Oznámenie 8693 - MSS
8693 - MSS
Vestník č. 110/2013 - 07.06.2013
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho
nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžadujú sa
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z vlastných zdrojov verejných obstarávateľov, t.j. z rozpočtu NSK, resp. z rozpočtu organizácií v zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti NSK.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Verejný obstarávateľ bude požadovať od skupiny ktorej ponuku príjme uzavretie spolupoistnej zmluvy s určením hlavného poistiteľa a vedľajších spolupoistiteľov.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Áno
Opis osobitných podmienok:
Oprávnenosť poskytovania jednotlivých druhov poistných služieb je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti v zmysle zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 ods. 1 Zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2 Zákona, požadovaných v bodoch 1. až 6., a to:
1 § 26 ods. 1 písm. a) a b) výpisom (výpismi) z registra trestov nie starších ako tri mesiace, že 1.1. nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a 1.2. nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. 2 §26 ods. 1 písm. c) - potvrdením príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. 3 §26 ods. 1 písm. d) potvrdením príslušnej Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia 4 §26 ods. 1 písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia 5 §26 ods. 1 písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (so zreteľom k predmetu zákazky) 6. § 26 ods. 1 písm. h) čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 6.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 6.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 6.3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. 7. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 Zákona (uvedené v bodoch 1.1. až 1.6.) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 Zákona. 8. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona účinného do 17. februára 2013, predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a súčasne predloží aj čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. h) Zákona. 9. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 Zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 10. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
1. § 27 odst. 1 písm. d.) - Výkaz ziskov a strát (alebo ekvivalentný doklad používaný v členskej krajiny EÚ) za predchádzajúce hospodárske roky - zdaňovacie obdobia - 2009, 2010 a 2011 (ak je dostupný), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. Dokumenty musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo ekvivalentným orgánom oprávneným v krajine sídla uchádzača. Uchádzač predloží aj prehľad o objeme celkového hrubého predpísaného poistného v neživotnom poistení formou samostatného listu na ktorom uvedie celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za uzatvorené hospodárske roky, za ktoré predložil Výkaz ziskov a strát (v prípade kratšieho obdobia poskytovania poisťovacej činnosti za uzatvorené hospodárske roky jej poskytovania) podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za každý uzatvorený hospodársky rok musí byť v minimálnej výške:
1.1. 700.000, 00 € v prípade predloženie ponuky na I. časť predmetu obstarávania 1.2. 300.000, 00 € v prípade predloženie ponuky na II. časť predmetu obstarávania 1.3. 1.000.000, 00 € v prípade predloženie ponuky na celý predmet obstarávania (I. časť + II. časť) Zdôvodnenie: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný objem predmetu zákazky.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb uvedených v predmete obstarávania :
I. časť: 1. § 28 odst. 1 písm. a.) - Potvrdený zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia majetku a zodpovednosti za škodu za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. V zozname žiadame uviesť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 200.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného. Ak odberateľom bol(a): a. verejný obstarávateľ podľa Zákona, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom, b. fyzická osoba alebo právnická osoba, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača. II. časť: 2. § 28 odst. 1 písm. a.) - Potvrdený zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. V zozname žiadame uviesť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 100.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného. Ak odberateľom bol(a): a. verejný obstarávateľ podľa Zákona, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom, b. fyzická osoba alebo právnická osoba, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača. Zdôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
Áno
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie:
Poskytovanie jednotlivých druhov poisťovacích služieb služieb je vyhradené pre subjekty uvedené v § 2 Zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti.
III.3.2)
Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
Právnické osoby by mali uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služby
Nie
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v časti B4 súťažných podkladov - Spôsob realizácie elktronickej aukcie.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PKF/VO/02-2013
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Áno
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 062-103881
z: 28.03.2013
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.06.2013 13:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.07.2013 13:00
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné
Iné: slovenský, český
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 30.09.2013
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2013 10:00
Miesto:
Otváranie časti ponúk označené, ako Ostatné sa uskutoční na adrese:
Prvá Komunálna Finančná, a.s., Samova č.11, 949 01 Nitra Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Áno
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk:
Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Nie
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky. Faxom, elektronicky alebo telefonicky doručenú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame v lehote do 3 pracovných dní doručiť aj poštou na adresu kontaktného miesta uvedeného v bode I.1. tohto oznámenia. Žiadosť musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom záujemcu alebo ním splnomocnenou osobou. V prípade podpisu žiadosti splnomocnenou osobou musí byť k žiadosti priložené aj splnomocnenie. Osobne alebo poštou doručená žiadosť i splnomocnenie musia byť vyhotovené v origináli alebo vo forme úradne overenej fotokópie. 3. Záujemcom, ktorí požiadajú o poskytnutie súťažných podkladov v zmysle predchádzajúceho bodu budú súťažné podklady zaslané do šiestich dní od prijatia žiadosti elektronickou poštou a doporučenou poštou na CD nosiči. 4. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie na vyhodnotenie ponúk je otváranie časti ponúk označených ako Kritériá neverejné. To znamená, že že verejný obstarávateľ neumožní uchádzačom, ktorí predložili ponuku účasť na otváraní ponúk a nebude im zaslaná ani zápisnica z otvárania ponúk.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.06.2013
|