Oznámenie 8693 - MSS

Obsah

8693 - MSS
Vestník č. 110/2013 - 07.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Nitriansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prvá Komunálna Finančná, a. s., Samova 11, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Mgr. Jozef Balkó
Mobil: +421 903218403
Telefón: +421 377769606
Fax: +421 376529555
Email: jozef.balko@pkfsk.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Poistenie majetku Nitrianskeho samosprávneho kraja a organizácií v jeho zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 6
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Sídlo Nitrianskeho samosprávneho kraja a sídla organizácií v jeho zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti.
Kód NUTS
SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota/Od: 2 565 294,9300 Do: 3 150 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
I. časť: poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb a poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií
II. časť: poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu osôb prepravujúcich sa v motorových vozidlách.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66515200-5, 66516400-4, 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3,
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazku tvorí obstarávanie služieb poistenia pre Nitriansky samosprávny kraj resp. pre organizácie v jeho zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti na nasledovné poistné riziká:
I. časť:
1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku
2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku
3. Živelné a vodovodné poistenie cestného majetku
4. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín
5. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže
6. Poistenie skla
7. Poistenie proti vandalizmu NM a HM
8. Poistenie elektroniky a strojov
9. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb
10. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov subjektov organizácií

II. časť
11. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže osobných motorových vozidiel
12. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže nákladných motorových vozidiel
13. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže pracovných strojov a prívesných zariadení
14. Poistenie osôb prepravovaných v osobnom alebo v nákladnom motorovom vozidle
15. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 2 565 294,9300 Do: 3 150 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Poistenie majetku a zodpovednosti za škodu
1) STRUČNÝ OPIS
I. časť zákazky tvorí poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb a poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66515200-5, 66516400-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
I. časť zákazky tvorí obstarávanie služieb poistenia pre Nitriansky samosprávny kraj resp. pre organizácie v jeho zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti na nasledovné poistné riziká:
1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku
2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku
3. Živelné a vodovodné poistenie cestného majetku
4. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín
5. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže
6. Poistenie skla
7. Poistenie proti vandalizmu NM a HM
8. Poistenie elektroniky a strojov
9. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb
10. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov subjektov organizácií
Predpokladané poistné sumy pre jednotlivé poistné riziká v rámci I. časti budú uvedené v súťažných podkladoch - v tabuľkových prílohách k časti B1 - Opis predmetu obstarávania.
Hodnota/Od: 1 868 297,1600 Do: 2 200 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Výsledkom verejnej súťaže bude (I. časti) bude "Rámcová dohoda pre poistenie majetku a zodpovednosti za škodu" uzatvorená v súlade s ustanovením §11 Zákona a § 788 nasledovné Zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení na obdobie 48 mesiacov.
Rozpätie predpokladanej hodnoty I. časti zákazky v uvedené v bode "3" je vyjadrené za celú dobu trvania zákazky, tj. za 48 mesiacov. Rozpätie ročnej predpokladanej hodnoty zákazky (ročného poistného) v rámci I. časti je od 467.074,29 Eur do 550.000,00 Eur.
Časť: 2
NÁZOV
Poistenie motorových vozidiel a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
1) STRUČNÝ OPIS
II. časť zákazky tvorí poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu osôb prepravujúcich sa v motorových vozidlách
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66514110-0, 66512100-3, 66516100-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
II. časť zákazky tvorí obstarávanie služieb poistenia pre Nitriansky samosprávny kraj resp. pre organizácie v jeho zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti na nasledovné poistné riziká:
1. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže osobných motorových vozidiel
2. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže nákladných motorových vozidiel
3. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže pracovných strojov a prívesných zariadení
4. Poistenie osôb prepravovaných v osobnom alebo v nákladnom motorovom vozidle
5. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
Predpokladané poistné sumy pre jednotlivé poistné riziká v rámci II. časti budú uvedené v súťažných podkladoch - v tabuľkových prílohách k časti B1 - Opis predmetu obstarávania.
Hodnota/Od: 696 997,7700 Do: 950 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Výsledkom verejnej súťaže bude (II. časti) bude "Rámcová dohoda pre poistenie motorových vozidiel a pre poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla" uzatvorená v súlade s ustanovením §11 Zákona a § 788 nasledovné Zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení na obdobie 48 mesiacov.
Rozpätie predpokladanej hodnoty II. časti zákazky v uvedené v bode "3" je vyjadrené za celú dobu trvania zákazky, tj. za 48 mesiacov. Rozpätie ročnej predpokladanej hodnoty zákazky (ročného poistného) v rámci II. časti je od 174.249,44 Eur do 237.500,00 Eur
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžadujú sa
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z vlastných zdrojov verejných obstarávateľov, t.j. z rozpočtu NSK, resp. z rozpočtu organizácií v zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti NSK.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Verejný obstarávateľ bude požadovať od skupiny ktorej ponuku príjme uzavretie spolupoistnej zmluvy s určením hlavného poistiteľa a vedľajších spolupoistiteľov.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Oprávnenosť poskytovania jednotlivých druhov poistných služieb je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti v zmysle zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov .
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 ods. 1 Zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2 Zákona, požadovaných v bodoch 1. až 6., a to:
1 § 26 ods. 1 písm. a) a b) výpisom (výpismi) z registra trestov nie starších ako tri mesiace, že
1.1. nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a
1.2. nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
2 §26 ods. 1 písm. c) - potvrdením príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
3 §26 ods. 1 písm. d) potvrdením príslušnej Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
4 §26 ods. 1 písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia
5 §26 ods. 1 písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu (so zreteľom k predmetu zákazky)
6. § 26 ods. 1 písm. h) čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
6.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
6.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
6.3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

7. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 Zákona (uvedené v bodoch 1.1. až 1.6.) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 Zákona.
8. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona účinného do 17. februára 2013, predloží platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov a súčasne predloží aj čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 2 písm. h) Zákona.
9. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 Zákona alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
10. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
1. § 27 odst. 1 písm. d.) - Výkaz ziskov a strát (alebo ekvivalentný doklad používaný v členskej krajiny EÚ) za predchádzajúce hospodárske roky - zdaňovacie obdobia - 2009, 2010 a 2011 (ak je dostupný), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. Dokumenty musia byť overené príslušným daňovým úradom alebo ekvivalentným orgánom oprávneným v krajine sídla uchádzača.
Uchádzač predloží aj prehľad o objeme celkového hrubého predpísaného poistného v neživotnom poistení formou samostatného listu na ktorom uvedie celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za uzatvorené hospodárske roky, za ktoré predložil Výkaz ziskov a strát (v prípade kratšieho obdobia poskytovania poisťovacej činnosti za uzatvorené hospodárske roky jej poskytovania) podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za každý uzatvorený hospodársky rok musí byť v minimálnej výške:
1.1. 700.000, 00 € v prípade predloženie ponuky na I. časť predmetu obstarávania
1.2. 300.000, 00 € v prípade predloženie ponuky na II. časť predmetu obstarávania
1.3. 1.000.000, 00 € v prípade predloženie ponuky na celý predmet obstarávania (I. časť + II. časť)
Zdôvodnenie: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný objem predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb uvedených v predmete obstarávania :
I. časť:
1. § 28 odst. 1 písm. a.) - Potvrdený zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia majetku a zodpovednosti za škodu za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. V zozname žiadame uviesť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 200.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného. Ak odberateľom bol(a):
a. verejný obstarávateľ podľa Zákona, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom,
b. fyzická osoba alebo právnická osoba, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača.
II. časť:
2. § 28 odst. 1 písm. a.) - Potvrdený zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. V zozname žiadame uviesť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 100.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením názvu a sídla odberateľa, lehoty poskytnutia služby a ročného predpisu poistného. Ak odberateľom bol(a):
a. verejný obstarávateľ podľa Zákona, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom,
b. fyzická osoba alebo právnická osoba, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený odberateľom; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača.
Zdôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Poskytovanie jednotlivých druhov poisťovacích služieb služieb je vyhradené pre subjekty uvedené v § 2 Zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je viazané na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti.
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v časti B4 súťažných podkladov - Spôsob realizácie elktronickej aukcie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PKF/VO/02-2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 062-103881
z: 28.03.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.06.2013 13:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.07.2013 13:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: slovenský, český
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.09.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.07.2013 10:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označené, ako Ostatné sa uskutoční na adrese:
Prvá Komunálna Finančná, a.s., Samova č.11, 949 01 Nitra
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky. Faxom, elektronicky alebo telefonicky doručenú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame v lehote do 3 pracovných dní doručiť aj poštou na adresu kontaktného miesta uvedeného v bode I.1. tohto oznámenia. Žiadosť musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom záujemcu alebo ním splnomocnenou osobou. V prípade podpisu žiadosti splnomocnenou osobou musí byť k žiadosti priložené aj splnomocnenie. Osobne alebo poštou doručená žiadosť i splnomocnenie musia byť vyhotovené v origináli alebo vo forme úradne overenej fotokópie.
3. Záujemcom, ktorí požiadajú o poskytnutie súťažných podkladov v zmysle predchádzajúceho bodu budú súťažné podklady zaslané do šiestich dní od prijatia žiadosti elektronickou poštou a doporučenou poštou na CD nosiči.
4. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie na vyhodnotenie ponúk je otváranie časti ponúk označených ako Kritériá neverejné. To znamená, že že verejný obstarávateľ neumožní uchádzačom, ktorí predložili ponuku účasť na otváraní ponúk a nebude im zaslaná ani zápisnica z otvárania ponúk.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité