Oznámenie 8904 - MSS

Obsah

8904 - MSS
Vestník č. 112/2013 - 11.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.vucpo.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ing. Rastislav Tapšák
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45674191
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Ing. Rastislav Tapšák
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45674191
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Ing. Rastislav Tapšák
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45674191
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Súbor systematických informačných a propagačných materiálov o Prešovskom samosprávnom kraji
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 15
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Prešovský samosprávny kraj
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom poskytnutia služby je zadanie a tvorba spoločných propagačných materiálov, propagujúcich región Prešovského samosprávneho kraja, zahrňujúce zber a spracovanie materiálov (texty, grafické návrhy, prekladateľskú činnosť) a tlačiarenské služby. Informácie textové, zvukové i grafické - spracované v materiáloch, budú použité a zakomponované do informácií na portáloch Prešovského samosprávneho kraja. Uchádzač na svoje náklady zabezpečí tvorbu, resp. zber potrebného materiálu, prípadne súhlas s použitím materiálu od autorov na propagáciu na vlastné náklady. Finálny grafický návrh bude výsledkom spolupráce verejného obstarávateľa (objednávateľa) a úspešného uchádzača (zhotoviteľa).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79822500-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79962000-5, 79552000-8, 79821000-5, 79530000-8, 79971100-2, 79970000-4, 79810000-5, 79811000-2, 92110000-5
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb v rozsahu: zadanie a tvorba spoločných propagačných materiálov, propagujúcich región Prešovského samosprávneho kraja, výsledkom ktorých bude vydanie, preklady a tlač nasledovných materiálov (publikácií) vrátane ich dodania do sídla objednávateľa : Obrazová publikácia, náklad: 10 000 ks; Bedeker pre turistov, náklad: 15000 ks; Tematické publikácie, náklad: 20 tisíc ks; Sada prezentačných brožúr, náklad: 20 tisíc ks; Skladačky, náklad: 26 tisíc ks; Pohľadnice, náklad: 12 tisíc ks; Samolepky, náklad: 50 tisíc ks; Multimediálne DVD, náklad: 10 tisíc ks; Reklamné bannery, náklad: 3 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 248 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 14
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000,000 €. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskej únie, Regionálny operačný program, Prioritná os 3 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov a infraštruktúra cestovného ruchu, Opatrenie 3.2 Podpora a rozvoj infraštruktúry cestovného ruchu - neinvestičné aktivity v cestovnom ruchu, ktorého vyhlasovateľom je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky a z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe predložených faktúr podľa podmienok dohodnutých v Zmluve. Splatnosť faktúry je min. 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Ak jej ponuka bude prijatá verejný obstarávateľ z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, bude požadovať od tejto skupiny dodávateľov, aby vytvorila právny vzťah tak, aby za záväzky zodpovedali spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač sa v návrhu Zmluvy o dielo predloženej v súťažných podkladoch verejným obstarávateľom zaviaže strpieť výkon kontroly (auditu) súvisiaceho s poskytnutím, služby kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
Predpokladaný začiatok realizácie spetember 2013. Verejný obstarávateľ požaduje celý predmet zákazky zrealizovať najneskôr do 19.10.2014. Lehota dodania služieb môže byť aj kratšia v nadväznosti na uplatnenie revíznych postupov uchádzačmi v procese verejného obstarávania a na výkon kontroly procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže podľa §26 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Odôvodnenie podmienok účasti : Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona.
1.2Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 písm. a)-h) zákona predložením :
a) úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní;
b) čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou
b1) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b2) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
b2.1) spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b2.2) právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b3) ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.3 Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.5 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.6 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledovné informácie a dokumenty: 2.1 Podľa § 27 ods. 1 písm. d) - prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky (2010, 2011 a 2012) za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností. 2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. 2.3 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. V takomto prípade verejný obstarávateľ odporúča postupovať podľa bodu 10. časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov". 2.4 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. 2.5 Ak bude obrat uvedený v inej mene ako v EUR, použije sa pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Aby minimálna výška celkového obratu za posledné tri hospodárske roky (spolu za roky 2010, 2011 a 2012) pre jednotlivé časti predmetu zákazky nebola nižšia ako 600.000,00 € bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z položky Tržby z predaja tovaru/resp. Tržby z predaja výrobkov a služieb" výkazu ziskov a strát (právnické osoby), resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch (fyzické osoby), predložené doklady musia byť overené s originálom príslušným správcom dane, v prípade predloženia kópií týchto overených dokladov s originálom, musia byť tieto doklady úradne osvedčené. Odôvodnenie podmienok účasti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí predložiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nasledovné informácie a dokumenty:
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) - zoznam poskytnutých služieb v oblasti predmetu zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky (t.j. 2010 - 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak odberateľom : a) bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní s uvedením dôvodu, prečo nepredložil dôkaz o plnení.
3.2 § 28 ods. 1 písm. g) - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
3.3 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tejto časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.4 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.5 Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 3.1: Uchádzač predloží platné potvrdenia na poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich 3 rokov v celkovej hodnote minimálne 400.000 EUR bez DPH, z toho uchádzač predloží aspoň 1 platné potvrdenie na poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich 3 rokov v min. hodnote 80.000 EUR bez DPH a jedno potvrdenie za obdobie predchádzajúcich 3 rokov na spracovanie a tvorbu publikácie v tvrdej knižnej väzbe v min. rozsahu 100 strán. Ďalej uchádzač predloží min. jedno platné potvrdenie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v oblasti tlačiarenských služieb propagačných alebo reklamných materiálov za obdobie predchádzajúcich 3 rokov a min. jedno potvrdenie na tvorbu a spracovanie audio vizuálneho diela za obdobie predchádzajúcich 3 rokov. Odôvodnenie podmienok účasti: Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
K bodu 3.2: a) Zoznam prekladateľov (súdnych) a to minimálne 1 prekladateľa pre francúzsky jazyk, 1 prekladateľa pre anglický jazyk, 1 prekladateľa pre poľský jazyk a 1 prekladateľa pre ruský jazyk. Verejný obstarávateľ požaduje tiež osobu, ktorá bude zodpovedná za preklad pre Braillove písmo. Uchádzač môže do tohto zoznamu prekladateľov zahrnúť aj prekladateľov, s ktorými nie je v zmluvnom vzťahu; v takomto prípade uchádzač dokladuje zmluvný vzťah s konkrétnym (súdnym) prekladateľom, resp. osobou zodpovednou za preklad pre Braillove písmo.
b) Uchádzač v ponuke predloží úradne overenú kópiu dokladu pre odbornú spôsobilosť na preklad vo francúzskom jazyku, anglickom jazyku, poľskom jazyku a ruskom jazyku u prekladateľov, uvedených v zozname prekladateľov. Za relevantný doklad verejný obstarávateľ považuje doklad o zápise do Zoznamu znalcov, tlmočníkov a prekladateľov Ministerstva Spravodlivosti alebo ekvivalentný doklad pre uchádzača z iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti. Odôvodnenie podmienok účasti: Preukázanie skutočnosti, že uchádzač má v tomto období dostatočnú odbornú a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a odborne a personálne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.07.2013 10:00
Cena: 25,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Prevodom alebo vložením na číslo účtu:12108051/5200, variabilný symbol: IČO záujemcu, do poznámky uviesť názov zákazky. Záujemca sa pri podaní písomnej žiadosti o súťažné podklady preukáže zaplatením úhrady. BIC/SWIFT code OTP Banka Slovensko, a.s.= OTPVSKBX; IBAN : SK49 5200 0000 0000 0210 8051.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.07.2013 11:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.07.2013 13:00
Miesto: Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" sa uskutoční na kontaktnej adrese odborne spôsobilej osoby : Ing. Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov. Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač sa preukáže na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, poverený zástupca uchádzača preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program Prioritná os: 3 Posilnenie kultúrneho potenciálu regiónov a infraštruktúra cestovného ruchu Opatrenie: 3.2 Podpora a rozvoj infraštruktúry cestovného ruchu - neinvestičné aktivity v cestovnom ruchu.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady budú záujemcom poskytované v lehote podľa bodu IV.3.3. tohto oznámenia po uhradení poplatku na základe písomnej žiadosti doručenej poštovou prepravou, prípadne si ich záujemca môže vyzdvihnúť osobne na adrese odborne spôsobilej osoby : Ing. Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné si dohodnúť stretnutie vopred na kontaktnom čísle odborne spôsobilej osoby.
2. Ponuku uchádzač doručuje v 3 vyhotoveniach: - 1 x originál, ktorý sa uchádzačom nevracia a ostáva ako súčasť dokumentácie z verejného obstarávania; - 1 x kópia v listinnej podobe - kópia celej ponuky bude súčasťou fotokópie dokumentácie, ktorá bude odstúpená poskytovateľovi NFP; - 1 x kópia v elektronickej forme na CD alebo DVD nosiči alebo inom elektronickom nosiči vo formáte pdf, ktorá bude v súlade s § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní odstúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných údajov podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov (napr. začiernením predmetných údajov).
3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a týchto súťažných podkladov, ak nie je určené inak.
4. Ponuku uchádzač predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné".
5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods.8 zákona č.25/2006 Z.z. čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi (v prípade predloženia čestného prehlásenia v ponuke) podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom po vyhodnotení ponúk.
6. Verejný obstarávateľ bude podpisovať zmluvu s úspešným uchádzačom po overení procesu verejného obstarávania Riadiacim orgánom. V prípade ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité