Oznámenie 9027 - MST

Obsah

9027 - MST
Vestník č. 113/2013 - 12.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
KB Plast, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46385606
Píla 66 , 90089 Píla

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Píla 66, 900 89 Píla
Kontaktná osoba: Milan Kopačka
Telefón: +421 903410583
Email: office@kbplastsro.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.kbplast.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Spoločnosť s ručením obmedzeným
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Výroba výrobkov z gumy a výrobkov z plastov
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodávka výrobno-technologických zariadení s príslušenstvom
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: KB Plast s.r.o.,Garbiarska ul. 2032, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vstrekolis s nástrojmi, Vstrekolis s nástrojmi, Ostatné nástroje pre kooperáciu, Popisovačka thermotransfer, Popisovačka laser, Popisovačka hotstamping, Ultrazvuková zváračka.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42636000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30124510-2, 42662000-4, 44510000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Vstrekolis s nástrojmi, Vstrekolis s nástrojmi, Ostatné nástroje pre kooperáciu, Popisovačka thermotransfer, Popisovačka laser, Popisovačka hotstamping, Ultrazvuková zváračka.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 400 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 10
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku 70 000 EUR zložiť na bankový účet obstarávateľa vedený v Tatrabanke, a.s., na číslo účtu: 2920870331/1100 , špecifický symbol: IČO uchádzača, IBAN: SK05 1100 0000 00292087 0331, BIC: TATR SK BX alebo poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štrukturálnych fondov Operačný programKonkurencieschopnosť a hospodársky rast MH (Opatrenie 1.1 -Inovácie a technologické transfery, Podopatrenie1.1.1. - Podpora zavádzania inovácii a technologických transferov s relevanciou k Lokálnym stratégiámkomplexného prístupu OP KaHR evidovaná pod kódom KaHR-111SP/LSKxP-1101), ako aj vlastnýchprostriedkov verejného obstarávateľa.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnémuobstarávateľovisamostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnémuobstarávateľovi spoločne. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávanía jej ponukabude prijatá, musí vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Víťazný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovaniasúvisiacehos dodávanými tovarmi a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy a to oprávnenýmiosobami aposkytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly, auditu, overovaniana mieste sú:
a) poskytovateľ NFP a ním poverené osoby
b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverenéosoby
c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby
d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané orgánmiuvedenými v pism. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyžaduje sapredloženiedokladov podľa § 26 ods. 2 resp. 4, resp. 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon), ktorými sa preukazuje splneniepodmienokosobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona môže uchádzač nahradiť predložením platného potvrdenia vydaného Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1zákona.Uvedené sa nevzťahuje na doklady podľa § 26 ods. 2 písm. f) zákona (čestné vyhlásenie), t.j. akuchádzač doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahrádza platným potvrdením vydaným Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona. V uvedenom prípade uchádzač je povinný predložiť aj dokladpodľa §26 ods. 2písm. f) zákona čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, alebo nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienokúčasti týkajúcich saosobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú mázabezpečiť.Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods.5 zákona.Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahuk predmetuzákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienkyúčasti naosobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona. Vyžaduje sa predloženie originálov aleboúradneosvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
V zmysle § 27 ods. 1
1.Predloženie vyjadrenia banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, za roky 2010, 2011 a 2012 nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
V zmysle § 27 ods. 1
2. Predložením čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemázáväzky.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky jeprimeraná a jej potreba sleduje cieľ vybrať schopného poskytovateľa,ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
V zmysle § 27 ods. 1
3. Predložením výkazov ziskov a strát (právnické osoby) alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch (fyzické osoby) spolu za tri kalendárne roky, t. j. roky 2010, 2011 a 2012 s minimálnym obratom vo výške 4 000 000 EUR (slovom: štyri milión EUR) alebo ekvivalentná výška v cudzej mene pričom k prepočtu SKK na EUR sa použije kurz Národnej banky Slovenska ku dnu 31.12. príslušného roka, t.j. za rok 2008 jekurz NBS k 31.12.2008 vo výške 1 EUR = 30,126 SKK. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurzEurópskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka potvrdené miestne príslušným úradom spravujúcim dane.V prípade, že uchádzač prevádzkuje svoju činnosť kratšie obdobie, preukáže výšku obratu pomerne kdĺžkeprevádzkovania činnosti (napr. ak prevádzkuje činnosť 18 mesiacov, potom požadovaná výška obratu je 4000 000/36 mesiacov * 18 mesiacov = 2 000 000 EUR).
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladovza účelom preverenia stability spoločnosti, schopnosti zrealizovať zákazku požadovaného rozsahu a schopnostipokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky alehotu splatnosti faktúr.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 odst. 1 písm. a.)
1. Predložením zoznamu dodávaných tovarov za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ;
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberate; ak to nie je možné, vyhlásenímuchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Predložený zoznam poskytovaných služieb musí obsahovať:
obchodné meno alebo názov odberateľa,
kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť,
sídlo objednávateľa,
názov predmetu plnenia zmluvy,
zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakých alebo podobných ako predmet zákazky s uvedením cien, pričom minimálne štyri dodávky v požadovanom období (2010, 2011 a 2012) sú vminimálnej hodnote 250 000 EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky má garantovať odborné a kvalitné plneniepredmetuzákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého charakteru ako jepredmetzákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
§ 28 ods. 1 písm. d)
2.Uchádzač predloží originál rep. úradne overenú kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO9001:2009 zodpovedajúceho EN ISO 9001, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom ozabezpečení systému riadenia kvality. Tieto musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 29 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, že uchádzač je schopnýplniť predmet zákazky vpožadovanej kvalite.
§ 28 ods. 1 písm. l) bod 1 zákona
3. vzorky, opis alebo fotografie. Uchádzač predloží oficiálny propagacný list ozariadeniach, na ktorom si bude možné overit uvádzané požadované technické parametre (pripúšta sa jazyková mutácia výrobcu pričom je potrebné doložiť preklad daných technických parametrov do slovenského jazyka).Uchádzač predloží jednu vzorku, plastového dielu s minimálnym rozmerom 200 mm x 300 mm ako technický výlisok. Referenčná vzorka musí byť presný výrobok bez zmrštením, s homogénnou kvalitou s rovnakou povrchovou drsnosťou na celej požadovanej ploche. Uchádzač predloží k vzorke výrobnú dokumentáciu ako ajdoklad o jej dodaní odberateľovi.
Odôvodnenie primeranosti podmienky úcasti:
Požadovať vzorky, opis alebo fotografie je legitímne právo verejného obstarávatela a uchádzac týmto osvedčuje marketingovú pripravenost zúcastnovat sa procesov výberu.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
001/2013.
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 106-181255
z: 04.06.2013
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 100-171330
z: 25.05.2013
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 106-181219
z: 04.06.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.07.2013 08:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.07.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.07.2013 09:15
Miesto: V zasadacej miestnosti verejného obstarávateľa na prízemí.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: áno
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť ahospodársky rast MH (Opatrenie 1.1 -Inovácie a technologické transfery, Podopatrenie 1.1.1. - Podporazavádzania inovácii a technologických transferov s relevanciou k Lokálnym stratégiám komplexného prístupuOP KaHR evidovaná pod kódom KaHR-111SP/LSKxP-1101)
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenejpoštou alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 9:00 do 14:00 hod.Vžiadosti musí byť uvedené obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania, kontaktné meno a adresu,telefón,fax, mailová adresa a požadovaný spôsob prevzatia súťažných podkladov. Žiadosť o súťažné podklady musíbyť podpísaná oprávnenou osobou alebo ňou poverenou osobou na tento účel. Súťažné podklady jemožnévyzdvihnúť po podaní písomnej žiadosti na adresu verejného obstarávateľa Píla 66, 900 89 Píla (Slovenskárepublika) v pondelok až štvrtok v čase 9.00 do 11.00 hod., alebo v termínedohodnutom telefonicky aleboelektronickou poštou (mailom), alebo budú zaslané záujemcom poštou. Pri vyžiadaní súťažných podkladovf axom alebo elektronickou poštou uchádzač musí potvrdiť žiadosť aj písomnou formou. Až po jej prijatí budú súťažné podklady uchádzačovi odovzdané osobne alebo odoslané poštou. Časť súťažných podkladov zmluvys prílohami obstarávateľ doručí v elektronickej verzii na mailovú adresu záujemcuuvedenú v žiadosti o súťažnépodklady.
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazkyprevyšuje finančný limit vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky. Takáto ponukajepre verejného obstarávateľa neprijateľná.
Ďalšie podmienky stanovené verejným obstarávateľom:
3. ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (t.j.vslovenskom jazyku). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebomiestompodnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasnemusia byťpreložené prekladom do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predloženýchv českomjazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho (t.j. do slovenského jazyka
4. potvrdenia, doklady, dokumenty prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienokúčastivo verejnej súťaži, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podľa časti A.2Podmienkyúčasti uchádzačov súťažných podkladov, dokumenty s časťou znenia obchodných podmienokdodania predmetuzákazky podľa časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažnýchpodkladov, relevantné prepredložený predmet zákazky, s doplnenými návrhmi na plnenie jednotlivých kritériíurčených na vyhodnotenieponúk podľa časti A.3 Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia.Citovaný dokument s časťouznenia obchodných podmienok dodania predmetu zákazky musí byť podpísanýuchádzačom alebo osobouoprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byťpodpísaný každým členom skupinyalebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupinydodávateľov resp. splnomocnenýmlídrom skupiny dodávateľov;
5. vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami verejnej súťaže určenými obstarávateľom avyhlásenieo pravdivosti a úplnosti všetkých údajov uvedených v ponuke; citované vyhlásenia musia byťpodpísanéuchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musíbyťpodpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za členaskupinydodávateľov, resp. splnomocneným lídrom skupiny dodávateľov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité