Oznámenie 9510 - MSS

Obsah

9510 - MSS
Vestník č. 118/2013 - 19.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Tempus - Trans s.r.o.
IČO: 31712380
Železiarenská 49, 04015 Košice-Šaca

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Rastislavova 110, Košice
Kontaktná osoba: Ing Magdaléna Bardiovská
Mobil: +421 905348801
Telefón: +421 556233150
Fax: +421 556233151
Email: mbardiovska@tempustrans.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tempustrans.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Súkromné nefinančné korporácie
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
Iný (špecifikujte)
dopravná spoločnosť
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): dopravná spoločnosť, oprava a údržba motorových vozidiel
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodanie a realizácia vzdelávania pre projekt s názvom: Rozvoj zručnosti a adaptabilita zamestnancov Tempus – Trans s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: územie mesta Košíc a v rozsahu podľa časti B1. súťažných podkladov
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie a organizovanie vzdelávacích služieb pre realizáciu projektu. Poskytnutie a organizovanie vzdelávacích služieb je zamerané na oblasti vzdelávania podľa aktivít:
Aktivita 1 Profesijné vzdelávanie
Aktivita 2Jazykové vzdelávanie
Aktivita 3 IT zručnosti
Aktivita 4 Rozvoj potenciálu manažéra
Aktivita 5 Rozvoj manažérskych zručností
Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti:
I.Časť predmetu zákazky: Aktivita 1.1 až 1.6, Aktivita 2 až 5
II.Časť predmetu zákazky: Aktivita 1.7 Odborné školenie pre automechanikov
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80580000-3, 80532000-2, 80533200-1, 80510000-2, 80531200-7, 79951000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
v rozsahu podľa časti súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny pre jednotlivé časti predmetu zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 192 000,0000 Hodnota/Do: 199 952,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 10
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Vzdelávanie v oblasti profesií, jazykové vzdelávanie, IT zručnosti a manažérske školenia
1) STRUČNÝ OPIS
Rozsah vzdelávacích aktivít - profesijné vzdelávanie (kurzy obsluhy motorových vozidiel, zdvíhacích zariadení, plynových zariadení, tlakových zariadení , kurzy osôb pracujúcich vo výškách, školenie v zmysle zák. č. 280/2006 Zz.), jazykové vzdelávanie (anglický - obchodný jazyk pre 15 osôb), IT zručnosti ( kurz výpočtovej techniky pre 15 osôb ako príprava na ECDL, školenie v systéme Navision - pre 10 osôb) Manažérske školenia pre 15 osôb (kurz obchodných zručností, zručností predaja, základy manažmentu, výrobný manažment, tvorba a vedenie tímov, manažment času, vedenie ľudí, konflikty a ich riešenie, vedenie porád, hodnotenie výkonu, odborné školenia pracovníkov v obore ekonomiky, ľudské zdroje a personalistika)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80580000-3, 80532000-2, 80533200-1, 80510000-2, 79951000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
v rozsahu pre jednotlivé vzdelávacie aktivity podľa časti B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota/Od: 147 885,0000 Hodnota/Do: 153 242,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 10
Časť: 2
NÁZOV
Odborné školenia pre automechanikov
1) STRUČNÝ OPIS
Odborné školenia pre automechanikov, celkom bude zrealizovaných počet školení 63 (173 dní) a na každom z týchto školení sa zúčastnia rôzni traja automechanici. Automechanici budú vybraní na jednotlivé školenia z celkového počtu 55 automechanikov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80531200-7, 79951000-5
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
v rozsahu podľa jednotlivých vzdelávacích aktivít podľa časti B1. súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota/Od: 44 115,0000 Hodnota/Do: 46 710,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 10
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných zdrojov obstarávateľa a z externých zdrojov ako NFP v rámci Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia 2007 2013. Na plnenie predmetu zmluvy neposkytne obstarávateľ preddavok ani zálohu. Podmienky financovania sú podrobne špecifikované v časti súťažných podkladov B2. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade skupiny dodávateľov obstarávateľ nevyžaduje upraviť právne vzťahy tejto skupiny do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, obstarávateľ požaduje, aby skupina dodávateľov vytvorila právny vzťah s právnou subjektivitou už dôvodu riadneho plnenia zmluvy v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti predložením originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa:
Uchádzač musí preukázať, že podľa:
1.1 § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti a za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
1.2§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.3§ 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.4 § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.6§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený poskytovať službu,
1.7§ 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
1.8§ 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)bod.1.1 a 1.2 výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)bod 1.3 potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)bod 1.4 potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)bod 1.5 potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)bod 1.6 dokladom o oprávnení poskytovať službu
f)bod 1.8 čestným vyhlásením uchádzača ( v znení § 26 ods. 1 písm. h),
g)bod 1.7 uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní dôkazné bremeno preukázania závažného porušenia odborných povinností uchádzača preberá obstarávateľ.
3.Uchádzač môže preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa odseku 2 tejto časti súťažných podkladov potvrdením Úradu pre verejné obstarávania o zapísaní do zoznamu podnikateľov (§ 128 zákona o verejnom obstarávaní).
4.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla (§ 26 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní).
5.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača (§ 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní).
6.Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov táto splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, preukazuje za každého člena osobitne. Písm. e) v odseku 2 preukazuje člen skupiny splnenie podmienky účasti len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukazuje dokladmi podľa:
1.1.Pre I a II. časť predmetu zákazky - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (originál resp. úradne osvedčená kópia),ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky poskytne informáciu, že uchádzač je schopný plniť si svoje finančné záväzky (banková informácia).
1.2 Pre I. a II. časť predmetu zákazky - § 27 ods. 1) písm. d) - Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2010, 2011, 2012 ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prehľade o dosiahnutom obrate uchádzač uvedie položky, ktoré podľa zákona o DPH č. 222/2004 Z .z. v platnom znení a ďalších súvisiacich predpisov vytvárajú obrat účtovnej jednotky, t.j. podnikateľa v oblasti poskytovania vzdelávacích služieb, organizovania seminárov resp. obdobných služieb. Prehľad predkladá ako vyhlásenie uchádzača podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača a v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísané každým členom skupiny.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie, že uchádzač za obdobie rokov 2011 a 2012 a v roku 2013 k termínu 30.06.2013 (za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti)
-nebol v nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržoval splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a v požadovanom rozsahu.
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Zadávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a skúma jeho finančnú stabilitu.
Pre I. časť predmetu zákazky: Uchádzač v predloženom prehľade musí preukázať, že v sledovanom období (hospodárske roky 2010, 2011,2012 za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) dosiahol priemerný ročný obrat vo výške minimálne 350 000 Eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Pre II. časť predmetu zákazky: Uchádzač v predloženom prehľade musí preukázať, že v sledovanom období (hospodárske roky 2010, 2011,2012 za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) dosiahol priemerný ročný obrat vo výške minimálne 100 000 Eur alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
Uchádzač, ktorým je skupina dodávateľov, na účely kumulatívneho preukázania minimálnej úrovne postupuje na báze jednoduchej konsolidácie podľa nasledujúcich pravidiel výpočtu: Pre podmienku Obrat (O) platí tento algoritmus: O=O1+O2...+ On.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dobu trvania vzdelávacích služieb. Obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku počas celého plnenia predmetu zákazky.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým uchádzač toto postavenie preukáže.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písmeno f) zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktoré boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje, že v predchádzajúcom období bol technicky a odborne spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná. Technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením týchto dokladov:
1.1 Pre I. a II. Časť predmetu zákazky - § 28 ods. 1 písm. a)
Zoznam poskytnutých služieb, ktorých predmetom bolo poskytovanie služieb týkajúcich sa oblasti ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky - 2010, 2011, 2012 v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
Za oblasti týkajúce sa pre I. časť predmetu zákazky sú považované vzdelávania pre dospelých v oblasti jazykové vzdelávanie,počítačové zručnosti, IKT vzdelávanie,manažérske zručnosti, mäkké zručnosti a obdobné vzdelávania .
Za oblasti týkajúce sa pre II. časť predmetu zákazky sú považované vzdelávania dospelých v oblasti technické školenia - profesijné školenia
1.2 Pre I. časť predmetu zákazky - §28 ods. 1 písm. g)
Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi osôb zodpovedných za poskytnutie služby a to údaje:
- o ukončenom vysokoškolskom vzdelaní lektorov, ktorí budú zodpovední za plnenie zmluvy min. II.
stupňa so zameraním pre aktivity: Jazykové školenia učiteľstvo angličtiny, Manažérske zručnosti (mäkké zručnosti) manažment, pedagogika, resp. psychológia alebo vzdelávanie dospelých, resp. príbuzné odbory
- o ukončenom vysokoškolskom vzdelaní lektorov, ktorí budú zodpovední za plnenie zmluvy min. I. stupňa so zameraním pre aktivity IKT vzdelávanie, Počítačové zručnosti, IT technológie, informatika.
Túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiami dokladov o najvyššom dosiahnutom vzdelaní lektorov.
- odbornej kvalifikácii lektorov a ich všeobecnej odbornej praxi a to min. 3 roky odbornej praxe v danej oblasti.
Túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijnými životopismi lektorov. Životopisy musia byť
podpísané jednotlivými lektormi.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na charakter predmetu zákazky. Obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne technicky a odborne zdatný, aby bol schopný plniť predmet zákazky na požadovanej úrovni obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
pre I. časť predmetu zákazky:
Uchádzač v zozname poskytnutých služieb musí preukázať plnenie min. 3 zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a min. 1 zmluva musí mať finančné plnenie celkom vo výške 145 000 Eur bez DPH.
pre II. časť predmetu zákazky:
Uchádzač v zozname poskytnutých služieb musí preukázať plnenie min. 3 zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a min. 1 zmluva musí mať finančné plnenie celkom vo výške 45 000 Eur bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na charakter predmetu zákazky. Obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne technicky a odborne zdatný, aby bol schopný plniť predmet zákazky na požadovanej úrovni obstarávateľom.
Pre každú zmluvu v zozname musí byť uvedené:
-Názov a obchodné meno zmluvného partnera odberateľa, adresa jeho sídla, alebo miesta podnikania, názov zmluvy,
-Lehota dodania trvania poskytnutých služieb v mesiacoch, rok/roky plnenia zmluvy,
-Zmluvná cena za poskytnutie služieb celkom a finančné plnenie v jednotlivých rokoch, pokiaľ zmluva trvala dlhšie obdobie ako jeden rok a na prelome rokov,
-Stručný opis plnenia predmetu zmluvy,
-Kontaktné meno, číslo tel., email, na ktorom je možné overiť si informácie uvedené uchádzačom.
Obstarávateľ vyžaduje pri všetkých zmluvách, uvedených v zozname, potvrdenie odberateľmi s údajmi o uspokojivom/ neuspokojivom plnení zmluvy.
Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom; ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto odberateľom; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich realizácii.
Pokiaľ došlo k transformácii verejného obstarávateľa s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom a pečiatkou nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže pre nesplnenie podmienok účasti.
Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami tejto osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienku účasti podľa § 26 ods. 1 písmeno f) zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktoré boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PL-2/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 21.06.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.07.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.07.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk vykoná komisia v čase podľa bodu IV.3.7 a následne bude vykonané otváranie časti ponúk,označené ako "Ostatné", ktoré je neverejné. Otváranie časti ponúk, označené ako "Kritériá", vykoná
komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. O mieste a čase otvárania časti ponúk, označené ako Kritériá, budú uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené, informovaní písomným oznámením. Oznámenie zašle obstarávateľ všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, v takom termíne, aby medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk, označených ako Kritériá, bolo aspoň 5 pracovných dní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní časti ponúk, označených ako Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a jeho ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba - podnikateľ), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a platným splnomocnením na zastupovanie v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Zamesnanosť a sociálna inklúzia
VI.3. Ďalšie informácie
Žiadost o sútažné podklady sa doručuje poštovou záslekou na kontaktnú adresu osoby podľa § 7- Rastislavova 110,Košice alebo na emailovú adresu mbardiovska@tempustrans.sk; obstaravatel.mm@gmail.com do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.3.3. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (názov a adresa, IČO, e-mailová adresa) a spôsob poskytnutia súťažných podkladov.
Súťažné podklady budú záujemcovi zaslané v závislosti od jeho požiadavky v žiadosti o poskytnutie súťažných
podkladov.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
14.06.2013

Redakčné opravy

9714 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 120/2013
V oznámení 09510 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tempus - Trans s.r.o., Železiarenská 49, 04015 Košice-Šaca zverejnenom vo VVO č. 118/2013 zo dňa 19.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra Namiesto: 3.Uchádzač môže preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa odseku 2 tejto časti súťažných podkladov potvrdením Úradu pre verejné obstarávania o zapísaní do zoznamu podnikateľov (§ 128 zákona o verejnom obstarávaní). Viď: 3.Uchádzač môže preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa odseku 2 tejto časti súťažných podkladov potvrdením Úradu pre verejné obstarávania o zapísaní do zoznamu podnikateľov (§ 128 zákona o verejnom obstarávaní) a čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 1 písm h.) zákona o verejnom obstarávaní. VI.3. Ďalšie informácie Namiesto: Žiadost o sútažné podklady sa doručuje poštovou záslekou na kontaktnú adresu osoby podľa § 7- Rastislavova110, Košice alebo na emailovú adresu mbardiovska@tempustrans.sk; obstaravatel.mm@gmail.com do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.3.3. Žiadosť musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (názov a adresa, IČO, e-mailová adresa) a spôsob poskytnutia súťažných podkladov. Súťažné podklady budú záujemcovi zaslané v závislosti od jeho požiadavky v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Viď: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov (žiadosť o účasť) záujemca podáva písomne (kontaktná poštová adresa: Rastislavova 110, 040 11 Košice, kontaktná emailová adresa: mbardiovska@tempustrans.sk; obstaravatel.mm@gmail.com). Ak žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je podaná faxom, obstarávateľ požaduje túto žiadosť potvrdiť prostredníctvom pošty alebo elektronickými prostriedkami na adresy obstarávateľa. Lehota na takéto doručenie je do troch pracovných dní od dňa podania žiadosti faxom. Žiadosť o účasť môže byť podaná aj telefonicky a takáto žiadosť musí byť potvrdená písomne najneskôr ku dňu poskytnutia súťažných podkladov. Žiadosť o účasť má obsahovať identifikačné údaje záujemcu (názov a adresa, IČO, e-mailová adresa) a spôsob poskytnutia súťažných podkladov. Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté v závislosti od jeho požiadavky v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 21.06.2013 Viď: 26.06.2013
10422 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 125/2013
V oznámení 09510 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Tempus - Trans s.r.o., Železiarenská 49, 040 15 Košice-Šaca zverejnenom vo VVO č. 118/2013 zo dňa 19.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3. Ďalšie informácie Namiesto: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov (žiadosť o účasť) záujemca podáva písomne (kontaktná poštová adresa: Rastislavova 110, 040 11 Košice, kontaktná emailová adresa: mbardiovska@tempustrans.sk; obstaravatel.mm@gmail.com). Ak žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je podaná faxom, obstarávateľ požaduje túto žiadosť potvrdiť prostredníctvom pošty alebo elektronickými prostriedkami na adresy obstarávateľa. Lehota natakéto doručenie je do troch pracovných dní od dňa podania žiadosti faxom. Žiadosť o účasť môže byť podaná ajtelefonicky a takáto žiadosť musí byť potvrdená písomne najneskôr ku dňu poskytnutia súťažných podkladov. Žiadosť o účasť má obsahovať identifikačné údaje záujemcu (názov a adresa, IČO, e-mailová adresa) a spôsob poskytnutia súťažných podkladov. Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté v závislosti od jeho požiadavky v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Viď: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov (žiadosť o účasť) záujemca podáva písomne (kontaktná poštová adresa: Rastislavova 110, 040 11 Košice, kontaktná emailová adresa: mbardiovska@tempustrans.sk;obstaravatel.mm@gmail.com). Ak žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je podaná faxom, obstarávateľ požadujetúto žiadosť potvrdiť prostredníctvom pošty alebo elektronickými prostriedkami na adresy obstarávateľa. Lehota natakéto doručenie je do troch pracovných dní od dňa podania žiadosti faxom. Žiadosť o účasť môže byť podaná aj telefonicky a takáto žiadosť musí byť potvrdená písomne najneskôr ku dňu poskytnutia súťažných podkladov. Žiadosť oúčasť má obsahovať identifikačné údaje záujemcu (názov a adresa, IČO, e-mailová adresa) a spôsob poskytnutia súťažných podkladov. Súťažné podklady budú záujemcovi poskytnuté v závislosti od jeho požiadavky v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ odporúča, aby záujemca doručil žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov obstarávateľovi dostatočne vopred pred uplynutím lehoty a to z dôvodu uplatnenia podania žiadosti záujemcu o vysvetlenie požiadaviek v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácii pre zadávanie zákazky, a plynutia iných lehôt vo verejnom obstarávaní. Lehota na požiadanie o vysvetlenie súťažných podkladov uplynie dňa 05.07.2013. III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra Namiesto: 3.Uchádzač môže preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa odseku 2 tejto časti súťažných podkladov potvrdením Úradu pre verejné obstarávania o zapísaní do zoznamu podnikateľov (§ 128 zákona o verejnom obstarávaní) a čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 1 písm h.) zákona o verejnom obstarávaní. Viď: 3.Uchádzač môže preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa odseku 2 tejto časti súťažných podkladov potvrdením Úradu pre verejné obstarávania o zapísaní do zoznamu podnikateľov (§ 128 zákona o verejnom obstarávaní) a čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 1 písm h.) zákona o verejnom obstarávaní, ak preukázanie tejto skutočnosti nie je zahrnuté v potvrdení úradu. IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 26.06.2013 Viď: 18.07.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité