Oznámenie 9408 - MST

Obsah

9408 - MST
Vestník č. 117/2013 - 18.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Štátny inštitút odborného vzdelávania
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17314852
Bellova 54/a, 83763 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bučinová
Telefón: +421 255566719
Fax: +421 255566719
Email: environmental.as@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.siov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Environmental Innovation Center, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46059326
Medený Hámor 14 , 97411 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bučinová
Telefón: +421 255566719
Fax: +421 255566719
Email: environmental.as@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Environmental Innovation Center, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46059326
Medený Hámor 14 , 97411 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bučinová
Telefón: +421 255566719
Fax: +421 255566719
Email: environmental.as@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Environmental Innovation Center, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46059326
Medeny Hámor 14 , 97411 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Bučinová
Telefón: +421 255566719
Fax: +421 255566719
Email: environmental.as@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zariadenie a vybavenie pre zapojené školy
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom dodania bude 49 zapojených základných škôl v rámci 7 krajov na Slovensku (Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Trenčiansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj).
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie materiálno-technického vybavenia a didaktických pomôcok pre odborné učebne v
oblastiach vzdelávania Človek a príroda (biológia, chémia, fyzika) a Človek a svet práce (technika) so zámerom podporiť profesijnú orientáciu žiakov na OVP na SOŠ vrátane jeho dodania na miesto určenia, montáže a zaškolenia.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39162100-6, 39162200-7, 39180000-7, 39181000-4, 39141500-7, 39160000-1, 38410000-2, 38300000-8, 38510000-3, 38310000-1, 42958000-6, 24000000-4, 24300000-7, 39298000-7, 30195000-2, 34999400-0, 33171200-1, 38400000-9, 38200000-7, 31700000-3, 30237280-5, 33954000-2, 35113410-6, 38412000-6, 09100000-0, 30216120-3, 30216000-6, 31000000-6, 38122000-6, 43122000-4, 31712100-1, 44512000-2, 42620000-8, 14810000-2, 33136000-2, 39715300-0, 39715000-7, 09120000-6, 33790000-4, 42997300-4, 03410000-7, 42514000-2, 39151300-8, 18143000-3, 22112000-8, 33141770-8, 14000000-1, 44411000-4, 42630000-1, 42640000-4, 42650000-7, 42660000-0, 42910000-8, 44316000-8, 44410000-7, 44500000-5, 42600000-2, 42612000-9, 39162110-9, 39150000-8, 38550000-5, 38540000-2, 38430000-8, 33793000-5, 24100000-5, 22111000-1, 22114200-4, 48100000-9, 35112100-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Školský digestor - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Laboratórna stolička pre učiteľa - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Laboratórny taburet pre žiaka - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 672 ks, Laboratórna skriňa na učebné pomôcky - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Bezpečnostná skriňa na chemikálie (Skriňa plechová - na chemikálie) - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Mobilné laboratórne pracovisko učiteľa - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Mobilné laboratórne pracovisko žiaka - žiacky laboratórny modul - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 168 ks, Mobilné laboratórne pracovisko učiteľa - odborné učebne pre fyziku - 49 ks, Pracovný stôl učiteľa - katedra, odborné učebne pre fyziku - 49 ks, Žiacky laboratórny modul alebo Mobilné laboratórne pracovisko žiaka - odborné učebne pre fyziku - 294 ks, Laboratórna stolička pre učiteľa - odborné učebne pre fyziku - 49 ks, Laboratórny taburet pre žiaka - odborné učebne pre fyziku - 1176 ks, Laboratórna skriňa na učebné pomôcky - odborné učebne pre fyziku - 49 ks, Učiteľská katedra so stoličkou - odborné učebne pre techniku - 49 ks, Mobilné pracovisko žiaka na obrábanie dreva so závesným panelom - odborné učebne pre techniku - 245 ks, Mobilné pracovisko žiaka na obrábanie kovov so závesným panelom - odborné učebne pre techniku - 245 ks, Mobilné pracovisko na vŕtanie, pílenie a brúsenie so závesným panelom - odborné učebne pre techniku - 147 ks, Mobilné pracovisko učiteľa na obrábanie kovov a dreva so závesným panelom - odborné učebne pre techniku - 49 ks, Stolárska hoblica - odborné učebne pre techniku - 49 ks, Kovové skrine na odkladanie náradia - odborné učebne pre techniku - 98 ks, Regále na materiál a výrobky - odborné učebne pre techniku - 49 ks.
Špeciálny softvér pre školský merací panel - 28 ks, Školský merací panel prenosný - interfejs - 28 ks, Digitálny mikroskop pre učiteľa - 28 ks, Mikroskop pre žiaka - 336 ks, Digitálna váha pre učiteľa - 28 ks, Váha a závažia pre žiaka - 336 ks, Stojan laboratórny s príslušenstvom - 364 ks, Liehový kahan - 364 ks, Stojan na sušenie chemického skla a pomôcok - 28 ks, Súbor obrazov na biológiu - 28 súborov, Súbor nástenných tabúľ na chémiu -28 súborov, Plastové modely trojrozmerné pre biológiu - 28 sád, Plastové modely trojrozmerné pre chémiu - 28 sád, Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu - botaniku - 28 sád, Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu - zoológia - 28 sád, Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu - neživá príroda - 28 sád, Modely trojrozmerné skladacie pre chémiu - 28 ks, Mini pH tester - 28 ks, Resuscitačná figurína na CPR - 28 ks, Kostra človeka - model - 28 ks, Základná sada pre simuláciu úrazov - 28 ks, Súbor zbierky prírodnín botanika - 28 súborov, Zbierky prírodnín zoológia - 28 súborov, Súbor zbierky prírodnín nerasty a horniny - 28 súborov, Súbory preparátov - 28 súborov, Sada senzorov pre biológiu (pre každú jednotku) - 168 sád, Sada senzorov pre chémiu (pre každú jednotku) - 168 sád, Semimikrosúpravy pre žiakov - 168 ks, Súbor lúp - 28 súborov, Špeciálny softvér pre školský merací panel - 49 ks, Školský merací panel prenosný - interfejs - 343 ks, Zdroj bezpečného napätia a prúdu pre mobilné pracoviská žiakov a učiteľa - 343 ks, Sada 5-tich predlžovačiek s 5-timi zásuvkami - 49 sád, Indukčný varič - 49 ks, Tabuľa keramická, biela - 49 ks, Demonštračná súprava Mechanika - 49 sád, Sada žiackych súprav Mechanika - 49 sád, Demonštračná súprava Termodynamika - 49 sád, Sada žiackych súprav Teplo - 49 sád, Sada táciek - 49 sád, Sada propan butanových kahanov - 49 sád, Edukačná súprava učiteľ - Optika - 49 sád, Žiacka edukačná súprava - Optika - 294 sád, Edukačná súprava učiteľ - Elektrostatika a základné elektrické obvody - 49 sád, Žiacka edukačná súprava - Elektrina - 294 sád, Edukačná súprava učiteľ - Magnetizmus - 49 sád, Sada žiackych edukačných súprav - Magnetizmus - 49 sád, Sada senzorov pre učiteľa - 49 sád, Sada senzorov pre žiaka (pre každú jednotku) - 294 sád, Súprava na miešanie farieb LED diódami - 49 sád, Van de Graaffov generátor - 49 ks, Elektroskop - 49 ks, Výveva pre ZŠ - ručná, demonštračná - 49 ks, Kvapalinový baroskop - 49 ks, Sada silomerov - 49 sád, Sada kladiek - 49 sád, Softvér o Enviromentálnej problematike - 49 ks, Softvér pre technické zobrazovanie, digitalizovaný obsah technického vzdelávania na ZŠ - 49 ks, Súprava meradiel (oceľové meradlo, skladací meter, posuvné meradlo a.p.) - 490 sád, Súprava na rezanie - 490 sád, Súprava rašplí a pilníkov - 490 sád, Súprava dlát a sekáčov - 245 sád, Súprava klieští - 490 sád, Súprava skrutkovačov - 245 sád, Sada dvoch kladív - zámočnícke a drevené (gumové) - 490 sád, Súprava na vŕtanie s vŕtačkou na 24 V - 490 sád, Súprava na rezanie závitov ( 2 mm - 8 mm) - 245 sád, Súprava na meranie metrických závitov - 245 sád, Súprava na nitovanie - 245 sád, Spájkovačka 24 V + pomôcky na spájkovanie (spájka, pasta, ...) - 245 ks, Nožnice na strihanie plechu - 245 ks, Súprava priebojníkov - 245 sád, Sada pílok na rezanie kovov, dreva a plastov - 490 sád, Teplovzdušná pištoľ - 49 ks, Taviaca pištoľ - 49 ks, Zverák min. 120 mm - 490 ks, Nákova - 245 ks, Stojanová el. vŕtačka - 49 ks, Stolová nástrojárska brúska - 49 ks, Uhlová brúska - 49 ks, Demonštračná zostava pre elektrinu a magnetizmus (učiteľská verzia) - 49 sád, Demonštračná zostava pre elektrinu a magnetizmus (žiacka verzia) - 245 sád, Súprava klieští pre elektroniku - 245 sád, Súprava skrutkovačov pre elektroniku - 245 sád, Univerzálny merací prístroj pre elektrinu - 245 ks, Merač spotreby el. energie - 49 ks, Pomôcky z oblasti automatizačnej a zabezpečovacej techniky v domácnosti - 49 súborov, Súprava na výrobu plošných spojov - 245 sád, Demonštračný model svietidla - 49 ks, Demonštračný model žehličky - 49 ks, Demonštračný model mixéru - 49 ks, Demonštračný model mlynčeku na mäso - 49 ks, Demonštračný model alternátora - 49 ks, Demonštračný model reťazovej píly - 49 ks, Súprava učebných pomôcok na nácvik pravouhlého premietania, súprava základných telies - 49 sád, Premietací kút pre nácvik pravouhlého premietania - 49 ks, Pomôcka na znázornenie skleníkového efektu - 49 ks, Stavebnica o zdrojoch obnoviteľnej energie - 49 ks, Autíčko na vodíkový pohon - 49 ks, Hlukomer - 49 ks, Montážne náradie pre vodoinštaláciu - 49 sád, Vodoinštalačné zariadenia - modely - 49 súborov, Demonštračný model vodovodnej batérie - 49 ks, Demonštračný model WC splachovača - 49 ks, Demonštračný model vodovodného sifónu - 49 ks, Demonštračný model merača spotreby vody - 49 ks, Učebné pomôcky na demonštráciu kúrenia a vykurovania v domácnosti (vrátane TÚV) - 49 súborov, Plynoinštalačné prvky - 49 súborov, Priemyselný dielenský vysávač - 49 ks, Zostavy základných druhov mechanizmov, pohonov a prevodov - 49 ks, Sada "SEG-bezpečne s elektrickou energiou" - 49 sád, Vypalovačka do dreva - 245 ks, Spaľovací motor - 49 ks, Stavebnica na obrábanie dreva - 245 ks, Stavebnica na obrábanie kovov - 245 ks, Žiacke pracovisko - dopravník - 4 ks, Žiacke pracovisko - zásobovanie - 4 ks, Žiacke pracovisko - manipulácia - 4 ks, Stavebnica - robotická ruka - 15 ks, Knižničný fond pre vyučovanie - biológia a chémia - 28 súborov, Knižničný fond pre vyučovanie - fyzika - 49 súborov, Knižničný fond pre vyučovanie - technika - 49 súborov, Súbor ochranných okuliarov - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor ochranných štítov - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor ochranných plášťov - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor ochranných rukavíc - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor laboratórnych skiel a nádob (banky, pipety, lieviky...) - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor kefiek na čistenie - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor žiackych sád na zhotovenie preparátov - spotrebný materiál -28 súborov, Súbor filtračného materiálu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor planktónových sietí - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre biológiu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre všeobecnú chémiu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre anorganickú chémiu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre organickú chémiu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre biochémiu - 28 súborov, Chňapky na horúce predmety - spotrebný materiál - 343 ks, Ochranné rukavice - spotrebný materiál - 539 ks, Ochranné okuliare - spotrebný materiál - 539 ks, Brusné papiere, rôzne - spotrebný materiál - 539 súborov, Súprava štetcov - spotrebný materiál - 294 súborov, Primeraný základný sortiment min. 100 ks (klince, skrutky, nity, lepidlo,...) - spotrebný materiál - 294 súborov, Materiál drevo, kov, plast, plech, kameň, guma, sklo (sada) - spotrebný materiál - 294 sád, Vodoinštalačný materiál (PVC, Cu, pozink) - sada - spotrebný materiál - 49 sád, Vzorkovnice základných druhov technických materiálov podľa ŠVP ISCED2 (rôzne druhy) - 294 súborov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 7 354 720,1800 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Interiérové vybavenie odborných učební
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka interiérového vybavenia odborných učební v oblastiach vzdelávania Človek a príroda (biológia, chémia, fyzika) a Človek a svet práce (technika) so zámerom podporiť profesijnú orientáciu žiakov na OVP na SOŠ vrátane jeho dodania na miesto určenia, montáže a zaškolenia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39162100-6, 39162200-7, 39180000-7, 39181000-4, 39141500-7, 39160000-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Školský digestor - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Laboratórna stolička pre učiteľa - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Laboratórny taburet pre žiaka - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 672 ks, Laboratórna skriňa na učebné pomôcky - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Bezpečnostná skriňa na chemikálie (Skriňa plechová - na chemikálie) - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Mobilné laboratórne pracovisko učiteľa - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 28 ks, Mobilné laboratórne pracovisko žiaka - žiacky laboratórny modul - odborné učebne pre biológiu a chémiu - 168 ks, Mobilné laboratórne pracovisko učiteľa - odborné učebne pre fyziku - 49 ks, Pracovný stôl učiteľa - katedra, odborné učebne pre fyziku - 49 ks, Žiacky laboratórny modul alebo Mobilné laboratórne pracovisko žiaka - odborné učebne pre fyziku - 294 ks, Laboratórna stolička pre učiteľa - odborné učebne pre fyziku - 49 ks, Laboratórny taburet pre žiaka - odborné učebne pre fyziku - 1176 ks, Laboratórna skriňa na učebné pomôcky - odborné učebne pre fyziku - 49 ks, Učiteľská katedra so stoličkou - odborné učebne pre techniku - 49 ks, Mobilné pracovisko žiaka na obrábanie dreva so závesným panelom - odborné učebne pre techniku - 245 ks, Mobilné pracovisko žiaka na obrábanie kovov so závesným panelom - odborné učebne pre techniku - 245 ks, Mobilné pracovisko na vŕtanie, pílenie a brúsenie so závesným panelom - odborné učebne pre techniku - 147 ks, Mobilné pracovisko učiteľa na obrábanie kovov a dreva so závesným panelom - odborné učebne pre techniku - 49 ks, Stolárska hoblica - odborné učebne pre techniku - 49 ks, Kovové skrine na odkladanie náradia - odborné učebne pre techniku - 98 ks, Regále na materiál a výrobky - odborné učebne pre techniku - 49 ks.
Hodnota 1 381 974,3800 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Spotrebný materiál do odborných učební
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je dodávka spotrebného materiálu do odborných učební v oblastiach vzdelávania Človek a príroda (biológia, chémia, fyzika) a Človek a svet práce (technika) so zámerom podporiť profesijnú orientáciu žiakov na OVP na SOŠ vrátane jeho dodania na miesto určenia, nevyhnutnej montáže a zaškolenia.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39162100-6, 39162200-7, 38410000-2, 38300000-8, 38510000-3, 38310000-1, 42958000-6, 24000000-4, 24300000-7, 39298000-7, 30195000-2, 34999400-0, 33171200-1, 38400000-9, 38200000-7, 31700000-3, 30237280-5, 33954000-2, 35113410-6, 38412000-6, 09100000-0, 30216120-3, 30216000-6, 31000000-6, 38122000-6, 43122000-4, 31712100-1, 44512000-2, 42620000-8, 14810000-2, 33136000-2, 39715300-0, 39715000-7, 09120000-6, 33790000-4, 42997300-4, 03410000-7, 42514000-2, 39151300-8, 18143000-3, 22112000-8, 33141770-8, 14000000-1, 44411000-4, 42630000-1, 42640000-4, 42650000-7, 42660000-0, 42910000-8, 44316000-8, 44410000-7, 44500000-5, 42600000-2, 42612000-9, 39162110-9, 39150000-8, 38550000-5, 38540000-2, 38430000-8, 33793000-5, 24100000-5, 22111000-1, 22114200-4, 35112100-3, 48100000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Špeciálny softvér pre školský merací panel - 28 ks, Školský merací panel prenosný - interfejs - 28 ks, Digitálny mikroskop pre učiteľa - 28 ks, Mikroskop pre žiaka - 336 ks, Digitálna váha pre učiteľa - 28 ks, Váha a závažia pre žiaka - 336 ks, Stojan laboratórny s príslušenstvom - 364 ks, Liehový kahan - 364 ks, Stojan na sušenie chemického skla a pomôcok - 28 ks, Súbor obrazov na biológiu - 28 súborov, Súbor nástenných tabúľ na chémiu -28 súborov, Plastové modely trojrozmerné pre biológiu - 28 sád, Plastové modely trojrozmerné pre chémiu - 28 sád, Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu - botaniku - 28 sád, Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu - zoológia - 28 sád, Modely trojrozmerné skladacie pre biológiu - neživá príroda - 28 sád, Modely trojrozmerné skladacie pre chémiu - 28 ks, Mini pH tester - 28 ks, Resuscitačná figurína na CPR - 28 ks, Kostra človeka - model - 28 ks, Základná sada pre simuláciu úrazov - 28 ks, Súbor zbierky prírodnín botanika - 28 súborov, Zbierky prírodnín zoológia - 28 súborov, Súbor zbierky prírodnín nerasty a horniny - 28 súborov, Súbory preparátov - 28 súborov, Sada senzorov pre biológiu (pre každú jednotku) - 168 sád, Sada senzorov pre chémiu (pre každú jednotku) - 168 sád, Semimikrosúpravy pre žiakov - 168 ks, Súbor lúp - 28 súborov, Špeciálny softvér pre školský merací panel - 49 ks, Školský merací panel prenosný - interfejs - 343 ks, Zdroj bezpečného napätia a prúdu pre mobilné pracoviská žiakov a učiteľa - 343 ks, Sada 5-tich predlžovačiek s 5-timi zásuvkami - 49 sád, Indukčný varič - 49 ks, Tabuľa keramická, biela - 49 ks, Demonštračná súprava Mechanika - 49 sád, Sada žiackych súprav Mechanika - 49 sád, Demonštračná súprava Termodynamika - 49 sád, Sada žiackych súprav Teplo - 49 sád, Sada táciek - 49 sád, Sada propan butanových kahanov - 49 sád, Edukačná súprava učiteľ - Optika - 49 sád, Žiacka edukačná súprava - Optika - 294 sád, Edukačná súprava učiteľ - Elektrostatika a základné elektrické obvody - 49 sád, Žiacka edukačná súprava - Elektrina - 294 sád, Edukačná súprava učiteľ - Magnetizmus - 49 sád, Sada žiackych edukačných súprav - Magnetizmus - 49 sád, Sada senzorov pre učiteľa - 49 sád, Sada senzorov pre žiaka (pre každú jednotku) - 294 sád, Súprava na miešanie farieb LED diódami - 49 sád, Van de Graaffov generátor - 49 ks, Elektroskop - 49 ks, Výveva pre ZŠ - ručná, demonštračná - 49 ks, Kvapalinový baroskop - 49 ks, Sada silomerov - 49 sád, Sada kladiek - 49 sád, Softvér o Enviromentálnej problematike - 49 ks, Softvér pre technické zobrazovanie, digitalizovaný obsah technického vzdelávania na ZŠ - 49 ks, Súprava meradiel (oceľové meradlo, skladací meter, posuvné meradlo a.p.) - 490 sád, Súprava na rezanie - 490 sád, Súprava rašplí a pilníkov - 490 sád, Súprava dlát a sekáčov - 245 sád, Súprava klieští - 490 sád, Súprava skrutkovačov - 245 sád, Sada dvoch kladív - zámočnícke a drevené (gumové) - 490 sád, Súprava na vŕtanie s vŕtačkou na 24 V - 490 sád, Súprava na rezanie závitov ( 2 mm - 8 mm) - 245 sád, Súprava na meranie metrických závitov - 245 sád, Súprava na nitovanie - 245 sád, Spájkovačka 24 V + pomôcky na spájkovanie (spájka, pasta, ...) - 245 ks, Nožnice na strihanie plechu - 245 ks, Súprava priebojníkov - 245 sád, Sada pílok na rezanie kovov, dreva a plastov - 490 sád, Teplovzdušná pištoľ - 49 ks, Taviaca pištoľ - 49 ks, Zverák min. 120 mm - 490 ks, Nákova - 245 ks, Stojanová el. vŕtačka - 49 ks, Stolová nástrojárska brúska - 49 ks, Uhlová brúska - 49 ks, Demonštračná zostava pre elektrinu a magnetizmus (učiteľská verzia) - 49 sád, Demonštračná zostava pre elektrinu a magnetizmus (žiacka verzia) - 245 sád, Súprava klieští pre elektroniku - 245 sád, Súprava skrutkovačov pre elektroniku - 245 sád, Univerzálny merací prístroj pre elektrinu - 245 ks, Merač spotreby el. energie - 49 ks, Pomôcky z oblasti automatizačnej a zabezpečovacej techniky v domácnosti - 49 súborov, Súprava na výrobu plošných spojov - 245 sád, Demonštračný model svietidla - 49 ks, Demonštračný model žehličky - 49 ks, Demonštračný model mixéru - 49 ks, Demonštračný model mlynčeku na mäso - 49 ks, Demonštračný model alternátora - 49 ks, Demonštračný model reťazovej píly - 49 ks, Súprava učebných pomôcok na nácvik pravouhlého premietania, súprava základných telies - 49 sád, Premietací kút pre nácvik pravouhlého premietania - 49 ks, Pomôcka na znázornenie skleníkového efektu - 49 ks, Stavebnica o zdrojoch obnoviteľnej energie - 49 ks, Autíčko na vodíkový pohon - 49 ks, Hlukomer - 49 ks, Montážne náradie pre vodoinštaláciu - 49 sád, Vodoinštalačné zariadenia - modely - 49 súborov, Demonštračný model vodovodnej batérie - 49 ks, Demonštračný model WC splachovača - 49 ks, Demonštračný model vodovodného sifónu - 49 ks, Demonštračný model merača spotreby vody - 49 ks, Učebné pomôcky na demonštráciu kúrenia a vykurovania v domácnosti (vrátane TÚV) - 49 súborov, Plynoinštalačné prvky - 49 súborov, Priemyselný dielenský vysávač - 49 ks, Zostavy základných druhov mechanizmov, pohonov a prevodov - 49 ks, Sada "SEG-bezpečne s elektrickou energiou" - 49 sád, Vypalovačka do dreva - 245 ks, Spaľovací motor - 49 ks, Stavebnica na obrábanie dreva - 245 ks, Stavebnica na obrábanie kovov - 245 ks, Žiacke pracovisko - dopravník - 4 ks, Žiacke pracovisko - zásobovanie - 4 ks, Žiacke pracovisko - manipulácia - 4 ks, Stavebnica - robotická ruka - 15 ks, Knižničný fond pre vyučovanie - biológia a chémia - 28 súborov, Knižničný fond pre vyučovanie - fyzika - 49 súborov, Knižničný fond pre vyučovanie - technika - 49 súborov, Súbor ochranných okuliarov - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor ochranných štítov - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor ochranných plášťov - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor ochranných rukavíc - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor laboratórnych skiel a nádob (banky, pipety, lieviky...) - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor kefiek na čistenie - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor žiackych sád na zhotovenie preparátov - spotrebný materiál -28 súborov, Súbor filtračného materiálu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor planktónových sietí - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre biológiu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre všeobecnú chémiu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre anorganickú chémiu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre organickú chémiu - spotrebný materiál - 28 súborov, Súbor chemikálií pre biochémiu - 28 súborov, Chňapky na horúce predmety - spotrebný materiál - 343 ks, Ochranné rukavice - spotrebný materiál - 539 ks, Ochranné okuliare - spotrebný materiál - 539 ks, Brusné papiere, rôzne - spotrebný materiál - 539 súborov, Súprava štetcov - spotrebný materiál - 294 súborov, Primeraný základný sortiment min. 100 ks (klince, skrutky, nity, lepidlo,...) - spotrebný materiál - 294 súborov, Materiál drevo, kov, plast, plech, kameň, guma, sklo (sada) - spotrebný materiál - 294 sád, Vodoinštalačný materiál (PVC, Cu, pozink) - sada - spotrebný materiál - 49 sád, Vzorkovnice základných druhov technických materiálov podľa ŠVP ISCED2 (rôzne druhy) - 294 súborov.
Hodnota 5 972 745,8000 EUR
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške 50 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene a zábezpeku ponuky pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške 250 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene. Podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a z Operačného programu Vzdelávanie, spolufinancovaný Európskym sociálnym fondom, Prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, Opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú, Názov projektu: Podpora profesijnej orientácie žiakov základnej školy na odborné vzdelávanie a prípravu prostredníctvom rozvoja polytechnickej výchovy zameranej na rozvoj pracovných zručností a práca s talentami, ITMS kód Projektu : 26110130549, Kód Výzvy : OPV/K/NP/2013-6.
Finančné plnenie zmluvnej ceny sa bude realizovať v EUR pričom lehota splatnosti faktúr bude 30 dní.
Podmienky financovania a platobné dojednania budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Záujemcom, resp. uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Kúpnej zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: 1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako dodávateľ mal uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu v minimálnej výške 1 000 000 EUR, alebo ekvivalent v inej mene, počas celej doby trvania zmluvy.
2. Úspešný uchádzač je povinný dodržiavať všetky predpisy týkajúce sa ochrany životného prostredia a počas celej doby trvania zmluvy mať zavedený systém environmentálneho manažérstva podľa medzinárodnej normy ISO 14000 a dodržiavať štruktúrovaný systém environmentálneho manažérstva.
3. Úspešný uchádzač je povinný dodržiavať všetky predpisy týkajúce sa bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a to najmä zákon č. 124/2006 Z.z., vyhl. č. 508/2009 Z.z. a iné relevantné predpisy v oblasti ochrany zdravia a bezpečnosti pri práci a počas celej doby trvania zmluvy mať zavedený systém riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa medzinárodnej normy OHSAS 18001 a dodržiavať požiadavky na systém riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
4. Predmet zákazky sa realizuje v rámci štrukturálnych fondov EÚ, Operačný program Vzdelávanie, spolufinancovaný Európskym sociálnym fond, Prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, Opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú, Názov projektu: Podpora profesijnej orientácie žiakov základnej školy na odborné vzdelávanie a prípravu prostredníctvom rozvoja polytechnickej výchovy zameranej na rozvoj pracovných zručností a práca s talentami, ITMS kód Projektu : 26110130549, Kód Výzvy : OPV/K/NP/2013-6, a preto sa úspešný uchádzač zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s predmetom kúpnej zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. OPV/36/2013, ktorú má verejný obstarávateľ uzavretú s poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly, auditu, kontroly na mieste (t. j. v mieste dodania Tovaru) sú:
a)Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby,
b)Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
c)orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
d)splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
e)osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES
f)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby.
Úspešný uchádzač je povinný tento záväzok kontrahovať aj v zmluvách so svojimi subdodávateľmi.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), preukazujúce, že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
2.Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa bodu 1
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
f)písm. h) čestným vyhlásením.
3. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
4.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje
inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
5.Uchádzač zapísaný v Zozname podnikateľov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť platným Potvrdením o jeho zapísaní do Zoznamu podnikateľov podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17.februára 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súťažiach, pri ktorých bolo oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania, oznámenie použité ako výzva na súťaž alebo výzva na predkladanie ponúk odoslané na uverejnenie od 18. februára 2013, predloží :
a)platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
b)čestné vyhlásenie, že nemá uložený právoplatný zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a
c)čestné vyhlásenie, že uchádzač nie je osobou:
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
6. Odôvodnenie primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie dokladov preukazujúcich osobné postavenie uchádzačov vyžaduje priamo ustanovenie § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
7.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného
postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
8.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
9. Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu. V uvedenom prípade bude verejný obstarávateľ aplikovať ustanovenie § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
10. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní pre každú časť predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku samostatne.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru uchádzačovi.
2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky a čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o výške obratu dosiahnutého v predmete zákazky za požadované obdobie. Súčasťou predložených výkazov musí byť osvedčenie daňového úradu podľa § 23 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla.
3. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
4. Kurzom pri stanovení hodnoty v pôvodnej zahraničnej mene na hodnoty meny EUR je v prípade slovenských subjektov kurz vyhlásený Národnou bankou Slovenska (NBS) platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu (spravidla deň splnenia dodávky) a v prípade zahraničných subjektov kurz vyhlásený Európskou centrálnou bankou (ECB), platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu.
5. Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu. V uvedenom prípade bude verejný obstarávateľ aplikovať ustanovenie § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní pre každú časť predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku samostatne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Pre bod 1: Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálnu výšku poskytnutého úveru pre časť č. 1 predmetu zákazky 500 000,00 EUR a pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške 1 250 000,00 EUR, resp. iný doklad ktorým preukáže uchádzač dispozíciu požadovanej finančnej čiastky.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno požadovať o uchádzačov alebo záujemcov vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým sa rozumie prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru uchádzačovi. Verejný obstarávateľ požaduje minimálnu úroveň poskytnutého úveru vzhľadom na výšku predpokladanej hodnoty zákazky a spôsobu financovania predmetu zákazky pričom verejný obstarávateľ predpokladá úhradu predmetu zákazky až po jeho úplnom dodaní. Z uvedeného je teda zrejmé, že uchádzač musí byť schopný prefinancovať dodávku predmetu zákazky z vlastných zdrojov až do momentu úhrady zo strany verejného obstarávateľa.
Pre bod 2: Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový obrat pre časť č. 1 predmetu zákazky vo výške 3 000 000,00 EUR za posledné tri hospodárske roky, t. j. roky 2010 - 2012 a minimálny celkový obrat pre časť č. 2 predmetu zákazky vo výške 15 000 000,00 EUR za posledné tri hospodárske roky, t. j. roky 2010 - 2012 .
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho dodania. Podľa dokumentu Generálneho direktoriátu pre regionálnu politiku (DG Regio) Európskej komisie Posilnenie súladu pravidiel verejného obstarávania so smernicami EÚ v kandidátskych krajinách s výhľadom na vstup, časti 3 a 4 je pri tejto podmienke účasti akceptovateľná ako minimálna úroveň hodnota do dvoj- až štvornásobku.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
2. podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
3. podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní: ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami.
4. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
5. Kurzom pri stanovení hodnoty v pôvodnej zahraničnej mene na hodnoty meny EUR je v prípade slovenských subjektov kurz vyhlásený Národnou bankou Slovenska (NBS) platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu (spravidla deň splnenia dodávky) a v prípade zahraničných subjektov kurz vyhlásený Európskou centrálnou bankou (ECB), platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu.
6. V prípade, že predložený referenčný list uchádzača podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní obsahuje len celkový údaj o hodnote dodaného tovaru, ktoré boli predmetným uchádzačom dodávané v združení s ďalšou spoločnosťou/spoločnosťami, uchádzač je povinný predložiť i doklad preukazujúci vyčíslenie podielu z celkovej hodnoty zákazky, ktorý realizoval samotný uchádzač ako člen tohto združenia.
7. V prípade dodávania tovaru v dlhšom časovom období, ako je predchádzajúce tri roky podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač je povinný predložiť i doklad obsahujúci údaj o hodnote dodanom tovare za predchádzajúce tri roky.
8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
9. Podľa § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu. V uvedenom prípade bude verejný obstarávateľ aplikovať ustanovenie § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
10. Uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 28 a § 29 zákona o verejnom obstarávaní pre každú časť predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku samostatne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Pre bod 1:
Pre časť č. 1 predmetu zákazky: Týmto spôsobom uchádzač preukáže dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (interiérové vybavenie laboratórií) za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2010, 2011, 2012 v minimálnej hodnote vo výške 800 000,00 EUR bez DPH.
Pre časť č. 2 predmetu zákazky: Týmto spôsobom uchádzač preukáže dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (učebné pomôcky a spotrebný materiál) za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2010, 2011, 2012 v minimálnej hodnote vo výške 1 500 000,00 EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky (dodávaného tovaru), ktorý je predmetom zákazky.
Pre bod 2: Certifikát uchádzača na systém riadenia kvality v predmete zákazky minimálne podľa ISO 9001:2008, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie kvality spôsobom podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia kvality má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zo strany uchádzača, že má vybudovaný a udržiavaný fungujúci systém manažérstva kvality, zaoberá sa kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov za primeranú cenu.
Pre bod 3, ods. 1: Pre časť č. 1 predmetu zákazky: vzorky, opis alebo fotografie tovarov tvoriacich predmet zákazky podľa Súťažných podkladov, Zväzok IV. Opis predmetu zákazky, položky 2.1.2.1. až 2.1.2.21.
Pre bod 3, ods. 1: Pre časť č. 2 predmetu zákazky: vzorky, opis alebo fotografie tovarov tvoriacich predmet zákazky podľa Súťažných podkladov, Zväzok IV. Opis predmetu zákazky, položky 2.2.3.6. až 2.2.3.34, položky 2.2.4.5. až 2.2.4.31., položky 2.2.5.5. až 2.2.5.63., položky 2.2.7.1. až 2.2.7.4., položky 3.4.3. až 3.4.28.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti , ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky a či uchádzač disponuje tovarom, ktorý je predmetom zákazky a súčasne ponúkaný tovar spĺňa požiadavky na skutočné vlastnosti určeného výrobku zodpovedajú ustanoveným technickým požiadavkám na výrobok uvedených v príslušných nariadeniach vlády SR (smerniciach Európskeho Parlamentu a Rady). Zhoda sa považuje za preukázanú, ak určený výrobok spĺňa všetky technické požiadavky, ktoré sa naň vzťahujú.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné uvedené v súťažných podkladoch a podmienkach elektronickej aukcie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 107-182741
z: 05.06.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Cena: 6,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť do uvedeného dňa doručená na adrese Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava. V prípade, že záujemca požiada o vydanie súťažných podkladov spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie obsahu (napr. e-mailom, faxom), musí byť takáto žiadosť v lehote 3 dní doručená na uvedenú adresu aj v originálnej listinnej podobe. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť, či si tieto prevezme osobne, alebo mu majú byť zaslané. Úhrada za súťažné podklady je stanovená vo výške 6,00 EUR. Uvedená suma musí byť uhradená a na účet pripísaná najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady. V prípade úhrady bankovým prevodom, finančné prostriedky záujemca zloží na účte vedenom v Tatra banke, a.s. č. účtu 2923869432/1100, (IBAN: SK93 1100 0000002923869432), variabilný symbol IČO uchádzača.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.08.2013 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.08.2013 13:00
Miesto: Environmental Innovation Center, a.s., Záhradnícka 36, 821 08 Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie, Európsky sociálny fond, Prioritná os: 1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy, Opatrenie: 1.1 Premena tradičnej školy na modernú, Názov projektu: Podpora profesijnej orientácie žiakov základnej školy na odborné vzdelávanie a prípravu prostredníctvom rozvoja polytechnickej výchovy zameranej na rozvoj pracovných zručností a práca s talentami, ITMS kód Projektu : 26110130549, Kód Výzvy : OPV/K/NP/2013-6.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
2.) Záujemca si súťažné podklady vyžiada na základe písomnej žiadosti. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je úhrada poplatku za vyhotovenie súťažných podkladov v zmysle bodu IV.3.3) tohto oznámenia. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch pondelok až štvrtok, od 10.00 do 12.00 hod. a od 13.00 do 14.00 hod.
3.) V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
4.) Uchádzač predloží jeden originál ponuky, jednu tlačenú kópiu ponuky a súčasne pre časť Ostatné a pre časť Kritériá na 2 (dvoch) samostatných CD/DVD/USB nosičoch elektronickú kópiu originálu ponuky vo formáte .pdf v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
5.) Ponuka každého uchádzača bude zverejnená v Centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v predloženej elektronickej kópii originálu ponuky zabezpečí ochranu osobných údajov v súlade so zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov a údajov, ktoré považuje za dôverné (napr. obchodné tajomstvo) tak, že tieto údaje začierni. Verejný obstarávateľ v súvislosti so zverejnením ponúk uchádzačov v Centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania nenesie zodpovednosť za akékoľvek porušenie práv a povinností, vyplývajúcich zo zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, ani za akékoľvek porušenie práv a povinností vyplývajúcich z povinnosti uchádzača nakladať s určitými údajmi ako dôvernými.
6.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk a zrušiť postup zadávania zákazky podľa § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky).
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Environmental Innovation Center, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46059326
Medený Hámor 14 , 97411 Banská Bystrica

Slovensko
Telefón: +421 255566719
Fax: +421 244888875
Email: environmental.as@gmail.com
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Revízne postupy je možné uplatniť podľa štvrtej hlavy zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
14.06.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité