Oznámenie 8699 - MSS

Obsah

8699 - MSS
Vestník č. 110/2013 - 07.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Ing. Ľubomír Války
Telefón: +421 960317532
Fax: +421 960312528
Email: lubomir.valky@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Pozáručné opravy a údržba osobných motorových vozidiel továrenskej značky AUDI, Volkswagen, Škoda.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 1
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miesto plnenia predmetu zákazky sú servisné strediská uchádzača minimálne v týchto mestách:
Pre vozidlá AUDI: Bratislava, Banská Bystrica, Topoľčany, Trenčín
Pre vozidlá VW: Bratislava, Trnava, Nitra, Trenčín, Zvolen, Martin, Žilina, Poprad, Prešov a Michalovce.
Pre vozidlá Škoda: Bratislava, Nitra, Topoľčany, Trenčín, Martin, Zvolen, Liptovský Mikuláš, Košice, Prešov a Michalovce.
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 833 333,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie služieb pozáručných opráv a údržby služobných osobných motorových vozidiel vrátane súvisiaceho vybavenia a náhradných dielcov továrenských značiek AUDI , Volskwagen a Škoda.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50112000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo opravovaných vozidiel je cca 453 kusov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 833 333,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje.
Zábezpeka je stanovená vo výške 30000 Eur (slovom: tridsaťtisíc Eur) na predmetu zákazky

Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky
1. poskytnutím bankovej záruky za uchádzača
2. zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľskej organizácie
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtovaných prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavok ani zálohová platba sa nebude poskytovať. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe poskytovateľom vystavenej faktúry, ktorej splatnosť je najmenej 30 dní. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši pridelené finančné prostriedky, verejný obstarávateľ má právo danú ponuku neprijať.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina pred podpisom zmluvy vytvorila právne vzťahy podľa § 31 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Členovia skupiny dodávateľov budú spoločne a nerozdielne ručiť voči verejnému obstarávateľovi za záväzky vzniknuté pri realizácii zmluvy a počas záručnej lehoty.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 1.1 až 1.6. alebo ich úradne overených kópií:
1.1.výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, alebo za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.3.potvrdenie sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.doklad o oprávnení poskytovať službu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na poskytovanie služby, alebo čestné vyhlásenie podľa predpisov v krajine svojho sídla, že uchádzač je oprávnený na poskytnutie služby,
1.5.1.živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
1.5.2.výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
1.5.3.iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov,
1.6.čestné vyhlásenie, že nie je osobou:
1.6.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.6.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
1.6.2.1.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.6.2.2.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.6.3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.7.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1 až 1.6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.8.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.9.Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť predložením platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní
1.10.Ak uchádzač predloží platné a v prípade predloženia kópie aj úradne osvedčené potvrdenie úradu podľa bodu 1.9. musí predložiť aj čestné vyhlásenie podľa bodu 1.6.
1.11.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne
1.12.Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1.1. a 1.2. predkladajú všetky osoby štatutárneho orgánu.
1.13.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.
Uchádzač predloží podľa:

§ 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
AD 1.) Uchádzač predloží vyjadrenie banky bankovú informáciu. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu.

Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojej technickej a odbornej spôsobilosti schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.

1.§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010 - 2012) s uvedením cien, lehot dodania a odberateľov, ak odberateľom
-bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dokaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.

2.§ 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby

3.§ 28 ods. 1 písm. j) údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby,

4.§ 28 ods. 1 písm.k) uvedením podielu plnenia zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
AD 1)Uchádzač predloží zoznam zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je tento predmet zákazky doplnený potvrdeniami odberateľa o uspokojivom dodaní v celkovej hodnote poskytnutých služieb minimálne 500 000 Eur (za roky 2010 až 2012 spolu s DPH).
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v zozname zmlúv (referencií) a v potvrdení o uspokojivom zrealizovaní služby (potvrdený dôkaz o plnení) pri preukazovaní každej uvedenej zmluve (referencii) uviedol:
-obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania objednávateľa,
-meno, priezvisko, tituly aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu objednávateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť uchádzačove informácie,
-predmet služby (stručný opis služby, z ktorej bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa),

AD 2) Uchádzač predloží čestné prehlásenie, o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb zodpovedných za poskytnutie služby u týchto profesií:
Funkcia vzdelanie dĺžka praxe odborná kvalifikácia
vedúci servisu
prijímací technik
garančný technik
automechanik
automechanik
auto elektrikár
auto klampiar
lakovník
vedúci skladu

AD 3) Uchádzač predloží čestné prehlásenie, kde uvedie potrebné údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na plnenie služby:
1. vymenovať zariadenia napr. zdviháky, prípravky na servis vozidiel, zariadenie na servis klimatizácií, zariadenie na kontrolu geometrie podvozku, zariadenie na diagnistokovanie závad riadiacich jednotiek vozidla, hardweroma softverom na kódovanie spínacích skriniek vozidiel a upgrade riadiacich jednotiek vozidiel a pod..
2. opis autorizovaného softwaru pre stanovovanie časovej náročnosti vykonaných úkonov potrebných pre fakturáciu odpracovaných normohodín, dodaných náhradných dielov a prevádzkových kvapalín (oleje, mazivá) V opise uchádzač uvedie spôsob fakturácie odpracovaných časových jednotiek Nh a spôsob fakturácie náhradných dielov a prevádzkových kvapalín, spôsob systému kontroly a sledovania cien náhradných dielov (ďalej len ND), mazív a olejov použitých pri opravách a servisných zásahoch.
3. Na požiadanie verejného obstarávateľa uchádzač umožní vykonanie kontroly technickej spôsobilosti uchádzača za účelom predstavenia softvéru a technicko materiálového vybavenia, ktoré uchádzač uviedol vo svojom opise. Kontrolu vykoná vykoná verejný obstarávateľ zastúpený komisiou určenou na otváranie ponúk, alebo v jeho mene iný príslušný orgán.

AD 4) Uchádzač predloží doklad o tom, že má zmluvne zabezpečené subdodávky napr. zmluvou o budúcej zmluve v tých mestách, kde nemá vlastné servisné strediská.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby a zároveň musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa súťažných podkladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Týmito podmienkami účasti overuje verejný obstarávateľ, či má uchádzač dostatočný počet kvalifikovaných zamestnancov na plnenie zmluvy, ma potrebné vybavenie na vykonávanie pozáručného servisu a opráv a ďalej či takýto servis a opravy v minulosti vykonával.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1. Najnižšia cena opráv v Eurách s DPH - 75
2. 2. Výška poskytnutej zľavy v % na náhradné diely a prevádzkové kvapaliny z ceny od importéra - 25
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné údaje o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
AA-169-22/2013 OOVM
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 105-180138
z: 01.06.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.07.2013 13:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.07.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 29.11.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2013 09:00
Miesto: Akvizičná agentúra - Ministerstvo obrany SR, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava, budova č. 151; miestnosť 4.16
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si je možné prevziať na základe písomnej žiadosti osobne alebo budú záujemcovi zaslané poštou. Pri vyžiadaní elektronickými prostriedkami (e-mail) záujemca musí doručiť žiadosť aj v písomnej listinnej podobe v originálnom vyhotovení. Pri osobnom odbere je potrebné si dohodnúť termín prevzatia súťažných podkladov na telefónnom čísle: 0960317532. Výdaj súťažných podkladov je od 08:00 do 14:00 hod..
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podanie žiadosti o nápravu podľa § 136 a podanie námietky podľa § 138 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
05.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité