Oznámenie 8921 - MSS

Obsah

8921 - MSS
Vestník č. 112/2013 - 11.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská časť Bratislava - Rača
IČO: 00304557
Kubačova 21, 83106 Bratislava-Rača

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestská časť Bratislava - Rača
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Borovský
Telefón: +421 249112465
Fax: +421 249112439
Email: vo@raca.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
Iný (špecifikujte)
Mestská samospráva
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovacích služieb formou stravovacích poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mestská časť Bratislava - Rača
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávanie je poskytnutie služby pri zabezpečení stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb, služieb jedální a pod. na základe akceptovania stravovacích poukážok uchádzača.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30199770-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný rozsah 31 400 ks stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 3,00 EUR.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 94 200,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa požaduje zábezpeka vo výške 2000,- EUR (slovom: dvetisíc eur).
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri plnení predmetu zákazky.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 podľa ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:

a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestneho príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu pre požadovaný predmet zákazky,
f)písm. h) čestným vyhlásením.

Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť podľa § 26 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Podľa § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky účasti osobné postavenie musí splniť každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť.

V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č.25/2006 Z.z. verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č.25/2006 Z.z..

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní:
a) ods. 1 písm. a) vyjadrením banky/bánk (nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, v ktorých má uchádzač účty) o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a bankové účty neboli predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Okrem vyjadrenia banky predloží aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
b) ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukáže, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač alebo záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Odôvodnenie primeranosti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude uzatvárať zmluvu, nemá finančné problémy a bude schopný splniť zmluvný záväzok.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), ktoré preukáže z týchto dokladov
a) ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky, uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní;
Minimálna požadovaná úroveň: Týmto spôsobom uchádzač preukáže poskytnutie služieb (zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravných poukážok) minimálne trom odberateľom počas troch predchádzajúcich rokov v počte najmenej 10 000 kusov stravných poukážok ročne u každého odberateľa samostatne.

b) ods. 2 uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukáže, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač alebo záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté;

Ak do súťaže predloží ponuku skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje skupina spoločne.

Odôvodnenie podmienky účasti podľa 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní : Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k predmetu zákazky vytvára predpoklad, že uchádzač bude schopný poskytovať služby v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom.


Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v procese verejného obstarávania predložené uchádzačom musia byť originály alebo ich úradne overené kópie.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami prostredníctvom administrátora súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien v elektronickej aukcii. Vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii pozvánke (ďalej len Výzva) budú v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní uvedené podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie. Výzva bude zaslaná elektronicky zodpovednej osobe uchádzača určenej v ponuke ako kontaktná osoba pre elektronickú aukciu (v ponuke uviesť správne kontaktné údaje zodpovednej osoby). V prípade zmeny kontaktných údajov uvedenej osoby je potrebné príslušnú zmenu dať verejnému obstarávateľovi na vedomie najneskôr dva pracovné dni pred začatím elektronickej aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.06.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Úhrada je splatná v pokladni MÚ Bratislava - Rača, Kubačova 21; resp. na č.ú.: 421032/0200; VS - uvedie sa číslo oznámenia z Vestníka, do poznámky sa uvedie obchodné meno/názov spoločnosti záujemcu/uchádzača. Doklad o úhrade musí tvoriť prílohu žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
08.07.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.09.2013
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Uchádzač predloží ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné.
Verejný obstarávateľ zruší zadávanie podlimitnej zákazky podľa § 46 ods. 1,2 ak
- nedostal ani jednu ponuku,
- ani jedna z podaných ponúk nezodpovedá podmienkam uvedeným v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v súťažných podkladoch,
- ani jeden uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní,
- ak jej zrušenie nariadil Úrad pre verejné obstarávanie,
- ak sa podstatne zmenili okolnosti, za ktorých sa zadávanie podlimitnej zákazky začalo, a verejný obstarávateľ ich nemohol predvídať. Verejný obstarávateľ bezodkladne upovedomí všetkých uchádzačov alebo záujemcov o zrušení
použitého postupu zadávania zákazky s uvedením dôvodu a oznámi postup, ktorý použije pri zadávaní
zákazky na pôvodný predmet zákazky.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
06.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité