Oznámenie 8688 - MSS

Obsah

8688 - MSS
Vestník č. 110/2013 - 07.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Metodicko-pedagogické centrum
IČO: 00164348
Ševčenkova 11, 85005 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 915872042
Telefón: +421 474830864
Fax: +421 243335946
Email: zarkon@slovanet.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mpc-edu.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 903138051
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Martina Kukučková ZAR-KON
IČO: 34921460
Venevská 6 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Venevská 6, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Ing. Martina Kukučková
Mobil: +421 903138051
Telefón: +421 474830864
Email: zarkon@slovanet.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vzdelávací portál profesijného a kariérového rastu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
7
Hlavné miesto poskytovania služieb: Metodicko-pedagogické centrum, Generálne riaditeľstvo, Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava 55
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je prenájom a správa vzdelávacieho portálu profesijného a kariérového rastu, ktorý poskytne komplexné portfólio služieb pre vzdelávanie a podporu kariérového rozvoja pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov verejného obstarávateľa.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 72000000-5
Doplnkový slovník: FA01-6, JA10-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 72410000-7, 72315000-6, 48000000-8, 48800000-6, 80000000-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je prenájom a správa vzdelávacieho portálu profesijného a kariérového rastu. Minimálne
požiadavky na obsah a rozsah portálu sú:
- správa a riadenie vzdelávacieho obsahu;
- organizácia dištančného vzdelávania;
- vzdelávanie formou e-learningu;
- on-line komunikácia a spolupráca používateľov;
- informovanosť o realizácii projektu;
- správa, riadenie a publikácia multimediálneho obsahu;
- administrátorské rozhranie a prostredie pre zabezpečenie archivácie údajov pre potreby monitorovania,
realizácie vzdelávania, databázy vzdelávacích programov, databázy prihlásených, účastníkov vzdelávania,
absolventov vzdelávania, práce účastníkov a lektorov, monitorovacích ukazovateľov projektu, reporting a pod.
Podrobný opis je súčasťou súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 125 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 16
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky na zabezpečenie viazanosti ponúk vo výške 6 200,00 eur (slovom:
šesťtisícdvesto eur) buď ako bankovú záruku alebo zloženie finančných prostriedkov na určený účet verejného
obstarávateľa. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov pridelených na realizáciu dvoch projektov v rámci
Operačného programu Vzdelávanie, spolufinancovaného Európskym fondom regionálneho rozvoja a Kohéznym fondom a z prostriedkov štátneho rozpočtu SR. Finančné plnenie zmluvy sa bude realizovať v EUR, pričom lehota splatnosti faktúr bude 30 dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, ak bude uchádzačom skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi
spoločne, verejný obstarávateľ bude požadovať od takejto skupiny dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy
vytvorenie právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona alebo v súlade s § 128 zákona. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní sa preukazuje vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky.
Splnenie podmienok osobného postavenia uchádzač preukáže:
1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za
trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za
trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné
konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie
starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením
miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o
oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
7.§ 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo
ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo
ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo
vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo
členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo
ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo,
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní - čestným vyhlásením.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom
obstarávaní predložením fotokópie potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov podľa §
128, platnom v čase predkladania ponúk. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. f).
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 ZVO. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov, ak nie je uvedené inak. Nepredloženie dokladov preukazujúcich osobné postavenie je dôvodom na vylúčenie uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO: Povinnosť preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov vyplýva z § 26 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti stanovené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 8, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienka č.1:§ 27 ods. 1 písm. a) zákona vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke č.1.: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova finančná situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a primerane k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím.
Podmienka č. 2: § 27 ods. 1 písm. d) zákona prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.1: Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2010, 21011, 2012) potvrdené miestne príslušným správcom dane, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla uchádzača ako originály alebo úradne overené fotokópie. Obrat (príjem v prípade podnikateľa účtujúceho v systéme jednoduchého účtovníctva) uchádzač farebne vyznačí, napr. zvýrazňovačom.
2.2: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate vo forme čestného prehlásenia podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do dokladu ručne perom. Prevod na EUR v prípade zahraničných uchádzačov platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedený na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke č.2.: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné, primerané k predmetu zákazky a hodnotou v súlade s odporúčaním Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 8, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K podmienke č.1:
1.1: Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
1.uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, 2.uchádzač ku dňu vystavenia nie je v nepovolenom debete a 3.jeho bežný účet nebol v roku 2012 predmetom exekúcie. Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia, nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
1.2:Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. V prípade, ak uchádzač má účty vo viacerých bankách, predloží požadované vyjadrenie banky za každú banku.
K podmienke č.2:
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie celkového obratu za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011, 2012), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti spolu vo výške 280 000,00 EUR. V prípade, že prevádzkovanie činnosti uchádzača je kratšie ako tri roky, preukáže dosiahnutý obrat za obdobie prevádzkovania svojej činnosti v minimálnej výške zodpovedajúcej alikvotnej časti z celkového požadovaného obratu za tri roky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienka č.1: § 28 ods. 1 písm. a) zákona zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke č.1: Prevádzkovanie interaktívneho edukačného portálu zabezpečí pre verejného obstarávateľa komplexné portfólio služieb pre vzdelávanie a podporu rozvoja pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov a z tohto dôvodu je nevyhnutné, aby mal uchádzač skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Podmienka č.2: § 28 ods. 1 písm. g) zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby:
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO k podmienke č.2:: Požiadavky na experta sú potrebné a primerané, pretože v rámci dodania predmetu zákazky bude vytvorený projektový tím zložený so zástupcov verejného obstarávateľa a uchádzača, ktorý bude riadiť poskytovanie tohto predmetu zákazky. Taktiež bude potrebná rozsiahla koordinácia prác na strane verejného obstarávateľa ako aj uchádzača, zabezpečenie kvality, riadenie rizík. Hlboká znalosť metodiky a skúsenosti s riadením bude potrebná aj kvôli zvládnutiu implementačnej fázy projektu, podľa Metodiky riadenia informačných systémov štátnej správy vydanej Ministerstvom financií SR.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 8, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K podmienke č.1:
1.1:Uchádzač je povinný predložiť minimálne jednu referenciu o poskytnutých službách zameraných na aplikačné vybavenie interaktívneho portálu do prenájmu vrátane technickej podpory a správy počas obdobia prenájmu za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012). V potvrdení sa vyžaduje opis predmetu zákazky v rozsahu, aby bolo možné posúdiť, že sa jednalo o služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky.
1.2:Uchádzač predloží čestné prehlásenie, že má skúsenosti s projektom porovnateľného predmetu k predmetu zákazky, kde bol súhrny počet min. 60 000 neautentifikovaných používateľov za rok a zároveň min. 5 000 aktívnych autentifikovaných užívateľov.
K podmienke č.2:
Kľúčový expert uchádzača - Projektový manažér musí spĺňať nasledovné podmienky:
2.1:má minimálne 3-ročné skúsenosti (prax) s riadením projektov v oblasti informačných technológií v pozícii projektového manažéra, túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže životopisom (originál potvrdený vlastnoručným podpisom experta),
2.2: je držiteľom certifikátu projektového riadenia (napr. PMI, PMP, PRINCE 2 alebo ekvivalentný), túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže platným certifikátom (originál alebo úradne overená kópia).
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. najnižšia cena s DPH (aukčné kritérium) - 60
2. technický a funkčný návrh riešenia (neaukčné kritérium) - 40
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk sa použije elektronická aukcia. Na účasť v elektronickej aukcii budú vyzvaní súčasne všetci uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzači sa elektronickej aukcie budú zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú musia uviesť vo svojej ponuke ako emailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Na túto e-mailovú adresu im bude elektronickými prostriedkami poslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
GR-270/2013-VO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Časť: 1
Číslo oznámenia vo VVO: 7200-MSS, číslo VVO 90/2013 z 10.05.2013
Časť: 2
Číslo oznámenia vo VVO: 8446-ZSS, číslo VVO 107/2013 z 04.06.2013
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.07.2013 16:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
08.07.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.11.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.07.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Metodicko-pedagogické centrum, Generálne riaditeľstvo, Ševčenkova 11, 850 05 Bratislava 55
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade s § 41
ods. 1 zákona. Neverejné otváranie časti ponúk označenej ako "Kritéria" sa uskutoční v súlade s § 41, resp. § 43 zákona a v lehote podľa zákona. Obe otvárania sa uskutočnia na adrese verejného obstarávateľa podľa bodu I.1 tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie, spolufinancovaný Európskym
fondom regionálneho rozvoja a Kohéznym fondom:
1.Národný projekt - Profesijný a kariérový rast pedagogických zamestnancov, ITMS kód projektu: 26140230002 (NP PKR
BA, Cieľ Regionálna konkurencieschopnosť a zamestnanosť); číslo zmluvy OPV/18/2009, Prioritná os 4: Moderné
vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť v BSK, Opatrenie 4.2 Zvyšovanie konkurencieschopnosti Bratislavského kraja
prostredníctvom rozvoja vysokoškolského a ďalšieho vzdelávania.
2.Národný projekt - Profesijný a kariérový rast pedagogických zamestnancov ITMS kód projektu: 26120130002 (NP PKR
SR, Ceľ Konvergencia); číslo zmluvy OPV/17/2009, Prioritná os 2: Ďalšie vzdelávanie ako nástroj rozvoja ľudských
zdrojov/SR, Opatrenie 2.1 Podpora ďalšieho vzdelávania.
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady budú poskytnuté na základe písomnej žiadosti doručenej poštou na adresu Ing. Martina Kukučková ZAR-KON, Venevská 767/6, 990 01 Veľký Krtíš alebo e-mailom na adresu: zarkon@slovanet.sk a v termíne uvedenom v bode IV.3.3. Obidva spôsoby doručenia žiadosti sú rovnocenné.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov bude obsahovať: označenie súťaže, obchodné meno a sídlo záujemcu, kontaktnú osobu a jej kontaktné údaje (telefón, e-mail) a uvedenie spôsobu prevzatia súťažných podkladov (poštou, e-mailom).
3. Pre zabezpečenie uplatňovania princípov verejného obstarávania a hospodárskej súťaže verejný obstarávateľ stanovil lehotu na prístup k súťažným podkladom tak, aby neobmedzoval prístup záujemcov do procesu verejného obstarávania. V prípade prístupu záujemcu k súťažným podkladom po lehote na vysvetľovanie nebude mať však záujemca možnosť predložiť otázky, ale verejný obstarávateľ mu poskytne informácie o všetkých predložených otázkach a odpovediach a relevantných informáciách ako všetkým ostatným záujemcom.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
04.06.2013

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Metodicko-pedagogické centrum
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité