova@premier-consulting.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zavedenie a prevádzkovanie vysokorýchlostného internetu.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Šašová
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka a inštalácia infraštruktúru vysokorýchlostného internetu a poskytovanie služieb pripojenia na 6 rokov. Uchádzač sám predkladá návrh technického riešenia, ktoré považuje za najvhodnejšie pričom sa môže jednať o technologické riešenie, stavbné riešenie alebo ich kombináciu. Verejný obstarávateľ neobmedzuje voľbu technológie či potrebných stavebných riešení.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 32412110-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72400000-4, 45231600-1, 32523000-5, 32562200-2, 03000000-1, 32420000-3, 32561000-3, 32412000-4, 32522000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dodávka infraštruktúry pre vysokorýchlostný internet s pokrytím minimálne 50% domácností v obci.
Poskytovanie pripojenia na internet na dobu minimálne 6 rokov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 150 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
01.01.2014
Ukončenie
31.12.2019
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 5% z predpokladanej hodnoty zákazky. Bližšie pokyny sú v
súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, ak bude jeho žiadosť o nenávratný finančný príspevok z fondov Európskej únie na realizáciu Diela, zamietnutá. Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy aj vtedy, ak nezabezpečí zdroje financovania Diela v plnej výške ani do 3 mesiacov od podpisu zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na realizáciu Diela s Pôdohospodárskou platobnou agentúrou.
Cena Diela je splatná až po dokončení a prevzatí celého Diela.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Objednávateľ má záujem na realizáciu Diela žiadať nenávratný finančný príspevok z fondov Európskej únie, Programu rozvoja vidieka.Zhotoviteľ začne s realizáciou Diela v deň kedy mu bude doručené oznámenie Objednávateľa o tom, že Objednávateľ si zabezpečil zdroje financovania Diela. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) do 30.03.2015.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za
trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za
trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo
podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on
2/4
ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata
súvisí s podnikaním, c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné
konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d) nemá evidované nedoplatky
poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú
výkonom rozhodnutia, e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) je oprávnený
dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch
preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym
akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom,
členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto
spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo
ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu
došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá
mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia predložením
nasledovných dokladov:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie
starším ako tri mesiace, c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e) písm. f) dokladom o
oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením
Požadované doklady a) až e) môžu byť nahradené potvrdením o zápise do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Zdôvodnenie:
Podmienky osobného postavenia sú stanovené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač predkladá prehľad o celkovom obrate, ktorý doloží Výkazmi ziskov a strát alebo Výkazmi o príjmoch a
výdavkoch za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, pokiaľ sú k dispozícii podpísané štatutárnym zástupcom
uchádzača.
Finančné a ekonomické postavenie je možné preukázať aj podľa §27 ods.2 a 3 zákona 25/2006 Z.z. O verejnom
obstarávaní v znení neskorších predpisov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Podmienkou účasti záujemcu je výška priemerného ročného obratu za tri posledné uzatvorené roky aspoň 150 000 EUR
alebo ekvivalent v inej mene prerátaný kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia, resp. pri SKK konverzným
kurzom.
Zdôvodnenie: Obstarávateľ má záujem uzatvoriť zmluvu s dodávateľom, ktorý je ekonomicky dostatočne silný nielen na
dodanie infraštruktúry vysokorýchlostného internetu ale i jej náslené prevádzkovanie. Výška požadovaného priemerného
obratu je vzhľadom na výšku zákazky primeraná.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukazuje uchádzač zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých
služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky realizoval aspoň 3 zákazky obdobného zamerania.
Započítavajú sa len dodávky:
- ktorých predmetom bolo vybudovanie infraštruktúry vysokorýchlostného internetu
- ktorých hodnota bez DPH bola aspoň 30 000 EUR
Zdôvodnenie: Verejný obstarávateľ nesie veľkú zodpovednosť vzhľadom na čerpanie eurofondov a preto má záujem o
uzatvorenie zmluvy s uchádzačom, ktorý preukáže aspoň základné skúsenosti s predmetom zákazky. Minimálna
požiadavka je vzhľadom na veľkosť projektu veľmi mierna.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. cena prepočítaná na jednu pripojiteľnú domácnosť - 70 -
2. garantovaná prenosová rýchlosť - 5 -
3. pripojiteľnosť domácností v % - 25 -
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Predmetom aukcie bude len cena prepočítaná na jednu pripoiteľnú domácnosť.
Ďalšie krítériá (garantovaná prenosová rýchlosť a pripojjiteľnosť domácností v %) sú neaukčnými kritériami, t.j. budú
vyhodnotené na základe návrhu zmluvy a v súlade s návrhom technického riešenia, ktoré uchádzač zvolil.
Bližšie informácie o konaní elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch.
Presný kalkulačný vzorec pre jednotlivé kritériá je stanovený v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 25.06.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.07.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
V dňoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Hodnota: 180
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.07.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Premier Consulting, spol. s r.o., Hadovská cesta 870 945 01 Komárno
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné (§43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní).
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR
VI.3. Ďalšie informácie
O súťažné podklady je možné požiadať aj elektronickou poštou. V žiadosti o súťažné podklady uveďte poštovú adresu
pre doručenie súťažných podkladov. Obstarávateľ súťažné podklady zasiela poštou.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
04.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité