Oznámenie 9516 - MSS

Obsah

9516 - MSS
Vestník č. 118/2013 - 19.06.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Materiálovotechnologická fakulta so sídlom v Trnave, Paulínska 16, 917 24 Trnava
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Gašparík
Mobil: +421 917623615
Telefón: +421 906068144
Fax: +421 257294326
Email: lubomir.gasparik@stuba.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.stuba.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vzdelávanie a tréning ON-SITE vedeckého a technického personálu pre pracovisko Materiálového výskumu UVP_CAMBO
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 24
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miesto je predmetom obstarávania v závislosti od ponuky úspešného uchádzača, služba bude prebratá v Trnave, MTF STU v Trnave.
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obsahová náplň a rozsah jednotlivých oblastí vzdelávania budú pedmetom Súťažných podkladov.
Vzdelávanie a tréning on-site musia mať charakter vysokoškolského štúdia na úrovní druhého a čiastočne tretieho
stupňa formou prednášok a praktických cvičení na skutočných zariadeniach a prístrojoch zodpovedajúcich vybaveniu CAMBO (6MV tandemový urýchľovací systém s vysokým prúdom zväzku, Viacúčelový 500kV vzduchom izolovaný urýchľovací systém, Systém pre vákuovú plazmovú iónovú implantáciu a depozíciu pre rovinné substráty PIII-1, Systém pre vákuovú plazmovú iónovú implantáciu a depozíciu pre trojrozmerné substráty PIII-2, Magnetrónový systém s pulznou duálnou MS separáciou - 2,5kW, Magnetrónový systém s pulznou duálnou MS separáciou - 5kW).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80000000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45212400-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 01.10.2013
Ukončenie: 30.06.2015
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Sa nepožaduje
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov Štrukturálnych fondov EU, štátneho rozpočtu a vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní v
originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov. Všetky doklady musia dokumentovať
aktuálny stav. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o
verejnom obstarávaní predložením úradne overenej fotokópie potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania dokladov na splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, osobné postavenie záujemcov predkladá každý člen skupiny osobitne.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ je podľa zákona o verejnom obstarávaní povinný požadovať preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1Na preukázanie požadovaného finančného a ekonomického postavenia uchádzač predloží:
2.1.1Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o schopnosti záujemcu
dodržiavať jeho finančné záväzky - doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predloženia dokladov a musí byť predložený v origináli, prípadne ako overená kópia. Zároveň predloží záujemca aj vyhlásenie, že v iných bankách ako v tých, za ktoré predložil potvrdenie nemá vedený účet, resp. iné záväzky.
2.2Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1Na preukázanie požadovanej technickej spôsobilosti uchádzač predloží:

3.1.1Uchádzač predloží opis a spôsob ako bude disponovať technickými zariadeniami na požadované obdobie vzdelávania a tréningu on-site v zmysle hodnotiacej matice.

3.1.2Doklad podľa § 28 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii:
Požaduje sa preukázanie Školiteľ prednášateľ a cvičiaci - musia byť vysokoškolsky vzdelaní experti minimálne ukončeným tretím stupňom vysokoškolského vzdelania (PhD.) (ekvivalent) a s praxou v predmetnej oblasti vo výskumnej alebo výskumno-vzdelávacej inštitúcii.
Garanti jednotlivých školení podľa Priloha_2_Požadovaný rozsah vzdelávania musia byť vysokoškolskí učitelia vo funkcii profesora a/alebo docenta (ekvivalent). Verejný obstarávateľ požaduje predložiť personálnu maticu garantov a školiteľov jednotlivých školení so životopisom (napr. Europass) a doklad o vzdelaní. Jeden garant môže garantovať maximálne 3 školenia v každej skupine.).

3.1.3Doklad podľa § 29 - Certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky certifikátom ISO 9001. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu.

3.2Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena - 40
2. Technické parametre ponuky (Hodnotiaca Matica) - 60
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom, elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Jediným aukčným kritériom pre elektronickú aukciu je cena za predmet zákazky.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MTF 23/2013 VS CTT
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 112-191437
z: 12.06.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 05.08.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.08.2013 11:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Opatrenie: 1.2 Vysoké školy a výskum a vývoj akomotory
rozvoja vedomostnej spoločnosti.
Kód vyzvy: OPV-2013/1.2/07-SORO.
Podany v rámci operačného programu vzdelavanie.
Názov projektu: Rozvoj ľudských zdrojov v oblasti výskumu a vývoja pre Pracovisko materiálového
výskumuUVP_CAMBO.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zruší použitý postup, resp. neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ak vyššie spomínanému projektu nebudú pridelené finančné prostriedky.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.06.2013

Redakčné opravy

15540 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 180/2013
V oznámení 09516-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát, Vazovova 5, 812 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 118/2013 zo dňa 19.06.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť Doplnený text: Odôvodnenie podľa § 32 ods. 6 zákona: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. III.2.3) Technická spôsobilosť Doplnený text: Odôvodnenie podľa § 32 ods. 6 zákona: Informácie o technickom zázemí uchádzača sú nevyhnutné na posúdenie schopnosti uchádzača plniť predmet obstarávania. Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií majú preukázať schopnosť uchádzača poskytovať jednotlivé čiastkové odborné služby (vzdelávanie), ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou predmetu zákazky a zabezpečiť ich kvalitu na požadovanej profesionálnej úrovni. Údaje o zavedení systému riadenia kvality majú za cieľ preukázať schopnosť uchádzača plniť, poskytnúť službu v kvalitne počas celej doby realizácie služby.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité